jerrytoet's HT - de beginfase

Gestart door jerrytoet, november 18, 2012, 13:30:41

Vorige topic - Volgende topic

tiptop

Citaat van: jerrytoet op december 10, 2012, 08:23:16
en dat is? :)
Condensatoren. Voor de opslag van energie die je op dat moment niet gebruikt. Als die niet goedladen/ontladen kan dat gebeuren. Maar het is maar een optie. Anders weet ik het ook niet.
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

jerrytoet

Citaat van: LuPo op december 28, 2012, 16:21:53
Hoe krijg je dat voor elkaar? :blink:
foutje bij bol.com tijdens de drukke feestdagen denk ik ;)

J0ell

Citaat van: jerrytoet op december 28, 2012, 15:55:11
wat een service van bol.com. 2 popcorn a400's opsturen, 1 factureren... gaat er dus mooi eentje terug en dat is dus een gratis a400 haha :D

Lekker hoor! Beste service ooit!
Don't regret growing older, it's a privilege denied to many.

tiptop

Hebben ze daar een actie...1 + 1 gratis. ;D

Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

jerrytoet

zo lijkt het wel ja... :D

jerrytoet

Citaat van: tiptop op december 28, 2012, 16:22:39
Condensatoren. Voor de opslag van energie die je op dat moment niet gebruikt. Als die niet goedladen/ontladen kan dat gebeuren. Maar het is maar een optie. Anders weet ik het ook niet.
het lijkt nu wel voorbij te zijn, gebruik voortaan de dts neo6 stand op mn versterker en het geblur lijkt weg te zijn... hoe dat kan snap ik ook niet... eerst was het geblur er nog steeds met dts neo6... achjaaa weer een zorg minder :D

nu nog wachten op de meubels, deze komen in feb. pas... dan kan ik alles mooi wegwerken en kan ik hier ook met mooie foto's komen ;)
22 jan iig de lekkere bank, kan niet wachten  :pompom: :clapping:

MVG

Ben benieuwd naar de foto's! Een mooie set heb je in ieder geval al! Mooie luidsprekers ook!

En wanneer kom je langs voor het spel, of ik langs jou? Al is het nu nogal slecht op de weg..  :D

jerrytoet

Citaat van: MVG op januari 16, 2013, 10:27:55
Ben benieuwd naar de foto's! Een mooie set heb je in ieder geval al! Mooie luidsprekers ook!

En wanneer kom je langs voor het spel, of ik langs jou? Al is het nu nogal slecht op de weg..  :D
van het weekend? sorry voor het niet reageren... heb het druk druk druk haha

MVG

Oké dat is prima hoor, misschien dat ik em dan wel langsbreng, ik heb komend weekend weekenddienst. Al hoef ik dan pas avonds te beginnen, we vinden vast weken gaatje.

Maakt niet uit, dat heeft iedereen wel eens. Daarnaast moeten we hier ook nog eens vanalles bijhouden  ;)

RubenV.

Haha, dat is lekker upgraden zo met die service van Bol.com. Heb je daar niets meer van gehoord?
Leuke set, en ik was vooral ook onder de indruk van die steenstrips. Dat ziet er erg fraai uit  8)
2 Dedicated PPA audio streamers, PPA DDC, Lampizator Golden Gate SE DAC, Classé Audio Omega Pre MKII, Linkwitz LX521's + Thor's, Lineair psu's, Arcam AV9, Oppo 95, Pioneer LX5090H, Emotiva XPA5, 2xUPA500's, 2x Nord One Up NC500DM
Mijn topic
Bluray collectie

jerrytoet

Citaat van: RubenV. op januari 16, 2013, 14:54:47
Haha, dat is lekker upgraden zo met die service van Bol.com. Heb je daar niets meer van gehoord?
Leuke set, en ik was vooral ook onder de indruk van die steenstrips. Dat ziet er erg fraai uit  8)
nope, de ene is retour gestuurd en netjes afgehandeld... dus lekker eentje gratis :D :D :D

jerrytoet

van het weekend wat nieuwe aankoopjes gedaan :D ipad mini en macbook pro  :blush:

Leentje

Dat ziet er lekker uit :clapping:Mooie set zo. Fijn he zo'n nieuw huis? mooi allemaal nieuwe spulletjes over een tijdje zit je helemaal gesetteld en kun je nog meer genieten dan dat je nu al doet :headbanging:
Hier zou ik iets neer kunnen zetten er is ruimte genoeg.

jerrytoet

Citaat van: Leentje op januari 23, 2013, 16:07:54
Dat ziet er lekker uit :clapping:Mooie set zo. Fijn he zo'n nieuw huis? mooi allemaal nieuwe spulletjes over een tijdje zit je helemaal gesetteld en kun je nog meer genieten dan dat je nu al doet :headbanging:
ja vooral als de meubels er zijn :D

Leentje

Citaat van: jerrytoet op januari 23, 2013, 16:11:59
ja vooral als de meubels er zijn :D

Dat zeer zeker :D Je kan tot die tijd tegen je visite zeggen dat je een beetje het kampeer gevoel wil benaderen :sigh:
Hier zou ik iets neer kunnen zetten er is ruimte genoeg.

