aMAZing quest to HIGH END heaven.;).

Gestart door Mr.M, september 20, 2014, 11:32:45

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

scrutinizer

#16450
Citaat van: genesis op januari 22, 2019, 15:33:22
Nou uh... niet echt.... Ik vind dat op gaat voor de hoogvermogende n.a. Porsches (de GT-RS'en) en de turbo uitvoer8ngen, de ontvoeringen daarin vallen voor toch niet in die categorie hoor

Genesis

GT3 RS met 4ltr 500PS N a  De GT2 Rs en latere modellen dan 991 allemaal turbo. ;)

Gaf ook aan dat IK, de 991 Carrera af fabriek, knap genoeg vind..... :notify:
Moet wel haalbaar en te onderhouden blijven, Rob.

Mijmeren over dat alles, wat er op de grens van kunnen is ontwikkeld, staat vrij natuurlijk  ::)   
Albert Einstein, \\\\\\\"Anyone who has never made a mistake has never tried anything new.\\\\\\\"
Engineering is knowing which compromises to make....

genesis

#16451
Citaat van: Bama op januari 22, 2019, 15:29:50
Kunnen jullie niet lekker met elkaar pm'en, dacht dat ik op het Libelle forum zat.

Ik denk dat wij dat prima zelf kunnen bepalen, zolang Maz  niet aangeeft dat hij dat niet wil in zijn topic is het niet aan jou

Enne Bama.... je hebt het hier niet tegen je werknemers/personeel want op die manier heb jij nog als eens de neiging om je te uiten.... ::)

Genesis
Carpe Diem

Staaled

Citaat van: genesis op januari 22, 2019, 18:02:40
Ik denk dat wij dat prima zelf kunnen bepalen, zolang Max  iet aangeeft dat hij dat niet wil in zijn topic is het niet aan jou

Enne Bama.... je hebt het hier niet tegen je werknemers/personeel want op die manier heb jij nog als eens de neiging om je te uiten.... ::)

Genesis
Freudiaans. :D
"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

scrutinizer

Albert Einstein, \\\\\\\"Anyone who has never made a mistake has never tried anything new.\\\\\\\"
Engineering is knowing which compromises to make....

genesis

Citaat van: twani op januari 22, 2019, 17:52:39
En qua veiligheid maakt t ook niet uit.

Bij beide snelheden ben je kapôttt als t misgaat :D

Pcies! 'Geen rolstoelwerk' was/Is mijn motto nog altijd ;D

Genesis
Carpe Diem

genesis

Citaat van: scrutinizer op januari 22, 2019, 17:58:52
GT3 RS met 4ltr 500PS N a  De GT2 Rs en latere modellen dan 991 allemaal turbo. ;)

Gaf ook aan dat IK, de 991 Carrera af fabriek, knap genoeg vind..... :notify:
Moet wel haalbaar en te onderhouden blijven, Rob.

Mijmeren over dat alles, wat er op de grens van kunnen is ontwikkeld, staat vrij natuurlijk  ::)   

Dat is een beetje inherent aan de opgedane ervaringen

Denk maar aan jouw ervaringen op audio gebied, need I say more ;)

Genesis
Carpe Diem

genesis

Carpe Diem

Paul Demo

Citaat van: genesis op januari 22, 2019, 18:33:37
Dat is een beetje inherent aan de opgedane ervaringen

Denk maar aan jouw ervaringen op audio gebied, need I say more ;)

Genesis
Op de openbare weg vindt ik dit persoonlijk, daarom enkele jaren circuittraining gedaan, op circuit maximum gemeten snelheid 325 km/h, maar dat breng je niemand in gevaar


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

twani

Citaat van: Paul Demo op januari 22, 2019, 18:38:47
Op de openbare weg vindt ik dit persoonlijk, daarom enkele jaren circuittraining gedaan, op circuit maximum gemeten snelheid 325 km/h, maar dat breng je niemand in gevaar


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

Waar en waarmee dan, de meeste rechte einden op Europese circuits haal je dat niet zonder échte bom op wielen.

genesis

Citaat van: Paul Demo op januari 22, 2019, 18:38:47
Op de openbare weg vindt ik dit persoonlijk, daarom enkele jaren circuittraining gedaan, op circuit maximum gemeten snelheid 325 km/h, maar dat breng je niemand in gevaar


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

Ooit deze snelheid real life ervaren?

