Elektrisch rolscherm advies gevraagd

Gestart door Mills, augustus 7, 2012, 02:30:35

Vorige topic - Volgende topic

LittleNinja

Mijn hemel jullie zijn vermoeiend....

Mills

Het doek is heel dun. Zitten rimpels in. En het ergste is dat het doek scheef in de kast zit. Het hangt dus scheef. rechts anderhalve cm lager als links.

Ook zijn de draadjes om het doek strak te trekken van elastiek (weet niet of dit bij bv Kingpin ook is?) en dit trekt het doek niet echt strak.

Op de foto kun je zien dat rechts al verder uit de kast is dan links.

Ik heb de leverancier een email gestuurd en nu even afwachten wat hij voor oplossing biedt.

Kingpin Screens

Hi Mills,

Vervelend dat je zo'n ervaring opdoet!

Om je vraag even te beantwoorden, nee de spandraden bij een Tabtensioned scherm van Kingpin zijn niet van elastiek. Het zijn solide draden die het scherm ook daadwerkelijk vlak als een biljartlaken trekken  ;D

Het prijsverschil met je merkloze scherm zal wel aanzienlijk zijn, maar mocht je een Tabtensioned van ons willen overwegen, dan graag  8)

Hartelijke groet,

Lars Roubroeks
Kingpin Screens

J.A.F._Doorhof

Weet je .....
Vaak kopen mensen eerst 2-3-4x een goedkoop scherm en zijn eigenlijk altijd niet tevreden, om uiteindelijk alsnog een goed scherm te kopen.

Ik snap dat budget een probleem is, maar dit kost je meer dan je denkt, ophangen, verzenden, proberen garantie te krijgen etc.

Neem anders eens contact op met Annewiek op [email protected] we hebben nagenoeg alle schermen (ook kingpin) en hebben vele opties van betalen, waaronder uitgesteld zonder kosten.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Mills

Citaat van: Kingpin Screens op augustus 22, 2012, 22:34:33
Hi Mills,

Vervelend dat je zo'n ervaring opdoet!

Om je vraag even te beantwoorden, nee de spandraden bij een Tabtensioned scherm van Kingpin zijn niet van elastiek. Het zijn solide draden die het scherm ook daadwerkelijk vlak als een biljartlaken trekken  ;D

Het prijsverschil met je merkloze scherm zal wel aanzienlijk zijn, maar mocht je een Tabtensioned van ons willen overwegen, dan graag  8)

Hartelijke groet,

Lars Roubroeks
Kingpin Screens

Beste Lars,

Ja het prijsverschil is zeker aanzienlijk. Maar belangrijk is ook dat het niet de maat is die ik graag wil. Ik wel graag een viewing area van 220 breed. Daar heb ik nu op zitten kijken en wil liever niet kleiner. En nog 20 cm breder wordt te veel ben ik bang.
Alsnog denk ik er over na. Maar ik moet nog even afwachten hoe dit verhaal met dit scherm afloopt.

Mills

Citaat van: J.A.F._Doorhof op augustus 23, 2012, 07:23:37
Weet je .....
Vaak kopen mensen eerst 2-3-4x een goedkoop scherm en zijn eigenlijk altijd niet tevreden, om uiteindelijk alsnog een goed scherm te kopen.

Ik snap dat budget een probleem is, maar dit kost je meer dan je denkt, ophangen, verzenden, proberen garantie te krijgen etc.

Neem anders eens contact op met Annewiek op [email protected] we hebben nagenoeg alle schermen (ook kingpin) en hebben vele opties van betalen, waaronder uitgesteld zonder kosten.

Het 1e scherm dat ik bij de beamer kocht kreeg ik er voor 4 tientjes bij. Alleen daarom nam ik deze er bij, om tijdelijk te testen. Met dit laatste scherm heb ik een risico genomen. Heel jammer dat het zo slecht is. Maarja dat is mijn eigen schuld.

Ik wacht even af hoe het afloopt met dit scherm en dan zal ik contact opnemen.

Ik had beter direct alles bij jullie kunnen kopen, het is jammer ik zo ver weg woon. Zie ook het probleem met mijn beamer in een ander topic. http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=125015.0