welke DVD's heb je laatst aangeschaft?

Gestart door VlisChris, december 6, 2003, 00:53:28

Vorige topic - Volgende topic

solitaire

net de 'Special Collectors Edition / 2 Disc Set'  Heart Of Gold  van Neil Young van een vriend overgenomen
Hinterm Horizont geht's weiter.

DVDGuy

Op eBay USA gewonnen en vandaag door TNT afgeleverd: Oscar Peterson - The Complete Verve Collection, bestaande uit 22 CD's

Exclusively For My Friends (4 CD's)

London House Sessions (5 CD's)

Nights Train

Soul Espanol

With Respect to Nat

On The Town

Plays The Harold Arlen Song Book

+ One Clark Terry

Portait of Frank Sinatra

Plays the Duke Ellington Song Book

With Milt Jackson

The Sound of the Trio

West Side Story

We Get Requests

Live From Chicago

Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

solitaire

als we de aankomende periode weinig van je horen, weten we nu wat de reden daarvan is 8) ;)

geniet ervan !!

Wolf

BernHardN

Onkyo TX-NR818
Front: Vifa Sense
Sony Oled KD-65AG9

SVS Sub
Apple tv4K
Shanling MTW100

solitaire

Der Untergang (3 disc special extended edition), overgenomen van Pretender

in de tijd dat deze film opgenomen/uitgebracht werd woon/werkte ik in Duitsland, en de gedeelten van de film die ik gezien heb maakten veel indruk
'k ben helemaal geen film-mens, ga nooit naar de bios en heb maar een half-handje vol niet-muziek DVD's, maar deze film is voor mij een must-see

blij da'k 'm heb !

W.

Paul1967

Citaat van: solitaire op maart 31, 2009, 21:17:24
Der Untergang (3 disc special extended edition), overgenomen van Pretender

in de tijd dat deze film opgenomen/uitgebracht werd woon/werkte ik in Duitsland, en de gedeelten van de film die ik gezien heb maakten veel indruk
'k ben helemaal geen film-mens, ga nooit naar de bios en heb maar een half-handje vol niet-muziek DVD's, maar deze film is voor mij een must-see

blij da'k 'm heb !

W.

Is gewoon een sublieme film. Geniaal hoe Bruno Ganz de rol van Hitler neerzet.

MartijnR

de trilogie van Shrek aangeschaft voor E15,- bij de Bijenkorf. Daarnaast een jaarabonnement afgesloten op filmvalley. Dus dat levert de komende maanden de nodige dvd's op.

Zal het nog druk krijgen met alles te bekijken.

Martijn
Bluesound Pokernode 2i | Audio Physic Sittara | LG oled 55"

Stef

Kleine update  :)

FRANKENREITER, DONAVON - PASS IT AROUND
MELODY GARDOT - My One And Only Thrill
FRANKENREITER, DONAVON - DONAVON FRANKENREITER [DIGIPAK]
PETE DOHERTY - Grace / Wastelands
AMOS LEE - Last Days at the Lodge
HENRIK SCHWARZ - The Grandfather Paradox (2CD Mixed By Henrick Schwarz & Ame, Dixon )
GLASVEGAS - GLASVEGAS
U2 - No Line On The Horizon
ANIMAL COLLECTIVE - Merriweather Post Pavillion
STARSAILOR - All The Plans

Grt,
Stef
- Dedicated home theatre 5.1.4: Lyngdorf MP-40, Hypex NCore 252 & 502, M&K S150 & S150T, Klipsch Atmos, JL Audio e112 sub, ATVP, Zidoo Z9X, Oppo 203, bekabeling Cardas Cross & Audioquest flex 4/4, JVC N5, Xtrem Screen 0.9.
- Hifi: Vivid Audio Kaya 25, Lyngdorf TDAI 3400, ProAc Signature Black kabels, Synology DS918+ (Roon server).

master30

HT: Epson TW-9300 |CIH 220x94,5 |Marantz SR7010 (+ Auro-3D) 2x MM7055 |7.1.4  FS Chario Hiper Masterpiece (bi-amped), SR Hiper 2000T, BSR Syntar 100T, CNT Hiper,  Syntar 100 FH+RH, VOG Syntar Center |Rel Strata 3 & SVS PC+20-39 |Clark TST239s (2x) |Dune HD Solo 4k |Oppo UHD-203 Zone+Region Mod |Pro-Ject RPM 5.1 |Tube Box II |Speedbox DS |Okki Nokki #Woonkamer: Yamaha YSP-2700 |Zgemma H7S 4k |CC 4k |Philips FP440 |P-J Phonobox S2 #Werkhok: Nad L75 |Boston M25.

