welke DVD's heb je laatst aangeschaft?

Gestart door VlisChris, december 6, 2003, 00:53:28

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

R

Gewoon effe demoën ergens. Ik denk niet dat je het echt leuk zal vinden.

Citaat van: FrankB op mei 16, 2007, 12:01:11
Vooruit, ik zal mijn vraag preciseren: wat voor muziek is het, waar lijkt het op en zou het wat voor mij zijn?

FrankB

Citaat van: wil op mei 16, 2007, 12:07:12
Leuke muziek. Beetje jazz-achtige funk met Latin/R&B invloeden. Kan je daar wat mee? :D

wil

Stukken beter. Nog beter is de cd downloaden en even luisteren ;D
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

garmtz

Ik ken die CD "Frank" wel... Je moet van hiphop houden, want het is feitelijk een hiphop/r&b album, maar dan 'witter', minder gladjes en wat meer groove en pop. Ik denk niet echt iets voor jou frank...

garmtz


FrankB

Citaat van: garmtz op mei 16, 2007, 12:32:25
Ik ken die CD "Frank" wel... Je moet van hiphop houden, want het is feitelijk een hiphop/r&b album, maar dan 'witter', minder gladjes en wat meer groove en pop. Ik denk niet echt iets voor jou frank...

Nee, dat laatste klopt helemaal :D
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

R

Oke, thanks. Welke vind je de beste?

Citaat van: garmtz op mei 16, 2007, 12:34:29
Niet echt, maar wel zeer de moeite!

garmtz

Ik vind NP3 en Streamer allebei ERG goed. Daarna zo'n beetje op 1 hoop de anderen, hoewel ik Solid Ether dan misschien weer net wat lekkerder vind. Maar als ik ze nu allemaal luister kan dat weer anders zijn. En volgende week weer anders... ;)

wil

#5182
Citaat van: FrankB op mei 16, 2007, 12:21:46
Stukken beter. Nog beter is de cd downloaden en even luisteren ;D
Lijkt me ook. Haar nieuwste cd (Rehab?) ken ik niet, heb alleen "Frank". Gewoon even downloaden en voor een tientje of zo kopen als je het wat vind. Is niet duur meer.

wil

Pathos Logos
Lector CDP-603
Marantz DV7600
Sonus Faber Cremona M
VPI Scout | AT-OC9XML | ifi Zen Phono
Nordost Blue Heaven | Funk BS2 |  Lapp Öllflex | Concept & Design
Panasonic TH42PV60

Bionica

St. Germain - Tourist


Johan Gielen - Revelations


Eros - 9(Nueve)


Jean Michel Jarre - Téo&Téa


Pioneer VSX-514 ../DV-668AV ../speakers ../Subwoofer SW-110 Oehlbach Coax interlink ..IXOS Component XHV-804  ../Sony KLV-S32A10E ../Gemkow Professional Powercord + Bals Shuko ../Logitech Harmony One../DIY MDF Speakerzuilen

Raphie

JBL PRX Power!

garmtz

Being There van Tord Gustavsen Trio



Eerste link toen ik ging zoeken op titel CD is het lezen waard:

http://www.livingwithmusic.com/index.php/main/comments/tord_gustavsen_trio_being_there/

Melancholische, intieme, bij vlagen zeer spannende (maar vooral relaxte) CD van klassiek jazz-trio (staande bas, piano, drums).

Tja, dit is er weer eentje... Degenen die mij kennen weten dat dat een aanbeveling is... ;)  Qua opname trouwens ook SUBLIEM.


bmateijsen

@garmtz... volgens mij had jij nog een aanwinst vandaag ;).

garmtz

Klopt, maar die had ik eigenlijk al een keer binnengehad, dus niet officieel een nieuwe aanwinst... ;)  Hij staat overigens wel op terwijl ik dit type: Tori Amos - American Doll Posse... 8)  Coole plaat, behoorlijk ruig voor Tori Amos begrippen!

R

Gaaf, gaan we even naar kijken.

Citaat van: garmtz op mei 17, 2007, 19:49:22
Being There van Tord Gustavsen Trio



Eerste link toen ik ging zoeken op titel CD is het lezen waard:

http://www.livingwithmusic.com/index.php/main/comments/tord_gustavsen_trio_being_there/

Melancholische, intieme, bij vlagen zeer spannende (maar vooral relaxte) CD van klassiek jazz-trio (staande bas, piano, drums).

