Vandaag kijk ik in de Bioscoop...

Gestart door Gaeje, december 30, 2012, 15:17:03

Vorige topic - Volgende topic

Skyfox

Dbox lijkt me idd alleen voor de meer actievolle films iets toevoegen. Zou het enorm graag thuis willen hebben, maar die prijs hè....

Afgelopen weekend zelf weer eens naar de bios geweest, 300 deeltje 2 in 3D. Vond het best een leuke film, maar deel 1 vond ik toch indrukwekkender. Misschien omdat er net wat meer testosteron en absurditeit in zat en ik dat ook voor deel 2 verwachte. Beeld en geluid was verder prima in orde. Gezien in Pathé Spuimarkt, zaal 5.
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC N5 | Adea Reference Grey 100" 16:9

Skyfox

Gisteren naar Divergence geweest. Het boek ken ik niet, dus het verhaal was nieuw voor me. Alhoewel...

De setting heb ik voor m'n gevoel al eens eerder gezien. De film voelde een beetje als een 13 dozijn. En het einde vond ik ronduit suf, daar had meer van gemaakt kunnen worden.
Acteerprestaties vond ik dan wel weer ok, beeld en geluid waren prima. Hoogtepunt was toch wel de rit aan de kabelbaan, erg gaaf gedaan!

Al met al een 6,5 uit 10. Pathé Spuimarkt, zaal 9.
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12

neptune

Kick! ;D

Gisteravond naar Sin City 2 geweest in Pathe.

Heb er erg van genoten, topfilm net als deel 1 heerlijk sfeertje.

zet hier iets neer

Skyfox

Twee weken geleden naar Guardians of the Galaxy geweest. Leuke film, prima sf. Nam zichzelf gelukkig niet te serieus.

Vorige week gekeken naar de tornadofilm. Prima film, maar Twister was stukken beter. Wel vette visuele effecten.

Vanavond naar Sex Tape. Ben benieuwd of die leuk is.

Allemaal gezien in Pathé Spuimarkt. Zalen 4, 2 en 9.

rattaplan

Guardians en Into the Storm ook de afgelopen week gezien in Rembrandt Arnhem. Guardians is leuk, vette effecten en verhaal niet top maar wel erg vermakelijk. Cijfertje 8 overall.
Into the Storm is ook leuk. Wel over dramatisch op momenten en beetje slap script en acteerprestaties. Maar ook deze weer best vermakelijk. Inderdaad niet zo hoogstaand als Twister bijvoorbeeld. Wel goede effecten en dito geluid Cijfer 7,5 overall

Skyfox

Sex tape was uiteindelijk erg grappig en saai tegelijkertijd. Erg gemengd gevoel aan overgehouden. Maar dat had ik dan van tevoren ook wel weer verwacht. Een 6je wat mij betreft.

LuPo

Ik heb weer een Pathé Unlimited kaart voor de komende 4 maanden (€38). Dus ik zal hier weer posten de komende tijd. 8)

Vanavond waarschijnlijk Gone Girl.

LuPo

Afgezien van de eerste 5 à 10 minuten had Gone Girl me compleet te pakken. Geweldige film waarbij je in de ene na de andere verbazing wordt gegooid. 8/10

Vanavond naar The Equalizer. :D

LuPo

Gisteren niet naar The Equalizer geweest. Draaide wat te laat naar onze zin. Het is geworden:

If I Stay. Ik kwam maar moeilijk in de film. Dat kwam door het magere acteerwerk van de twee hoofdrolspelers. Uiteindelijk vond ik de hele film daardoor tegenvallen. Het was ook allemaal zeer voorspelbaar. 6,5/10

Skyfox

Vorige week naar Dracula Untold geweest. Prima vermaakt, maar het is geen topper die ik meerdere keren wil zien. Desondanks wel nieuwsgierig naar een eventueel vervolg.

