welke DVD's heb je laatst aangeschaft?

Gestart door VlisChris, december 6, 2003, 00:53:28

Vorige topic - Volgende topic

BOUBOU

Citaat van: Sjors op maart 23, 2005, 21:03:22
Kijk dat lijkt er meer op  8)

Groet, Sjors

Ik vindt hem best goed, alleen jammer dat het maar een opname van 30 minuten is.  :-\
Dat zal waarschijnlijk ook de reden zijn van de prijs  ::)

MvGr. BOUBOU
Marantz SR7300--NAIM NAP-175--3x NAIM NAP-150--NAIM NAP-250--Wadia 6 CD--Mission E83 front--Sonus Faber Solo center--Sonus Faber Concertino rear--Klipsch THX5002L Atmos--Aurasound NS-15 zelfbouwsub--SVS PB2000 sub

Audiofiel

Citaat van: BOUBOU op maart 24, 2005, 08:44:46
Ik vindt hem best goed, alleen jammer dat het maar een opname van 30 minuten is.  :-\
Dat zal waarschijnlijk ook de reden zijn van de prijs  ::)

Of de reden dat iemand op de deurmat gooide. ;D
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

BOUBOU

Citaat van: Audiofiel op maart 24, 2005, 08:53:36
Of de reden dat iemand op de deurmat gooide. ;D

......een opname van 74 minuten komen ze normaliter op mijn deurmat leggen!  ;D
Marantz SR7300--NAIM NAP-175--3x NAIM NAP-150--NAIM NAP-250--Wadia 6 CD--Mission E83 front--Sonus Faber Solo center--Sonus Faber Concertino rear--Klipsch THX5002L Atmos--Aurasound NS-15 zelfbouwsub--SVS PB2000 sub

René4u

Moby - Hotel

Uitermate goede cd. Alleen is de opname kwaliteit bij sommige nummers niet echt denderend...

Maar bij zijn vorige cd's was dit ook het geval, dus ik was al een beetje voorbereid. :)
De cursus rietdekken is afgelast...Riet is ziek.

Wijx wondere wereld

Versterking: Gryphon Attila
Bron: Benchmark dac 3B
Luidsprekers: Milestones
Bekabeling: XTC (Henno Appel) en Pink Faun

wh-vanderpost

The Fifth Element - Ultimate Edition
Léon: The Professional - Superbit Deluxe Edition
:)
Denon AVC-X3800H | NVidia Shield Pro | PS3
Tannoy Revolution R2 | RC (front+back) | R1 | SVS PB12-ISD
LG G3 83"
WBT | Oehlbach | Ixos | Kopp | Canare | Belden | DIY UTP | AudioQuest

JKL29

De Director's Cut van Daredevil.

Het geluid van deze film is echt fantastisch! De acties scenes zijn wat langer en er is een coole scene waar Bullseye op het vliegveld arriveert, de muziek en de stijl van die scene is gewoon goed. De film zelf vind ik niet eens zo, maar ja, zit toch wel strak in elkaar voor de rest.
En ja, het geluid heh...
Lexicon MC-8 - Sony PS3 - Harman Kardon PA2400 Signature / PA2200 - Earthquake 618 (hornsubwoofer) - Monster Power HTS 1000 - Panasonic PT-AE2000E - Rega Planar 3 - Klipsch La Scala (front/center) - Klipsch Heresy (surround)

VlisChris

De 24ste Finding Neverland besteld om nu net 5 minuten geleden tot de ontdekking te komen dat ik de P&S editie had besteld :( :(
Dus meteen even cancellen om de goede te bestellen. Gelukkig in dit geval is dvdsoon tegenwoordig tergend langzaam. Anders had ik dus gewoon even een P&S versie gehad :(
Maar nu gelukkig niet :D
Nu alleen even een half jaartje geduld hebben tot die aangekomen is ;)
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

christian19

PietB

Arno P

Incredibles...

