Raymond zijn mini HT heaven.

Gestart door Raymond187, december 31, 2012, 13:52:13

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

WickedGame

Citaat van: Raymond187 op november  5, 2013, 10:52:29
ahh ok. Laat me begin die week maar weten hoe laat je richting huis gaat. Dan weet ik of ik extra voer moet hebben s'avonds. Same goes voor Wickeddddddd :D
Dat doen met de NAS op je rug :D

Ik ben uiteraard later (kom uit werk) dus best kans dat ik ook later weg ga ;) Mijn vriendin zag alweer een fijn avondje alleen op de bank met chickflicks  :blink: :laugh:

Raymond187

Mooi  :thumbs-up: geen idee wat we dan gaan eten, maar komt goed. Worden iig geen spruiten  :crazy:

hehehe :D

Syphon

Citaat van: Raymond187 op november  5, 2013, 08:27:11
Moguhhh  :pompom:

Was ik weer hehehe. Ik mocht 3 dgn niet inloggen.  :angel:

Wat een gezelligheid hier zeg. Hoop tekst.

Ik had vorige week een mail gestuurd naar hifisolutions voor een demo met de Revel F206 en de Sonus Faber Venere 2.5/3/0. Ik heb geen enkele reactie gehad helaas dus dat wordt geen demo bij ze.

Als het mogelijk is de 29e richting WenW om de Ushers te luisteren.

Gisteren thuis film gekeken met de mannen en mijn aanstaande. Eerst hebben we met 5 man 2.6 kilo shoarma (kalkoen vlees) gegeten 4 hele turkse broden en 2 potten knoflooksaus :D .... ik stink nog steeds :D
Receiver was al opgewarmd. Ik had een live set drum and bass opgezet. Daarna film opgezet White house down. En na 20 min. Cinavia  :shaun: knetter... Snel MKV opgezocht en aangezet. Duurde toch weer 20 min. Ondertussen laatste paar scene's gekeken van transformers 3. En daarna film afgekeken.

Kreeg commentaar geluid stond wel te zacht dus de Anthem stond op -20 toen waren ze tevreden :D . Moet wel zeggen de soundtrack was DTS.

Nog 3 wochen daarna M&R mit R&M.

Ben erg benieuwd naar die SB aanraak. Elke x als ik muziek wil spelen erger is me er steeds meer aan om de TV aan te moeten doen. En zo'n phillips is al zo lekker vlot....NOT!!

Toch onvoorspelbaar dat je geen reactie krijgt anno 2013 en dan zeuren dat de klant snel weg gaat, echt gek als je zo met je klanten om gaat.

Raymond187

Tja...geen idee waarom. Ik heb hun contact formulier ingevuld op hun website. Misschien werkt die niet goed of hebben ze die nog niet door genomen.

knubbe

Citaat van: Syphon op november  5, 2013, 11:58:25
Toch onvoorspelbaar dat je geen reactie krijgt anno 2013 en dan zeuren dat de klant snel weg gaat, echt gek als je zo met je klanten om gaat.

Ja zulke dingen zijn moeilijk te voorspellen ;)
Zulke ervaringen heb ik met WenW waardoor ik er iig nooit meer kom :D
-| Naim UnitiLite | XTZ 99.26 | Apple Mac mini | Panasonic 65VT50 ISF |-

stereo showcase

evilniek

Citaat van: Raymond187 op november  5, 2013, 08:27:11
Moguhhh  :pompom:

Was ik weer hehehe. Ik mocht 3 dgn niet inloggen.  :angel:

Wat een gezelligheid hier zeg. Hoop tekst.

Ik had vorige week een mail gestuurd naar hifisolutions voor een demo met de Revel F206 en de Sonus Faber Venere 2.5/3/0. Ik heb geen enkele reactie gehad helaas dus dat wordt geen demo bij ze.

Als het mogelijk is de 29e richting WenW om de Ushers te luisteren.

Gisteren thuis film gekeken met de mannen en mijn aanstaande. Eerst hebben we met 5 man 2.6 kilo shoarma (kalkoen vlees) gegeten 4 hele turkse broden en 2 potten knoflooksaus :D .... ik stink nog steeds :D
Receiver was al opgewarmd. Ik had een live set drum and bass opgezet. Daarna film opgezet White house down. En na 20 min. Cinavia  :shaun: knetter... Snel MKV opgezocht en aangezet. Duurde toch weer 20 min. Ondertussen laatste paar scene's gekeken van transformers 3. En daarna film afgekeken.

Kreeg commentaar geluid stond wel te zacht dus de Anthem stond op -20 toen waren ze tevreden :D . Moet wel zeggen de soundtrack was DTS.

Nog 3 wochen daarna M&R mit R&M.

Ben erg benieuwd naar die SB aanraak. Elke x als ik muziek wil spelen erger is me er steeds meer aan om de TV aan te moeten doen. En zo'n phillips is al zo lekker vlot....NOT!!

