welke DVD's heb je laatst aangeschaft?

Gestart door VlisChris, december 6, 2003, 00:53:28

« vorige - volgende »

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

TheSpeedSkater

Zijn de verzendkosten naar NL ook gratis? Dus echt alleen 4,99 dollar?
Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

Dracoplasm

Citaat van: TheSpeedSkater op oktober  3, 2006, 13:52:19
Zijn de verzendkosten naar NL ook gratis? Dus echt alleen 4,99 dollar?

Jazeker.

Ik heb er maar meteen 2 besteld, weet wel zeker dat ik een vriend er een plezier mee kan doen.
 - XLO - DIY Audiosector Gainclone - DIY Jordan JX92s - Grado Green - Audio Technica AT1100 - Thorens TD160b mkII- Clearaudio Micro Basic -|-

Flickr photostream

TheSpeedSkater

Citaat van: Dracoplasm op oktober  3, 2006, 14:02:06
Jazeker.

Ik heb er maar meteen 2 besteld, weet wel zeker dat ik een vriend er een plezier mee kan doen.
Top! bedankt!

Besteld  ;D
Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

Dracoplasm

Let wel op, het kan zijn dat die eerst in je karretje meer dan 4,99 aangeeft, bestel dan gewoon een tweede, deze gaat tot op heden wel op 4,99 zitten, en verwijder dan gewoon weer de duurdere  ;)
 - XLO - DIY Audiosector Gainclone - DIY Jordan JX92s - Grado Green - Audio Technica AT1100 - Thorens TD160b mkII- Clearaudio Micro Basic -|-

Flickr photostream

TheSpeedSkater

Citaat van: Dracoplasm op oktober  3, 2006, 14:05:27
Let wel op, het kan zijn dat die eerst in je karretje meer dan 4,99 aangeeft, bestel dan gewoon een tweede, deze gaat tot op heden wel op 4,99 zitten, en verwijder dan gewoon weer de duurdere  ;)
Ja, dat had ik ook, maar had er in mijn haast al twee besteld, dus die van 6,99 weer verwijderd.  ;D

Als je nog wat leuke aanbiedingen weet, je bent welkom!
Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

R

ja had ik ook. Na een keer leeggooien en opnieuw toevoegen was het weer 4.99. Prima prijsje.. en subs gebruik ik al helemaal niet..

Citaat van: Dracoplasm op oktober  3, 2006, 14:05:27
Let wel op, het kan zijn dat die eerst in je karretje meer dan 4,99 aangeeft, bestel dan gewoon een tweede, deze gaat tot op heden wel op 4,99 zitten, en verwijder dan gewoon weer de duurdere  ;)

Dracoplasm

Citaat van: Ruben op oktober  3, 2006, 14:08:47
ja had ik ook. Na een keer leeggooien en opnieuw toevoegen was het weer 4.99. Prima prijsje.. en subs gebruik ik al helemaal niet..


Precies, ik ook niet ;-)
Ach vind wel vaker leuke prijzen, maar de echt boeiende plaatst ik meestal wel op het forum, zoals deze. Lijkt me toch zeker een koopje.   8)
 - XLO - DIY Audiosector Gainclone - DIY Jordan JX92s - Grado Green - Audio Technica AT1100 - Thorens TD160b mkII- Clearaudio Micro Basic -|-

Flickr photostream

R

Misschien idee voor een leuk topic. Zal wel niet goed zijn voor de bankrekening, maar toch O0

Citaat van: Dracoplasm op oktober  3, 2006, 14:10:45
Precies, ik ook niet ;-)
Ach vind wel vaker leuke prijzen, maar de echt boeiende plaatst ik meestal wel op het forum, zoals deze. Lijkt me toch zeker een koopje.   8)

TheSpeedSkater

#3883
Citaat van: Ruben op oktober  3, 2006, 14:13:50
Misschien idee voor een leuk topic. Zal wel niet goed zijn voor de bankrekening, maar toch O0

Ja, goed idee!

Edit, die hebben we toch al? Price watch DVD's...
Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

R

Er is al een pricewatch dvd topic, maar daar wordt niet echt fanatiek gebruik van gemaakt. Misschien omdat ie een beetje verstopt zit?

Citaat van: TheSpeedSkater op oktober  3, 2006, 14:15:24
Ja, goed idee!