Genesis
Carpe Diem

scrutinizer

#16460
Citaat van: genesis op januari 22, 2019, 18:33:37
Dat is een beetje inherent aan de opgedane ervaringen

Denk maar aan jouw ervaringen op audio gebied, need I say more ;)

Genesis

Ik zie hier een vergelijking voor opgedane kennis niet. ::)

Geloof niet dat ik de RSen comfortable enough vind voor woon/werk/fun.

Maar he...What ever floats your boat, mate. ;)
Albert Einstein, \\\\\\\"Anyone who has never made a mistake has never tried anything new.\\\\\\\"
Engineering is knowing which compromises to make....

Paul Demo

Citaat van: twani op januari 22, 2019, 18:43:31
Waar en waarmee dan, de meeste rechte einden op Europese circuits haal je dat niet zonder échte bom op wielen.
Op Spa, to 8 jaar geleden hadden deze 3 open circuitdagen, werd gehaald met wen daartoe geschikt gemaakte Ferrari


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

genesis

Citaat van: scrutinizer op januari 22, 2019, 18:53:21
Ik zie hier een vergelijking voor opgedane kennis niet. ::)

Geloof niet dat ik de RSen comfortable enough vind voor woon/werk/fun.

Maar he...What ever floods your boat, mate. ;)

Zo moeilijk is dat toch niet te begrijpen Anton, op audio heb jij veel ervaring op 'exotisch gebied', net zoals dat ik heb mogen ervaren wat er op auto gebied mogelijk is op dat vlak :)

Genesis
Carpe Diem

scrutinizer

Citaat van: genesis op januari 22, 2019, 19:04:52
Zo moeilijk is dat toch niet te begrijpen Anton, op audio heb jij veel ervaring op 'exotisch gebied', net zoals dat ik heb mogen ervaren wat er op auto gebied mogelijk is op dat vlak :)

Genesis

Zoals ik al zei....Zie de vergelijking niet Rob. :)

Anyways....en door!!


Albert Einstein, \\\\\\\"Anyone who has never made a mistake has never tried anything new.\\\\\\\"
Engineering is knowing which compromises to make....

twani

Citaat van: Paul Demo op januari 22, 2019, 19:02:24
Op Spa, to 8 jaar geleden hadden deze 3 open circuitdagen, werd gehaald met wen daartoe geschikt gemaakte Ferrari


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Wat leuk dat je mocht meerijden dan :D

genesis

#16465
Citaat van: scrutinizer op januari 22, 2019, 18:53:21
Ik zie hier een vergelijking voor opgedane kennis niet. ::)

Geloof niet dat ik de RSen comfortable enough vind voor woon/werk/fun.

Maar he...What ever floods your boat, mate. ;)

Probeer  nog 1 keer een top audio set is als een formule 1 auto op winning trim, als alles op zijn plek valt heb je 'Nirvana', valt er iets buiten balans, dan.... tja het is ook geen set-up voor een daily driver,  'jouw woorden gesproken in het verleden......'

Hetzelfde geld voor exoten op auto gebied ;)

Genesis
Carpe Diem

genesis

Citaat van: Paul Demo op januari 22, 2019, 19:02:24
Op Spa, to 8 jaar geleden hadden deze 3 open circuitdagen, werd gehaald met wen daartoe geschikt gemaakte Ferrari


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Wauw das eng :o (eau Rouge?)

Genesis
Carpe Diem

Paul Demo

Citaat van: twani op januari 22, 2019, 19:15:40
Wat leuk dat je mocht meerijden dan :D
Nee, was rijden , zelf met iemand naast je


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Mr.M



Citaat van: twani op januari 22, 2019, 15:11:32
250 stelt niks voor.  Daarmee wordt je in DU compleet van de baan geblazen.

Bovendien red een beetje gechipte huis tuin en keuken bolide dat tegenwoordig ook met gemak.

Dus wat een ophef over helemaal niks.

Néxtttttt......


Dus dat.... 250 is echt geen speciaal nummertje meer op de teller tegenwoordig.

Deed 240 met me 2 liter clktje toen we van Basel terug reden waar ik de vivid ophaalde paar jaar terug.

De Honda van me buurman met diesel doet 240 met gemak.  Ik had het op de 300+ gemunt en gehoopt maar kreeg de kans niet op die tijdstip van de dag. Beetje druk en geen leegte stukjes asfalt om dat extra 40km ph door te drukken.