LuPo

Citaat van: skyfox op oktober 20, 2014, 12:58:28
Vorige week naar Dracula Untold geweest. Prima vermaakt, maar het is geen topper die ik meerdere keren wil zien. Desondanks wel nieuwsgierig naar een eventueel vervolg.

Die film heb ik ook nog op het oog. Het probleem is alleen dat er zóveel goede films draaien dat ik bijna niet kan kiezen.

The Maze Runner, The Judge, Pride, Fury, The Equalizer, The Hundred Foot Journey etc etc. wil ik allemaal nog zien.

Donderdag ga ik naar The Equalizer. Vrijdag ook nog even een filmpje meepikken. Dus dan kan ik er weer 2 afstrepen.

Skyfox

Ik ken het gevoel. De Equalizer vind ik erg goed. Het is alleen geen actiefilm waar elke minuut de kogels om je oren vliegen. Meer een goed opgebouwde thriller, waarbij verhaal en karakterbouw voorop wordt gesteld en actie een welkome afwisseling is. Ik vind dat de voorfilmpjes hier een verkeerd beeld van geven. Veel plezier!

squeek

Citaat van: skyfox op oktober 21, 2014, 12:42:30
Ik ken het gevoel. De Equalizer vind ik erg goed. Het is alleen geen actiefilm waar elke minuut de kogels om je oren vliegen. Meer een goed opgebouwde thriller, waarbij verhaal en karakterbouw voorop wordt gesteld en actie een welkome afwisseling is. Ik vind dat de voorfilmpjes hier een verkeerd beeld van geven. Veel plezier!

+1

Hij komt nogal traag op gang ook maar uiteindelijk wel een zalige denzel movie weer!
Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |

Snutchz

oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

LuPo

Citaat van: Snutchz op oktober 22, 2014, 16:35:48
Vanavond naar >

En wat vond je ervan?

Ik ga vanavond naar The Maze Runner.

Siddartha

Gone girl lijkt me ook wel een goede film, vanavond wordt het The equalizer..
Naim Uniti2 - Focal Electra 1027Be - Marantz TT15S2

Snutchz

oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

LuPo

Vrijdag naar The Maze Runner geweest. De film begint heel sterk maar zakt daarna toch wel in. Het wordt een beetje het standaard The Hunger Games, Divergent verhaaltje. Alles is vrij voorspelbaar. Desalniettemin heb ik mij hier prima mee vermaakt. 7/10

LuPo

Vanavond naar de Unlimited Night. De film Horns wordt dan vertoond. Ik ben benieuwd, als ik IMDB moet geloven is het niet een super film.

LuPo

Unlimited Night was leuk georganiseerd. Je kreeg een flesje Coca Cola/CC Light/Fanta en een zak popcorn gratis.

Horns viel wat mij betreft tegen. Ik vond het acteerwerk in het begin van de film maar matig. Later werd het beter maar kwamen er weer andere aparte dingen. :D 6/10

RonG

J0ell

Fury ga je blij van worden. Ik vond het persoonlijk echt een goede film. Heeft me de complete film vast gehouden!
+ beeld en geluid was heerlijk in JT! :inlove:
Don't regret growing older, it's a privilege denied to many.

LuPo

Citaat van: RonG op oktober 28, 2014, 09:55:19
Vanavond Fury, ben benieuwd :)

Daar ga ik binnenkort ook naar toe. Lijkt me een mooie film! :thumbs-up:

RonG

Citaat van: J0ell op oktober 28, 2014, 11:32:13
Fury ga je blij van worden. Ik vond het persoonlijk echt een goede film. Heeft me de complete film vast gehouden!
+ beeld en geluid was heerlijk in JT! :inlove:

Ga ook naar JT, helaas niet in de XD zaal :(.

Citaat van: LuPo op oktober 28, 2014, 12:03:30
Daar ga ik binnenkort ook naar toe. Lijkt me een mooie film! :thumbs-up:

Ik ben erg benieuwd, moet indrukwekkend zijn.

J0ell

Die DBOX stoelen wordt je misselijk van man  :tounge2:
Don't regret growing older, it's a privilege denied to many.