Aankoopadviezen draaitafel, budget €3500,- | Garrard 301! Goede Vrijdag!

Gestart door Bas Akkerman, maart 31, 2013, 22:48:37

« vorige - volgende »

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

Robiwan

Citaat van: Onder013 op juli 28, 2013, 23:45:16
Ik kan er geen genoeg van krijgen:



Heerlijk met een trainingspak aan, gouden ketting met naamplaat om de pols en de iettewat oude mercedes voor de deur naar een Thorens Reference luisteren....

Dit spul is toch van een weirdo Chinees?
Naim Supernait 1 | Naim ND5XS | Naim CD5si | Naim Stageline N + Flatcap 2x | Rega P2+Carbon mm | Neat Motive SX2

Robiwan

Naim Supernait 1 | Naim ND5XS | Naim CD5si | Naim Stageline N + Flatcap 2x | Rega P2+Carbon mm | Neat Motive SX2

eddy135

Citaat van: Onder013 op juli 28, 2013, 23:16:16
De absolute top van thorens. Eén keer gehoord en dat was een fantastische ervaring. Qua uitvoering/kleurstelling was dat met een soort groen industrieel kleurtje.

Zie de eerste links op de foto:



Laat me dan maar een beetje ordie zijn 8) ;D

Gr
Henk

Die ruimte (sub vooral...)! :worship:  :worship:
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

Arden

Citaat van: Onder013 op juli 28, 2013, 23:45:16
Ik kan er geen genoeg van krijgen:



Heerlijk met een trainingspak aan, gouden ketting met naamplaat om de pols en de iettewat oude mercedes voor de deur naar een Thorens Reference luisteren....

Je zou een keer mee moeten gaan naar AJ vd Hul, die heeft er ook 2 (allebei wit) staan. Al zijn demo's vinden nog steeds plaats met een Thorens Reference, een Ortofon 212 arm en zijn eigen (uiteraard) elementen en phonotrappen. Is ook gelijk zo'n beetje op het hoogst mogelijke niveau. Daarbij vind  je daar ook een ware schat aan speciale persingen, uitgaves en collectors items.
Het blijft een muziekliefhebber pur sang!

Deleted Member 2

Citaat van: Arden op juli 29, 2013, 16:38:56
Je zou een keer mee moeten gaan naar AJ vd Hul, die heeft er ook 2 (allebei wit) staan. Al zijn demo's vinden nog steeds plaats met een Thorens Reference, een Ortofon 212 arm en zijn eigen (uiteraard) elementen en phonotrappen. Is ook gelijk zo'n beetje op het hoogst mogelijke niveau. Daarbij vind  je daar ook een ware schat aan speciale persingen, uitgaves en collectors items.
Het blijft een muziekliefhebber pur sang!

Als die mogelijkheid er is maak ik daar heel graag gebruik van.

Mijnheer vd Hul heeft mij heel erg lang geleden nog wel eens geholpen met het bromvrij maken van een phonoversterkertje die ik in een sigarenblikje had gebouwd. Hij was destijds ik dacht docent aan een school in Rotterdam.

Gr
Henk

Bas Akkerman

Citaat van: Arden op juli 29, 2013, 16:38:56
Je zou een keer mee moeten gaan naar AJ vd Hul, die heeft er ook 2 (allebei wit) staan. Al zijn demo's vinden nog steeds plaats met een Thorens Reference, een Ortofon 212 arm en zijn eigen (uiteraard) elementen en phonotrappen. Is ook gelijk zo'n beetje op het hoogst mogelijke niveau. Daarbij vind  je daar ook een ware schat aan speciale persingen, uitgaves en collectors items.
Het blijft een muziekliefhebber pur sang!
Dat mag Henk best, mits ik mee mag! :angel:
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

garmtz


Actionhost

Citaat van: Arden op juli 29, 2013, 16:38:56
Je zou een keer mee moeten gaan naar AJ vd Hul, die heeft er ook 2 (allebei wit) staan. Al zijn demo's vinden nog steeds plaats met een Thorens Reference, een Ortofon 212 arm en zijn eigen (uiteraard) elementen en phonotrappen. Is ook gelijk zo'n beetje op het hoogst mogelijke niveau. Daarbij vind  je daar ook een ware schat aan speciale persingen, uitgaves en collectors items.
Het blijft een muziekliefhebber pur sang!