Het verschil is het gemak waarmee de Porsche 260 doet en nog heerlijk wendbaar blijft (ook met 1 hand aan stuur) lol..

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

**UNDER CONSTRUCTION**

Mr.M

#16469
Citaat van: Thanatos op januari 22, 2019, 15:43:42
Lijkt wel een echte maatschappij doorsnede hier, voelt iemand zich ook nog genegeerd of gediscrimineerd  :D

https://mindkorrelatie.nl/

Lekker dat gas er op waar en zolang het nog kan... O0
Die John...



Dat gas erop dat ken ik als geen ander... en tegenwoordig zelfs met een hand ...


En soms....  kost het een klein 400 euro om snel thuis te zijn.

Een brief door de brievenbus van meneer De officier van justitie is niets nieuws meer in huize Maz sinds de komst van de Porschke lol. Wie de regels niet navolgt moet boeten zeggen ze. Dat doen we dan ook af en toe met alle plezier.

.

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
**UNDER CONSTRUCTION**

Mr.M

Citaat van: Blue-Eyes op januari 22, 2019, 17:01:44
300 is zo iets wat je een keer gedaan moet hebben. Eenmaal gedaan, ooh. Was dat het. Maar het is een kick, zeker!


(op de motor, teller technisch 300, GPS zal wel lager zijn geweest).


En zoals Twani al opmerkte. Chip een dikke diesel en haalt gemakkelijk de 250. Kortom, we willen de 300 pics zien :D
Bedoeling was ook een foto met 301 ofzo te posten maar we hadden de geluk niet om de juiste stuk asfalt te treffen zonder verkeer.....

Maar die foto gaat zeer zeker komen... 300+  en dan liefst met de dak OPEN..... lol...



Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

**UNDER CONSTRUCTION**

scrutinizer

#16471
Citaat van: genesis op januari 22, 2019, 19:21:25
Probeer  nog 1 keer een top audio set is als een formule 1 auto op winning trim, als alles op zijn plek valt heb je 'Nirvana', valt er iets buiten balans, dan.... tja het is ook geen set-up voor een d asily driver,  'jouw woorden gesproken in het verleden......'

Hetzelfde geld voor exoten op auto gebied ;)

Genesis

::)
Ja, dus waar gaat het hier mis dan?
Ik geef aan dat IK een 4S (991) een knappe auto vind voor woon/werk verkeer. (wat knap is voor een sportauto)

Wat dit zou vertellen over mijn opgedane kennis op auto en motorengebied, het begrijpen van de techniek en deze "zelf" te kunnen toepassen is wat ik niet ziet in deze/jouw vergelijking.   
Albert Einstein, \\\\\\\"Anyone who has never made a mistake has never tried anything new.\\\\\\\"
Engineering is knowing which compromises to make....

Raphie

250 is prima te doen, vorige week nog in DE, bleef zo achter een Porsche plakken.
Af en toe moet je hem even lekker uitlaten Maz, niks mis mee waar het mag. Dáár heb je hem voor.
JBL PRX Power!

chansig

#16473
Wel grappig om de hele "discussie" nog een keer terug te lezen.

Maz plaatst een foto waarmee hij de boel wilt uitlokken, en laat in het midden of hij de foto wel/niet maakt. Daar reageren mensen op, die worden verweten dat ze reageren want 250 rijden is gewoon veilig als je weet wat je doet (over voorspelbaar gedrag gesproken). Het lijkt niet binnen te komen dat het daar niet over gaat maar over de foto en wie die gemaakt heeft.  Maz heeft ondertussen aangegeven dat het een grap was.

Inmiddels is het zo dat men complimenten aan het geven is aan Maz omdat ie zo lekker hard rijdt en anderen schijnbaar niet moeten zeuren dat Maz dit doet (hierbij meenemen dat er niemand is die gezegd heeft dat Maz te hard rijdt).

Als Maz dit allemaal zo bedacht heeft: GGGG...of wel een geniale geweldige goeie grap. Ik had hem kunnen bedenken. :D :D :D

Gr. Hans

Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Rob46

Interessante topic is dit geworden....... ???
[ Accuphase E-280 ][ Auralic Altair G1.1 ][ Sonus Faber Minima Amator II ]