Set van AndreC

Gestart door AndreC, mei 5, 2013, 01:27:29

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

S@m

#250
Citaat van: AndreC op juni 11, 2013, 14:43:31
Scroll even terug, of reageer helemaal niet meer, want schijnbaar lees je niet alle posten, heb het al meerdere malen gezegd.

Kan het niet vinden en je suggereert dat er wel verschil is vanaf een bepaalde hoogte, kan je me naar betreffende post linken?

Citaat van: AndreC op juni 11, 2013, 13:59:12

Wilde alleen aangeven dat tot op zekere hoogte kabels geen fluit verschil uitmaakt, meer niet.

alexander2

Citaat van: S@m op juni 11, 2013, 16:37:18
Kan het niet vinden en je suggereert dat er wel verschil is vanaf een bepaalde hoogte, kan je me naar betreffende post linken?




chansig

Citaat van: S@m op juni 11, 2013, 16:37:18
Kan het niet vinden en je suggereert dat er wel verschil is vanaf een bepaalde hoogte, kan je me naar betreffende post linken?

Een kwestie van lezen...verschil tussen een kabel van 1 euro en 1 van 10 euro...nu zoeken maar.

Gr Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

S@m


chansig

 :D

Tempting hoor...maar ik laat deze aan me voorbij gaan.

Gr Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

AndreC

#255
Citaat van: S@m op juni 11, 2013, 20:02:31


Gr S@m

Maak me toch ernstige zorgen om je als ik lees wat je vaak typt.

Laatst zei iemand tegen me, hee als iemand zo doet daar hebben ze tegenwoordig pilletjes voor.  ;)
Woonkamer: Marantz SR7007 || Dali Zensor 1 en 7 || Dali SUB E-12F || Panasonic TX-P50VT50 || Eminent EM7380 || Synology DS212+
Slaapkamer: Samsung HT-D5200 || Panasonic TX-P42ST50 || Eminent EM7380

chansig

Ach op een forum kan je alles neerplempen. Als s@m en ik elkaar IRL zouden treffen zou hij echt zijn broek niet naar beneden doen.

Gr Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

alexander2

Citaat van: AndreC op juni 11, 2013, 20:21:34
Maak me toch ernstige zorgen om je als ik lees wat je vaak typt.

Laatst zei iemand tegen me, hee als iemand zo doet daar hebben ze tegenwoordig pilletjes voor.

Maar hij is wel leuk. :D
Kom op AndreC je hebt dezelfde humor toegepast bij anderen, we kaatst kan een koe in de put verdronken verwachten. :D

chansig

 :D

Zo...voor de inburgeringscursus ga jij ws niet slagen. :D

Gr Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

AndreC

Citaat van: chansig op juni 11, 2013, 20:24:01
Ach op een forum kan je alles neerplempen. Als s@m en ik elkaar IRL zouden treffen zou hij echt zijn broek niet naar beneden doen.

Gr Hans

Hahahahah, zijn er vele hoor.

Is niks zo makkelijk om praatjes te hebben via een pc of laptop en ga zo verder.
Waar het om gaat is de agressieve reacties, vind persoonlijk veel vaker van sommige believers.
Je kunt het ergens niet mee eens zijn, dat kan, we zijn allemaal mensen met andere opvattingen en waarnemingen en karakters.

Maar openstaan voor een andermans mening is een gave apart, en daar ontbreekt het vaker aan, kan deels karakter zijn en deels leeftijd, we weten ja niet hoe oud iemand is die de knopjes met teksten bediend, soms proef je het wel, maar dat is weer een ander verhaal.
Ik kom ook van het kamp believers hoor, geloof me maar, dacht ook als die duurder is dan is die beter, ja weet ik veel toen ik begon met hifi.
Tot je werkelijk met de neus op de feiten gedrukt wordt.
En dit werkt het beste op iemands anders zijn hifi set, heb je die emoties niet zo, als de spullen van je zelf zijn dan ervaar je het vaak anders.
En niet als de buurman naast je tijdens zo'n test iets zegt over het geluid meegaan, ja vond ik ook, want op het moment dat de boodschap komt van een ander is vaak je eigen mening weg, dit omdat je het zelf niet 100% zeker weet of er verschil was, nee er was geen verschil.
Maar dan moet je ook eerlijk tegen je zelf zijn en ook toegeven, klopt, er was geen verschil, en niet bij thuiskomst weer in de twijfel slaan en denken bij het bekijken van een kabel, die was duur, die is vast en zeker beter, want dan gaat het weer fout.
Woonkamer: Marantz SR7007 || Dali Zensor 1 en 7 || Dali SUB E-12F || Panasonic TX-P50VT50 || Eminent EM7380 || Synology DS212+
Slaapkamer: Samsung HT-D5200 || Panasonic TX-P42ST50 || Eminent EM7380

AndreC

Citaat van: alexander2 op juni 11, 2013, 20:24:22
Maar hij is wel leuk. :D
Kom op AndreC je hebt dezelfde humor toegepast bij anderen, we kaatst kan een koe in de put verdronken verwachten. :D

Sorry, was de knipoog vergeten  ;)
Woonkamer: Marantz SR7007 || Dali Zensor 1 en 7 || Dali SUB E-12F || Panasonic TX-P50VT50 || Eminent EM7380 || Synology DS212+
Slaapkamer: Samsung HT-D5200 || Panasonic TX-P42ST50 || Eminent EM7380

