Atmoz' A/V casa [---> Nieuwe TV-wand]

Gestart door Atmoz, juni 21, 2013, 09:31:34

« vorige - volgende »

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

VlisChris

:D

@ Atmoz: duidelijk verhaal 8) Dat het goed zal gaan klinken/klinkt zal ik onmiddellijk geloven 8)
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Crownfire


1nt3gr@

B&W 2x DM605s2 | LCR600s3 | 2x DS6 | 2x DM603s2
Integra DTR-70.2 | DPC-7.9 Panasonic TX-P46GT30 Kenwood DM9020 Oppo BDP-103EU Dynavox High/end (3x, FL, C, FR) Audioquest Black Lab (2x, FR + FL Laag)König 4x2,5mm (SR, SL, SBR, SBL) W&M HD-01 (4x)

Jefften

Het ziet er echt schitterend uit! Ben benieuwd wat er nu op de planning staat😜
Projector: JVC NZ8| Proj.Scherm: 152" Screen Excellence 21:9 | Processor: Trinnov Altitude32 | Amp: Mark Levinson 532h & 533h, JBL Synthesis: SDA-8300, JBL Pro SA4-D| Speakers Front: 3x JBL Synthesis SAM1HF/2LF Surround: 4x JBL Synthesis SCL-4 Height: 4x JBL Synthesis SCL-3 Sub: 2x 18" JBL Synthesis S1S-EX | 2x dual 12" JBL Synthesis SSW-2 |Speler: Oppo 205 CM final edition | Apple TV 4K 2017 Cinemike

luke2009


Ian G

Ziet er goed uit atmoz , wanneer is de meet en greet :popcorn:

Hoe hoog staan je speakers, zo onder het scherm? "Hoor" je dat ze onder het scherm staan?

Raymond187

Yoww Steph,

Ik heb als het goed is volgende maand een afspraak bij een klant. Valkenburg aan de geul. Volgens mij bij jou om de hoek. Ik bel ff om te horen of je thuis bent. KOm ik ff jaloerse blikken in je mooie ruimte gooien.

Die center lijkt wel een lucifer doosje :D :D

Teejoo

Schitterend weer! Wellicht heb je het al ergens vermeld, maar wat zijn de afmetingen van je scherm?

GPO

Ik dacht ergens gelezen te hebben dat jij SW-engineer was, maar volgens mij ben je gewoon timmerman... al die spullen die hebt en dan zo'n curved scherm zelf maken.... crazy.... maar wel prachtig om te zien! :clapping:

GPO
thuis : Epson EH-TW9300 | iVisions Cinema 4K ALR screen 136" | Samsung The Frame 2022 65" | Denon AVR-X7200WA | Denon DBT-1713UD | Dune BD Prime 3.0 | Klipsch RP-280F - Klipsch RP-450C - Klipsch RP-240S - Klipsch R-115SW | miniDSP 2x4 | QNAP TS-231P2 (2x4 TB) | VdHul/Profigold/Hama kabels | Xbox One | Google TV 4K

auto : Kenwood DDX4018DAB | Focal 165 AS

Atmoz

Citaat van: RZeemering op april 19, 2015, 21:50:55
HaleLuja!!!!!! mooi man!

Thanks 8)


Citaat van: Christiaan S op april 19, 2015, 21:55:57
:D

@ Atmoz: duidelijk verhaal 8) Dat het goed zal gaan klinken/klinkt zal ik onmiddellijk geloven 8)

:)


Citaat van: Crownfire op april 19, 2015, 22:26:11
Gaaf man. Echt superstrak!

Bedankt!! 8)


Citaat van: 1nt3gr@ op april 20, 2015, 08:58:42
man! man! Dat ziet er super uit!  Gefeliciteerd!

Ook thanks weer!! ;D
Ben ook echt blij ermee.


Citaat van: Jefften op april 20, 2015, 09:49:29
Het ziet er echt schitterend uit! Ben benieuwd wat er nu op de planning staat😜

Thanks!
Uhmm op de planning... tja, nog wat dingen af maken :)
En hier en daar eventueel nog wat kleins, maar in ieder geval niets kostbaars meer... staat een nieuwe auto aan te komen :wub:


Citaat van: luke2009 op april 20, 2015, 23:02:11
Het ziet er erg strak uit :worship: Super gaaf.

Dankjewel!!


Citaat van: Ian G op april 26, 2015, 20:36:04
Ziet er goed uit atmoz , wanneer is de meet en greet :popcorn:

Thanks! Tja, ook binnenkort maar eens regelen he.
Maar dan wil ik wel ALLES in het HT werkend/klaar hebben.
En e.e.a een beetje beter afgesteld. Maargoed, het komt eraan :)


Citaat
Hoe hoog staan je speakers, zo onder het scherm? "Hoor" je dat ze onder het scherm staan?

