aMAZing quest to HIGH END heaven.;).

Gestart door Mr.M, september 20, 2014, 11:32:45

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Mr.M

Citaat van: r_flagg op april  7, 2021, 14:23:57
hoe is de laagweergave van deze speaker ?
Een van de beste wat je uit een monitor speaker kan krijgen . Ze zijn ook niet bepaald klein. Maar ivm gesloten constructie heel snel en droog. 

Verstuurd vanaf mijn SM-G981B met Tapatalk

**UNDER CONSTRUCTION**

Paul Demo

Citaat van: maz op april  7, 2021, 15:25:10
Een van de beste wat je uit een monitor speaker kan krijgen . Ze zijn ook niet bepaald klein. Maar ivm gesloten constructie heel snel en droog. 

Verstuurd vanaf mijn SM-G981B met Tapatalk
Zit hier ook een aluminium frame in?


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

twani

#18227
Citaat van: maz op april  7, 2021, 00:14:22
Zo is het ook, ik kan ook goed genieten van een tecnisch hoogniveau setje waar alles als een huis op zijn plek zit, maar laatste tijd neig ik meer naar het Warme , minder technisch luisteren.

Als het maar in bepaalde richting niet te aandringerig wordt vind ik het al gauw "goed".
Ben geen moeilijke luisteraar maar heb zoals iedereen me voorkeur.

Vroeger was het detail, detail, en detail... nu is het wat me maar doet genieten , heb minder zin meer om te zitten luisteren naar wat ik wel en niet hoor in een opname, en als je een setup hebt die de nadruk daar niet op heeft dan hoef je er ook niet naar opzoek te gaan. Lol. Hahahaha

Verstuurd vanaf mijn SM-G981B met Tapatalk

Ik zeg tijd voor een mooie wat oudere Dynaudio MAZ.....

Je zit qua klank inmiddels in dezelfde hoek als ik al jaren zit.

Heerlijk rond, rustig en inderdaad weinig aandachttrekkerij .....

Ofwel, de focus op de muziek en niet op de apparatuur....

Hoe hóger het hóóg, hoe láger het láág, hoe strakker gestoken het klankbeeld, des te meer potentiële herrieschoppers op het akoestische vlak en hoe eerder er "iets" stoort in de klank.


Brrrr, daar ben ik klaar mee.....

In mijn set hoor je niet eens als ik er een andere kabel in hang. Weet je hoe lekker :D

Zilver, goud, rhodium, stranded, solid core,  dik, dun. Alles klinkt hetzelfde  :D

Gewoon goed dus....

HuubF

Citaat van: twani op april  7, 2021, 20:19:23
Ik zeg tijd voor een mooie wat oudere Dynaudio MAZ.....

Je zit qua klank inmiddels in dezelfde hoek als ik al jaren zit.

Heerlijk rond, rustig en inderdaad weinig aandachttrekkerij .....

Ofwel, de focus op de muziek en niet op de apparatuur....

Hoe hóger het hóóg, hoe láger het láág, hoe strakker gestoken het klankbeeld, des te meer potentiële herrieschoppers op het akoestische vlak en hoe eerder er "iets" stoort in de klank.


Brrrr, daar ben ik klaar mee.....

In mijn set hoor je niet eens als ik er een andere kabel in hang. Weet je hoe lekker :D

Zilver, goud, rhodium, stranded, solid core,  dik, dun. Alles klinkt hetzelfde  :D

Gewoon goed dus....

Ja, je levert dan inderdaad wel wat resolutie in.  :tongue2:
Roon Rock server, Bryston BDP-2, Chord Dave, Neumann KH420, Silent Angel N8 met Topping P50, Roon met Qobuz/Tidal, Mogami, Audioquest, Supra en NBS kabels, Div. esoterica (Tegels, Bybee)

twani

Citaat van: HuubF op april  7, 2021, 23:27:56
Ja, je levert dan inderdaad wel wat resolutie in.  :tongue2:

Heel vaak is het inleveren van resolutie dé solutie om lekker muziek te kunnen luisteren... 

Pjotr27

Citaat van: maz op april  7, 2021, 15:25:10
Een van de beste wat je uit een monitor speaker kan krijgen . Ze zijn ook niet bepaald klein. Maar ivm gesloten constructie heel snel en droog. 

