welke DVD's heb je laatst aangeschaft?

Gestart door VlisChris, december 6, 2003, 00:53:28

Vorige topic - Volgende topic

Lex Groningen

En dan ook nog net de postbode aan de deur gehad.
6cd s van Genesis,overgenomen van een mede forum lid.
-Foxtrot
-Nursery crime
-Duke
-Trespass
-Abacab
-Calling all stations.

En zo word de Genesis collectie weer wat completer. :smile:
Versterker: Yamaha A-S2100/ KEF R3 Meta notenhout/ 
Draaitafel: Technics SL-1210 MK2/ Phono-pre: ?/ Element: Ortofon Quintet Bronze/
Streamer: ?/ DAC: ?/  Kabels: ?/
Platenwasmachine: Okki Nokki

wil

Pathos Logos
Lector CDP-603
Marantz DV7600
Sonus Faber Cremona M
VPI Scout | AT-OC9XML | ifi Zen Phono
Nordost Blue Heaven | Funk BS2 |  Lapp Öllflex | Concept & Design
Panasonic TH42PV60

Tube-freak

Ik had heel toevallig gister een Blu ray (wellicht ook op dvd verkrijgbaar) van Ray Charles, Live at Montreux (1997) gekocht.
Als je een beetje van de "old-skool" muziek houd zou je deze van Ray Charles ook eens moeten proberen.  De Blu ray is meer jazzy als blues maar echt..... Tering............

Die Ray Charles  Swingt op zijn 75-ste (ongeveer.... ) nog zo de pan uit echt niet normaal.  De "beeld"-kwaliteit van James bond (blu ray) kan er ook nog wat van leren in elk geval.......   Iedereen die van "OUDE" muziek wil leren kennen raad ik aan BB-KING of Ray Charles eens te luisteren op dvd of Blu ray (wellicht op cd of plaat Muddy Waters).   Ter overbrugging voor Francis Albebert (Frank Sinatra) is Robby Williams live at the Albert ook een ZEER goede keus.  Zelf heb ik nog nooit echt kunnen wennen aan Miles Davis (maar misschien komt dat met de jaren).

Het vreemde is hoe ouder ik word hoe meer ik kick op die oude artiesten (en ik ben pas 35).  Als ik de 70 haal dan zit ik ergens in het jaar 1600 vrees ik.....   Gelukkig ben ik de rest ook nog niet vergeten (ik luister ook nog Metallica of Within Temptation...)

16th generation Disciple of the Wudang San Feng pai

Fumi

Dvd van Tower of Power, live in Leverkusen @ Leverkussener Jazzstage.

Laatste cd was van Jason Mraz, helaas staat op dit toffe album ook dat verschrikkelijke kotsnummer I'm Yours maar daar heb ik voor de aanschaf doorheen gebeten.

Tube-freak

Citaat van: Fumi op februari 21, 2009, 21:48:10j
Dvd van Tower of Power, live in Leverkusen @ Leverkussener Jazzstage.

Laatste cd was van Jason Mraz, helaas staat op dit toffe album ook dat verschrikkelijke kotsnummer I'm Yours maar daar heb ik voor de aanschaf doorheen gebeten.

Ach op elk album is wellicht wel een kots-nummer te vinden, is persoonlijke voorkeur denk ik.  Zit nu AC/DC te kijken echt "geweldig...."
En ook al zou er een kots nummer op staan dan skippen we gewoon naar het volgende nummer.
16th generation Disciple of the Wudang San Feng pai

DVDGuy

Citaat van: wil op februari 21, 2009, 20:25:51
gelukt?  :sigh:

wil

Nee, nee, de veiling waar ik mee bezig ben is vanavond pas afgelopen  ::)

Dit was een reguliere aankoop bij Amazom.co.uk
Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

wil

.

Pathos Logos
Lector CDP-603
Marantz DV7600
Sonus Faber Cremona M
VPI Scout | AT-OC9XML | ifi Zen Phono
Nordost Blue Heaven | Funk BS2 |  Lapp Öllflex | Concept & Design
Panasonic TH42PV60

Joep

Citaat van: Paul1967 op februari 21, 2009, 02:33:33
Zojuist besteld in pre-order de re-release van Pearl Jam- Ten (2cd + dvd).
Op de dvd staat de nog nooit eerder uitgebrachte MTV unplugged concert uit 92. :thumbs-up:
Cd1: Ten original remastered
Cd2: Ten 2009 complete new mix

Ik ben zeer benieuwd hoe die (ge-remasterde) klinkt tegenover de gewone cd. Zou je dat t.z.t. hier willen posten? :)

Rob Eric Blank

The Prodigy - Invaders Must Die

Erg vette Prodigy plaat met genoeg geluidjes uit de begin jaren van deze groep

VlisChris

Afgelopen weken wat cd's aan het bunkeren geweest ;D
In een aantal weken tijd 21 cd's gekocht of gekregen. Ben momenteel druk bezig de stapel sneller te laten groeien dan bij te luisteren :P
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

DVDGuy

Gewonnen op eBay en vanuit Hong Kong vandaag op de deurmat:

The Tremeloes - The Very Best Of (DVD-Audio)

The Pogues - Live in Leysin, Switserland 1991 (DVD-Audio)

Paul1967

Citaat van: DVDGuy op februari 25, 2009, 16:06:06
Gewonnen op eBay en vanuit Hong Kong vandaag op de deurmat:

The Tremeloes - The Very Best Of (DVD-Audio)