Je zou eventueel nog een telefoontje kunnen plegen, ik zou het er niet gelijk bij laten zitten. Maar goed is het niet, natuurlijk.
Arcam ~ Revel ~ Sony-SXRD ~ Panasonic ~ Oppo

AbZ

Citaat van: knubbe op november  5, 2013, 12:21:33
Ja zulke dingen zijn moeilijk te voorspellen ;)
Zulke ervaringen heb ik met WenW waardoor ik er iig nooit meer kom :D
Het is irritant maar ook informatief,
want je weet meteen wat je aan ze hebt als er eens een probleem zou zijn.

knubbe

Citaat van: AbZ op november  5, 2013, 13:11:40
Het is irritant maar ook informatief,
want je weet meteen wat je aan ze hebt als er eens een probleem zou zijn.

Idd beter om nu achter te komen dan nadat je iets gekocht hebt!
Als je tegenwoordig iets bij een retailer wilt kopen met bijbehorende prijzen t.o.v. het internet dan verwacht ik daar ook wat voor terug.
-| Naim UnitiLite | XTZ 99.26 | Apple Mac mini | Panasonic 65VT50 ISF |-

stereo showcase

Raymond187

Citaat van: knubbe op november  5, 2013, 12:21:33
Ja zulke dingen zijn moeilijk te voorspellen ;)
Zulke ervaringen heb ik met WenW waardoor ik er iig nooit meer kom :D
Ben je er wel eens geweest?

Citaat van: evilniek op november  5, 2013, 13:03:27
Je zou eventueel nog een telefoontje kunnen plegen, ik zou het er niet gelijk bij laten zitten. Maar goed is het niet, natuurlijk.
Klopt, maar ik vind het irritant als er niet op dergelijke formulieren gereageerd wordt. Maar andere kant komt misschien nog :) Kan best zijn dat ik te gehaast ben. Het is immers pas 5 dgn geleden.

Citaat van: AbZ op november  5, 2013, 13:11:40
Het is irritant maar ook informatief,
want je weet meteen wat je aan ze hebt als er eens een probleem zou zijn.
Ik heb mijn huidige speaker set bij ze gekocht en dat was perfect. Zoveel maal beter dan RAF muiderstraat (barf). Ik heb ooit de dual concentric driver van de Tannoy stuk gemaakt en deze hebben ze kosteloos laten repareren/vervangen.

Citaat van: knubbe op november  5, 2013, 13:17:21
Idd beter om nu achter te komen dan nadat je iets gekocht hebt!
Als je tegenwoordig iets bij een retailer wilt kopen met bijbehorende prijzen t.o.v. het internet dan verwacht ik daar ook wat voor terug.
Als je 10 a 20% meer moet betalen dan mag er een beste service zijn dan. 15% van 5K is al €750.

Syphon

Citaat van: Raymond187 op november  5, 2013, 14:05:58
Ben je er wel eens geweest?
Klopt, maar ik vind het irritant als er niet op dergelijke formulieren gereageerd wordt. Maar andere kant komt misschien nog :) Kan best zijn dat ik te gehaast ben. Het is immers pas 5 dgn geleden.
Ik heb mijn huidige speaker set bij ze gekocht en dat was perfect. Zoveel maal beter dan RAF muiderstraat (barf). Ik heb ooit de dual concentric driver van de Tannoy stuk gemaakt en deze hebben ze kosteloos laten repareren/vervangen.
Als je 10 a 20% meer moet betalen dan mag er een beste service zijn dan. 15% van 5K is al €750.

5 dagen? Direct verder kijken. Een winkel moet anno 2013 binnen 24 uur reageren, dat is toch niet zoveel gevraagd. Heb je nog meer merken op het oog?

WickedGame

Citaat van: Syphon op november  5, 2013, 15:48:32
5 dagen? Direct verder kijken. Een winkel moet anno 2013 binnen 24 uur reageren, dat is toch niet zoveel gevraagd. Heb je nog meer merken op het oog?

24 uur? Lijkt mij wel iets overdreven, al is 5 dagen net ook weer te lang.

frank2

Een beetje overdreven reacties omdat 1 winkel niet terug mailt. Je weet niet hoe druk ze het hebben, er kan iets fout gegaan zijn. Gewoon even bellen, werkt altijd beter dan een email.
Stereo: EV: Plinius 103A/ VV-DAC: Auralic Altair G2.1/ SPEAKERS: Focal spectral 40th anniversary
Surround:Yamaha rv A4A /Usher 525 center / Usher X7-708 /Pioneer LX58 / LG C2 oled
kabel: LS: Stockfish ttc pro / johan interlinks /Black Power X1 gemod./ Audioquest Niagara 1200. POWER: mono kristal met rodium connectoren

Raymond187

Niet mee eens. Als je als service een contact formulier op je website hebt, zodat er juist niet gebeld hoeft te worden dan moet je er ook voor zorgen dat je deze beantwoord ;)

Maar ik wacht sowieso nog even. Heb toch geen haast. Het had mij juist goed uitgekomen vandaag, omdat ik toch al naar A,dam moet.

knubbe

Citaat van: Raymond187 op november  5, 2013, 14:05:58
Ben je er wel eens geweest?

