welke DVD's heb je laatst aangeschaft?

Gestart door VlisChris, december 6, 2003, 00:53:28

Vorige topic - Volgende topic

Jinsu

Hoi,

Bad Boys "superbit"
Fifth Element "superbit"
28 Days Later
House of the Dead
Alien Quadrilogy
School Of Rock

@ Grindtegel

Dimmu Borgir- Death Cult Armageddon "versta je wat hij zingt, ik niet >:D ;D " .

Was weer goed bezig ;D .

MvGr,

Whistler
Classé - Kimber - Mitsubishi - Oehlbach - Pioneer - Revel

Science only has a lasting existence for someone who knows that he doesn't know.

Grindtegel

@ Whistler

ik versta er geen snars van, maar daar heb je het tekstboekje toch voor  ;)

Niet dat de teksten me nu zo interesseren, al dat satangeneuzel boeit me niet, de vindingrijkheid van de tekstschrijvers kan ik daarentegen wel weer waarderen.
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

Jinsu

Hoi,

Aha, daar sta ik eigenlijk nooit bij stil ;) .

MvGr,

Whistler
Classé - Kimber - Mitsubishi - Oehlbach - Pioneer - Revel

Science only has a lasting existence for someone who knows that he doesn't know.

Oracle

Laatste: Final Destination, met dank aan Sullivan!  :D

Groet,
Mark

Throwratio

Een asociale berg Superbit-dvds  8)

Heerlijk om allemaal dvd's uit de kast te kunnen trekken die ik nog nooit gezien heb!

VlisChris

Titanic ;D
Gewoon een verdomd mooi schip 8) (moet nog altijd eens beginnen aan dat scheepsmodel)
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Jeroen.

MIB 1
MIB II
Holloman
Hanibal

Allemaal in superbit €14,99p/st

blue-eyes

Wederom cd's aangeschaft (toch mooi die akties van FRS,elke week andere cd's voor 7,99):

Dido:  No Angel
Simple Red:  Its simple love
Ilse de Lange:  Clean
Speakers: Front: WB Vector, rear: WB Vertex, center: WB Fulcrum 650, 2 * Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; Versterker / processor: Lyngdorf MP40, Lyngdorf MXA-8400, Lyngdorf SDA2400; Bron: Auralic Aries G1, Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Zidoo Z3000 PRO; Kabels: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Audioquest, USB: Audioquest Coffee, XLR: Linn, DHZ, Stroomvoorziening: Audioquest, Belden, Supra, Furutech; TV: Sony KD-75XE9005; Data: 2 * Synology 19" RS818+; Rack: DHZ;

VlisChris

Titanic SACD
Eric Brockovich
Leaving Las Vegas
Laatste 2 2e hands vai dvd.nl van iemand gekocht 8). 11 euro totaal voor 2 films :)

Gaeje

Cité des enfants perdus
The Game
25th Hour

Teejoo

Citaat van: InSomNiaC op maart  4, 2004, 11:45:55
MIB 1
MIB II
Holloman
Hanibal

Allemaal in superbit €14,99p/st

Waar heb je ze gekocht?

VlisChris

Gaat weer eens hard :-\
Quinton Terantino box met oa Pulp Fiction en Resevoir Dogs. Derde titel kan ik schrikbarend genoeg even niet opkomen.
20 euro bij FRS VLissingen (en waarschijnlijk alle andere)

Mausje

Deze week gekocht:

The Italian Job
Ice Age
24 Season 2
Receiver: Marantz SR7400   :   DVD Player/Game Console: XBOX   :   VCR: Philips VR960   :   MD: Sony MDS-JE520   :   Fronts: Quadral Aurum 70   :   Center: Quadral Aurum Base Prestige   :   Speakerkabel: VDH CS-122

Point7

Vandaag aangekregen:

- Double Jeopardy
- Kiss The Girls
- Terminal Velocity
- The League Of Extraordinary Gentlemen
CU
Jurgen

Music Server --> Uptone Regen --> Benchmark DAC 3B -> Rudistor RPX-35 amp --> V-Moda LP2

Roland

Sarah McLachlan - Afterglow 2CD binnengekregen

In de DVD-speler .... <play> .... *tik* *tik* ....een kleine blik op het hoesje .... JAWEEEEELL ... geen CD-logo  :-X