Dracoplasm

 - XLO - DIY Audiosector Gainclone - DIY Jordan JX92s - Grado Green - Audio Technica AT1100 - Thorens TD160b mkII- Clearaudio Micro Basic -|-

Flickr photostream

TheSpeedSkater

Citaat van: Ruben op oktober  3, 2006, 14:16:41
Er is al een pricewatch dvd topic, maar daar wordt niet echt fanatiek gebruik van gemaakt. Misschien omdat ie een beetje verstopt zit?

Zou kunnen, de KingKong staat er al...Dracoplasm is goed bezig!
Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

Dracoplasm

Citaat van: TheSpeedSkater op oktober  3, 2006, 14:18:17
Zou kunnen, de KingKong staat er al...Dracoplasm is goed bezig!

Heb er wel vaker titels en een voordeel link geplaatst, maar worden idd vaak over het hoofd gezien. Zal voortaan wanneer ik iets super voordelig aangeschaft heb hier ook wel plaatsen (met bijpassend linkje).
 - XLO - DIY Audiosector Gainclone - DIY Jordan JX92s - Grado Green - Audio Technica AT1100 - Thorens TD160b mkII- Clearaudio Micro Basic -|-

Flickr photostream

Joep

Gisteren voor 19.00 uur besteld, vandaag op de mat:

Black Cat, White Cat


(screenshot)

gast2018

Citaat van: Sk op september 28, 2006, 21:10:44
nee 20 euro bij de Kroese. De cd ophelia lag er ook los voor 18 euro. Heb voor 1 euro dus 2 cd's extra  ;)

Mag ik vragen welke Kroese, Arnhem of Nijmegen?

Sk

Citaat van: ergé op oktober  4, 2006, 11:15:48
Mag ik vragen welke Kroese, Arnhem of Nijmegen?

Arnhem, ik weet niet of ze er nog meer van hebben er lag er maar 1 namelijk.
Lavardin IT | Resolution Audio Cantata Music Center | Living Voice Auditorium II | Velodyne DD15+ | DnM | LG OLED77C9

reMC


Joep

Citaat van: reMC op oktober  4, 2006, 13:09:04
Ik heb al een maand geen cd's gekocht :-\

Mijn laatste aankoop van een cd gaat ook al een aantal weken terug... :'(

Maar...je herontdekt zo toch wel weer je huidige collectie.."Zwerver met een wekker", toch? Is ook wel wat waard in mijn ogen  ;D

DVDGuy

Kool & The Gang - The greatest hits concert - for the 40th anniversary
Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

yessica

Net gekocht op ebay
Computerspelletje voor Mikeske :)

I.G.I. 2 covert strike
Vaste klant bij CinéMike !!!

trigger__

Citaat van: robbie_ op oktober  4, 2006, 16:38:01
deze dvd  ;D ;D ;D


Hoe is die DVD? Heb hem al een aantal maal in mijn handen gehad, maar sinds It's No Good er niet op staat, heb ik dan de andere gekocht

wil

Morcheeba - Parts of the Process (special edition incl. dvd)


Morcheeba - The Antidote


wil

Pathos Logos
Lector CDP-603
Marantz DV7600
Sonus Faber Cremona M
VPI Scout | AT-OC9XML | ifi Zen Phono
Nordost Blue Heaven | Funk BS2 |  Lapp Öllflex | Concept & Design
Panasonic TH42PV60

gast2018

#3897
Citaat van: Sk op oktober  4, 2006, 12:42:41
Arnhem, ik weet niet of ze er nog meer van hebben er lag er maar 1 namelijk.

Citaat van: Sk op september 28, 2006, 21:10:44
nee 20 euro bij de Kroese. De cd ophelia lag er ook los voor 18 euro. Heb voor 1 euro dus 2 cd's extra  ;)

Thanks, had gisteren meteen gebeld. Hadden net een paar nieuwe binnengekregen. Vanmorgen opgehaald. 20 euro was de normale prijs vertelden ze. Kunnen deze trilogy gewoon bijbestellen.



Sk

Citaat van: ergé op oktober  5, 2006, 13:16:48
Thanks, had gisteren meteen gebeld. Hadden net een paar nieuwe binnengekregen. Vanmorgen opgehaald. 20 euro was de normale prijs vertelden ze. Kunnen deze trilogy gewoon bijbestellen.

mooi :) De eerste 2 cd's vind ik de leukste.
Lavardin IT | Resolution Audio Cantata Music Center | Living Voice Auditorium II | Velodyne DD15+ | DnM | LG OLED77C9

reMC

Citaat van: Proprius op oktober  4, 2006, 14:28:21
Maar...je herontdekt zo toch wel weer je huidige collectie.."Zwerver met een wekker", toch?

Yep, gaan we weer even opzetten :D