Krijg geen hoesjes op een dune lite

Gestart door aklasse, september 19, 2012, 19:01:40

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

aklasse

Ik heb een dune lite mediaplayer gekocht voor mijn dochter helaas lukt het me niet om hoesje info bij de films te krijgen al alles geprobeert wat via forums gemeld wordt wie kan mij het in zeer makkelijke termen het uitleggen wij ouden hier erg dankbaar voor zijn.Toch jammer dat dune niet dezelfde optie heeft als de tizzbird dat is 1 knopje indrukken en je hebt alles.

dre73

Spectral DMC-15 MK2,Perreaux 3400,Acoustic Signature Challenger,Bluenote b5 titanium,Benz Ace-s,Pass labs Pearl 2 phono,Auralic Altair G1,zelfbouw luidsprekers,Tellurium Q Ultra black II,Audioquest Sterling,Isotek Aquarius EVO 3.

clockwork

Helaas kan de Dune dit standaard niet.

Probeer het eens met Zappiti of Yadis. Ik gebruik de eerste zonder problemen op een Lite en een B1.
Er zijn genoeg Instructies over te vinden zoals deze:

http://zappiti.com/support.html

Versterking: Marantz AV8802a, Bel Canto Ref500m, Ref150s & S300
Bronnen: Bel Canto Dac 3.5VB & RefStream, Sony UBP-X800, Clearaudio Concept + Trichord Dino MkII
Speakers: Pioneer-TAD S1EX S2EX S7EX Sub: XTZ Cinema 3x12 Projector: JVC RS-49 (ISF)
Nordost/ Shunyata bekabeling

Kingpin

#3
"dune_folder.txt" al eens geprobeerd?
Mainset : Kingpin TVC Preamplifier, Kingpin Tripath Amplifier, Logitech Squeezebox Touch, Kingpin Touch LiPo Power Supply, Metrum NOS DAC Quad, Kingpin Metrum Power Supply, MiniDSP DDRC-22D, Kingpin miniDSP Power Supply, Kingpin Power Distribution System, Audio Physic Brilon 2.0, Audio Physic Luna I, Apogee Wyde Eye, Copulare Zonal Rack

StefaanD

Hangt er maar vanaf hoe techneut aklasse is om met die dune_folder.txt te gaan stoeien. 'k sluit me aan bij clockwork zappiti of yaDis gebruiken.

Geen idee of zappiti een NL interface heeft, yaDis daar ben 'k wel hėėl zeker dat deze wel onze moerstaal spreekt  ;)

clockwork

Zappiti is in ' een soort Nederlands'.  ;D
Versterking: Marantz AV8802a, Bel Canto Ref500m, Ref150s & S300
Bronnen: Bel Canto Dac 3.5VB & RefStream, Sony UBP-X800, Clearaudio Concept + Trichord Dino MkII
Speakers: Pioneer-TAD S1EX S2EX S7EX Sub: XTZ Cinema 3x12 Projector: JVC RS-49 (ISF)
Nordost/ Shunyata bekabeling

aklasse

Yadis lukt me niet ik activeer afsandsbediening en dan wil ik bestanden toevoegen en dan doet hij niets meer helaas,ga de andere proberen,ben totaal geen techneut

Kingpin

Als je er geen kaas van heb gegeten dan is de "dune_folder.txt" geen optie.
Kun je wel leuke dingen mee maken :)



Mainset : Kingpin TVC Preamplifier, Kingpin Tripath Amplifier, Logitech Squeezebox Touch, Kingpin Touch LiPo Power Supply, Metrum NOS DAC Quad, Kingpin Metrum Power Supply, MiniDSP DDRC-22D, Kingpin miniDSP Power Supply, Kingpin Power Distribution System, Audio Physic Brilon 2.0, Audio Physic Luna I, Apogee Wyde Eye, Copulare Zonal Rack

aklasse

Dat zit er gaaf uit zappiti lukt me ook niet w.s ,jammer.gaat hij marktplaats op zit al uren te proberen

Kingpin

Citaat van: aklasse op september 19, 2012, 23:46:02
Dat zit er gaaf uit zappiti lukt me ook niet w.s ,jammer.gaat hij marktplaats op zit al uren te proberen
Niet zo snel opgeven  ;)
Woont er geen forumlid dicht bij je in de buurt die je kan helpen?
Mainset : Kingpin TVC Preamplifier, Kingpin Tripath Amplifier, Logitech Squeezebox Touch, Kingpin Touch LiPo Power Supply, Metrum NOS DAC Quad, Kingpin Metrum Power Supply, MiniDSP DDRC-22D, Kingpin miniDSP Power Supply, Kingpin Power Distribution System, Audio Physic Brilon 2.0, Audio Physic Luna I, Apogee Wyde Eye, Copulare Zonal Rack

aklasse

#10
ga vandaag nog een poging doen.

johan d

#11
ik werk nu met Yadis, maar "dune_folder.txt" lijkt me ook wel wat. Moet je hierbij ook alles instellen via een extra PC (ook wanneer er een nieuwe film bijkomt) en doorsturen naar de Dune zoals bij yadis (dat vind ik nogal omslachtig)?
waar vindt ik meer info + download van het programma  "dune_folder.txt"?

dank u

Kingpin

Citaat van: johan d op september 20, 2012, 08:44:27
ik werk nu met Yadis, maar "dune_folder.txt" lijkt me ook wel wat. Moet je hierbij ook alles instellen via een extra PC (ook wanneer er een nieuwe film bijkomt) en doorsturen naar de Dune zoals bij yadis (dat vind ik nogal omslachtig)?
waar vindt ik meer info + download van het programma  "dune_folder.txt"?

