KHARMA TOPIC , ultra high end uit Nederland!!!!

Gestart door Mr.M, januari 30, 2013, 21:32:30

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

jan-rotterdam

Citaat van: koen1985 op april 30, 2015, 10:10:23
overdrijven is ook een vak ik heb destijds mijn 2.2 laten spuiten , andere bekabeling , nieuwe tweeters en midtoners laten monteren ,laagunits opnieuw behandeld , andere aansluit terminals , en demping intern laten aanpassen . dit was iets van 2100 euro bij elkaar ik heb de bon nog wel ergens . De prijzen die ik hier soms voorbij zie komen zijn volledig uit de lucht gegrepen .
Bij kharma kun je best geschikt een speaker laten upgraden of 2ehands voor geschikt geld een speaker kopen . De prijzen vallen relatief mee en qua service en vragen zijn ze altijd bereid om mee te denken .

Klopt, ik herken me ook totaal niet in de eerder vermelde prijzen van tweeter upgrades. Ik heb de upgrades naar diamant tweeters voor beduidend minder  ;D  ;D  ;D

Groeten Jan

BuSpu


jan-rotterdam


Midcall

Citaat van: BuSpu op juni 10, 2015, 17:41:08
Maar jij bent ook een groot afnemer  ;)
EN Maz een slechte onderhandelaar  ;)
GoldenEar Triton Reference - Audio Research Reference 5SE - Audio Research Reference CD7 (incl. CD8 mod) - Audio Research Reference 75 - Denafrips Terminator - Mano Ultra MkIII Farad - Cable Research Lab (CRL) Gold ls-cables - NBS Black Label XLR interlinks - Cardas Golden Reference powercords - Callas Audio Clamprack - Sony VPL-VW590ES - Yamaha CX-A5000 - 4x Infinity Renaissance 90 (surround and rears) - XTZ A2-400 - NBS Statement XLR - Korsun D9

YamahaRXV

Citaat van: Midcall op juni 11, 2015, 12:00:52
EN Maz een slechte onderhandelaar  ;)

Denk dat je je daar nog aardig in kan vergissen... ;D
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

chansig

Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Mr.M

#1031
Citaat van: jan-rotterdam op juni 10, 2015, 16:42:14
Klopt, ik herken me ook totaal niet in de eerder vermelde prijzen van tweeter upgrades. Ik heb de upgrades naar diamant tweeters voor beduidend minder  ;D  ;D  ;D

Groeten Jan


dit komt doordat wij in ned, als hollanders  kharma fabriek instappen en direct upgrades kopen van kharma. gezien kharma in ned geen afspraken heeft met officiele dealer(kharma heeft niet eens een officiele dealer in ned) , wij als kharma eigenaren de dealer prijzen krijgen.
probeer deze tweeter eens in een land te  kopen via een dealer die de onderdelen via een importeur moet kopen  en de prijs verdubbelt ivm marges en de tussenkomt van een tweede en derde man die de dealerschap heeft,

dat is de voordeel van kharma in ned, hopelijk komt er ook geen officiele dealer in ned.  :clapping:

de prijzen die ik riep zijn officiele prijzen die je zou betalen als je dit bij een kharma dealer zou bestellen.

**UNDER CONSTRUCTION**

Mr.M

#1032
Citaat van: BuSpu op juni 10, 2015, 17:41:08
Maar jij bent ook een groot afnemer  ;)
tot zover ik weet is jan de enige HOLLANDER met complete kharma bioscoop set bestaande uit een complete lijn exquisite :inlove: :inlove: :inlove:


@jan wil je niet de nieuwe s7 signiture proberen als je rears ? ipv de mini exquisite? hahah ze zeggen dat ze bijnnnnnnaa netzogoed zijn ....bijna,, :) ;)  plus ik betaal 5k erbij.. :clapping:

je hoort echt geen verschil tussen een s7signiture en exquisite mini tijdens een film kijken wanneer deze speakers als REAR speakers gebruikt worden jan , echt waar ,geloof me nou en ruil met me ,. hahahahah

met 5 k extra kan je heel veel dingen doen, als je 1000tje bijlegt heb je een kharma enigma interlink van een vette meter.  :clapping:
**UNDER CONSTRUCTION**

sultankat

Is Rhapsody Hilversum dan geen officiële Nederlandse dealer?
Quad Artera Play Plus + Quad Elite QMP mono's | NAD PP2e Phono preamp | Thorens TD147 + Ortofon OMB 20 | Audizio tuner | Innuos ZEN mini MK3 streamer +  Innuos voeding | Meze Audio 99 Classics | Tannoy D700 speakers | Wireworld Mini Eclipse 8 speakerkabels |  | Van den Hul Digicoupler | Ansuz digital cables | Shunyata power cables | Vibex powerblock

YamahaRXV

Citaat van: sultankat op juni 13, 2015, 08:05:53
Is Rhapsody Hilversum dan geen officiële Nederlandse dealer?

Dacht onlangs gehoord te hebben dat ze geen Kharma dealer meer zijn...
Ze hebben overigens nog wel een erg mooie set demo Kharma S7,s staan in het zwart  :wub:
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Mr.M

Citaat van: sultankat op juni 13, 2015, 08:05:53
Is Rhapsody Hilversum dan geen officiële Nederlandse dealer?
nee die zijn geen officiele dealer meer, ik denk mede doordat wij in ned netzo makkelijk kharma in breda binnenstappen.

ze hebben overigens een hele mooie s7 staan voor hele nette prijs. en er staat een fou bij de prijs.

de s7 zoals daar staat met de sdss stand kost 14500 en bij hun staat: nieuw 12500 nu 8900.-. (12500 is de s7 zonder stands)

dit is hem. het is een beetje grijs/blauw parelkleur. heel apart in het echt.

