Aankoopadviezen draaitafel, budget €3500,- | Garrard 301! Goede Vrijdag!

Gestart door Bas Akkerman, maart 31, 2013, 22:48:37

« vorige - volgende »

0 leden en 8 gasten bekijken dit topic.

Bas Akkerman

Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

weust

Devialet 200 | Marten Django L | MIT Terminator 2 luidspreker bekabeling | Technics SL1210 MkII / Ortofon 2M Red | Philips CD940 (gemodificeerd) | Philips 42PF9803 | PS3 / PS4

Bas Akkerman

Citaat van: weust op januari 13, 2014, 20:27:03
Ben ook wel benieuwd. Ook omdat ik in Den Haag woon :)
Lijkt me wel leuk Tom! Henk? ;)

Eens zien wanneer we zouden kunnen.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

weust

Laat maar data weten. Komende zaterdag en 1 februari kan ik iig niet.
Devialet 200 | Marten Django L | MIT Terminator 2 luidspreker bekabeling | Technics SL1210 MkII / Ortofon 2M Red | Philips CD940 (gemodificeerd) | Philips 42PF9803 | PS3 / PS4

Deleted Member 2


Bas Akkerman

Citaat van: weust op januari 13, 2014, 23:03:43
Laat maar data weten. Komende zaterdag en 1 februari kan ik iig niet.
Ok, ik daarna op zich wel vooralsnog.
Actionhost, vind jij het leuk? Jij hebt de WOW, dus dat vind ik ook interessant.

Citaat van: Onder013 op januari 13, 2014, 23:22:33
ik pas even. Dank
Als ik een auto heb, vind ik het leuk eens naar Sneek te gaan Henk.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Actionhost

Citaat van: Bas Akkerman op januari 14, 2014, 07:22:42
Ok, ik daarna op zich wel vooralsnog.
Actionhost, vind jij het leuk? Jij hebt de WOW, dus dat vind ik ook interessant.

Ik denk dat ik ook pas Bas. Komende weekenden vrij vol en doordeweeks wordt lastig vanaf Haarlem. Je bent altijd welkom om de WOW te beluisteren (maar die heb je al eens gehoord.....). Mocht je een keer in de buurt zijn misschien wel gezellig.....
Marantz PM-15s2 Limited Edition/Marantz SA-15s2 Limited Edition/Monitor audio RX6 (wit hoogglans)/Acoustic Signature WOW met Ortofon 2M Blue/ Van den Hul 3T "The Rock"/Van den Hul CS122/ Wireworld Stratus 5

Sonos Connect met Magna Ultimo Mod/Externe DAC: Marantz SA-15s2 Limited Edition/Synology DS213

Actionhost

Marantz PM-15s2 Limited Edition/Marantz SA-15s2 Limited Edition/Monitor audio RX6 (wit hoogglans)/Acoustic Signature WOW met Ortofon 2M Blue/ Van den Hul 3T "The Rock"/Van den Hul CS122/ Wireworld Stratus 5

Sonos Connect met Magna Ultimo Mod/Externe DAC: Marantz SA-15s2 Limited Edition/Synology DS213

roeleken

Zoooo. Wat een topic.... Is er intussen nu al iets aangeschaft?
Accuphase E350, Kef R11, Luxman E-200 phono vv, Pioneer PLX-1000, Denon DL103R, Ifi Zen Stream, Dac40,  Atlas Hyper ls

Bas Akkerman

Citaat van: roeleken op februari 25, 2014, 20:22:08
Zoooo. Wat een topic.... Is er intussen nu al iets aangeschaft?
Nee, nog lang niet. Na de aanschaf van mijn auto ga ik eerst weer sparen. Dan de akoestiek aanpakken en dan pas de draaitafel. ::)
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Bas Akkerman

Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Bas Akkerman

Ik zag dat er binnenkort een Okki Nokki 1 op de markt komt. Zitten er grote verschillen tussen de versies? Omdat ik over een drie weken een flink aantal lp's er bij krijg, lijkt me een platenwisselaar platenwasser wel een goede aanschaf. Dan kan ik daarna fris gewassen mijn zoektocht vervolgen. ;D
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Deleted Member 2

Citaat van: Bas Akkerman op maart  9, 2014, 09:50:25
Omdat ik over een drie weken een flink aantal lp's er bij krijg, lijkt me een platenwisselaar wel een goede aanschaf.