Klinkt als een heel leuk uitje!

Iets anders: is de WOW al leverbaar Arden?
Marantz PM-15s2 Limited Edition/Marantz SA-15s2 Limited Edition/Monitor audio RX6 (wit hoogglans)/Acoustic Signature WOW met Ortofon 2M Blue/ Van den Hul 3T "The Rock"/Van den Hul CS122/ Wireworld Stratus 5

Sonos Connect met Magna Ultimo Mod/Externe DAC: Marantz SA-15s2 Limited Edition/Synology DS213

Bas Akkerman

Citaat van: garmtz op juli 29, 2013, 21:44:33
Heel leuke en leerzame link om cartridges te beluisteren... http://daveyw.edsstuff.org/vinyl/cartridges/
Thnx. Die ga ik eens doorsnuffelen en -luisteren.

Citaat van: Actionhost op juli 29, 2013, 22:05:25
Klinkt als een heel leuk uitje!

Iets anders: is de WOW al leverbaar Arden?
Klinkt zeker leuk. Ik zal Arden eens bellen/PM-en voor een nieuwe afspraak. Al ga ik een stuk minder tijd krijgen om te luisteren...
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Martin!!!

Citaat van: Bas Akkerman op juli 30, 2013, 20:10:49
Thnx. Die ga ik eens doorsnuffelen en -luisteren.
Klinkt zeker leuk. Ik zal Arden eens bellen/PM-en voor een nieuwe afspraak. Al ga ik een stuk minder tijd krijgen om te luisteren...

Is Arden ook forumsponsor?
mainly British stuff

Bas Akkerman

Citaat van: Martin!!! op juli 30, 2013, 20:13:29
Is Arden ook forumsponsor?
Volgens mij, maar dat weet ik niet zeker om eerlijk te zijn. Hoe dat zo?
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Martin!!!

Citaat van: Bas Akkerman op juli 30, 2013, 20:18:19
Volgens mij, maar dat weet ik niet zeker om eerlijk te zijn. Hoe dat zo?

Ben benieuwd waar zijn 'winkel' zit, had al bij de forumsponsors gekeken maar niet iets wat daar bij aansluit gevonden vandaar.............
mainly British stuff

Bas Akkerman

Citaat van: Martin!!! op juli 30, 2013, 20:29:46
Ben benieuwd waar zijn 'winkel' zit, had al bij de forumsponsors gekeken maar niet iets wat daar bij aansluit gevonden vandaar.............
Dat kun je het best even aan hem vragen denk ik. Onthoud dat soort dingen altijd zo lekker, maar-niet-heus. :blush:
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

weust

Devialet 200 | Marten Django L | MIT Terminator 2 luidspreker bekabeling | Technics SL1210 MkII / Ortofon 2M Red | Philips CD940 (gemodificeerd) | Philips 42PF9803 | PS3 / PS4

Deleted Member 2

Citaat van: Martin!!! op juli 30, 2013, 20:29:46
Ben benieuwd waar zijn 'winkel' zit, had al bij de forumsponsors gekeken maar niet iets wat daar bij aansluit gevonden vandaar.............

Hij is importeur/distributeur: http://www.music2.nl/

Martin!!!

mainly British stuff

garmtz


Deleted Member 2

Citaat van: garmtz op juli 30, 2013, 21:01:42
En mag daar best wat opener over zijn... ;)

en tevens forumsponsor worden ;D

Martin!!!

mainly British stuff

AbZ

Citaat van: garmtz op juli 30, 2013, 21:01:42
En mag daar best wat opener over zijn... ;)
Citaat van: Onder013 op juli 30, 2013, 22:09:43
en tevens forumsponsor worden ;D
Hij is sponsor geweest.  Toen was het wel duidelijk.
In het echt valt hij trouwens best mee  :D

garmtz

Ik bedoel met mijn opmerking niets meer en niets minder. Niet cynisch bedoeld in ieder geval. Het is gewoon handiger om open te zijn in je hoedanigheid op het forum vind ik.

chansig

Je zegt eigenlijk ook weinig bijzonders...ja dat iemand wat opener mag zijn en dat het handiger is.