**UNDER CONSTRUCTION**

YamahaRXV

#1036
Citaat van: maz op juni 13, 2015, 10:37:04
ze hebben overigens een hele mooie s7 staan voor hele nette prijs. en er staat een fou bij de prijs.

de s7 zoals daar staat met de sdss stand kost 14500 en bij hun staat: nieuw 12500 nu 8900.-. (12500 is de s7 zonder stands)

dit is hem. het is een beetje grijs/blauw parelkleur. heel apart in het echt.

Erg mooi... :wub:
Maar hebben ze dan ook nog een andere set S7,s te koop staan, want de site van Rhapsody geeft toch echt aan dat de aangeboden demo set een zwarte set betreft ?
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

YamahaRXV

Citaat van: maz op juni 13, 2015, 10:37:04
nee die zijn geen officiele dealer meer, ik denk mede doordat wij in ned netzo makkelijk kharma in breda binnenstappen.

Heb begrepen dat dit de primaire reden is, maar er spelen nog wat andere issues mee in het verhaal  ;)
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Mr.M

Citaat van: YamahaRXV op juni 13, 2015, 10:59:11
Erg mooi... :wub:
Maar hebben ze dan ook nog een andere set S7,s te koop staan, want de site van Rhapsody geeft toch echt aan dat de aangeboden demo set een zwarte set betreft ?
toen ik belde naar rhapsody was dit de beschikbare s7 en de enige....
**UNDER CONSTRUCTION**

Kerkhoffd

Op de site staat een zwart demo. Enige tijd geleden stond er bij een afbeelding van een zwarte S7 apart in de tekst vermeld dat het om het grijs/blauwe paar ging waarvan Maz de foto's al heeft gepost. Maar een manier om er achter te komen voor gegadigden en dat is even bellen met Rhapsody.
Aurender N10 - Kharma Enigma Signature AES/EBU Digital - Devialet 400 - MIT Matrix 28s - Audio Physic Virgo 25 Plus+ - IsoAcoustics Gaia II - GigaWatt Xtreme zekeringkastautomaat - Vibex One 6 Cu - Shunyata Research Ξtron™ α Digital en ΞTron™ Z PC-10 Analog - Silent Angel Bonn N8 - Keces P3 - AudioQuest Diamond v2 cat7 - Qobuz Studio

jan-rotterdam

Misschien niet helemaal de juiste plek voor dit bericht maar er staat een vrij nieuwe Kharma Elegance subwoofer te koop

Link naar advertentie: http://www.audio-markt.de/_markt/item.php?id=2840943968

Groeten Jan


Roksan

Citaat van: jan-rotterdam op oktober  2, 2015, 11:31:53
Misschien niet helemaal de juiste plek voor dit bericht maar er staat een vrij nieuwe Kharma Elegance subwoofer te koop

Link naar advertentie: http://www.audio-markt.de/_markt/item.php?id=2840943968

Groeten Jan

En nog wel gewoon in Nederland
KEF LS 50 Meta
NAD M10 V2
SVS 2000 PRO

Mr.M

Mooie sub die Elegance.  Compact maar toch verfijnd en muzikaal.
**UNDER CONSTRUCTION**

Maximus_Aurelius

Citaat van: maz op oktober  2, 2015, 11:50:22
Mooie sub die Elegance.  Compact maar toch verfijnd en muzikaal.

Niets voor jouw Maz?  ;)
APL DSD AR > Accuphase P4500 > YG Acoustic Carmel >  Siltech 770L & 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( Jcat USB XE & Farad super3 ) >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

Mr.M

#1044
Citaat van: Maximus_Aurelius op oktober  2, 2015, 12:16:17
Niets voor jouw Maz?  ;)
De bass noten zijn hier aanwezig genog en zolang ik geen dsp gebruik heeft een sub geen nut bij mij.
**UNDER CONSTRUCTION**

patsijb

zou m ook niet willen..
bas genoeg en hou t graag bij 2 speakers  ;)

Mr.M

Citaat van: patsijb op oktober  2, 2015, 13:12:04
zou m ook niet willen..
bas genoeg en hou t graag bij 2 speakers  ;)
Met een monitor is een sub echt een waanzinnige toevoeging.
Maar met de vloerstaande kharmas in onze "vrij klein" Hollandse kamers is een sub overbodig zonder dsp.

**UNDER CONSTRUCTION**

patsijb

snap ik..
ik vind t derde kastje gewoon ook niks

DofN

Citaat van: maz op oktober  2, 2015, 13:14:14
Met een monitor is een sub echt een waanzinnige toevoeging.
Maar met de vloerstaande kharmas in onze "vrij klein" Hollandse kamers is een sub overbodig zonder dsp.

Daar ben ik het niet mee eens :) Het gaat niet om de hoeveelheid laag, want grote vloerstaanders kunnen dat in de kleine Hollandse kamers prima aan: het gaat om het laag op de luisterplek zonder grote pieken en dalen in de SPL. En dat lukt zelden goed met vloerstaanders, met of zonder DSP. Met subs kan je dat vaak beter inregelen. Met een mooier geluid als gevolg.


You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

Mr.M

Citaat van: patsijb op oktober  2, 2015, 13:17:46
snap ik..
ik vind t derde kastje gewoon ook niks
Voor de mooie moet je eigenlijk 2 subs hebben . Dus dtereo opgesteld.
**UNDER CONSTRUCTION**