Verstuurd vanaf mijn SM-G981B met Tapatalk

Je zou een keer een setje JM Reynaud Offrande (1e versie) moeten scoren....je kon weleens verbaasd zijn hoe dit muziek maakt.
Sansui Au-8500, Spring Audio 2a3 versterker, Pel luidsprekerkabels, Ocos kabels, Pel Interlinks, AudioMaat stekkerblok, Aurel Bryan field coil speakers, Spring Audio 1540 dac, M-Way netkabels, Ilusi Audio hoofdtelefoonversterker, Audio Technica ATH-W1000X hoofdtelefoon.

ruud2

Citaat van: twani op april  8, 2021, 10:39:50
Heel vaak is het inleveren van resolutie dé solutie om lekker muziek te kunnen luisteren...

ben ik helemaal met je eens!
zelf ben ik pas na jaren tot rust gekomen om niet alles meer te willen beoordelen.
algemeen : waar bestaat je hobby eigenlijk uit ?  lekker muziek luisteren en ervan genieten of
analytisch ieder toontje te willen beoordelen en een onrust hebben?
maar wat is dan de referentie , of de referentie die je aanneemt? gezien dat het hobby is zal dit referentiekader wel hoger liggen dan gemiddeld.
ben benieuwd.
Mark  , Nelson , Neil , mr. Krell  en Herr Willi Studer spelen samen in een speciale ruimte.
Frits Philips mag de huiskamer voorzien van dagelijks  radio geluid.

HuubF

Citaat van: ruud2 op april  8, 2021, 10:58:52
ben ik helemaal met je eens!
zelf ben ik pas na jaren tot rust gekomen om niet alles meer te willen beoordelen.
algemeen : waar bestaat je hobby eigenlijk uit ?  lekker muziek luisteren en ervan genieten of
analytisch ieder toontje te willen beoordelen en een onrust hebben?
maar wat is dan de referentie , of de referentie die je aanneemt? gezien dat het hobby is zal dit referentiekader wel hoger liggen dan gemiddeld.
ben benieuwd.

Het één staat het ander niet in de weg. Als je niet van muziek houdt ga je ook niet zo achterlijk ver om de weergave zo mooi mogelijk te laten klinken.

Misschien kan Maz dat beamen: als je veel verschillende apparaten in allerlei verschillende samenstellingen hebt gehoord bouwt zich in je hoofd een ideaal totaalgeluid op. Dat wordt dan je referentie. En dan wil je zoveel mogelijk van dat ideaal in je huiskamer hebben.
Roon Rock server, Bryston BDP-2, Chord Dave, Neumann KH420, Silent Angel N8 met Topping P50, Roon met Qobuz/Tidal, Mogami, Audioquest, Supra en NBS kabels, Div. esoterica (Tegels, Bybee)

Roksan

Citaat van: HuubF op april  8, 2021, 11:13:44
Het één staat het ander niet in de weg. Als je niet van muziek houdt ga je ook niet zo achterlijk ver om de weergave zo mooi mogelijk te laten klinken.

Misschien kan Maz dat beamen: als je veel verschillende apparaten in allerlei verschillende samenstellingen hebt gehoord bouwt zich in je hoofd een ideaal totaalgeluid op. Dat wordt dan je referentie. En dan wil je zoveel mogelijk van dat ideaal in je huiskamer hebben.

Dus eigenlijk is de crux om maar niet naar teveel verschillende samenstellingen te luisteren? Dan heb je rust en tevredenheid met wat je hebt en mis je niet zoveel.
KEF LS 50 Meta
NAD M10 V2
SVS 2000 PRO

musfed

Citaat van: Paul Demo op april  7, 2021, 17:03:51
Zit hier ook een aluminium frame in?


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk


Bij de eerste speakers maakte Wolf nog een plywood frame.



Sent from my iPhone using Tapatalk
Dutch & Dutch 8c's

ruud2

Citaat van: HuubF op april  8, 2021, 11:13:44
Het één staat het ander niet in de weg. Als je niet van muziek houdt ga je ook niet zo achterlijk ver om de weergave zo mooi mogelijk te laten klinken.

