Het IOS 6 topic

Gestart door Erik, september 21, 2012, 12:46:27

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

danielo

Citaat van: katwax op februari 23, 2013, 15:00:39
6.1 was een kleine ramp, veel email problemen
6.1.1 was toch niet de oplossing
6.1.2 yep eindelijk is het gelukt, maar 3 updates nodig om terug op niveau te zitten van voor 6.1

Ze hadden een probleem met een andere issue hierdoor moesten ze ineens 2 updates door elkaar doen vandaar dat er nu 2 zo vlak achter elkaar zitten. Hierdoor zijn ook de developer releases anders nu want er was al een beta met zelfde nummer.

Soms zit het mee soms zit het tegen :)

Daniel.
denon avp/poa, b&w 802d2 - htm2d, jvc x500, dvdo vp50pro, apple, rel.

modde239

Ik vind het wel goed van Apple dat zij snel iets aan een probleem doen....

AbZ

Citaat van: modde239 op februari 24, 2013, 23:21:17
Ik vind het wel goed van Apple dat zij snel iets aan een probleem doen....
Gaan ze de die beperkingen op audioformaten afschaffen?  :thumbs-up:

katwax

Citaat van: modde239 op februari 24, 2013, 23:21:17
Ik vind het wel goed van Apple dat zij snel iets aan een probleem doen....
Ik hoop dat dit sarcastisch is, voor de impact van het probleem verwacht ik van zo'n firma toch een quickfix binnen 24 uur en een fix na 72 uur.
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

BJF

Ben ik met je eens, sterker nog, Apple zou eens wat minder de eindgebruiker als tester moeten gebruiken. Het komt nogal eens voor dat eindversies toch de nodige fouten bevatten. Bij 6.1 trokken naast gebruikers ook providers aan de bel. Ik denk dat daarom deze wirwar aan firmwares ontstond.
NAD M10 V2
Elac FS247

danielo

Citaat van: BJF op februari 25, 2013, 07:37:22
Ben ik met je eens, sterker nog, Apple zou eens wat minder de eindgebruiker als tester moeten gebruiken. Het komt nogal eens voor dat eindversies toch de nodige fouten bevatten. Bij 6.1 trokken naast gebruikers ook providers aan de bel. Ik denk dat daarom deze wirwar aan firmwares ontstond.

Juist omdat ze gedwongen een nieuwe versie moesten uitbrengen was deze niet door het normale beta-test programma gegaan. Dit is ook de reden waarom de developers versie van 6.1.2 de gewone niet de zelfde zijn. Dit is niet normaal want dan was die via een paar beta's gegaan voor die was vrij gegeven naar gewone gebruikers.

Daniel.
denon avp/poa, b&w 802d2 - htm2d, jvc x500, dvdo vp50pro, apple, rel.

muzikant


iphone 4S ik heb problemen sedert de ios 6.1.3 update is er geen uitgaande mail meer mogelijk,krijg telkens de melding; er is een kopie Uitgaand geplaatst.De server accepteerd het afzendadres .............. niet.Voor deze update had ik dit niet.Heeft nog iemand deze problemen en hoe kan men dit oplossen?dank bij voorbaat.

Richi

Citaat van: muzikant op mei 15, 2013, 13:09:58
iphone 4S ik heb problemen sedert de ios 6.1.3 update is er geen uitgaande mail meer mogelijk,krijg telkens de melding; er is een kopie Uitgaand geplaatst.De server accepteerd het afzendadres .............. niet.Voor deze update had ik dit niet.Heeft nog iemand deze problemen en hoe kan men dit oplossen?dank bij voorbaat.
Hier hetzelfde probleem op mijn 3GS en iPAD. Betreft een IMAP account van Mijn Domein. De iOS 6.1.3 update heb ik volgens mij al enige tijd geleden geïnstalleerd, dus is vraag me af of dat de oorzaak is...
Synology DS918+ • Roon • Tidal • Philips BDP-9700 • Naim Atom HE • LSA Warp One • Dynaudio Confidence C2 II • IsoAcoustics Gaia II • AudioQuest Hurricane / Niagara 1200 / Monsoon / Pegasus / William Tell ZERO • Grimm SQM • Focal Elegia / Elear • Cisco Meraki MS220-8P • Blue Jeans Cat 6a

Rusher

Citaat van: muzikant op mei 15, 2013, 13:09:58
iphone 4S ik heb problemen sedert de ios 6.1.3 update is er geen uitgaande mail meer mogelijk,krijg telkens de melding; er is een kopie Uitgaand geplaatst.De server accepteerd het afzendadres .............. niet.Voor deze update had ik dit niet.Heeft nog iemand deze problemen en hoe kan men dit oplossen?dank bij voorbaat.
Geen problemen hier met iPhone 4S. Ook ik heb 6.1.3

Heb je het volgende geprobeerd?

Instellingen --> Vliegtuigmodus --> aanzetten --> 10 seconden wachten --> uitzetten

of.....

iPhone helemaal uitzetten (met knop bovenop): let op: daarna kan gevraagd worden de code voor ontgrendeling in te typen

of.....

