Electrickery | Appletje, maar geen eitje

Gestart door Bas Akkerman, september 24, 2012, 20:17:47

« vorige - volgende »

0 leden en 17 gasten bekijken dit topic.

Bas Akkerman

Citaat van: Xander32 op juli 30, 2013, 20:37:14
Super voor je/jullie Bas :thumbs-up:. Dat geeft opeens weer een stuk adem en een ander toekomstperspectief. Gefeliciteerd man.
Absoluut Sander!

Citaat van: LPlover op juli 30, 2013, 20:49:35
kun je het budget voor draaitafel, element en phonotrap meteen verdubbelen :D

Ik zit nog thuis helaas.
Haha, niks daar van. Het is wel een mooi bedrag zo. ;) Wel balen dat thuis zitten hè?

Citaat van: advr op juli 30, 2013, 20:50:21

Gefeliciteerd!

LP's kopen?? je hebt niet eens een platenspeler.... :music: 8)
Haha, nee. Maar ik doe alvast aan collectievorming. :laugh:

Citaat van: Jumping Jack op juli 30, 2013, 20:53:17
Gefeliciteerd Bas!
Dank je Nick! Komen mooie akoestiekoplossingen zoals bij jou ook hier binnen handbereik.

Citaat van: mark235 op juli 30, 2013, 20:57:24
Mooi! succes met de werkzaamheden :thumbs-up:
Dank je Mark. Ik ben er benieuwd naar de balans tussen uitvoerend bezig zijn en de achtergronden analyseren en waar mogelijk verbeteren. Die combinatie maakt het voor mij een erg interessante en leerzame werkplek.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

garmtz


Miesepies


Bas Akkerman

Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Bas Akkerman

Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

garmtz

Citaat van: Bas Akkerman op juli 30, 2013, 21:00:58
Dank je Garmt! Ik zeg:

KLEEDJE NEER EN PLAATJES DRAAIEN!!!

Plaatjes draaien doe ik 'as we speak'... :)   Kleedje komt eraan... Lange termijn...

Ben echt blij voor je!

Zymotic

Gefeliciteerd Bas, zal een hoop rust geven.

Heel veel plezier en succes met je nieuwe baan!

VlisChris

Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Harry HT

De mooiste
HT & DVD links verzameld


Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

twani

Citaat van: Bas Akkerman op juli 30, 2013, 20:03:09
YESSSSS!!! Heb weer een baan!
Akoestiekaanpassingen, here i come! :headbanging:
Hier ben ik ECHT heel blij mee Bas :pompom:  ik durfde er de laatste tijd al niet écht meer naar te vragen omdat het wellicht (vanwege de lange zoektocht) tot een wat meer beladen onderwerp was verworden.

Een bijzonder aimabele persoon zoals jij, die bovendien immer genuanceerd en juist geproportioneerd uit de hoek komt (net zoals ik zelf zeg maar :D) verdient een leuke baan.  Ik feliciteer bij deze Achmea :laugh:

Geen computers stukmaken bij je nieuwe baas he Bas :D

Good luck in je nieuwe job :headbanging:

Gr
Theo en Monique

YamahaRXV

Dat is goed nieuws zeg !!  Gefeliciteerd en alvast veel succes toegewenst bij de nieuwe werkgever  :pompom:
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

MVG

Proficiat Bas! Dit zal vast een hoop rust brengen!

Heel veel succes en natuurlijk ook plezier op je nieuwe job!

Groeten,
Maarten

eric_audio

NAS: LaCie Cloudbox
Streaming bridge: Auralic Aries
DAC/Amplifier: Devialet 200
Speakers: Magico S1
Digital cables: Audioquest Cinnamon
Loudspeaker cables: Vertere Pulse-X Mini

Bas Akkerman

Citaat van: garmtz op juli 30, 2013, 21:03:00
Plaatjes draaien doe ik 'as we speak'... :)   Kleedje komt eraan... Lange termijn...

Ben echt blij voor je!
Ik bedoelde mijn eigen situatie, maar groot gelijk!

Citaat van: Zymotic op juli 30, 2013, 21:17:11
Gefeliciteerd Bas, zal een hoop rust geven.

Heel veel plezier en succes met je nieuwe baan!
Het geeft zeker rust en dat is heel fijn. Eerst het spaargeld wat aanvullen en dan wordt dit topic weer mooi gevuld.
Maar ik ben oprecht blij met jullie aardige en lieve reacties! :thumbs-up:

Citaat van: twani op juli 30, 2013, 21:20:21
Hier ben ik ECHT heel blij mee Bas :pompom:  ik durfde er de laatste tijd al niet écht meer naar te vragen omdat het wellicht (vanwege de lange zoektocht) tot een wat meer beladen onderwerp was verworden.

