SITE ONLINE!!!

Started by Rogier1988, January 11, 2004, 17:49:12

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Rogier1988

Hey allemaal...

Ik d8 ik maak eventjes een site van mijn HT'tje... zie hier het resultaat

www.lapantas.8m.com = Weg

ER KOMT NOG VEEL MEER BIJ... is net pas online (er moet nog een dvd gedeelte komen,,, hardware,,,, enz enz)


Mvg
Rogier

P.S ik weet het design is niet helemaal strak... en mooi maar ik ga vanavond met Flash aan de gang

DE NAAM WAS VERZONNEN DOOR MIJN VADER

bmateijsen

Leuke om te zien! Vergeet ook niet www.dvdzine.nl bij je links op te nemen ;)

Heb je het contrast al omlaag gezet van de PJ? Deze plaatjes lijken allemaal nog zwaar te clippen..

Groet bjorn

Rogier1988

Klopt www.dvdzine.nl komt er vanavond bij!!!!.. p.s contrast is veel loweerrr  kga vanavond foto's maken van dvd/divx enz en hoe nu alles eruit ziet..

Mvg
Rogier

Lone Ranger

#3
Hoi,

Persoonlijk zou ik die lattenbodem bekleden met een mooie zwarte velours gordijnstof.
Dan wordt het echt 10 keer zo mooi.

Gr.Fred.

Duiveltje

idd de boel onder en boven zwart maken dat kijkt veel rustiger lijkt mij.

Tip voor de site.

Rooie achtergrond oke maar doe dan ander kleur letters en deel de boel anders in. Maak aan leuke menu ofzo.

ben benieud naar de rest  ;)

Reynier

Vergeet dan ook www.justplay.nl niet aan je favorieten toe te voegen :) Toch ook zeker een van de betere filmsites, ken geen andere filmsite met meer updates per dag :)

Site ziet er kwa content wel goed uit. Alleen het design kan idd nog wel wat beter maar dat komt vanzelf wel denk ik :) Verder veel plezier met je HT..

Rogier1988

He allemaal.. bedankt voor jullie reacties.. ik zit nu met school dus heb zeerrr weinig tijd voor site's enz dus maybe in het weekend weer!!.. jmrr maar ok.. vandaag ook al zo'n dag waarvan je KK kan zeggen. K weer,, toen ik het 8e uit was 16.10 super laat dus kom je buiten om je fiets te pakken is je band lek gestoken... Tja het zat vandaag ff niet mee ??? ??? >:(

Maar ja

Mvg
Rogier

Hertog_Martin

Is het geen idee om een zwart doek over de onderkant van je bed te spannen? Nu zit je elke keer tegen al die plankjes aan te kijken
Pioneer DV-565A - Marantz sr4300 - 4x B&W DM601 s3 - Van den Hul Optocoupler MKII - Cable Talk Talk 3.1

Reynier

Ik geloof dat hij dat al gedaan heeft of dat het dat binnenkort gaat doen. Staat in zijn andere topic, ik meen dat hij het afgelopen weekend zou doen maar ik weet niet of hij dit ook gedaan heeft?

Rogier1988

QuoteIs het geen idee om een zwart doek over de onderkant van je bed te spannen? Nu zit je elke keer tegen al die plankjes aan te kijken
QuoteIk geloof dat hij dat al gedaan heeft of dat het dat binnenkort gaat doen. Staat in zijn andere topic, ik meen dat hij het afgelopen weekend zou doen maar ik weet niet of hij dit ook gedaan heeft?

Heb nog geen tijd gehad... helaas..

Mvg
Rogier

cOOlrUnnIngs

Ik krijg momenteel de melding:

<quote>The page or file you are looking for http://www.lapantas.8m.com/index.html is not here.

Possible Reasons:

You may have spelled the URL incorrectly.
This site may have been removed due to a violation of Freeserver's
"Acceptable Use Policy".
This site may have been moved to a different server.  </quote>

Rogier1988

het kan zijn dat site eraf gegooid is.. helaas.. kzie het nu ook maar ik kijk wel voor de volgende keer :-\ ben nu druk emt school dus helaas

Mvg
Rogier

Reynier

Jammer.. zou graag weer wat nieuwe foto's bewonderen :)

Rogier1988

jha ik maak wel andere foto's in de andere topic van ''mijn thuisbioscoop'' ben ook druk bezig met alles afstellen van geluid/beeld nu heb weekend dus....

Mvg
Rogier