Misschien kan Maz dat beamen: als je veel verschillende apparaten in allerlei verschillende samenstellingen hebt gehoord bouwt zich in je hoofd een ideaal totaalgeluid op. Dat wordt dan je referentie. En dan wil je zoveel mogelijk van dat ideaal in je huiskamer hebben.

klopt Huub, als audiofiel wil je altijd beter.  maar als je referentie kader erg hoog ligt, misschien wel te hoog..
wat dan ? 
wat ik afvraag bij Maz waar de onrust vandaan komt , of heeft hij een wisselend kader ?
hij wisselt soms wel erg snel van referentie apparatuur.
en ja , het is ook de onderlinge combinatie die het hem doet , vergeet daarbij de akoestiek niet
Maz ??
Mark  , Nelson , Neil , mr. Krell  en Herr Willi Studer spelen samen in een speciale ruimte.
Frits Philips mag de huiskamer voorzien van dagelijks  radio geluid.

Koen K

Citaat van: HuubF op april  8, 2021, 11:13:44
Het één staat het ander niet in de weg. Als je niet van muziek houdt ga je ook niet zo achterlijk ver om de weergave zo mooi mogelijk te laten klinken.

Misschien kan Maz dat beamen: als je veel verschillende apparaten in allerlei verschillende samenstellingen hebt gehoord bouwt zich in je hoofd een ideaal totaalgeluid op. Dat wordt dan je referentie. En dan wil je zoveel mogelijk van dat ideaal in je huiskamer hebben.

Goh, ik ben het met je eens. Krijg nou wat  :happy:

ducman748

Citaat van: Pjotr27 op april  8, 2021, 10:51:34
Je zou een keer een setje JM Reynaud Offrande (1e versie) moeten scoren....je kon weleens verbaasd zijn hoe dit muziek maakt.
Deze heb ik staan en eventueel bereid om ze weg te doen mochten er mensen geintresseerd zijn.

Pjotr27

Citaat van: ducman748 op april  8, 2021, 12:57:51
Deze heb ik staan en eventueel bereid om ze weg te doen mochten er mensen geintresseerd zijn.

Echt? Helaas woon ik aan de andere kant van de wereld...anders wist ik het wel...
MAZ sla je slag!
Sansui Au-8500, Spring Audio 2a3 versterker, Pel luidsprekerkabels, Ocos kabels, Pel Interlinks, AudioMaat stekkerblok, Aurel Bryan field coil speakers, Spring Audio 1540 dac, M-Way netkabels, Ilusi Audio hoofdtelefoonversterker, Audio Technica ATH-W1000X hoofdtelefoon.

HuubF

Citaat van: twani op april  8, 2021, 10:39:50
Heel vaak is het inleveren van resolutie dé solutie om lekker muziek te kunnen luisteren...

Het snuiven van solutie is de goedkoopste manier om van muziek te genieten!
Roon Rock server, Bryston BDP-2, Chord Dave, Neumann KH420, Silent Angel N8 met Topping P50, Roon met Qobuz/Tidal, Mogami, Audioquest, Supra en NBS kabels, Div. esoterica (Tegels, Bybee)

r_flagg

Citaat van: ducman748 op april  8, 2021, 12:57:51
Deze heb ik staan en eventueel bereid om ze weg te doen mochten er mensen geintresseerd zijn.

Vraag me af hoe deze speaker zich verhoudt met wat ik nu heb staan : Sony SS-R70es
vintage maar wel lekker  :happy:
Movie: JVC X500; Onkyo TX-NR5008; Sony UBP-X800; Synology DS1812+ DX512 (13x3TB); Surround-11.2: sony SS-T70es (11x) sub:2x 18" DIY
Stereo-1: NAD M12;  2x Mola Mola Kaluga; Jamo R907
Stereo-2: SONY TA-E80es; 2x TA-N80es;Sony CDP-X777es; ST-S770es; TC-K950es; Sony SS-R70es speakers ( Esprit no3)

twani

Citaat van: HuubF op april  8, 2021, 16:17:19
Het snuiven van solutie is de goedkoopste manier om van muziek te genieten!

Kan ook maar  het klankbeeld versmeerd wel dan.....

Mitch--

Citaat van: twani op april  8, 2021, 17:14:01
Kan ook maar  het klankbeeld versmeerd wel dan.....

volgens mij plakt het klankbeeld vooral linksboven... :D
Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'

Mr.M

Citaat van: Paul Demo op april  7, 2021, 17:03:51
Zit hier ook een aluminium frame in?


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Baffle(waar de speaker in komt te hangen) en achterkant is verstevigd met aluminium...