Een bijzonder aimabele persoon zoals jij, die bovendien immer genuanceerd en juist geproportioneerd uit de hoek komt (net zoals ik zelf zeg maar :D) verdient een leuke baan.  Ik feliciteer bij deze Achmea :laugh:

Geen computers stukmaken bij je nieuwe baas he Bas :D

Good luck in je nieuwe job :headbanging:

Gr
Theo en Monique
Dank je Theo!
Ook ik vond het nu wel erg lang duren en de opluchting is dan ook groot. Ik hoop een mooi midden te vinden in het aimabele en kritische, zodat ik in mijn werk een nuttige bijdrage kan leveren. En zal proberen de boel de boel te laten. Alhoewel er vandaag een programma (waarmee het aantal nieuwe cases wordt getoond) er uit lag... Mmm...

Citaat van: YamahaRXV op juli 30, 2013, 21:29:09
Dat is goed nieuws zeg !!  Gefeliciteerd en alvast veel succes toegewenst bij de nieuwe werkgever  :pompom:
Dank je Jan. Nog minder tijd om bij mensen langs te gaan. Maar ik beloof dat ik mijn best zal doen je te bezoeken.

Citaat van: MVG op juli 30, 2013, 21:35:20
Proficiat Bas! Dit zal vast een hoop rust brengen!

Heel veel succes en natuurlijk ook plezier op je nieuwe job!

Groeten,
Maarten
Dank je Maarten. De HT heeft niet de hoogste prioriteit, maar het maakt het wel wat makkelijker nu af en toe te investeren in kleine upgrades daarvoor.

Citaat van: eric_audio op juli 30, 2013, 21:56:31
Gefeliciteerd Bas!!  Heel goed nieuws.
Dank je Eric. Ook voor jou geldt nog steeds, al zal ik minder tijd krijgen, dat de uitnodiging staat om bij me langs te komen.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

garmtz


Bas Akkerman

Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

HTip

Super voor je Bas! :pompom:

En met praktijkervaring kan je het proces vanuit intern verbeteren. Veel efficiënter dan vanaf de zijlijnen van achter een bureau! Zaterdag toosten we op jouw goede nieuws...
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Bas Akkerman

Citaat van: HTip op juli 30, 2013, 22:38:49
Super voor je Bas! :pompom:

En met praktijkervaring kan je het proces vanuit intern verbeteren. Veel efficiënter dan vanaf de zijlijnen van achter een bureau! Zaterdag toosten we op jouw goede nieuws...
Exact. Zo sta ik er ook in. Het leuke is dat, hoewel ik maar net kom kijken, ze haast "eager" zijn om mijn nieuwsgierigheid en de ideeën daaruit te horen. Letterlijk kreeg ik de boodschap mee om "zo lang mogelijk nieuwsgierig te blijven". Dat is voor mij heel prikkelend en stimulerend en een werksfeer waar ik in gedij.

Ik houd je aan de toast! ;)
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

tompj

Goed nieuws Bas, van harte gefeliciteerd. Ken je niet persoonlijk maar ik gun het je echt van ganser harte!!
Speakers: QLN Signature 3 (binnenkort vervangen door Devore Orangutan 0/Baby)
Versterking: Luxman LX 380
Bronnen digitaal: CD: Accuphase DP-55V. Streamer: Naim ND5 XS2.
Bron analoog: Rega RP8, Rega RB3000 arm, Rega Neo PSU, Transfiguration Spirit mk3 mc element

Deleted member


Eddye

Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

Valkyrie

Projectie: JVC DLA-NZ7 | Elite Screens EZframe 2.35:1 CineWhite 125"
Versterking: Arcam AV860 | Arcam P1000 | Arcam P429 Bronnen: Panasonic UB9004 | Lumin D2 | Apple TV 4K
Speakers: KEF Reference 203 | KEF Reference 204c | KEF Reference 201 | KEF KHT2001.3 Subwoofer: Velodyne DD-15
Audiorack: Finite Elemente Pagode Signature SG06 | Spectral CL1550 Kabels/stroom: Gigawatt | Furutech | Inakustik | Monster

frank2

Stereo: EV: Plinius 103A/ VV-DAC: Auralic Altair G2.1/ SPEAKERS: Focal spectral 40th anniversary
Surround:Yamaha rv A4A /Usher 525 center / Usher X7-708 /Pioneer LX58 / LG C2 oled
kabel: LS: Stockfish ttc pro / johan interlinks /Black Power X1 gemod./ Audioquest Niagara 1200. POWER: mono kristal met rodium connectoren

Staaled

"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

Miesepies

Citaat van: Bas Akkerman op juli 30, 2013, 21:01:27Thnx! Ben jij al met je nieuwe baan begonnen? :smile:

Yes, al een maandje aan de slag!

Wel 2 nadelen van werk:

- Je hebt minder tijd om muziek te luisteren
- Je hebt minder tijd voor het htforum

;)