Tja, dit is er weer eentje... Degenen die mij kennen weten dat dat een aanbeveling is... ;)  Qua opname trouwens ook SUBLIEM.



royal d

Wat nieuwe cd'tjes om volgende lekker te kunnen luisteren als de concertino's er zijn.

Maria Mena - White turns blue
James Blunt - The bedlam sessions
Moby - Go the very best

Jean Sibelius

Weer een uitbreiding op mijn collectie (SA)CD's:

Various - Stockfisch Records, Closer To The Music (SACD)
Various - Stockfisch Records, Closer To The Music Vol. 2 (SACD)
Sibelius - The Symphonies - Gothenburg Symphonie Orchestra - Neeme Jarvi (4x SACD)
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

molle

Citaat van: garmtz op mei 17, 2007, 19:49:22
Being There van Tord Gustavsen Trio



Eerste link toen ik ging zoeken op titel CD is het lezen waard:

http://www.livingwithmusic.com/index.php/main/comments/tord_gustavsen_trio_being_there/

Melancholische, intieme, bij vlagen zeer spannende (maar vooral relaxte) CD van klassiek jazz-trio (staande bas, piano, drums).

Tja, dit is er weer eentje... Degenen die mij kennen weten dat dat een aanbeveling is... ;)  Qua opname trouwens ook SUBLIEM.



Ja, daar in hoge noorden maken ze echt wel goede muziek hoor 8) Bestellen maar :D
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Essential Audio Tools Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference - Solidsteel HJ-4

FrankB

Dit weekend besteld:



en



Weer eens wat uitbreiding op m'n klassieke cd collectie  8)
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

Chris80

Weer 3 nieuwe cd's

Keane - Under the iron sea
The Shins - Oh, inverted world
Cold War Kids - Robbers & Cowards
Living Voice auditorium - Primaluna 3+5 - AH! Ultra Tjoeb - Nordost Blue Heaven.

el-jorge

Ik zat net in een klaagtopic al te posten, maar dit lijkt me een betere locatie.
Ik ben een beetje uit de trance muziek, alhoewel mijn favo scene.
Ik zoek wat nieuw materiaal trance en hardtrance. Laat aangeschaft zijn Elements of life (tegenvaller) en In trance we trust 11 (dj phynn) wel cool.
Iemand goede tips?
|LG OLED| |Denon| |PS4| |Monitor Audio Radius| |SVS| |Wyrewizard|

garmtz

Patti Smith - Land
Grinderman (had alleen nog een gedownloade versie *schaam*)
Gorillaz - Demon Days
Nine Inch Nails - Year Zero

cyberjobe

Ik heb weer eens 2 cdtjes gekocht:
David Gilmour - On an Island

Pink Floyd - Relics

Nog geen tijd gehad om te luisteren  :( Ik hoop dat 'Smile' op de cd van On an Island net zo goed is als de live concert van David op de DVD... Ik kan er geen genoeg van krijgen (al zijn er altijd zeurkousen die er anders over denken). Lekker relaxed (en geen gillende keukenmeiden gedoe meer). ;D
Denon AVC-A11SR / DVD-3930 / TU-1500R - Bow ZZ-One - Arcam CD62T - Monster Cable M850i / ILM 100 - Pioneer PDP-435HD - NBS Dragonfly powerchords / Active-4 LS /Active-4 RCA cables - Master Concept 3 /Concept 4 / Centre -REL Stadium III - Finite Elements Pagode Signature E17/E14

Jan Frederik

Je zou hier eens kunnen kijken: http://www.djemotion.eu/livesets.htm. De livesets kun je aanklikken.

Ik vind het wel lekkere muziek, beetje progressive trance.

Citaat van: el-jorge op mei 21, 2007, 10:36:20
Ik zat net in een klaagtopic al te posten, maar dit lijkt me een betere locatie.
Ik ben een beetje uit de trance muziek, alhoewel mijn favo scene.
Ik zoek wat nieuw materiaal trance en hardtrance. Laat aangeschaft zijn Elements of life (tegenvaller) en In trance we trust 11 (dj phynn) wel cool.
Iemand goede tips?

mikeske

nieuw cdtje:

Imogen Heap - Speak for Yourself



super gewoon  8)
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

Jeroen V