Verstuurd vanaf mijn SM-G981B met Tapatalk

**UNDER CONSTRUCTION**

Mr.M

Probleem is dat ik teveel heb gehoord en van ieder setup bepaalde eigenschappen  heel erg leuk vond. Maar je krijgt niet alle mooie bij elkaar helaas. Dus je moet ergens iets inleveren.

De 854 audion Quattro was tot ju de beste combi die ik had. Alleen daar had ik maar een Ingang! Dus kon geen phono draaien.

Ik heb het verkocht maar achteraf spijt.
Maargoed weg is weg  , nu proberen een beetje in de buurt te komen valt niet mee is gebleken want een single ended sound is gewoon moeilijk na te doen.

Maargoed we blijven door hobbyen, er staat een Mooie LAMM ML2 op net . Misschien ga ik die kant op roeien....  zijn maar 18 wattjes maar die krijg je haast niet op.

Verstuurd vanaf mijn SM-G981B met Tapatalk

**UNDER CONSTRUCTION**

Mr.M

#18245
Citaat van: twani op april  7, 2021, 20:19:23
Ik zeg tijd voor een mooie wat oudere Dynaudio MAZ.....

Je zit qua klank inmiddels in dezelfde hoek als ik al jaren zit.

Heerlijk rond, rustig en inderdaad weinig aandachttrekkerij .....

Ofwel, de focus op de muziek en niet op de apparatuur....

Hoe hóger het hóóg, hoe láger het láág, hoe strakker gestoken het klankbeeld, des te meer potentiële herrieschoppers op het akoestische vlak en hoe eerder er "iets" stoort in de klank.


Brrrr, daar ben ik klaar mee.....

In mijn set hoor je niet eens als ik er een andere kabel in hang. Weet je hoe lekker :D

Zilver, goud, rhodium, stranded, solid core,  dik, dun. Alles klinkt hetzelfde  :D

Gewoon goed dus....
We zitten inderdaad een beetje in de zelfde hoek, alleen ik weet wat deze speakers kunnen qua resolutie / muzikaliteit combi met de juiste Amp eraan. Dus ik ben aan proberen beetje de mooiste eigenschqppen van wat ik tot nu heb gehoord met verschillende settings bij elkaar te krijgen , alleen dat valt niet mee. Lol

Verstuurd vanaf mijn SM-G981B met Tapatalk
**UNDER CONSTRUCTION**

Mr.M

#18246
Citaat van: HuubF op april  7, 2021, 23:27:56
Ja, je levert dan inderdaad wel wat resolutie in.  :tongue2:

;)

Citaat van: twani op april  8, 2021, 10:39:50
Heel vaak is het inleveren van resolutie dé solutie om lekker muziek te kunnen luisteren...

Dat helpt vaak inderdaad wel, dan focus je ook op dingen die goed gaan en lekker klinken. Been there done that. Lol

Citaat van: Pjotr27 op april  8, 2021, 10:51:34
Je zou een keer een setje JM Reynaud Offrande (1e versie) moeten scoren....je kon weleens verbaasd zijn hoe dit muziek maakt.

Ik heb vaker speakers gehad die muziek maken, daar ligt het niet aan Pjotr  , sommige waren redelijk "betaalbaar" net als de Goldmund Dialogue , Harbeth SHL5  en sommige peper duur netals de Kharma Exquistes die ik heb gehad.

Alleen je wilt van tijd tot tijd eens wat anders proberen en proberen toch muzikaliteit en resolutie te combineren zonder de mist in te gaan. 

Citaat van: ruud2 op april  8, 2021, 10:58:52
ben ik helemaal met je eens!
zelf ben ik pas na jaren tot rust gekomen om niet alles meer te willen beoordelen.
algemeen : waar bestaat je hobby eigenlijk uit ?  lekker muziek luisteren en ervan genieten of
analytisch ieder toontje te willen beoordelen en een onrust hebben?
maar wat is dan de referentie , of de referentie die je aanneemt? gezien dat het hobby is zal dit referentiekader wel hoger liggen dan gemiddeld.
ben benieuwd.

Wat niet weet wat niet deert ruud,

alleen ik weet wat in bepaalde muziek en opnames zit waar ik naar luister , dan is het ook fijn als je ze hoort zonder teveel in te leveren op muzikaliteit.

Als je weet hoe groot de soundstage binne een opname is, hoe mooi en stem kan klinken, hoeveel resolutie er aanwezig is dan wil je ook die dingen horen . Echter vaak is het zo dat ieder setup een bepaald "sterk punten" en karakter heeft en niet een geheel sterk op alle punten.

