plaatsing Rega draaitafel

Gestart door Robiwan, januari 5, 2013, 09:05:10

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Robiwan

Citaat van: lynch1979 op januari  7, 2013, 18:28:45
;D
;D....de gaten in het frame
Maar heb je de rega muur beugel al binnen en hangt hij al?

nee, ik hoop eind deze week, maar Rega/Joenit kennende pas later in de maand :D
Naim Supernait 1 | Naim ND5XS | Naim CD5si | Naim Stageline N + Flatcap 2x | Rega P2+Carbon mm | Neat Motive SX2

lynch1979

Citaat van: LPlover op januari  7, 2013, 19:11:50
nee, ik hoop eind deze week, maar Rega/Joenit kennende pas later in de maand :D

Ik moest ook 3 maanden wachten op mijn RP6, maar hij was er binnen die tijd  ;)
Hopelijk heb je hem eind deze week, zie de foto's wel verschijnen.

lynch1979

Ik dacht laat ik even een foto maken van hoe mijn RP6 staat/hangt.
Heb ik het Naim topic jou foto's gezien, ziet er erg netjes uit.

Robiwan

Hierbij de actuele opstelling met muurbeugel.



Klinkt prima op de beugel. Helaas moeten er wel wat muntjes onder het achterste voetje om de tafel in het vertikale vlak waterpas te zetten.
Naim Supernait 1 | Naim ND5XS | Naim CD5si | Naim Stageline N + Flatcap 2x | Rega P2+Carbon mm | Neat Motive SX2

Martin!!!

Ik zag net op hifi.nl dat je de draaitafel alweer te koop aanbied wat komt er voor in de plaats (zo lang heb je de RP7 toch nog niet)?
mainly British stuff

Deleted Member 2

Citaat van: Martin!!! op januari 23, 2013, 11:17:17
Ik zag net op hifi.nl dat je de draaitafel alweer te koop aanbied wat komt er voor in de plaats (zo lang heb je de RP7 toch nog niet)?

Een hele mooie......  8)

Robiwan

Citaat van: Martin!!! op januari 23, 2013, 11:17:17
Ik zag net op hifi.nl dat je de draaitafel alweer te koop aanbied wat komt er voor in de plaats (zo lang heb je de RP7 toch nog niet)?

ach kijken of er iemand toehapt :D Nee dus :D

Twijfel, twijfel en nog eens twijfel. Zit helaas in mijn karakter. Maar ik moet niet zeuren want het klinkt gewoon prima :)

En zal de nieuwe RP8 echt nog wat beter klinken? Ik betwijfel dat. Ik lees ook dat er nog wat kinderziektes zijn. Wel een mooie aanbieding momenteel in combi met alpheta MC element.
Naim Supernait 1 | Naim ND5XS | Naim CD5si | Naim Stageline N + Flatcap 2x | Rega P2+Carbon mm | Neat Motive SX2

Gebruiker 003

Ik heb de RP8 nog niet gehoord, maar ik zou ook eerder de P9 nemen ter vervanging van de P7. Dat maakt wel verschil.

Markus2

Hallo,

Eventuele verbetering zou ik eerder zoeken in het toe te passen element.

Groet, Mark
Celestion C-Two - Marantz NR 1605 (Audyssey) - Sony SCD XB 930 - C.E.C. ST 930 - Audio Technica AT 33 Prestige/Skyanalog P1

Robiwan

Citaat van: Markus2 op januari 28, 2013, 16:44:05
Hallo,

Eventuele verbetering zou ik eerder zoeken in het toe te passen element.

Groet, Mark

ik denk niet dat er veel beters is dan de Sumiko Blsckbird voor het geld.
Naim Supernait 1 | Naim ND5XS | Naim CD5si | Naim Stageline N + Flatcap 2x | Rega P2+Carbon mm | Neat Motive SX2

pietjepc

Zal wel niet relevant meer zijn, maar de mijne staat in een kast van de Ikea. Schijnt een goede combi te zijn: Rega i.c.m meubilairl van Ikea ;D



Er zit een blad in dat uitschuifbaar is.


Gebruiker 003

Citaat van: Markus2 op januari 28, 2013, 16:44:05
Hallo,

Eventuele verbetering zou ik eerder zoeken in het toe te passen element.

Groet, Mark

Misschien in de war met de Sumiko BPS ?

Robiwan

Citaat van: karma op januari 29, 2013, 08:45:41
Misschien in de war met de Sumiko BPS ?

ook niet verkeerd zo'n BPS.
Naim Supernait 1 | Naim ND5XS | Naim CD5si | Naim Stageline N + Flatcap 2x | Rega P2+Carbon mm | Neat Motive SX2

raindog

Citaat van: karma op januari 27, 2013, 16:29:31
Ik heb de RP8 nog niet gehoord, maar ik zou ook eerder de P9 nemen ter vervanging van de P7. Dat maakt wel verschil.

P9's kom je gebruikt zelden of nooit tegen voor een redelijke prijs. Hopelijk brengt de RP10 daar straks verandering in... ;)
Woonkamer: Linn Majik DSM/2 || Dynaudio Excite X18 || BK PB300SB-PR || LG 65C8
Home Theater 5.2.4: JVC N7 || Screen Excellence Enlightor Neo 115" || Arcam AVR-850 + Arcam P-429 || Sony UBP-800M2 'CM' || Apple TV 4K || Dynaudio Evoke 20 (5x) + Dynaudio P4-C65 (4x) || Rythmik F15HP 'CM' (2x)

garmtz

Citaat van: pietjepc op januari 28, 2013, 21:58:28
Zal wel niet relevant meer zijn, maar de mijne staat in een kast van de Ikea. Schijnt een goede combi te zijn: Rega i.c.m meubilairl van Ikea ;D



Er zit een blad in dat uitschuifbaar is.



Wow, je verschuift de kastdeur en de monitor-speaker wordt een vloerstaander! Super! :)

lynch1979

Citaat van: garmtz op maart 12, 2013, 22:17:04
Wow, je verschuift de kastdeur en de monitor-speaker wordt een vloerstaander! Super! :)


:clapping: :clapping:

PuNkEnStEiN

Citaat van: garmtz op maart 12, 2013, 22:17:04
Wow, je verschuift de kastdeur en de monitor-speaker wordt een vloerstaander! Super! :)
;D
Yep, dat kastmodel van Ikea heet Hans Kløk.
Quad 99CDS ♦ Quad 99FM ♦ Quad 99PRE ♦ Quad 99POW ♦ Quad 21L2 Dual CS420 Synology DS215+ Squeezebox Touch DacMagic ♦ DacMagic Plus ♦ DacMagic XS Shure SRH840

pietjepc

 ;D

Daar was de prijs ook naar... ;)