The Pogues - Live in Leysin, Switserland 1991 (DVD-Audio)

O jee, Hong Kong :crazy:
Heb ooit middels ebay een sacd gekocht van CCR uit Hong Kong....klonk verschrikkelijk en nog veel voor betaald ook.
Hoop voor je dat jouw dvd-audio's een stuk beter klinken. Toch niet op Fantasy records label Ruud? want kijk uit met die waar uit Hong Kong. ;)

HTip

Van forumgenoot peterrr gekregen :o

Dualdisc van Keane - Hopes and Fears

Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

DVDGuy

Citaat van: Paul1967 op februari 25, 2009, 19:26:40
O jee, Hong Kong :crazy:
Heb ooit middels ebay een sacd gekocht van CCR uit Hong Kong....klonk verschrikkelijk en nog veel voor betaald ook.
Hoop voor je dat jouw dvd-audio's een stuk beter klinken. Toch niet op Fantasy records label Ruud? want kijk uit met die waar uit Hong Kong. ;)

Paul,

ze komen van het Silverline label (LA - USA).

Gr.
Ruud

Paul1967

Citaat van: DVDGuy op februari 25, 2009, 22:33:42
Paul,

ze komen van het Silverline label (LA - USA).

Gr.
Ruud

Gelukkig :smile: geen Hong Kongse chopchop label.

Kingpin

Mainset : Kingpin TVC Preamplifier, Kingpin Tripath Amplifier, Logitech Squeezebox Touch, Kingpin Touch LiPo Power Supply, Metrum NOS DAC Quad, Kingpin Metrum Power Supply, MiniDSP DDRC-22D, Kingpin miniDSP Power Supply, Kingpin Power Distribution System, Audio Physic Brilon 2.0, Audio Physic Luna I, Apogee Wyde Eye, Copulare Zonal Rack

HTip

Dire Straits - Brothers in Arms (SACD)

Mijn exemplaar had kuren. Ik vraag me af of het aan de CD ligt of aan mijn speler :music:
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

DVDGuy

Citaat van: HTip op februari 26, 2009, 10:22:13

Mijn exemplaar had kuren. Ik vraag me af of het aan de CD ligt of aan mijn speler :music:

Even uitlenen aan iemand en dan weet je het toch  :notify:

ajbeefde

Citaat van: HTip op februari 26, 2009, 10:22:13

Meestal de speler....
Denon AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE. KEF R3 Meta Indigo Gloss Special Edition, Kef IQ10, Kef model 100. REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55C8PLA, Rega Planar3/Exact, Chord Shawline X luidsprekerkabel, AQ Cinnamon Optical, AQ Forest HDMI, Supra MD06 EU SP/LoRad 2.5 CS-EU.

HTip

Citaat van: DVDGuy op februari 26, 2009, 17:42:22
Even uitlenen aan iemand en dan weet je het toch  :notify:
Had inderdaad ook gekund ;)

Citaat van: ajbalmere op februari 26, 2009, 18:07:00
Meestal de speler....
Gelukkig niet, want deze doet het prima in surround 8) De speler is gewoon erg gevoelig voor oneffenheden op de surroundlaag. Misschien dan toch de speler :unsure:
Showcase - Topic

ajbeefde

Citaat van: HTip op februari 26, 2009, 19:58:40
Gelukkig niet, want deze doet het prima in surround 8) De speler is gewoon erg gevoelig voor oneffenheden op de surroundlaag. Misschien dan toch de speler :unsure:

zeg ik.... ;D
Denon AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE. KEF R3 Meta Indigo Gloss Special Edition, Kef IQ10, Kef model 100. REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55C8PLA, Rega Planar3/Exact, Chord Shawline X luidsprekerkabel, AQ Cinnamon Optical, AQ Forest HDMI, Supra MD06 EU SP/LoRad 2.5 CS-EU.

celerontje

Gamma (jaja, eentonig he :P)
Citaat van: HTip op februari 26, 2009, 19:58:40
Jou Denon cinemaset in de woonkamer kan toch ook de SACD laag afspelen?
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

HTip

Citaat van: celerontje op februari 26, 2009, 20:02:45
Gamma (jaja, eentonig he :P)Jou Denon cinemaset in de woonkamer kan toch ook de SACD laag afspelen?
Klopt! Had nog makkelijker geweest. Dat heb je als je ziek bent, dan denk je niet helemaal helder ;D
Showcase - Topic

Lex Groningen

Citaat van: Christiaan S op februari 24, 2009, 23:28:51
Afgelopen weken wat cd's aan het bunkeren geweest ;D
In een aantal weken tijd 21 cd's gekocht of gekregen. Ben momenteel druk bezig de stapel sneller te laten groeien dan bij te luisteren :P

Komt me dit bekend voor,op dit moment gaat het bij mij net zo.
Voordeel daar van is, heerlijke luister uurtjes.
Draaitafel: Technics SL-1210 MK2/ Phono-pre: ?/ Element: Ortofon Quintet Bronze/

Lex Groningen

Vandaag 10 cd s van de Depeche mode binnen gekomen,overgenomen van een ander forum lid.
Vandaag verder binnen gekomen,van de lui van Bol,

U2 - No line on the horizon
Bee Gees - Their greatest hits
Pet shop boys - Pop art.

Dan bij de koopjes bak bij van leest,

Seal - Best 1991-2004
Prince - ultimate
George michael - twentyfive.

En in de bestelling komt woensdag binnen bij Hemmes, Bleu nile - Hats .