Ik ben een beetje afgestapt van über resolutie ten koste van muzikaliteit en probeer nu muzikaliteit te behouden zonder teveel in te leveren.

Dat is me 1x goed gelukt met de 845 Single ended Audion Quattro mono eindtrappen. Die hebben een eigen volume regelaar per Monoblok. Alleen daar kon ik maar een Bron op aansluiten en dat was me dac/cd speler en kon geen PLATEN luisteren.

Die Eindtrap was heel moeilijk te koppelen met een ander voortrap ivm zijn Ingangimpedantie en Opbouw. Je had daar een zero gain Bufferstage voor nodig. De bijbehorende Quattro voortrap kon ik toen niet voor een schappelijk prijsje vinden  , dus heb de monoblokken laten gaan.

Ergens heel erg spijt wat die deden Resolutie , Soundstage , Dynamiek, laagwerrgave , alles in elkaar vloeien als een geheel in combinatie met mijn kamer en Speakers.

Achteraf had ik beter gewoon iets DUURDER moeten betalen voor de Audion Quattro voortrappen en ze maar in huis moeten halen.

Maargoed das achteraf....


Citaat van: HuubF op april  8, 2021, 11:13:44
Het één staat het ander niet in de weg. Als je niet van muziek houdt ga je ook niet zo achterlijk ver om de weergave zo mooi mogelijk te laten klinken.

Misschien kan Maz dat beamen: als je veel verschillende apparaten in allerlei verschillende samenstellingen hebt gehoord bouwt zich in je hoofd een ideaal totaalgeluid op. Dat wordt dan je referentie. En dan wil je zoveel mogelijk van dat ideaal in je huiskamer hebben.

Ze staan elkaar zeker niet in de weg Huub, alleen tis verdomd moeilijk om ze tot een succes huwelijk te brengen. :) absolute resolutie en Muzikaliteit behalen valt in Huize maz niet mee.

Je hoef niet achterlijk ver te gaan om muziek in huis te halen,  maar als je een bepaalde Referentie systeem heb gehoord die bijna alles goed doet , dan blijft het je achtervolgen. Lol
Dan wil je dat ook thuis horen. Of je moet het naast je neerzetten dat het voor je niet haalbaar is om in die niveau te willen luisteren.
Tot een bepaalde punt is het makkelijk haalbaar , dat laatste stukje kost je een berg aan spullen en Akoestiek aanpassingen en Is niet makkelijk haalbaar voor de "gewone" burger zoals jij en ik.

Maaaaarrrrrr heb je het eenmaal dan weet je waarom een KONDO kost wat het kost. KONDO kost zoveel omdat maar weinig het voor elkaar krijgen om muziek op die manier voor te laten vloeien.

Wat mijn setup betreft,
Ik weet wat me speakers kunne kwa resolutie , laag weergave  , soundstage  en muzikaliteit.... deze Magicos laten echt horen wat je aan ze hangt. Die probleem heb je met een Harbeth niet.

Daar hoor je een  getuned speaker die alles met een Harbeth Gloedje laat horen en niet zo gevoelig is op versterking.

Dus ik probeer nu terug te krijgen wat ik had met de AUDION 845 Single ended Quattro monos maar dan met de optie een plaat tekunnen draaien.

Citaat van: Roksan op april  8, 2021, 11:25:14
Dus eigenlijk is de crux om maar niet naar teveel verschillende samenstellingen te luisteren? Dan heb je rust en tevredenheid met wat je hebt en mis je niet zoveel.

Klopt helemaal.

Citaat van: ruud2 op april  8, 2021, 12:01:40
klopt Huub, als audiofiel wil je altijd beter.  maar als je referentie kader erg hoog ligt, misschien wel te hoog..
wat dan ? 
wat ik afvraag bij Maz waar de onrust vandaan komt , of heeft hij een wisselend kader ?
hij wisselt soms wel erg snel van referentie apparatuur.
en ja , het is ook de onderlinge combinatie die het hem doet , vergeet daarbij de akoestiek niet
Maz ??

Onrust komt doordat ik nu dingen heb gehoord die ik moeilijk kan loslaten.

Zal het heel makkelijk maken ...

zolang je niet in een 911 turbo S heb gereden is ieder fatsoenlijk auto met 300+ pk redelijk snel.