Instellingen --> Algemeen --> Mobiel netwerk --> Mobiel datanetwerk --> Stel opnieuw in

danielo

Citaat van: muzikant op mei 15, 2013, 13:09:58
iphone 4S ik heb problemen sedert de ios 6.1.3 update is er geen uitgaande mail meer mogelijk,krijg telkens de melding; er is een kopie Uitgaand geplaatst.De server accepteerd het afzendadres .............. niet.Voor deze update had ik dit niet.Heeft nog iemand deze problemen en hoe kan men dit oplossen?dank bij voorbaat.

Misschien dat de provider een wachtwoord eist voor het verzenden van email, heb je ssl en wachtwoord aan staan voor verzenden ?

Daniel.
denon avp/poa, b&w 802d2 - htm2d, jvc x500, dvdo vp50pro, apple, rel.

muzikant

Nee,bij gebruikersnaam en wachtwoord heb ik niets ingevuld,moet ik dit doen?heb zopas de vliegtuig modus aan en uitgzet zonder resultaat ook het ik de mobile instelling opnien ingesteld welliswaar zonder gebruikkersnaam en wachtwoord zonder resultaat,hopelijk komt er een oplossing,bedankt al voor de reacties,

muzikant

Eureka,gedaan wat jullie aangegeven hebben dan bij  uitgaande mail in de instellingen een paar keer SSL aan en uit gezet,ten laatste SSL op uit  laten staan,geen gebruikersnaam en wachtwoord en plots werkt de uitgaande mail,ook bij Andere SMTP -servers uit.telenet.be op aan gezet,zolang het nu werkt ga ik niet meer in de instellingen voor e-mail,na weken zoeken eindelijk in orde,hopelijk komt het ook voor anderen goed 

Rusher

Goed bericht! Fijn dat het weer allemaal lekker werkt voor je! En hopelijk nu voor lange tijd.... Daar gaan we vanuit.

Richi

Helaas lost dit het probleem bij mij niet op. Nog even verder knutselen.  :(
Synology DS918+ • Roon • Tidal • Philips BDP-9700 • Naim Atom HE • LSA Warp One • Dynaudio Confidence C2 II • IsoAcoustics Gaia II • AudioQuest Hurricane / Niagara 1200 / Monsoon / Pegasus / William Tell ZERO • Grimm SQM • Focal Elegia / Elear • Cisco Meraki MS220-8P • Blue Jeans Cat 6a

Rusher

Staat de serverpoort op 26? (Account --> IMAP --> Server uitgaande post --> SMTP)

Richi

Ja, inderdaad. Ik heb net alle instellingen nagelopen met de Mijn Domein instructies erbij. Geen idee waar het aan ligt. Gelukkigheb ik ook nog een hotmail account.  :huh2:
Synology DS918+ • Roon • Tidal • Philips BDP-9700 • Naim Atom HE • LSA Warp One • Dynaudio Confidence C2 II • IsoAcoustics Gaia II • AudioQuest Hurricane / Niagara 1200 / Monsoon / Pegasus / William Tell ZERO • Grimm SQM • Focal Elegia / Elear • Cisco Meraki MS220-8P • Blue Jeans Cat 6a

Rusher

Haal je regelmatig alle Apps, waaronder Mail, uit het geheugen van de iPhone?

Hiermee bedoel ik: dubbelklik home-button, waardoor het scherm iets omhoog schuift en er onderaan alle (laatst) gebruikte Apps op een rijtje staan (waarbij je ze allemaal kunt zien door te vegen). Een van de Apps lang "ingedrukt" houden totdat de rode kruisjes linksboven de Apps verschijnen en dan allemaal verwijderen.

Misschien houdt de iPhone na de update bepaalde gegevens vast waardoor het conflicteert?

Misschien babbel ik onzin, het is in ieder geval goed bedoeld.

muzikant

Deze voormiddag werkte het niet meer,terug in de instelligen gedoken,email,contacten,agenda's,bij accounts in telenet klikken,server uitgaande post SMTP uit.telenet.be klikken dan bij Andere SMTP-servers op uit.telenet.be klikken,hostnaam uit.telenet.be gebruikersnaam en wachtwoord niets invullen maar bij Gebruik SSL knopje op uit,serverpoort staat op 25 en nu werkt het terug met wi-fi en mobiel netwerk,ik hoop dat ik met deze kunnen helpen heb,

Richi

Citaat van: Rusher op mei 16, 2013, 21:26:13
Haal je regelmatig alle Apps, waaronder Mail, uit het geheugen van de iPhone?

Hiermee bedoel ik: dubbelklik home-button, waardoor het scherm iets omhoog schuift en er onderaan alle (laatst) gebruikte Apps op een rijtje staan (waarbij je ze allemaal kunt zien door te vegen). Een van de Apps lang "ingedrukt" houden totdat de rode kruisjes linksboven de Apps verschijnen en dan allemaal verwijderen.

Misschien houdt de iPhone na de update bepaalde gegevens vast waardoor het conflicteert?

