Wat is de snelste netwerkkabel

Gestart door Raphie, juli 16, 2012, 20:40:12

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

John Wx

#25
Citaat van: Raphie op juli 27, 2012, 12:09:05
ach man hou toch op, heb geen zin in dit geneuzel. stel een een simpele vraag over netwerkperformance, vraag niet om een heel digitaal audiodebat.
als je niet over TCP/IP wil/kan lullen gewoon even niet participeren.

Jij begint over audio oplichting/huichelarij niet ik ?


Ik zeg alleen maar zonder sponsors misschien geen forum


Zegt veel over je hoe je reageert en helaas bepaal ik zelf of ik in dit topic participeer


En niet mensen neer zetten die volgens jouw alleen maar geneuzel vermelden, kijk in de spiegel voorbeelden ten overvloeden op het forum bv over: unRAID stuk steek je hand in eigen boezem en reageer volwassen en niet mensen met je eigen "missers" bestoken
Versterking: Kenwood /  Bron: Pro-Ject - PC - Nokia 8000 - Kenwood CD
Luidsprekers: Chario  /  Kabels: Norstone / Oehlbach / Silent Wire / In-Akustik / Monster / StraightWire
Software: Spotify - YouTube Music - Internet
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

LB06

#26
Citaat van: Raphie op juli 27, 2012, 12:09:05
ach man hou toch op, heb geen zin in dit geneuzel. stel een een simpele vraag over netwerkperformance, vraag niet om een heel digitaal audiodebat.
als je niet over TCP/IP wil/kan lullen gewoon even niet participeren.
Je hebt antwoord op je vraag neem ik aan? Simpele vraag,  simpel antwoord: nee. Geen €150 aan netwerkkabels gaan uitgeven. Volgens mij heeft nog niemand in de topic gezegd dat dit wel zin zou hebben.

Dirc

Wellicht kunnen de 3 heren die het laatst gereageerd hebben (op mijn post na ;D) iets meer respect tonen naar anderen en hun manier van posten wat aanpassen richting de vriendelijke kant?

John Wx

Citaat van: Dirc op juli 27, 2012, 17:15:34
Wellicht kunnen de 3 heren die het laatst gereageerd hebben (op mijn post na ;D) iets meer respect tonen naar anderen en hun manier van posten wat aanpassen richting de vriendelijke kant?

respect krijg je maar niet zomaar als je totaal uit het niets iets uitkraamt wat totaal onzinnig is, maar naar jouw toe graag
Versterking: Kenwood /  Bron: Pro-Ject - PC - Nokia 8000 - Kenwood CD
Luidsprekers: Chario  /  Kabels: Norstone / Oehlbach / Silent Wire / In-Akustik / Monster / StraightWire
Software: Spotify - YouTube Music - Internet
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

LB06

Nou ja laten we zeggen dat de TS ook niet overloopt van vriendelijkheid..

roland p

JVC DLA-HD350 - Tag Mclaren AV32R DP 100x5r - Polkaudio®

mrrepel

#31
Beetje on-topic,

Heb je slechte snelheden dan ? Ik kan mij ooit herinneren dat ik een kabeltje fout had geknepen qua kleuren ( toen was 100mBit über snel). Ik had zoiets van aan iedere kant hetzelfde en laat maar gaan. Ik kreeg wel verbinding, echter zeer langzaam. Na zoeken bleek het dus de kleurcode te zijn waardoor je "twists" niet goed zitten. Just my € 0,02