Goed keuze Bas:



;D

Bas Akkerman

Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Dirk

Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

Bas Akkerman

Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Dirk

Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

Robiwan

Citaat van: Bas Akkerman op maart  9, 2014, 10:27:33
In de marktsectie van dit forum bedoel ik.

wel lp's en wellicht een platenwasser kopen maar nog geen draaitafel in je bezit? Moet niet gekker worden Bas :D
Naim Supernait 1 | Naim ND5XS | Naim CD5si | Naim Stageline N + Flatcap 2x | Rega P2+Carbon mm | Neat Motive SX2

LABO

Citaat van: LPlover op maart  9, 2014, 11:31:45
wel lp's en wellicht een platenwasser kopen maar nog geen draaitafel in je bezit? Moet niet gekker worden Bas :D
Ach dan zijn ze maar alvast gewassen :-) en die platenspeler komt er echt wel haha
Devialet Le200 | Vivid Audio V1.5
Transrotor Zet 2 - Reed 2A - AT 150MLX | Linn Akurate DS | HBM2260
Siltech Classic Anniversary 330L LS | Siltech 330i RCA | AudioQuest Vodka RJ/E + Optilink
PS Audio Quintet Power Centre | PS Audio AC-3 | 2 Siltech SPX-30 MkII

Actionhost

Hoeveel mensen in nederland zullen lp's en een okki nokki bezitten en geen platenspeler? Handje vol is al veel denk ik :-)
Marantz PM-15s2 Limited Edition/Marantz SA-15s2 Limited Edition/Monitor audio RX6 (wit hoogglans)/Acoustic Signature WOW met Ortofon 2M Blue/ Van den Hul 3T "The Rock"/Van den Hul CS122/ Wireworld Stratus 5

Sonos Connect met Magna Ultimo Mod/Externe DAC: Marantz SA-15s2 Limited Edition/Synology DS213

Bas Akkerman

Citaat van: LPlover op maart  9, 2014, 11:31:45
wel lp's en wellicht een platenwasser kopen maar nog geen draaitafel in je bezit? Moet niet gekker worden Bas :D
Citaat van: LPlover op maart  9, 2014, 11:31:45
wel lp's en wellicht een platenwasser kopen maar nog geen draaitafel in je bezit? Moet niet gekker worden Bas :D
Haha, idioot hè? Maar al die platen ga ik toch wel wassen, dan ben ik goedkoper uit met een platenwasser. Is de kans op electrickery ook weer minder als ik draaitafels bij dealers test. Hoop ik... :crazy:

Citaat van: LABO op maart  9, 2014, 11:58:38
Ach dan zijn ze maar alvast gewassen :-) en die platenspeler komt er echt wel haha
Exact!
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Nahpets

Citaat van: Bas Akkerman op maart  9, 2014, 10:27:33
In de marktsectie van dit forum bedoel ik.

De Okki Nokki van Audiolover is nav zijn prijsbepalingtopic al verkocht. Wordt over een week of 2 bij mij thuis opgehaald geloof ik.
I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

clockwork

Citaat van: Nahpets op maart  9, 2014, 12:38:36
De Okki Nokki van Audiolover is nav zijn prijsbepalingtopic al verkocht. Wordt over een week of 2 bij mij thuis opgehaald geloof ik.

:blush:
Yep. Sorry Bas.
Versterking: Marantz AV8802a, Bel Canto Ref500m, Ref150s & S300
Bronnen: Bel Canto Dac 3.5VB & RefStream, Sony UBP-X800, Clearaudio Concept + Trichord Dino MkII
Speakers: Pioneer-TAD S1EX S2EX S7EX Sub: XTZ Cinema 3x12 Projector: JVC RS-49 (ISF)
Nordost/ Shunyata bekabeling

roeleken

oh ik zie 'm al aankomen Bas....    'Welke platenwasser is de beste?'  Bij iedereen je platen gaan wassen om te vergelijken en ondertussen zijn al je platen 3 maal voor niks gewassen  ;D
Accuphase E350, Kef R11, Luxman E-200 phono vv, Pioneer PLX-1000, Denon DL103R, Ifi Zen Stream, Dac40,  Atlas Hyper ls

Bas Akkerman

Citaat van: clockwork op maart  9, 2014, 12:50:56
:blush:
Yep. Sorry Bas.
Haha, groot gelijk! :thumbs-up:

Citaat van: roeleken op maart  9, 2014, 20:47:47
oh ik zie 'm al aankomen Bas....    'Welke platenwasser is de beste?'  Bij iedereen je platen gaan wassen om te vergelijken en ondertussen zijn al je platen 3 maal voor niks gewassen  ;D
Hahaha, dat is nog niet eens zo ver bescheiden de waarheid... :blush: ;D
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten