Nu heb ik uw stem eens nodig!

Gestart door neverywhere, december 6, 2012, 07:09:58

Vorige topic - Volgende topic

Midcall

Citaat van: Nahpets op december 10, 2012, 10:52:55
Is dat nou echt nodig?

En om dat zelfde rijte met reacties ook nog te verwijzen naar
is helemaal van God los.
Maar wel namen noemen.......
Oh, okay... uit verband trekken, leuk.

Het argument in de trend van 'moderne tijden, dus ik doe daar gewoon aan mee' vond ik niet erg handig, vandaar mijn vergelijking om de onzinnigheid hiervan weer te geven. Omdat iets tegenwoordig gebeurd, is dit toch geen zinnig argument om daar aan mee te doen?

Stereo: GoldenEar Triton Reference - Audio Research Reference 5SE - Audio Research Reference CD7 (incl. CD8 mod) - Audio Research Reference 75 - Denafrips Terminator DAC + Gaia DDC - Mano Ultra MkIII Farad - Cable Research Lab (CRL) Gold ls-cables - NBS Black Label XLR interlinks - Audioquest Dragon powercables - Audiolund True Silver i2s - Callas Audio Clamprack
HT (geïntegreerd met stereo): Sony VPL-VW590ES - Tonewinner AT-300 - 4x Infinity Renaissance 90 (surround and rears) - GoldenEar SuperCenter Reference (center) - 4x GoldenEar Supersat 60 Atmos - 2x GoldenEar Triton Reference subs - XTZ A2-400 - XTZ A2-300 - Korsun D9 - NBS Statement II XLR kabels.

Perfectionist

Citaat van: Midcall op december  9, 2012, 16:29:32
Ik heb op de ander gestemd omdat ik de moeite heb genomen om te zien waar ik op stem. Reacties zoals van W.Otter, Peerless Monster, Arjan1 etc.... daar zakt toch gewoon je broek van af?

Je praat hier eerder over respect, maar eerlijk gezegd getuigen je postings hier gemiddeld ook van weinig respect, zeker bovenstaande. Ik ga er nog geen waarschuwing voor uitdelen hopelijk kom je zelf tot zinnen.
Woonkamer: ATOLL ST300 Signature streamer / ATOLL IN300 EVO versterker / Dali Epicon 6 luidsprekers/ Chord Shawline bekabeling

Woonkeuken: NAD C700 / Dali Menuet / Van den Hul bekabeling

Midcall

Citaat van: Perfectionist op december 10, 2012, 12:38:48
Je praat hier eerder over respect, maar eerlijk gezegd getuigen je postings hier gemiddeld ook van weinig respect, zeker bovenstaande. Ik ga er nog geen waarschuwing voor uitdelen hopelijk kom je zelf tot zinnen.
Dus ik mag niet zeggen dat mijn broek afzakt van mensen die eerst stemmen en dan gaan vragen waarop ze gestemd hebben. Okay, sorry dan mensen dat ik jullie hier op heb aangesproken.
Stereo: GoldenEar Triton Reference - Audio Research Reference 5SE - Audio Research Reference CD7 (incl. CD8 mod) - Audio Research Reference 75 - Denafrips Terminator DAC + Gaia DDC - Mano Ultra MkIII Farad - Cable Research Lab (CRL) Gold ls-cables - NBS Black Label XLR interlinks - Audioquest Dragon powercables - Audiolund True Silver i2s - Callas Audio Clamprack
HT (geïntegreerd met stereo): Sony VPL-VW590ES - Tonewinner AT-300 - 4x Infinity Renaissance 90 (surround and rears) - GoldenEar SuperCenter Reference (center) - 4x GoldenEar Supersat 60 Atmos - 2x GoldenEar Triton Reference subs - XTZ A2-400 - XTZ A2-300 - Korsun D9 - NBS Statement II XLR kabels.

Raymond187

hahaha :D

Nou ik voel me niet aangesproken hoor.

