Electrickery | Appletje, maar geen eitje

Gestart door Bas Akkerman, september 24, 2012, 20:17:47

« vorige - volgende »

0 leden en 17 gasten bekijken dit topic.

lynch1979

Citaat van: Bas Akkerman op december 14, 2013, 21:18:04
Ga je mee?
;D
Haha, jij gaat ook over één nacht ijs. :thumbs-up: Ook maar eens checken...

:blush:
Dat is mijn tik.....als ik iets goed vind moet ik alles hebben  ;D

Henk, Joyce en ik gaan.....kom ook en neem Linda ook mee gezellig.

Bas Akkerman

Citaat van: lynch1979 op december 14, 2013, 21:23:12
:blush:
Dat is mijn tik.....als ik iets goed vind moet ik alles hebben  ;D
Nee, dan ben ik toch kieskeuriger. Maar sta wel voor alles open. Op muziekgebied haast ik me te zeggen. :hehe:

CitaatHenk, Joyce en ik gaan.....kom ook en neem Linda ook mee gezellig.
Tof! Zal het eens in de week leggen bij Linda.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Deleted Member 2

Citaat van: Bas Akkerman op december 14, 2013, 21:18:04
Ga je mee?
;D
Ik heb al een kaart, net als Lynch1979 en vriendin.

Uiteraard van harte welkom Bas (en Linda?).
Er zijn nog kaarten en er zijn geen vaste plaatsen.

Bas Akkerman

Citaat van: Onder013 op december 14, 2013, 21:35:11
Ik heb al een kaart, net als Lynch1979 en vriendin.

Uiteraard van harte welkom Bas (en Linda?).
Er zijn nog kaarten en er zijn geen vaste plaatsen.
Geinponem als ik ben, heb ik ondertussen de cd flac opgezet van Anouar. Linda: "Wat is dit?". De kaarten zijn dus bijna besteld.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

lynch1979

Citaat van: Bas Akkerman op december 14, 2013, 21:46:14
Geinponem als ik ben, heb ik ondertussen de cd flac opgezet van Anouar. Linda: "Wat is dit?". De kaarten zijn dus bijna besteld.

:clapping:

Deleted Member 2

Citaat van: Bas Akkerman op december 14, 2013, 21:46:14
Geinponem als ik ben, heb ik ondertussen de cd flac opgezet van Anouar. Linda: "Wat is dit?". De kaarten zijn dus bijna besteld.

pssst: leuk kerstcadeautje misschien? :D

Bas Akkerman

Citaat van: Onder013 op december 14, 2013, 22:15:49
pssst: leuk kerstcadeautje misschien? :D
Daar heb ik de kaartjes voor Rufus Wainwright al voor. ;) En wellicht ook Stromae.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Deleted Member 2


weust

Devialet 200 | Marten Django L | MIT Terminator 2 luidspreker bekabeling | Technics SL1210 MkII / Ortofon 2M Red | Philips CD940 (gemodificeerd) | Philips 42PF9803 | PS3 / PS4

Bas Akkerman

Citaat van: Onder013 op december 14, 2013, 22:22:31
Ah, Valentijnsdag dan
Of gewoon zo maar. Wordt nog meer gewaardeerd denk ik. ;)

Citaat van: weust op december 15, 2013, 10:16:05
Dat concert klinkt mij ook erg interessant :)
Gezellig!
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

weust

Zal er vanavond of morgen even naar kijken waar en hoe laat, etc.
Nu geen tijd voor.
Devialet 200 | Marten Django L | MIT Terminator 2 luidspreker bekabeling | Technics SL1210 MkII / Ortofon 2M Red | Philips CD940 (gemodificeerd) | Philips 42PF9803 | PS3 / PS4

weust

Devialet 200 | Marten Django L | MIT Terminator 2 luidspreker bekabeling | Technics SL1210 MkII / Ortofon 2M Red | Philips CD940 (gemodificeerd) | Philips 42PF9803 | PS3 / PS4


Bas Akkerman

Ik moet het er nog eens over hebben. Ga het wel proberen, lijkt me een toffe avond!
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Bas Akkerman

Afgelopen week mijn SENS-ster gehaald en nu heerlijk een paar daagjes vrij! Alleen vrijdag moet ik een dagje werken. Voor de rest lekker naar de bios, de HT-ruimte en vooral veel grasduinen in de recent aangeschafte muziek, oude juweeltjes en bestofte, lekkere-weg-luister-muziek.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

lynch1979

Gefeliciteerd met je SENS-ster (even opgezocht wat het inhoud)  ;)

En geniet van je vrije dagen en natuurlijk van de muziek, welke films ga je in de bios kijken misschien zit er voor mij ook nog wat tussen  ;D