Neej, maar er is een keer een powerbuy vanuit WenW nogal fout gegaan.
Als je niet reageerd op e-mail lijkt me toch handig dat je je telefoon wel opneemt :D
-| Naim UnitiLite | XTZ 99.26 | Apple Mac mini | Panasonic 65VT50 ISF |-

stereo showcase

frank2

Citaat van: knubbe op november  5, 2013, 16:24:16
Neej, maar er is een keer een powerbuy vanuit WenW nogal fout gegaan.

Dat had niets met wenw te maken maar meer met een importeur die niet meer wilde leveren nadat een forumlid een niet erg handige aktie had gedaan bij zijn dealer. (met iets van die powerbuy)

Telefonische bereikbaarheid is al een jaar aanmerkelijk beter.
Stereo: EV: Plinius 103A/ VV-DAC: Auralic Altair G2.1/ SPEAKERS: Focal spectral 40th anniversary
Surround:Yamaha rv A4A /Usher 525 center / Usher X7-708 /Pioneer LX58 / LG C2 oled
kabel: LS: Stockfish ttc pro / johan interlinks /Black Power X1 gemod./ Audioquest Niagara 1200. POWER: mono kristal met rodium connectoren

knubbe

Waar het voor mij fout is gegaan is bij WenW..
Ik heb niks met een importeur te maken.
-| Naim UnitiLite | XTZ 99.26 | Apple Mac mini | Panasonic 65VT50 ISF |-

stereo showcase

frank2

Citaat van: knubbe op november  5, 2013, 17:31:16
Waar het voor mij fout is gegaan is bij WenW..
Ik heb niks met een importeur te maken.

Als een importeur niet meer levert kan wenw ook niet leveren. Dat heet overmacht.
Stereo: EV: Plinius 103A/ VV-DAC: Auralic Altair G2.1/ SPEAKERS: Focal spectral 40th anniversary
Surround:Yamaha rv A4A /Usher 525 center / Usher X7-708 /Pioneer LX58 / LG C2 oled
kabel: LS: Stockfish ttc pro / johan interlinks /Black Power X1 gemod./ Audioquest Niagara 1200. POWER: mono kristal met rodium connectoren

knubbe

Dat was mijn probleem ook helemaal niet.
-| Naim UnitiLite | XTZ 99.26 | Apple Mac mini | Panasonic 65VT50 ISF |-

stereo showcase

Linx

#1518
 :withstupid:

Raymond187

@Wicked, Heb logitec op de NAS geinstalleerd, maar flut App ziet mijn bestanden niet eens.

Had eerst 1 mapin die directory geplaatst. Die zag hij wel na scannen. Daarna heb ik de rest daar heen verplaatst, maar die ziet hij niet na opnieuw scannen >_<

WickedGame

Citaat van: Raymond187 op november  6, 2013, 19:09:24
@Wicked, Heb logitec op de NAS geinstalleerd, maar flut App ziet mijn bestanden niet eens.

Had eerst 1 mapin die directory geplaatst. Die zag hij wel na scannen. Daarna heb ik de rest daar heen verplaatst, maar die ziet hij niet na opnieuw scannen >_<

Dan doe je toch iets fout denk ik, heb zonder problemen de complete NAS ingelezen. En dat doet hij nu elke nacht voor mij.


Raymond187

ZOu je denken idd.

Vreemde is dat de eerste keer hij de map wel ging inlezen. Hij zag 14 nr.s van de CD. Daarna copieerde ik ~300GB dezelfde media folder in. En in de App ziet hij wel de 2 nieuwe folders, maar niet de folders die daarin zitten.

Of moet alles in de root folder zitten? Hhmmzz vanavond ff proberen.

WickedGame

Citaat van: Raymond187 op november  7, 2013, 09:27:41
ZOu je denken idd.

Vreemde is dat de eerste keer hij de map wel ging inlezen. Hij zag 14 nr.s van de CD. Daarna copieerde ik ~300GB dezelfde media folder in. En in de App ziet hij wel de 2 nieuwe folders, maar niet de folders die daarin zitten.

Of moet alles in de root folder zitten? Hhmmzz vanavond ff proberen.

Doe je wel een full scan? Volgens mij kan je namelijk instellen hoe die scant. Ik drop meestal mijn complete library en laat hem steeds vaaf scratch opbouwen (gebeurt toch snachts)

Raymond187

Heb al de 3 opties geprobeerd. Informatie tab geeft aan dat hij door onbekende reden is afgebroken.

Gebruik V7.7.2

Vanavond ff kijken. Ik heb nog steeds niet Open VPN geinstalleerd thuis.

WickedGame

Citaat van: Raymond187 op november  7, 2013, 09:32:04
Heb al de 3 opties geprobeerd. Informatie tab geeft aan dat hij door onbekende reden is afgebroken.

Gebruik V7.7.2

Vanavond ff kijken. Ik heb nog steeds niet Open VPN geinstalleerd thuis.

hmm apart, doet je NAS tegelijk met die scan nog andere dingen? Downloaden, uitpakken etc. etc.? Misschien dat daar iets fout is gegaan... normaliter kan het niet misgaan.