Rechtsbijstandverzekering, welke?

Gestart door Oud lid, april 3, 2013, 19:55:53

Vorige topic - Volgende topic

Oud lid

Wij zijn er over aan het denken om een rechtsbijstandverzekering af te sluiten. Maar wat is een goede? Wie heeft ervaring met rechtsbijstandverzekeringen?

Erwin B

Pinohelmond

Zelf heb ik een rechtsbijstandsverzekering bij Interpolis/Achmea. In de afgelopen jaren twee keer gebruik moeten maken van hun hulp en beide zaken werden zeer adequaat opgepakt en beide zaken uiteindelijk ook gewonnen.
Boston Acoustics VS336 (4x) - Boston Acoustics VS325C - BK XXLS 400FF - Marantz SR7005 - Creek Destiny - Oppo BDP 83 SE - Squeezebox Touch - Dune HD Smart D1 - Philips 55PFL8008K - Xbox 360 Slim - Harmony One - Canare 4S11 - W&M

Pino's Room

Oud lid

@Kjelt,

Bedankt voor de link. Wel een hoop gezwets in dat topic.

Erwin B

Kjelt

Citaat van: Erwin B op april  4, 2013, 10:29:08
Bedankt voor de link. Wel een hoop gezwets in dat topic.
:D welkom op het htforum  ;)

Nahpets

I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

Jinsu

Goed opletten wat niet door de polis gedekt wordt, nadeel is dat je geen vrije keuze hebt wat betreft de jurist en/of advocaat.
Classé - Kimber - Mitsubishi - Oehlbach - Pioneer - Revel

Science only has a lasting existence for someone who knows that he doesn't know.

efsix

Ik heb de ARAG. In relatief korte tijd 3 zaken gehad. Waaronder een arbeidsconflict met de werkgever. Recessie weetjewel...
Om na 17 jaar keihard werken op straat gezet te worden doet veel pijn.
De juridische rechtsbijstand heeft in alle zaken goed zijn best gedaan en naar mijn mening het beste eruit gehaald.
Het is wel belangrijk dat je zelf zeer actief betrokken bent. Kijken naar deadlines etc. veel googlelen en vragen stellen.
De vakbond heb ik er na 21 jaar eruit getrapt. Niet betrokken, verkeerd advies etc.

Kijk goed naar welke modules je neemt.

Mvg marc