Deleted member

Fantastische DVD als je van de man z'n muziek houdt!  8) Ook uit op CD overigens, 'k heb beiden gekocht!  :satisfied:

http://leonardcohen.com/music.cgi?album_id=22

Rob Eric Blank

Starsailor - All The Plans
Placebo - Battle for the Sun
The Veils - Sun Gangs

Weer een paar mooie schijfjes erbij

wil

Van een forumgenoot:

Oasis - (What's the story) morning glory?

Faithless - Live at Alexandra Palace (dvd)

wil

Pathos Logos
Lector CDP-603
Marantz DV7600
Sonus Faber Cremona M
VPI Scout | AT-OC9XML | ifi Zen Phono
Nordost Blue Heaven | Funk BS2 |  Lapp Öllflex | Concept & Design
Panasonic TH42PV60

Rob Eric Blank

Citaat van: Alex Groningen op maart 27, 2009, 17:26:56
Vandaag thuis gekomen van me werk en daar lag die eindelijk de DVD van de Depeche Mode - One night in Paris.
Lekkere DVD!

Paul1967

citaat
Vandaag thuis gekomen van me werk en daar lag die eindelijk de DVD van de Depeche Mode - One night in Paris.

Moet je zeker ook deze hebben van hun (persoonlijk hun beste live registratie op dvd): DEVOTIONAL

HTip

Van een forumgenoot overgenomen...

Even snel geluisterd en klinkt erg goed 8)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

frank2

is ook goed, was vroeger mijn favourite group
Stereo: EV: Plinius 103A/ VV-DAC: Auralic Altair G2.1/ SPEAKERS: Focal spectral 40th anniversary
Surround:Yamaha rv A4A /Usher 525 center / Usher X7-708 /Pioneer LX58 / LG C2 oled
kabel: LS: Stockfish ttc pro / Ali -nordost interlinks /Black Power X1 gemod./ Audioquest Niagara 1200. POWER: furutech 032n met rodium connectoren

Paul1967

Eindelijk een cd van Chic welke wél goed klinkt (was nooit zo kapot van de geluidskwaliteit op elpee en cd's):
Chic- Definitive groove (best of remastered).

DVDGuy

Citaat van: Paul1967 op april  4, 2009, 09:16:42
Eindelijk een cd van Chic welke wél goed klinkt (was nooit zo kapot van de geluidskwaliteit op elpee en cd's):
Chic- Definitive groove (best of remastered).

Paul ik heb 2 DVD's van Chic en vind de geluidskwaliteit daarvan prima; heb geen vergelijkingsmateriaal (meer) op LP.

Minguel

Weer eens wat aangeschaft
Versterker    : Marantz PM11S2
Mediaspeler  : Marantz NA8005
Speakers      : Dynaudio FOCUS 220 II
Sub              : REL S3

Minguel

En ook nog
Versterker    : Marantz PM11S2
Mediaspeler  : Marantz NA8005
Speakers      : Dynaudio FOCUS 220 II
Sub              : REL S3

Jean Sibelius

Was eigenlijk van plan om de komende tijd geen software meer te kopen, maar de onderstaande CD moest ik hebben nadat ik hem afgelopen donderdag had gehoord ;)

Friday Night In San Francisco - John McLaughlin/ Al Di Meola/ Paco De Lucia
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

Paul1967

Citaat van: DVDGuy op april  4, 2009, 12:21:57
Paul ik heb 2 DVD's van Chic en vind de geluidskwaliteit daarvan prima; heb geen vergelijkingsmateriaal (meer) op LP.

Heb alle elpees van Chic op vinyl (Atlantic records). Geluidskwaliteit was nooit al te best en sommige albums zijn net een Hully Cully (waar je naald lekker over hobbeld). Toen alles op cd uitkwam, alles op cd gekocht, klonk nog altijd hetzelfde maar dan zonder de kraakjes e.d. Deze nieuwe verzamelaar klinkt écht goed en daar ben ik zeer verrast onder. Chic vind ik nog altijd zeer lekkere muziek om zo nu en dan te beluisteren. ;)

DVDGuy

Citaat van: Jean Sibelius op april  4, 2009, 17:30:03
Was eigenlijk van plan om de komende tijd geen software meer te kopen, maar de onderstaande CD moest ik hebben nadat ik hem afgelopen donderdag had gehoord ;)

Friday Night In San Francisco - John McLaughlin/ Al Di Meola/ Paco De Lucia

Er is ook nog een 2e CD verschenen!

Paul1967

Zojuist een stapeltje progrock cd's besteld:
Anathema- Hindsight
Lunatic soul- Lunatic soul
Opeth- Damnation
Din Within- Awaken the man
Unitopia- the Garden
Flower kings- Paradox hotel
Transatlantic- SMPTE
Transatlantic- Bridge across forever
:music:

Jean Sibelius

Citaat van: DVDGuy op april  5, 2009, 11:38:53
Er is ook nog een 2e CD verschenen!
Bedankt voor de tip, ik zal eens gaan zoeken :)
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)