Misschien babbel ik onzin, het is in ieder geval goed bedoeld.
Hahaha, onzin is het niet hoor. Ik heb gedaan wat je voorstelde, maar zonder succes. Ik zie mezelf als een redelijk geavanceerde Apple gebruiker (adept?), maar zoiets heb ik nog niet eerder meegemaakt. Het kan bijna niet anders als dat het een bug is.
Synology DS918+ • Roon • Tidal • Philips BDP-9700 • Naim Atom HE • LSA Warp One • Dynaudio Confidence C2 II • IsoAcoustics Gaia II • AudioQuest Hurricane / Niagara 1200 / Monsoon / Pegasus / William Tell ZERO • Grimm SQM • Focal Elegia / Elear • Cisco Meraki MS220-8P • Blue Jeans Cat 6a

Rusher

Heel vervelend! Juist bij Apple heb ik (ik denk ook de meeste van "ons") de verwachting dat alles smooth verloopt. Dit soort gekkigheden zijn daarom irritant en met name omdat je wilt weten waarom het niet werkt en en je naar een oplossing blijft zoeken.

Knudde, succes!!!

Als ik nog meer gekke ideeën heb, dan laat ik het weten...  ;D

Harde reset (Home-knop + Sleep/Wake knop), waarna je nog eens de IMAP configuratie naloopt, heeft ook geen effect?

Richi

Citaat van: Rusher op mei 17, 2013, 16:50:32
Heel vervelend! Juist bij Apple heb ik (ik denk ook de meeste van "ons") de verwachting dat alles smooth verloopt. Dit soort gekkigheden zijn daarom irritant en met name omdat je wilt weten waarom het niet werkt en en je naar een oplossing blijft zoeken.

Knudde, succes!!!

Als ik nog meer gekke ideeën heb, dan laat ik het weten...  ;D

Harde reset (Home-knop + Sleep/Wake knop), waarna je nog eens de IMAP configuratie naloopt, heeft ook geen effect?
Het vreemde is dat ik het ineens heb bij al mijn ios apparaten waar dat email account op staat ingesteld: 3GS en twee maal iPad 2. Dat doet toch vermoeden dat het in het account zit en dus bij de provider (Mijn Domein in dit geval).

Ik ga de harde reset nu uitproberen...
Synology DS918+ • Roon • Tidal • Philips BDP-9700 • Naim Atom HE • LSA Warp One • Dynaudio Confidence C2 II • IsoAcoustics Gaia II • AudioQuest Hurricane / Niagara 1200 / Monsoon / Pegasus / William Tell ZERO • Grimm SQM • Focal Elegia / Elear • Cisco Meraki MS220-8P • Blue Jeans Cat 6a

Richi

Na de harde reset kreeg ik een melding of ik een certificaat van Mijn Domein wilde accepteren, geldig tot juli 2015. Dat heb ik gedaan, maar zonder verbetering. Die melding kreeg ik toen ik het eerste mailje na de harde rsset probeerde te versturen vanaf het gewraakte adres. Het probleem blijft.
Synology DS918+ • Roon • Tidal • Philips BDP-9700 • Naim Atom HE • LSA Warp One • Dynaudio Confidence C2 II • IsoAcoustics Gaia II • AudioQuest Hurricane / Niagara 1200 / Monsoon / Pegasus / William Tell ZERO • Grimm SQM • Focal Elegia / Elear • Cisco Meraki MS220-8P • Blue Jeans Cat 6a

jasjenl

Ik zou toch eens contact opnemen met je provider, vermoedelijk is er toch iets aan de configuratie van de server veranderd wat deze problemen geeft. Ik heb ook wel eens rare dingen met mail gehad, bleek uiteindelijk toch aan een probleem aan de server kant te liggen.
Marantz SR8002 / Parasound 2205AT / Denon HEOS Link HS2 / 2x Quadral Aurum 7 / 2x Quadral Phonologue Pico / Quadral Base Prestige / Samsung UE40H6200AW / Epson TW9400W / Oppo BDP 83 / Apple TV / PS5

Richi

Synology DS918+ • Roon • Tidal • Philips BDP-9700 • Naim Atom HE • LSA Warp One • Dynaudio Confidence C2 II • IsoAcoustics Gaia II • AudioQuest Hurricane / Niagara 1200 / Monsoon / Pegasus / William Tell ZERO • Grimm SQM • Focal Elegia / Elear • Cisco Meraki MS220-8P • Blue Jeans Cat 6a

Cyrus·

Ik weet bijna zeker dat het probleem niet in je i-devices zit, maar bij je provider. Ik heb hetzelfde, maar dan bij Hosting2Go (waar ik overigens heel tevreden over ben). Veel providers laten maar een beperkt aantal IMAP-connecties vanaf hetzelfde IP-adres toe. Dit om misbruik en/of overload te voorkomen.

Wanneer meerdere mensen met meerdere devices vanuit één locatie dan hun IMAP connecties leggen, gaat het dus mis.

Heb je al bekeken of het via een ander netwerk (buren, vrienden, werk, McDonalds etc) wel gewoon allemaal werkt?
Groeten,
Edwin