Bas Akkerman

Citaat van: lynch1979 op december 22, 2013, 11:06:04
Gefeliciteerd met je SENS-ster (even opgezocht wat het inhoud)  ;)

En geniet van je vrije dagen en natuurlijk van de muziek, welke films ga je in de bios kijken misschien zit er voor mij ook nog wat tussen  ;D
Vanmiddag naar Gravity in IMAX. Voor de rest nog niet duidelijk, we hebben ook nog blu rays en Netflix. :colgate:
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

lynch1979

Citaat van: Bas Akkerman op december 22, 2013, 11:10:54
Vanmiddag naar Gravity in IMAX. Voor de rest nog niet duidelijk, we hebben ook nog blu rays en Netflix. :colgate:

Gravity staat ook bij ons op de lijst voor de komende week  :colgate:
Ook de nieuwe Coen Brothers film "Inside Llewyn Davis" voor de rest weten wij het ook nog niet.


skyfox

Veel plezier bij Gravity, Bas! Dit is de eerste film die ik écht beter vind in de IMAX. Een echte beleving :-)
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Bluesound Node 2i | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC X7900 | Adea Reference Grey 100" 16:9

Bas Akkerman

Citaat van: lynch1979 op december 22, 2013, 11:22:28
Gravity staat ook bij ons op de lijst voor de komende week  :colgate:
Ook de nieuwe Coen Brothers film "Inside Llewyn Davis" voor de rest weten wij het ook nog niet.
Mijn kennis van nieuwe films is een beetje roestig. Eens even googlen.

Citaat van: skyfox op december 22, 2013, 16:33:35
Veel plezier bij Gravity, Bas! Dit is de eerste film die ik écht beter vind in de IMAX. Een echte beleving :-)
En toen was het dus geen IMAX. :laugh: Desalniettemin een erg beklemmende film. Heerlijk!
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Mr.M

Hoi bas. Xandr was vandaag bij mij om tegels opbte halen en zei dat die ook bij jouw was geweest en dat je een mooi set heb staan , dus te meer reden om na lange tijd een keer bij je te komen luisteren.
Zodra ik terug ben van vegas neem ik contact met je op. Lijkt me zeer leuk.

Gr maz.
Ps ik ga ook na anouar brahem , tis bij mij aan de overkant.ik heb lynch gezegt dat die bij mij eerst gezellig drankje kan doen voor we  voor we erheen gaan.

**UNDER CONSTRUCTION**

Bas Akkerman

Citaat van: maz op december 22, 2013, 23:00:23
Hoi bas. Xandr was vandaag bij mij om tegels opbte halen en zei dat die ook bij jouw was geweest en dat je een mooi set heb staan , dus te meer reden om na lange tijd een keer bij je te komen luisteren.
Zodra ik terug ben van vegas neem ik contact met je op. Lijkt me zeer leuk.

Gr maz.
Ps ik ga ook na anouar brahem , tis bij mij aan de overkant.ik heb lynch gezegt dat die bij mij eerst gezellig drankje kan doen voor we  voor we erheen gaan.
Vast niet zo mooi als de jouwe, maar je bent natuurlijk nog steeds welkom!

Anouar ga ik morgen even overleggen. Goede hoop, want zowel Stromae als Ruufus Wainright zijn zo goed als uitverkocht. Zelfs de rolstoelplekken. ;)
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Mr.M

Citaat van: Bas Akkerman op december 22, 2013, 23:30:02
Vast niet zo mooi als de jouwe, maar je bent natuurlijk nog steeds welkom!

Anouar ga ik morgen even overleggen. Goede hoop, want zowel Stromae als Ruufus Wainright zijn zo goed als uitverkocht. Zelfs de rolstoelplekken. ;)
Ok,  lijkt me leuk anouar brahem.
Ik hoor het wel als je ook gaat.ik ga vandeweek de kaartjes bestellen.
Gr maz
**UNDER CONSTRUCTION**

Bas Akkerman

ALLEMAAL HELE FIJNE FEESTDAGEN!
BEDANKT VOOR HET:
MEEDENKEN, -HELPEN, -RIJDEN, -LUISTEREN EN -GENIETEN!!
IK WENS JULLIE HEEL VEEL MUZIEKPLEZIER TOE EN NOG MEER GEZONDHEID EN TEVREDENHEID!!!
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Staaled

Citaat van: Bas Akkerman op december 25, 2013, 09:16:59
ALLEMAAL HELE FIJNE FEESTDAGEN!
BEDANKT VOOR HET:
MEEDENKEN, -HELPEN, -RIJDEN, -LUISTEREN EN -GENIETEN
IK WENS JULLIE HEEL VEEL MUZIEKPLEZIER TOE EN NOG MEER GEZONDHEID EN TEVREDENHEID!
Deze geldt retour. :)
"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)