Maz heeft in een 911 turbo S gereden en vind zijn 400pk 911 Niet meer zo spannend.. [emoji1787][emoji1787][emoji1787][emoji1787][emoji1787]



Verstuurd vanaf mijn SM-G981B met Tapatalk
**UNDER CONSTRUCTION**

genesis

#18247
Die auto vergelijking is heel herkenbaar ja, als je ooit +1000 pk hebt gereden is de rest niet zo spannend meer

Maar ik heb 2 referentie sets in mijn geheugen, 1 relatief goedkope (+/-2 ton) en een zeer kostbare (+1 miljoen), beiden klonken geweldig muziekaal

De 'goedkope' was wel 20 jaar aan fijngeslepen en was voor mij 'het' geluid wat ik ook nastreefde

De andere was de meest indrukwekkende die ik heb gehoord

Mijn eigen set, heb jaren onrust gehad, waarin ik dezelfde punten herken die jij benoemd, maar gaandeweg bleven componenten langer en werden beter gematched, ik ben al heel lang happy :)

Wat Audion betreft, ja herkenbaar, ik heb een Audion vv, dat is een 'one of' die gunde Anton me toendertijd,  die gaat nooit meer weg en anders wil Anton die graag weer terug

Mijn set is na vele jaren fijnslijpen boven zichzelf uitgestegen, 'het totaal is groter als de som der delen' maar daar is wel 20 jaar over heengegaan ;)

Genesis
Carpe Diem

Mr.M

#18248
Citaat van: genesis op april  9, 2021, 22:55:09
Die auto vergelijking is heel herkenbaar ja, als je ooit +1000 pk hebt gereden is de rest niet zo spannend meer

Maar ik heb 2 referentie sets in mijn geheugen, 1 relatief goedkope (+/-2 ton) en een zeer kostbare (+1 miljoen), beiden klonken geweldig muziekaal

De 'goedkope' was wel 20 jaar aan fijngeslepen en was voor mij 'het' geluid wat ik ook nastreefde

De andere was de meest indrukwekkende die ik heb gehoord

Mijn eigen set, heb jaren onrust gehad, waarin ik dezelfde punten herken die jij benoemd, maar gaandeweg bleven componenten langer en werden beter gematched, ik ben al heel lang happy :)

Wat Audion betreft, ja herkenbaar, ik heb een Audion vv, dat is een 'one of' die gunde Anton me toendertijd,  die gaat nooit meer weg en anders wil Anton die graag weer terug

Mijn set is na vele jaren fijnslijpen boven zichzelf uitgestegen, 'het totaal is groter als de som der delen' maar daar is wel 20 jaar over heengegaan ;)

Genesis
Dan snap je wat ik bedoel.
Alleen ik heb geen 20 jaar de tijd. Het moet gister er zijn.lol. en dan liefst niet met 2 ton , maar 20k. Dus de som van de delen moeten ook zichzelf  overstijgen. Lol. [emoji1787][emoji1787][emoji1787][emoji1787]

Verstuurd vanaf mijn SM-G981B met Tapatalk
**UNDER CONSTRUCTION**

Mr.M

#18249
Ondertussen  wat aan schuiven geweest want ik Wilde de ref Phono aan me VDHL colibri hangen. Alleen dat ging niet even makkelijk als ik dacht , maar na beetje puzellen is het toch gelukt.

Nu heb ik me mooiste spullen op phono gebied aan elkaar gesloten,

Mijn Basis setup: weltempered Reference platenspeler met  van den hul Colibri elemeny op de Arc Ref Phono op de Arc Sp11 en die weer op de Arc D70 eindtrap . En dat allemaal verbonden aan elkaar met  Kimber Zilverbekabeling.

Mijn tweede setup: De Clearuadio champuon level 2 en Rega Rb1000 arm met de Rega 1000 arm en Rega Ania mc s op de Audionote Stepup en die weer op de MM ingang van de Sp11.

Twee totaal verschillend setup met ander karakteristiek .

De Arc sp11 /D70  is snel en droog en de Conrad johnson CJ pv12 pre / CJ12 Premier  monos  voller en rond.

Heb de vol Conrad johnsons voor eind combi even aan de kant geschoven en de Arc voor eind setup opgesteld.

Ik denk dat de Arc combi in mijn setting met de Magicos momenteel een iets wat mooier huwelijk is.



Verstuurd vanaf mijn SM-G981B met Tapatalk
**UNDER CONSTRUCTION**