Nou, om heel eerlijk te zijn hoor je het niet direct (ze stralen ook naar boven/de oren toe), maar het kon natuurlijk altijd beter. (alles kan altijd beter als je 't zo bekijkt)
Dus super ideaal is het gewoonweg niet. Maar "erg" ook niet. Totaal niet :devil:
De combinatie zéér goed beeld, en aardig goed geluid is nog altijd waanzinnig te noemen :headbanging:


Citaat van: Raymond187 op april 28, 2015, 20:44:36
Yoww Steph,

Ik heb als het goed is volgende maand een afspraak bij een klant. Valkenburg aan de geul. Volgens mij bij jou om de hoek. Ik bel ff om te horen of je thuis bent. KOm ik ff jaloerse blikken in je mooie ruimte gooien.

Die center lijkt wel een lucifer doosje :D :D

Hey man! Das een super goed idee!!
In de avond uren neem ik aan? Of 's middags tot 's avonds?
En wanneer is dat ongeveer? (kan ik alvast een beetje opruimen haha)

Citaat van: Teejoo op april 28, 2015, 22:58:32
Schitterend weer! Wellicht heb je het al ergens vermeld, maar wat zijn de afmetingen van je scherm?

Thanks Teejoo 8)
Scherm is 3 meter diagonaal.

Citaat van: GPO op april 29, 2015, 22:20:43
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat jij SW-engineer was, maar volgens mij ben je gewoon timmerman... al die spullen die hebt en dan zo'n curved scherm zelf maken.... crazy.... maar wel prachtig om te zien! :clapping:

GPO

Hehe :angel: dan ben ik misschien wel beide.
En serieus: het bezig zijn met klussen, hout, solderen, electronica, etc etc vind ik exact even mooi als het bezig zijn met software schrijven.
Beide vind ik heer-lijk om te doen :pompom: (kan me dan ook geen leven zonder beide voorstellen)
En ze zeggen altijd: je moet van je hobby je werk maken. Dus dat doen we dan maar he..

Beeldweergevers: LG 77" 4K OLED, 2x LG 65" 4K OLED, JVC X7900
Bronnen: Oppo UDP-205, Xbox Series X, PS4, Marantz CD6003
Versterking: McIntosh MA5200, Marantz PM11S3, Marantz PM6004, SONOS amp's
Speakers: B&W 803Di (Rosewood), B&W 803Di (Piano black), Harbeth 7ES-3, REL S5

Atmoz


Ohja, de banken zijn vorige week ook gearriveerd. Maar omdat ik verder nog niet alles 100% af heb in het HT heb ik er niet aan gedacht om al wat foto's ervan te maken.
Bij deze dus toch maar gedaan.

De banken zitten heerlijk lekker zacht. Echt fijne banken om zelfs meerdere films achter elkaar te kijken :worship:





En al meteen even testen natuurlijk:

(sorry voor de k-kwaliteit telefoon foto)

Super chill, nu kan er eindelijk écht genoten worden :pompom:
Beeldweergevers: LG 77" 4K OLED, 2x LG 65" 4K OLED, JVC X7900
Bronnen: Oppo UDP-205, Xbox Series X, PS4, Marantz CD6003
Versterking: McIntosh MA5200, Marantz PM11S3, Marantz PM6004, SONOS amp's
Speakers: B&W 803Di (Rosewood), B&W 803Di (Piano black), Harbeth 7ES-3, REL S5

Davey


Atmoz

Citaat van: Davey op mei  3, 2015, 20:09:14
Die laatste foto is het ultieme natuurlijk  :headbanging: :headbanging: :headbanging:

?
Het zijn allemaal mannen he?! :D :D :D

Maareh, even zonder gekheid: het is inderdaad geweldig om met vrienden en wat Juupkes films te kijken ja :worship:
Beeldweergevers: LG 77" 4K OLED, 2x LG 65" 4K OLED, JVC X7900
Bronnen: Oppo UDP-205, Xbox Series X, PS4, Marantz CD6003
Versterking: McIntosh MA5200, Marantz PM11S3, Marantz PM6004, SONOS amp's
Speakers: B&W 803Di (Rosewood), B&W 803Di (Piano black), Harbeth 7ES-3, REL S5

Jean Sibelius

Ziet er geweldig uit  :) Gefeliciteerd met het resultaat :popcorn: En die spidey maakt het helemaal af natuurlijk :colgate: Enjoy!
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

Davey

Citaat van: Atmoz op mei  3, 2015, 20:18:23
?
Het zijn allemaal mannen he?! :D :D :D

Maareh, even zonder gekheid: het is inderdaad geweldig om met vrienden en wat Juupkes films te kijken ja :worship:

Ik mag hopen dat jullie dat bier niet zelf hebben gehaald  :D

Loondijke

Gaaaafffffffffffff!!!!!!!!! Supervet geworden, lekkere banken en heerlijk om te chillen. Top!