En voor pasen: The passion of the christ

VlisChris

Even klein overzichtje:

Finding Neverland
Ladder 49
Big Fish
Ray Limited Edition
Britney Spears - Greatest Hits
Within Temptation - The Silent Force
Ray - Genius Loves Company

Dus de wishlist die ik een beetje wil hebben begint weer een klein beetje minder groot te worden 8)
Er staan alleen nog wel een redelijk aantal titels op de lijst. Maar met geduld komt je best een eindje ;) (ook wel nodig ook, ik heb besteld bij dvdsoon.com :( )
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Raymen

Hellboy 3 disc is onderweg...

Mvrg,
Raymen
HOMECINEMA :Jvc nz7- Screen Excellence Neo 4k 120 inch-Lyngdorf mp50-Gigawatte-PF-2 EVO-Ncore hypex 3X500W-Ncore hypex 6x250w-Madvr Envy Pro-Zidoo x3000pro-Apple tv 4K(2022)-5xFocal 300lcr6-4xFocal 300 inceiling-2 x Jl Audio F113 v2(v1)- 1m,2m AQ coffe hdmi-3X Pcord CM- -2 X Supra sword XLR (sub )9x WWorld XLR 5xAQ cinnamon ethernet-
HUISKAMER:LG Oled 77c8 -2 x SF VENERE 3.0-Zidoo UHD 2000-ziggo(next)-synology 1512+-(5x10TB) en synology 1812+-(8x16TB)supraDC blocker,pcord supra en 2 x CM Pcords en 2 x wworld

Arno P

Hellboy is cool....laat deel2 maar komen... ;)

Raymen

CiteerHellboy is cool....laat deel2 maar komen...

Helemaal mee eens.

Daarom heb ik ook de 2 disc weggedaan en de 3 disc directors cut aangeschaft,met 10 minuten extra beeldmateriaal.

Mvrg,
Raymen
HOMECINEMA :Jvc nz7- Screen Excellence Neo 4k 120 inch-Lyngdorf mp50-Gigawatte-PF-2 EVO-Ncore hypex 3X500W-Ncore hypex 6x250w-Madvr Envy Pro-Zidoo x3000pro-Apple tv 4K(2022)-5xFocal 300lcr6-4xFocal 300 inceiling-2 x Jl Audio F113 v2(v1)- 1m,2m AQ coffe hdmi-3X Pcord CM- -2 X Supra sword XLR (sub )9x WWorld XLR 5xAQ cinnamon ethernet-
HUISKAMER:LG Oled 77c8 -2 x SF VENERE 3.0-Zidoo UHD 2000-ziggo(next)-synology 1512+-(5x10TB) en synology 1812+-(8x16TB)supraDC blocker,pcord supra en 2 x CM Pcords en 2 x wworld

Marc R

Afgelopen week Collateral gekregen voor m'n verjaardag. Ik ben benieuwd.

MrPink

Citaat van: Arno P op maart 26, 2005, 18:06:25
En voor pasen: The passion of the christ
Eigenlijk voor goede vrijdag dus... ;)

Groetjes,
Oscar

wil

Pathos Logos
Lector CDP-603
Marantz DV7600
Sonus Faber Cremona M
VPI Scout | AT-OC9XML | ifi Zen Phono
Nordost Blue Heaven | Funk BS2 |  Lapp Öllflex | Concept & Design
Panasonic TH42PV60

Arno P

Citaat van: MrPink op maart 28, 2005, 16:59:03
Eigenlijk voor goede vrijdag dus... ;)

Groetjes,
Oscar

En wat een film dat was...ongeloofelijk  ;)

mradem

Arno P

Audiofiel

Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

Arno P

Citaat van: Audiofiel op maart 28, 2005, 23:25:04
Vooral die eerste drie. ;D

Ik wist dat het zou gebeuren (toen ik de eerste "S" van setje aan het typen was...onvermijdelijk  ;D ;) )

FrankB

M'n set Patricia Barber MSFL cd's is compleet sinds zaterdag  8)
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

Audiofiel

Citaat van: Arno P op maart 29, 2005, 10:10:45
Ik wist dat het zou gebeuren (toen ik de eerste "S" van setje aan het typen was...onvermijdelijk  ;D ;) )
De verwachting moet worden beantwoord. 8) ;D