canton subwoofer

Started by Wesley, December 28, 2003, 22:57:25

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Wesley

Hoi,

Ik vraag me af of er hier ook mensen zijn die een aktieve subwoofer van Canton in hun bezit hebben?De as 25of as 40 of as 50
Wat vindt je ervan en wat heb je deze betaald?
Ik ben nl. van plan één van deze subs aan te schaffen.

Groet,
Wesley

gvlier

Hoi,

heb een Canton AS-20 staan. Deze is inmiddels in de lijn vervangen door de AS-20C (zie ook http://www.canton.de/www/index.php4?pg_id=17,30,as20sc,2,de).

Deze subwoofer voldeed prima bij mij voor tv-uitzendingen / DVD. Voor muziek niet echt aan te bevelen.Gaat tot 33 Hz. Heb hem vervangen door een Rel Storm-3 die wel voor muziek geschikt is.

Hem hem destijds in 2001 gekocht voor fl. 599,= bij Stassen. Als je geintresseerd bent, laat het even weten. Woon in Noord-Limburg.
Heb de zwarte uitvoering overigens.





Wesley

Vanmiddag heb ik de canton AS 40 SC gekocht!
Jesus-Christus,wat een geweld geeft dat ding.
Magnifieke sub voor in verhouding weinig geld.Mijn broer heeft ook de rel storm 3. Gekocht voor 1250 euro paar jaar geleden!Na mijn sub deze middag uitvoerig getest te hebben,denk ik niet dat de canton sub hoeft onder te doen voor de rel.De as 40  sc heeft toch ook een heel stevige versterker:200 watt. Ook voor muzikale doeleinden heel erg geschikt.
Alleen nog een beetje beter afregelen.
Gekocht bij pick2pay.nl voor 400 euro.Gewone winkelprijs was 700 euro!

gvlier

Gefeliciteerd met je aankoop.

Heb even op de site van Canton gekeken en dat zag er inderdaad mooi uit.

Heb overigens 1350 euro voor de Rel betaald (kersen uitvoering) bij www.hifiklapper.nl
Zou best kunnen dat je bij Canton een beter product voor je geld hebt in vergelijking met Rel. De naam van Rel op subwoofer gebied lijkt bijna 'onaantastbaar'.