Echt beter dan Apple TV 2: XBMC Mediaplayer 1080P ?

Gestart door John Wx, november 12, 2012, 11:44:34

Vorige topic - Volgende topic

Hanky Panky

Citaat van: activ op november 13, 2012, 11:59:14
Jullie reacties verbazen mij echt enorm, kunnen jullie je dan echt niet voorstellen hoe vervelend dit is voor de heren van XBMC?
Nogmaals, als hij duidelijk zou vermelden dat hij het alleen maar samenstelt en dat alles credits gaan naar team XBMC

Hij noemt (36 keer?) de naam XBMC. Je zou pas een punt hebben als hij dat op geen enkele wijze zou noemen en dit als zijn eigen uitvinding zou presenteren.

Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

road rebel

Ik vind dat hij een mooie verpakking heeft, de case is wat minder maar mijn eerste indruk is toch een keurig pctje tegen een keurigprijsje. Ik vind het zeker verdienstelijk en minder een oplichterij dan sommige htpc bouwers (die Duitse, cine nog iets, die vroeger 1000€ voor een ion met openelec). Alleen zal deze wrsl geen KVK nummer hebben noch belastingen hiervoor betalen. Dus ook geen garantie kunnen bieden en in dat opzicht is het niet echt legaal neen... Als ik mis ben dan 1000x sorry.

papaleo

Heb sinds kort dit XBMC playertje (openElec),maar kan sinds eergisteren de database van icefilms niet meer benaderen,deze blijft, of leeg,of Ik krijg soms (zie rechts onder op foto) een rood kruis met de melding 'FOUT' fout in script:plugin video icefilms.
Wie weet waar dit aan ligt,en kan ik dit (zelf) evt fixen?
Ik ben een noob,wat dit betreft...

Edit;
Via Navi-x is de icefilms database wel 'gewoon' te benaderen,maar vind dit lastigger omdat ik dan de NL subs niet autom. kan opvragen dit moet/kan ik alleen wanneer ik dit met 'searce' doe.

Edit2;
Aangezien dit een algemmen probleem is/was,(en reeds deels opgelost is)

Bekende Algemene storingen:
17-11-2012:
- Op 16 november is er een update uitgebracht voor XOT-UZG, met het gevolg dat deze nu niet meer werkt (zowel op Mediaplayer 1080P als Apple TV 2).
- Sinds 15 November is er een probleem met Icefilms. Op de Mediaplayer 1080P start het programma niet meer en op de Apple TV zijn alle bronnen leeg. Wij raden u aan Navi-X te gebruiken tot de problemen met Icefilms zijn verholpen.
- Ondertitel.com werkt momenteel niet. Maar Nederlandse ondertitels zijn er nog steeds via opensubtitles.org.

Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

IcyK

Hm, mijn ervaring met de RasPi is dat de CPU bij lange na niet genoeg power heeft om 1080p of 1080i streams af te handelen via ethernet, laat staan via wifi. Je zit dan vast aan een usb disk....

Doe mij maar een ATV2 dan!

_ MarcelloW _

Citaat van: IcyK op december  8, 2012, 01:50:06
Hm, mijn ervaring met de RasPi is dat de CPU bij lange na niet genoeg power heeft om 1080p of 1080i streams af te handelen via ethernet, laat staan via wifi. Je zit dan vast aan een usb disk....

Doe mij maar een ATV2 dan!

ik weet niet welke build je hebt gebruikt, maar ik heb 0 problemen met 1080p over mijn netwerk met de Pi.

AppleTV is verkocht hoor...

Ook ik support de zoek-functie! http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?action=search2

| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!

Dergert

Hier ook geen enkel probleem met de raspberry. Prima en goedkoop mediacentertje die perfect afspeeld in 1080P.