De TS stelt een vraag. En aan een vraag kan je voldoen of niet die keuze is aan jou.

Mij boeit het niet of hij wel of niet terecht wint. C'est la vie.

En als jouw broek daarvan afzakt zou ik zeggen vraag de kerstman voor een kleinere riem :D

vieze freddie

ik heb ze alletwee beluisterd en dan mijn keuze gemaakt
en vond de clip ook leuk, of het origineel is weet ik niet, kan me niet herinneren zoiets al gezien te hebben

"Moderne tijd....

Moderne tijd is ook dat we grensrechters doodschoppen."
ik doe dat niet, spreek voor jezelf :yawnee:

Very funny, Scotty.... Now beam down my clothes!
 We ain't a sharp species. We kill each other over arguments about what happens when you die, then fail to see the fucking irony in that.

Perfectionist

Citaat van: Midcall op december 10, 2012, 14:32:13
Dus ik mag niet zeggen dat mijn broek afzakt van mensen die eerst stemmen en dan gaan vragen waarop ze gestemd hebben. Okay, sorry dan mensen dat ik jullie hier op heb aangesproken.

Dat niet alleen. Lees al je teksten nog eens na, je gaat over de rand, ook met kwetsende teksten. Jammer dat je hierboven er feitelijk omheen draait.
Woonkamer: ATOLL ST300 Signature streamer / ATOLL IN300 EVO versterker / Dali Epicon 6 luidsprekers/ Chord Shawline bekabeling

Woonkeuken: NAD C700 / Dali Menuet / Van den Hul bekabeling

botsen

Los van de communicatiestijl begrijp ik wel wat je bedoelt, Midcall.

Ik heb (bij uitzondering) blind gestemd omdat ik er vanuit ga dat niemand een dergelijke internetstemming echt serieus neemt als kwaliteitsoordeel. Er zijn al zo veel voorbeelden van dat dit onzinuitkomsten oplevert dat ik nu gewoon koos om een medeforummer te helpen. Jouw insteek is goed te verdedigen, zeker als je deze verkiezing serieus neemt.

Midcall

Citaat van: botsen op december 10, 2012, 23:59:08
Los van de communicatiestijl begrijp ik wel wat je bedoelt, Midcall.

Ik heb (bij uitzondering) blind gestemd omdat ik er vanuit ga dat niemand een dergelijke internetstemming echt serieus neemt als kwaliteitsoordeel. Er zijn al zo veel voorbeelden van dat dit onzinuitkomsten oplevert dat ik nu gewoon koos om een medeforummer te helpen. Jouw insteek is goed te verdedigen, zeker als je deze verkiezing serieus neemt.
Dank je... over de communicatiestijl zal ik verder geen mededelingen meer doen. Maar je snijdt hier de kern aan van veel problemen van tegenwoordig. Men weet eigenlijk wel dat het niet helemaal netjes is wat men doet, maar zoveel mensen doen het, dus doe ik het ook maar gewoon.... verbeter de wereld, begin bij jezelf, je kent die clichés wel. En we weten dat die clichés waar zijn, maar niemand trekt zich er wat van aan, dus ik ook niet.... altijd leuk, die vicieuze cirkels.

Het gaat hier natuurlijk maar om een klein dingetje, en ik maak me maar druk om niks... dat weet ik ook wel, maargoed als niemand ook maar ergens tegen ageert dan wordt het nooit wat in dit land.

neverywhere

Oude koeien uit de sloot halen....

Maar goed, het album is nu bijna uit,nog een weekje en hij is overal te koop...voor nu alleen nog te beluisteren op de onovertroffen luisterpaal van de VPRO

http://3voor12.vpro.nl/#!/luisterpaal/albums/Weissmuller.html

Een wereldplaat, al zeg ik het zelf. Vol waanzinnig leuke Rock!
I'm perusing the tracks, now, and I can confidently say that it's a great listen, brother. Solid production, spot-on, honest and unapologetic playing, powerful vocals and some big, layered harmonies.Great work!
https://fervid.hearnow.com/