En goede bierkeuze hoor! Gaan hier ook aardig wat kratjes Juup doorheen per jaar :clapping:
Sony HW55  ISF | Kingpin VFS210 | Denon AVR-X4100W | Fronts; DALI Concept 8 | Center: DALI Concept | Rears: DALI Concept 1 | BK XXLS400 FF | HTPC + XBMC + Bluray Diskdrive | Panasonic BDT300 | Thecus N7510 + WD RED 28TB
Mijn topic;
Loondijke's Dedicated Attic-HT

Atmoz

Citaat van: Jean Sibelius op mei  3, 2015, 20:56:18
Ziet er geweldig uit  :) Gefeliciteerd met het resultaat :popcorn: En die spidey maakt het helemaal af natuurlijk :colgate: Enjoy!

Thanks!!! 8) :pompom:
Alvast een stap in de goede richting zoals bijvoorbeeld jou HT.
Genieten is het in ieder geval wel! Heerlijk.


Citaat van: Davey op mei  4, 2015, 08:18:24
Ik mag hopen dat jullie dat bier niet zelf hebben gehaald  :D

Whahaha ;D

Citaat van: Loondijke op mei  4, 2015, 09:53:48
Gaaaafffffffffffff!!!!!!!!! Supervet geworden, lekkere banken en heerlijk om te chillen. Top!

Thanks O0 Het zit inderdaad heerlijk. Dus absoluut geen straf om daar een filmpje te kijken :angel:
Gisteren "Shaun the Sheep" gekeken... super (grappige) film :worship: :worship: :worship: Echt weer eens ouderwets gieren, lachen en brullen :hehe:

En erna nog even die ultra-vette scene uit Heat gekeken. Met het volume toch wel redelijk op max. wowwww, kogels kogels en nog eens kogels. Zo gaaf. Wat wilt een man nog meer? Met wat vrienden paar biertjes achterover gooien, en dan flink knallen in het HT :devil:

Citaat
En goede bierkeuze hoor! Gaan hier ook aardig wat kratjes Juup doorheen per jaar :clapping:

Precies! Hier 't zelfde 8)


Om een beetje in de HT-sferen te blijven: ik heb er sinds vandaag weer een surround set bij :D
Nieuwe auto gekocht voorzien van 11 speakers O0 Klinkt goed, maar nog niet helemaal zoals ik het wil. Ik zag wel al dat er genoeg in te stellen/tweaken is, dus dat komt wel goed. Zijn zelfs 2 subs onder de stoelen aanwezig :clapping: hop hop :headbanging:

Greetz,

Atmoz
Beeldweergevers: LG 77" 4K OLED, 2x LG 65" 4K OLED, JVC X7900
Bronnen: Oppo UDP-205, Xbox Series X, PS4, Marantz CD6003
Versterking: McIntosh MA5200, Marantz PM11S3, Marantz PM6004, SONOS amp's
Speakers: B&W 803Di (Rosewood), B&W 803Di (Piano black), Harbeth 7ES-3, REL S5

RalphH

Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

Atmoz

Citaat van: RalphH op mei  9, 2015, 19:13:12
Nice, wat is het geworden?

BMW 335i Coupe (xDrive) uit 2011 :)

Citaat
Ennuh,....fotooos!😄

Heb helaas nog geen foto's van vandaag, maar had bij de eerste proefrit (2 weken geleden) wel al wat kliekjes geschoten:







Moet er nog een beetje aan wennen, maar de rit naar huis vandaag was alvast zeer aangenaam te noemen :wub:

Morgen weer lekker toeren :headbanging:
Beeldweergevers: LG 77" 4K OLED, 2x LG 65" 4K OLED, JVC X7900
Bronnen: Oppo UDP-205, Xbox Series X, PS4, Marantz CD6003
Versterking: McIntosh MA5200, Marantz PM11S3, Marantz PM6004, SONOS amp's
Speakers: B&W 803Di (Rosewood), B&W 803Di (Piano black), Harbeth 7ES-3, REL S5

RalphH

Oef, dat is wel heel nice.
Geniet r van en tourze.
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

VlisChris

De komende tijd gaat je geplande budget voor je HT dus op aan verkeersbekeuringen? :devil:

Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

jaco

9.1.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Genelec hts-4 subwoofer. VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm

xynyx

Arabische import zo te zien! Zeker onder het motto van 'wat van ver komt is lekker'  ;)

Btw prachtige HT, petje af!

W.Otter

het geld vloeit rijkelijk in huize Atmoz  :tounge2: ziet er echt heel goed uit allemaal! optimaal genieten zo!!
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

R