AndreC

Citaat van: chansig op juni 11, 2013, 20:26:23
:D

Zo...voor de inburgeringscursus ga jij ws niet slagen. :D

Gr Hans

Als Nederlands staatsburger hoef je die ook niet te volgen  ;D
Woonkamer: Marantz SR7007 || Dali Zensor 1 en 7 || Dali SUB E-12F || Panasonic TX-P50VT50 || Eminent EM7380 || Synology DS212+
Slaapkamer: Samsung HT-D5200 || Panasonic TX-P42ST50 || Eminent EM7380

twani

#262
Jij maakt je dan wel zorgen over mensen met 290 topic pagina's over kabels, jij mag je, als het zo doorgaat, wel zorgen gaan maken over een topic met 290 pagina's dat werkelijk nergens over gaat :D

AndreC

Citaat van: twani op juni 11, 2013, 20:55:46
Jij maakt je dan wel zorgen over mensen met 290 topic pagina's over kabels, jij mag je, als het zo doorgaat, wel zorgen gaan maken over een topic met 290 pagina's dat werkelijk nergens over gaat :D

Ja wel, het gaat over hoor ik het nu wel of hoor ik niet.
Natuurlijk hoor ik het, kom op zeg die kabel heeft €200 gekost, zeker hoor je dat.

Ik geloof als ik dat hier thuis zou doen dat ik het wel hoorde.
Maar dan was het wel het vrouwtje met de tekst "ben je nu helemaal van de ratten besnuffeld"  ;D
Woonkamer: Marantz SR7007 || Dali Zensor 1 en 7 || Dali SUB E-12F || Panasonic TX-P50VT50 || Eminent EM7380 || Synology DS212+
Slaapkamer: Samsung HT-D5200 || Panasonic TX-P42ST50 || Eminent EM7380

alexander2

Het probleem met kabeldiscussies is dat beide kampen volledig doorslaan en na een korte tijd is het kleuterklas niveau. :D
Heerlijk om te lezen, je ziet het ware karakter van de mede en voorstanders in no time opdoemen...........fantastisch!

AndreC

Citaat van: alexander2 op juni 11, 2013, 21:07:18
Het probleem met kabeldiscussies is dat beide kampen volledig doorslaan en na een korte tijd is het kleuterklas niveau. :D
Heerlijk om te lezen, je ziet het ware karakter van de mede en voorstanders in no time opdoemen...........fantastisch!

Hoor wie het zegt  :clapping:
Woonkamer: Marantz SR7007 || Dali Zensor 1 en 7 || Dali SUB E-12F || Panasonic TX-P50VT50 || Eminent EM7380 || Synology DS212+
Slaapkamer: Samsung HT-D5200 || Panasonic TX-P42ST50 || Eminent EM7380

twani

Ik zit er gelukkig tussen in, ik ben "rationeel believer" :D

alexander2

Citaat van: twani op juni 11, 2013, 21:22:40
Ik zit er gelukkig tussen in, ik ben "rationeel believer" :D

Overtuigend Atheïst dus. :D

twani

Citaat van: alexander2 op juni 11, 2013, 21:36:20
Overtuigend Atheïst dus. :D
In het echte leven zeker wel ;).

SB MARANTZ

Citaat van: chansig op juni 11, 2013, 20:06:36
:D

Tempting hoor...maar ik laat deze aan me voorbij gaan.

Gr Hans

:D
Marantz tube gear.

Klipsch RF-7 modified by SB Marantz
[email protected]

SB MARANTZ

Citaat van: chansig op juni 11, 2013, 20:24:01
Ach op een forum kan je alles neerplempen. Als s@m en ik elkaar IRL zouden treffen zou hij echt zijn broek niet naar beneden doen.

Gr Hans


Wie weet vind hij je wel een lekker ding.  :crazy:

Groeten terug.
Marantz tube gear.

Klipsch RF-7 modified by SB Marantz
[email protected]

alexander2

Geloof mij nu maar als 2 kerels aanspoelen op een onbewoond eiland dan ziet alles er anders uit na een jaar. :D

twani

#272
Citaat van: alexander2 op juni 11, 2013, 22:33:17
Geloof mij nu maar als 2 kerels aanspoelen op een onbewoond eiland dan ziet alles er anders uit na een jaar. :D
Klopt, ik denk dat sommige daar al levende diersoorten ook wat lastiger zullen lopen :D

John Wx

Citaat van: AndreC op juni 11, 2013, 20:36:34
Als Nederlands staatsburger hoef je die ook niet te volgen  ;D

nou er zijn delen in ons land waar ik van de 10 woorden er 2 kan onthullen, die delen liggen hoog en heel laag  :) dus die mogen gewoon aanschuiven bij Pierre Buyoya uit Burundi
Versterking: Kenwood /  Bron: Pro-Ject - PC - Nokia 8000 - Kenwood CD
Luidsprekers: Chario  /  Kabels: Norstone / Oehlbach / Silent Wire / In-Akustik / Monster / StraightWire
Software: Spotify - YouTube Music - Internet
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

John Wx

Citaat van: twani op juni 11, 2013, 22:44:26
Klopt, ik denk dat sommige daar al levende diersoorten ook wat lastiger zullen lopen :D

Thx kan met een lach slapen  ;D
Versterking: Kenwood /  Bron: Pro-Ject - PC - Nokia 8000 - Kenwood CD
Luidsprekers: Chario  /  Kabels: Norstone / Oehlbach / Silent Wire / In-Akustik / Monster / StraightWire
Software: Spotify - YouTube Music - Internet
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.