Revel Show 26 + 27 april - Genieten in topvorm

Gestart door garmtz, april 7, 2013, 12:11:56

Vorige topic - Volgende topic

garmtz

Revel show 26 + 27 april – Genieten in topvorm

Na een succesvolle show met Wilson Audio, waar wij als primeur voor Nederland de Wilson Audio Alexia presenteerde, organiseren we nu wederom in samenwerking met Audiac op vrijdag 26 en zaterdag 27 april een uniek evenement rondom Revel luidsprekers.

De bezoeker zal op muzikaal vlak getrakteerd worden op maar liefst drie sets met modellen uit zowel de Performa 3 als Ultima serie. Allen in een even strak en stijlvol jasje, waarbij de nieuwe Performa 3 serie een nieuwe maatstaf zet in vormgeving en techniek.

Revel is misschien (nog) niet zo bekend, hun research afdeling is de meest geavanceerde en meest uitgebreide ter wereld. Harman International heeft enorm veel onderzoek gedaan op luidsprekergebied en Revel kan hier vol van profiteren. Bekijk de volgende video om te begrijpen hoe ver Revel gaat in het ontwikkelen van eigen drivers en uitvoeren van blinde ABX testen:

Als primeur zal er een uitgebreide surround demonstratie met de nieuwste Blu-rays worden gedaan van de Revel Performa 3 serie in onze splinternieuwe en spraakmakende home cinema Revel zal tijdens de show gecombineerd worden met elektronica van Mark Levinson, Linn, Meridian en Anthem.

Het programma voor de 2 dagen ziet er als volgt uit:

Vrijdag 26 april
19:00 - Ontvangst
19:30 - Aanvang demonstraties
21:30 - Hapje/drankje
22:30 - Afsluiting

Zaterdag 27 april
13:00 - Ontvangst
13:30 - Aanvang demonstraties
15:30 - Hapje/drankje
16:30 - Afsluiting

In verband met een beperkt aantal plaatsen, vragen wij u zich in te schrijven via [email protected] of te bellen naar 06 46 22 65 86.

garmtz

Nog even als toevoeging: we zullen de Performa 3 serie in stereo en in surround demonstreren en de Ultima 2 Studio alleen in stereo.

Raymond187

ahhhh VET Revel  :wub:

Suc6 met de show. Revel is volop genieten.

Welke sub van Revel komt er te staan? of subS :D

bmateijsen

Vergeet je niet in te schrijven voor de Revel show! Maar liefst 4 opstelling zullen gedemonstreerd worden:

1. Revel Performa 3 in surround (F208, C208, F206)
2. Revel Studio's met Mark Levinson 532H
3. Revel Performa F208 in stereo
4. Revel M106 monitor Velodyne subwoofer

Een hele diverse en leuke show, waar tevens mensen van Audiac (importeur van Revel, Mark Levinson, Wilson Audio) zullen zijn om alle vragen te beantwoorden!!

Met vriendelijke groet,

Garmt & Bjorn

garmtz

Raymond187

Jammer dat ik er niet bij kon zijn. Leuk stukje tekst. Ik kan me ook zeker vinden in de klank van deze speakers.

kippekop

Citaat van: garmtz op juni  3, 2013, 16:35:03
Ons blog is (eindelijk) geupdate met foto's van de show!

http://www.beterbeeldengeluid.nl/blogs/385-verslag-revel-show-27-april-2013

Ik mag hopen foto's van de opstelling, en niet de show zelf?  ;)

Mooie setjes hoor, had graag langs gekomen maar had al andere dingen voor het hele weekend staan.
TV: Sony kdl-40d3500
Apparatuur: Sony STR-DH130, Sony bdp-S350
Speakers: Focal Dome

bmateijsen

Citaat van: kippekop op juni  5, 2013, 14:56:05
Ik mag hopen foto's van de opstelling, en niet de show zelf?  ;)

De opstellingen.... ;D. Tijdens de show geen foto's gemaakt helaas...

CiteerMooie setjes hoor, had graag langs gekomen maar had al andere dingen voor het hele weekend staan.

Was ook weer een gave show met maar liefst alle demo-ruimtes in gebruik!