dank u
"dune_folder.txt" is een text bestand die aangeeft hoe de Dune de folderstructuur indeelt.
Dit kun je per folder afzonderlijk instellen als je bv je muziekfolder er anders uit wil laten zien dan bv je moviefolder.
Je kan ook 1 generieke dune_folder.txt maken en daar alles inzetten dmv "parents".
Zie voor meer uitleg: http://dune-hd.com/firmware/misc/dune_folder_howto.txt
Mainset : Kingpin TVC Preamplifier, Kingpin Tripath Amplifier, Logitech Squeezebox Touch, Kingpin Touch LiPo Power Supply, Metrum NOS DAC Quad, Kingpin Metrum Power Supply, MiniDSP DDRC-22D, Kingpin miniDSP Power Supply, Kingpin Power Distribution System, Audio Physic Brilon 2.0, Audio Physic Luna I, Apogee Wyde Eye, Copulare Zonal Rack

aklasse

Nou de hele dag bezig geweest komt niet in verbinding met de dune via laptop ga toch kijken voor een andere,moet nog even uitzoeken welke mediaplayers automatisch de hoesjes kan binnen halen de tizzbird kan dit perfect alleen te duur,

skank1

Citaat van: johan d op september 20, 2012, 08:44:27
ik werk nu met Yadis, maar "dune_folder.txt" lijkt me ook wel wat. Moet je hierbij ook alles instellen via een extra PC (ook wanneer er een nieuwe film bijkomt) en doorsturen naar de Dune zoals bij yadis (dat vind ik nogal omslachtig)?
waar vindt ik meer info + download van het programma  "dune_folder.txt"?

dank u

Als je yadis al omslachtig vind , gooi dan alles buiten en ga voor een htpc met mediaportal, xbmc of dergelijke, waar scrapen automatisch gaat
Geen omkijken naar :)
HT stijnopolis: Epson TW9300, Marantz sr7010, Custom 21:9 widescreen, Vero 4K, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Shield TV, Orange TV , JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

clockwork

#15
Jammer! Ik woon helaas heel ver van Druten anders had ik je komen helpen.

Succes met de nieuwe keuze. :confused:
Versterking: Marantz AV8802a, Bel Canto Ref500m, Ref150s & S300
Bronnen: Bel Canto Dac 3.5VB & RefStream, Sony UBP-X800, Clearaudio Concept + Trichord Dino MkII
Speakers: Pioneer-TAD S1EX S2EX S7EX Sub: XTZ Cinema 3x12 Projector: JVC RS-49 (ISF)
Nordost/ Shunyata bekabeling

jowi

Citaat van: skank1 op september 20, 2012, 17:25:29
Als je yadis al omslachtig vind , gooi dan alles buiten en ga voor een htpc met mediaportal, xbmc of dergelijke, waar scrapen automatisch gaat
Geen omkijken naar :)
Als iemand yadis of dunefolder al moeilijk vind, gaat ie een htpc met xbmc installeren en configureren HELEMAAL niet snappen...

skank1

Citaat van: jowi op september 20, 2012, 18:10:06
Als iemand yadis of dunefolder al moeilijk vind, gaat ie een htpc met xbmc installeren en configureren HELEMAAL niet snappen...
Je kan een htpc met xbmc er reeds op al prebuild kopen..
Hoef je zelf niks in te stellen .. Enkel je locatie toevoegen en scrapen doet ie automatisch...
HT stijnopolis: Epson TW9300, Marantz sr7010, Custom 21:9 widescreen, Vero 4K, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Shield TV, Orange TV , JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

aklasse

Dank je wel clockwork.en iedereen die gereageert heeft.

johan d

Citaat van: skank1 op september 20, 2012, 17:25:29
Als je yadis al omslachtig vind , gooi dan alles buiten en ga voor een htpc met mediaportal, xbmc of dergelijke, waar scrapen automatisch gaat
Geen omkijken naar :)
Yadis... dat lukt wel, maar als ik een alternatief had waarbij het automatisch ging, zou ik dat proberen... De dune-folder.txt kende ik niet, vandaar mijn vraag.

jowi

Citaat van: skank1 op september 20, 2012, 18:59:06
Je kan een htpc met xbmc er reeds op al prebuild kopen..
Hoef je zelf niks in te stellen .. Enkel je locatie toevoegen en scrapen doet ie automatisch...
Probleem is dat mensen die een dune etc al een hele stap vinden, geen voorstelling hebben van wat een 'htpc' dan wel niet is, en daar dus nooit op zoek naar gaan... en zij die he WEL weten, bouwen het wel zelf ;)

skank1

Citaat van: jowi op september 21, 2012, 10:12:03
Probleem is dat mensen die een dune etc al een hele stap vinden, geen voorstelling hebben van wat een 'htpc' dan wel niet is, en daar dus nooit op zoek naar gaan... en zij die he WEL weten, bouwen het wel zelf ;)

True :)
HT stijnopolis: Epson TW9300, Marantz sr7010, Custom 21:9 widescreen, Vero 4K, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Shield TV, Orange TV , JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

Stef

Op de site van hdsupplies.nl staat stap voor stap uitgelegd hoe je yaDIS kan configureren  ;)
- Dedicated home theatre 5.1.4: Lyngdorf MP-40, Hypex NCore 252 & 502, M&K S150 & S150T, Klipsch Atmos, JL Audio e112 sub, ATVP, Zidoo Z9X, Oppo 203, bekabeling Cardas Cross & Audioquest flex 4/4, JVC N5, Xtrem Screen 0.9.
- Hifi: Vivid Audio Kaya 25, Lyngdorf TDAI 3400, ProAc Signature Black kabels, Synology DS918+ (Roon server).