Electrickery | Appletje, maar geen eitje

Gestart door Bas Akkerman, september 24, 2012, 20:17:47

« vorige - volgende »

0 leden en 14 gasten bekijken dit topic.

Deleted member

Ze is ook de lead zangeres van The Knife, en die hebben heel wat meer platen. the Knife is een projectje van broer en zus overigens. Heel wat minder makkelijk te verteren, maar ze kan het dus wel, getuige Fever Ray...
Stereo-fan for life!

lynch1979

Citaat van: technative op mei 22, 2013, 09:44:09
+1

Zonder de DVD, want dat is niet om aan te zien imo...

Mijn favoriete tracks: Seven, Here Before en Coconut. Topplaat!

Ik zeg met de DVD, maar Weust zal denk ik de vinyl uitgave kopen, de clips op de DVD is naar mijn mening pure kunst, en de tip die Bas gaf....er staan ook 2 extra nummers op de dvd die zeker de moeite waard zijn.

Deleted member

Voor de extra tracks zou ik het idd wel doen... maar de clips... smaken verschillen... gelukkig!  :D
Stereo-fan for life!

lynch1979

Citaat van: technative op mei 22, 2013, 10:22:17
Voor de extra tracks zou ik het idd wel doen... maar de clips... smaken verschillen... gelukkig!  :D

David Lynch was de eerste die in mijn gedachte opkwam toen ik ze zag.....ja gelukkig wel, anders zou de wereld wel erg saai worden  :D

Eddye

Citaat van: technative op mei 22, 2013, 10:22:17
Voor de extra tracks zou ik het idd wel doen... maar de clips... smaken verschillen... gelukkig!  :D
Ik vind de clips op de DVD ook niet mijn smaak, maar misschien dat weust het wel geweldig vind.
Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

weust

Ik heb meerdere CD's met extra DVD er bij, en kijk ze echt nooit.
Denk dat ik het dus gewoon bij de enkele CD of LP houd.
Devialet 200 | Marten Django L | MIT Terminator 2 luidspreker bekabeling | Technics SL1210 MkII / Ortofon 2M Red | Philips CD940 (gemodificeerd) | Philips 42PF9803 | PS3 / PS4

Bas Akkerman

Citaat van: weust op mei 22, 2013, 08:27:26
Fever Ray nou al van een paar mensen gehoord, dus toch maar eens een nummer beluisterd.
When I grow up. Klinkt niet verkeerd.



Geen idee of de rest ook zo is, maar zal het eens wat vaker op zetten.
Zeker doen, ik vind het een heel sfeervol album.

Citaat van: lynch1979 op mei 22, 2013, 10:20:29
Ik zeg met de DVD, maar Weust zal denk ik de vinyl uitgave kopen, de clips op de DVD is naar mijn mening pure kunst, en de tip die Bas gaf....er staan ook 2 extra nummers op de dvd die zeker de moeite waard zijn.
Ik vind de clips wel aardig. Maar clips doen er voor mijn gevoel niet toe, ik luister alleen naar de muziek. Een enkele keer vind ik een clip echt een toegevoegde waarde. Maar inderdaad heb ik de speciale versie voor de extra nummers en dan vooral 'Here Before'.

Citaat van: weust op mei 22, 2013, 10:27:55
Ik heb meerdere CD's met extra DVD er bij, en kijk ze echt nooit.
Denk dat ik het dus gewoon bij de enkele CD of LP houd.

Ik koop ze meestal ook voor de extra nummers (live etc.). Depeche Mode heb ik dan veel DVD's omdat die in meerkanaals zijn én omdat er een korte documentaire bij zit waar ze best eerlijk en oprecht vertellen.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Deleted member

De DVD-uitvoering heeft wel extra tracks die zeer de moeite zijn (o.a. Here Before). Dat maakt het wel de moeite, maar de DVD clips zelf zijn wat mij betreft niet echt je-van-het... maar misschien is het nou net wel je ding. Tikkie donker, somber, onsamenhangende beelden van oude vrouwen, paardekoppen, vuig uitziend meisje op een duikplank, beetje dat werk... apart en het schept zeker een sfeer. Niet de sfeer die ik als aangenaam ervaar. Maar misschien jij juist wel (zo ook Frank).
Stereo-fan for life!

Bas Akkerman

Citaat van: technative op mei 22, 2013, 10:32:28
De DVD-uitvoering heeft wel extra tracks die zeer de moeite zijn (o.a. Here Before). Dat maakt het wel de moeite, maar de DVD clips zelf zijn wat mij betreft niet echt je-van-het... maar misschien is het nou net wel je ding. Tikkie donker, somber, onsamenhangende beelden van oude vrouwen, paardekoppen, vuig uitziend meisje op een duikplank, beetje dat werk... apart en het schept zeker een sfeer. Niet de sfeer die ik als aangenaam ervaar. Maar misschien jij juist wel (zo ook Frank).
Ik ken de clips van YouTube, die zijn inderdaad lekker vaag. Liever schets ik zelf een beeld van wat ik hoor, en dat is vaak een stukkie meer onsamenhangende sfeer. ;)
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Martin!!!

Ik kan de clips van DVD wel waarderen  :D  vind ze mooi bij de muziek passen......  :clapping:
mainly British stuff

lynch1979

Citaat van: Martin!!! op mei 22, 2013, 12:31:29
Ik kan de clips van DVD wel waarderen  :D  vind ze mooi bij de muziek passen......  :clapping:

Ook toevallig een David Lynch liefhebber?  :D

Martin!!!

Citaat van: lynch1979 op mei 22, 2013, 12:32:55
Ook toevallig een David Lynch liefhebber?  :D

Diens werk kan ik zeker waarderen, zo ook dat van Oliver Stone...........
mainly British stuff

Bas Akkerman

Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

lynch1979


Eddye

Citaat van: Bas Akkerman op mei 22, 2013, 13:22:10
Potver Lynch... Wat heb je me aangedaan!? :(
Huh?? je kan toch in je eigen topic wel zeggen dat je lynch niet mag ;D
Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

Bas Akkerman

Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

lynch1979


Bas Akkerman

Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

lynch1979

Citaat van: Bas Akkerman op mei 22, 2013, 14:16:12
Nou...?


Mijn gevoel zegt dat ik je met nieuwe dingen kennis laat maken........en dat je dat veel geld kost?  :blush:

Bas Akkerman

Citaat van: lynch1979 op mei 22, 2013, 14:18:54

Mijn gevoel zegt dat ik je met nieuwe dingen kennis laat maken........en dat je dat veel geld kost?  :blush:
Bijna. Het is heel lastig om maar één nummer van Jazz Italiano Live te selecteren voor de nieuwe playlist. :dry:
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

lynch1979

Citaat van: Bas Akkerman op mei 22, 2013, 15:35:48
Bijna. Het is heel lastig om maar één nummer van Jazz Italiano Live te selecteren voor de nieuwe playlist. :dry:

Ik zeg dan 2 nummers....nummer 2 en nummer 4  ;)

Bas Akkerman

Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten


Bas Akkerman

Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Deleted member

Stereo-fan for life!