Gr Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Arden

Citaat van: AbZ op juli 30, 2013, 22:35:01
Hij is sponsor geweest.  Toen was het wel duidelijk.
[...]

Klopt! Sponsoren zijn in mijn ogen echter meer bedoeld voor winkeliers die de waren hier kunnen aanbieden met forumkorting. Daar is helemaal niets mis mee, en zou ik weer aan mee kunnen doen, ware het niet dat ik idd importeur/distributeur ben, en dus niet aan particulieren lever, maar aan winkeliers. Mijn hoofdtaak is het ondersteunen van diezelfde winkeliers bij hun activiteiten, dus zou een sponsering via die kanalen een betere optie zijn.
Wel wil ik zo veel mogelijk kunnen posten als een prive persoon (wat al moeilijk genoeg is), adviezen en dergelijken geef ik over het algemeen pas na een direct gestelde vraag.

Iedereen kan trouwens onder mijn gebruikersnaam en Avatar de link zien naar onze website, dus weinig geheimzinnigs aan. Ik denk ook dat men op alle fora al jaren weet wie en wat ik ben, dat is nooit onder stoelen of banken geschoven. Wat wel nieuw is, en nog redelijk onbekend, sinds kort ben ik ook de eigenaar van het High-End Forum. Voorheen stond dit bekend als het HEAR forum, dit gaan we na de vakantie herorganiseren, opnieuw opzetten en aanpassen naar een forum gericht op 2-kanaals high-end, met als grootste focus Analoge weergave. Noem het maar een forum voor de Niche in de Niche...

Citaat van: AbZ op juli 30, 2013, 22:35:01
[...]
In het echt valt hij trouwens best mee  :D

Virtueel niet dan?

Citaat van: Actionhost op juli 29, 2013, 22:05:25
[...]

Iets anders: is de WOW al leverbaar Arden?

Kan ik geen pasklaar antwoord op geven, ik weet dat ze tijdens mijn vakantie afgeleverd gaan worden bij de dealers, maar of dat nu verleden week, deze- of volgende week was/ is, daar heb ik nu geen zicht op. Wel weet ik dat Acoustic-Signature zich met dit model logistiek een klein beetje in haar voet heeft geschoten, van de verwachtte 300 pre-bestellingen wereldwijd werden dit er 1250. Personeel wat ineens niet op vakantie kan, stress etc, je kent het wel. Maar beter zo als geen animo denk ik dan maar, een keer een luxe probleem in deze tijd kunnen we ook wel eens gebruiken!

Daarbij komt ook dat tijdens mijn vakantie een beetje op de fora rondneuzen ik wel leuk vind en nog wel wegkom(zeker nu het weer zo bloedheet is, zelfs hier boven op een berg), maar om nu een beetje met dealers en fabrikanten te gaan zitten bakkelijen via de telefoon en mail... ik geloof niet dat mijn betere helft dat nou zo op prijs stelt.

AbZ


Deleted Member 2

Citaat van: Arden op augustus  1, 2013, 11:47:07
Wat wel nieuw is, en nog redelijk onbekend, sinds kort ben ik ook de eigenaar van het High-End Forum. Voorheen stond dit bekend als het HEAR forum, dit gaan we na de vakantie herorganiseren, opnieuw opzetten en aanpassen naar een forum gericht op 2-kanaals high-end, met als grootste focus Analoge weergave. Noem het maar een forum voor de Niche in de Niche...


Goed initiatief. Ik kijk er naar uit

Mooie vakantie verder op die berg ;D

Gr
Henk