* Roland voegt weer een wanprestatieschijfje toe aan de verzameling  :-\

mrmilksop84

Vandaag gehaald
~Forrest Gump
~Saving Private Ryan
~Vatos
Bij MM Zwolle

VlisChris

Ik lag al een tijdje in conclaaf met dvdsoon over de levertijd van een dvd die ik besteld had. Ik stuur ze aantal emails, ik wacht rustig af, ik krijg geen reactie van ze. Niets. Dus ik stuur weer wat emailtjes, vertel ze dat ik al eerder gemaild heb, en laat wat blijken dat ik het niet echt geweldig vond dat ze niet reageerden. Weer geen reactie.
Op den duur krijg ik orderstatus binnen, dus ik die maar gereplied. Chagerijnig emailtje gestuurd dat ik liever een antwoord op mijn vragen heb dan een orderstatus van een dvd waarvan ik weet dat ik hem besteld heb. Krijg binnen een aantal uren een antwoord terug.
Ze verzoeken om wat meer informatie over de bestelling. OK, emails kunnen kwijtraken, dus ik vertel ze wat er nou aan de hand is. WEER geen reactie. Sorry, dan begin ik toch aardig pissig te worden. Ik wacht een aantal dagen, nog geen reactie. Emailtje met de vraag of ze wat meer weten. Weer geen reactie. Kwade email verzonden met de mededeling dat ik die dag Mastercard zal bellen om mijn geld tijdelijk te laten terugboeken, en jahoor, binnen 3 of 4 uur antwoord. Opvallend niet? Op normale emails geen reactie, ga je dreigen binnen aantal uur reactie.
Blablabla, de post kan een dvd pas als verloren verklaren na 30 dagen blablabla.  Daar ging ik niet mee akkoord, en heb ze verteld dat het niet mijn probleem is dat de post moeilijk kan doen. Ze beloven iets, en dan moeten ze dat kunnen waarmaken. Dus ik vertel ze meteen dat ik mastercard even belletje geef. Gedaan, en ze er in een reply op een andere mail van op de hoogte gesteld.
En nu gaan we het krijgen: ze kwamen binnen een paar uur na de mededeling van de notificatie van Mastercard met de mededeling dat ik een block heb.....
Vrij triest van dvdsoon eigenlijk. Het gekke is, ik kan nog wel gewoon in mijn account komen, ik kreeg de dag erop 2 orderstatus mailtjes binnen, die staan nog altijd bij pending (pre-orders) en ik kan nog gewoon dingen in mijn basket plaatsen en naar de check-out gaan.
Heb ze maar even mailtje gestuurd om te kijken of ik de boel wat kan sussen. Wel jammer, want ik ws juist op het oorlogspad  8) >:D O0
Nu kan ik dus ipv een formulier invullen me gaan bezighouden een block te voorkomen cq opgehefen te laten krijgen (wat een zin 8))
Heel vreemd allemaal. Het is in ieder geval bizar :D

VlisChris

Het gaat dus inderdaad om voorkomen ipv opgeheven te laten krijgen. Als ik het inderdaad waag om een charge back te doen dan krijg ik een block. Ze dagen mij net zo hard uit als ik hun 8) Maar ze hebben me er wel mee ;D. Kan geen kant uit, en zal dus rustig moeten afwachten. Geblocked worden bij dvdsoon.com is wel de laatste waar ik dat wil hebben. Als het nou amazon.com oid was alla, maar deze is zo lekker goedkoop :D

Grindtegel

Ik zit ook al een eeuwigheid te wachten op een pakketje uit de VS (besteld bij deepdiscountdvd), maar volgens mij is de post de laatste tijd waanzinnig langzaam.

Een tijdschrift waar ik op ben geabbonneerd doet er op dit moment ook ongeveer 4 weken over om aan te komen...

Een cd besteld bij Play deed er 4 weken over...

Ik weet niet wat ze aan het klooien zijn bij de post  >:(
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

VlisChris

Heb ze maar even gebeld met de mededeling dat ik Mastercard gevraagd heb geen actie te ondernemen :)
Toch jammer dat de post zo ontiegelijk langzaam is blijkbaar. Had alweer een tijdje niets uit amerika laten komen, maar het ging en gaat nu niet helaal zoals de bedoeling is ;)
Ben benieuwd wanneer Schindler's List binnenkomt. Besteld bij: juist ja: dvdsoon.com ;D

VlisChris

Toeval? Kan morgen op het postkantoor mijn pakketje ophalen van The Soprano's. Zijn wel geweest, maar zat jammer genoeg op school.
Verder opgehaald: Titanic SuperAudioCD
Binnengekregen: Erin Brockovich en Leaving Las Vegas. Overgekocht van iemand. 11 euro voor 2 films incl verzending. Kan slechter :)

Point7

Weeral een lading aangekregen:

- Batman
- Batman Returns
- Batman Forever
- Batman & Robin
- Copycat
CU
Jurgen

Music Server --> Uptone Regen --> Benchmark DAC 3B -> Rudistor RPX-35 amp --> V-Moda LP2

Vincent

Hero
Mona Lisa Smile
Runaway Jury
Lost in Translation

Zit nog te twijfelen of ik de Schindler's List gift ste ga bestellen iemand daar foto's van??

Grtz

Vincent

VlisChris

Hij is binnen en staat in mijn kast ;D
En die komt er nooit meer uit (of ik moet de afleveringen eens willen kijken ;D)

Grindtegel