LuPo

Citaat van: jerrytoet op januari 23, 2013, 14:03:09
van het weekend wat nieuwe aankoopjes gedaan :D ipad mini en macbook pro  :blush:

in de BTW vrije dagen bij MediaMarkt? :)

jerrytoet

Citaat van: LuPo op januari 23, 2013, 18:04:14
in de BTW vrije dagen bij MediaMarkt? :)
nee haha... alles bij de bcc gekocht.... laat bcc nou ook een leuke regeling hebben... "mocht het binnen 2 weken ergens anders goedkoper zijn, dan kunt u uw geld terug krijgen".... zaterdag dus even geld innen bij de bcc :D

LuPo

Citaat van: jerrytoet op januari 24, 2013, 09:26:14
nee haha... alles bij de bcc gekocht.... laat bcc nou ook een leuke regeling hebben... "mocht het binnen 2 weken ergens anders goedkoper zijn, dan kunt u uw geld terug krijgen".... zaterdag dus even geld innen bij de bcc :D

Goed bezig! ;)

jerrytoet

inmiddels is de bank ook binnen gekomen.... vraagje over de boxen achter.... wat is beter? de boxjes zo schuin zetten of gewoon recht naar voren?

LuPo

Citaat van: jerrytoet op januari 24, 2013, 10:10:24
inmiddels is de bank ook binnen gekomen.... vraagje over de boxen achter.... wat is beter? de boxjes zo schuin zetten of gewoon recht naar voren?

Indraaien naar je luisterpositie is het beste. Dat kun je ook het beste doen met je frontspeakers (voor zover je dat nog niet hebt gedaan). Je kunt het ook zelf testen met indraaien of recht naar voren. Als het goed is hoor je duidelijk verschil. ;)

jerrytoet

Citaat van: LuPo op januari 24, 2013, 10:15:55
Indraaien naar je luisterpositie is het beste. Dat kun je ook het beste doen met je frontspeakers (voor zover je dat nog niet hebt gedaan). Je kunt het ook zelf testen met indraaien of recht naar voren. Als het goed is hoor je duidelijk verschil. ;)
hmmm nee, was er eigenlijk van uit gegaan dat alles recht naar voren moest staan haha... vanavond eens even gaan testen dan. zal dan ook gelijk de audessey opnieuw laten lopen...

LuPo

Citaat van: jerrytoet op januari 24, 2013, 10:19:31
hmmm nee, was er eigenlijk van uit gegaan dat alles recht naar voren moest staan haha... vanavond eens even gaan testen dan. zal dan ook gelijk de audessey opnieuw laten lopen...

Oke, nou goed dat je het vraagt dan! Door de speakers in te draaien krijg je een veel homogener geluidsbeeld. Ik heb nog wel een interessant topic voor je om door te lezen. Hopelijk helpt het je wat op weg: http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=105013.0

jerrytoet

Citaat van: LuPo op januari 24, 2013, 10:24:23
Oke, nou goed dat je het vraagt dan! Door de speakers in te draaien krijg je een veel homogener geluidsbeeld. Ik heb nog wel een interessant topic voor je om door te lezen. Hopelijk helpt het je wat op weg: http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=105013.0
thanks! handig topic! ga ik vanavond even op m'n gemak door lezen :)

MVG

De kef fronst zouden wel eens een beter resultaat kunnen leveren als deze recht naar voor stralen. Let wel, dit is ruimte afhankelijk. Net zoals de mate van toe in speakerafhankelijk is. Door de uni q unit is de off axis response een stuk wijder. Afhankelijk van hoe ver van je speakers af zit kunnen de kef,s het zowel beter doen als recht naar voor, of met lichte toe in. Ik zou ze recht naar voor zetten, een plaat op zetten die je goed kent en stukje bij beetje indraaien, luisteren wat t doet, en naar smaak indraaien of juist niet.

Zo staan de mijne hier nu licht ingedraaid, terwijl op mijn studentenkamer ze recht naar voor beter presteerden.

jerrytoet

Citaat van: MVG op januari 24, 2013, 11:34:09
De kef fronst zouden wel eens een beter resultaat kunnen leveren als deze recht naar voor stralen. Let wel, dit is ruimte afhankelijk. Net zoals de mate van toe in speakerafhankelijk is. Door de uni q unit is de off axis response een stuk wijder. Afhankelijk van hoe ver van je speakers af zit kunnen de kef,s het zowel beter doen als recht naar voor, of met lichte toe in. Ik zou ze recht naar voor zetten, een plaat op zetten die je goed kent en stukje bij beetje indraaien, luisteren wat t doet, en naar smaak indraaien of juist niet.

Zo staan de mijne hier nu licht ingedraaid, terwijl op mijn studentenkamer ze recht naar voor beter presteerden.
dan denk ik idd dat ze beter zullen zijn als ze gewoon recht staan, aangezien ik een meter of 5 er vandaan zit... maar dat gaan we allemaal eens lekker testen...
binnenkort maar eens een paar weken vrij nemen, moet nog zo'n 22 vakantiedagen voor juni opmaken haha  :headbanging: