welke DVD's heb je laatst aangeschaft?

Gestart door VlisChris, december 6, 2003, 00:53:28

Vorige topic - Volgende topic

VlisChris

Citaat van: blue-eyes op januari 27, 2004, 14:19:59
Dido: life for rent (9,99 euro!!!)

Waar heb je die zo goedkoop vandaan? Mooi prijsje ervoor :).
Zelf vadaag maar weer eens een nieuwe gekocht. Mijn laatste aankoop was tenslotte alweer 2 dagen terug oid ::) ::) ::). Begint een beetje een verslaving te worden. Zit ik klote in mijn vel ga ik meer en meer dvd's kopen ::). Niet echt geweldig....
Maarja. Vandaag dus maar Terminator 3 gekocht. En een schoonmaak cd voor mijn wisselaar :).
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

VlisChris

Het was al weer 4 dagen stil hierzo ;D

The Monster Legacy Giftbox 8).

Grindtegel

Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

blue-eyes

Een heeeele mooie! Je ziet dit soort zaken al meer. Tijd voor een nieuw soort DVD rack, de tijd van standaard doosjes is over ;)
Speakers: Front: WB Vector, rear: WB Vertex, center: WB Fulcrum 650, 2 * Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; Versterker / processor: Lyngdorf MP40, Lyngdorf MXA-8400, Lyngdorf SDA2400; Bron: Auralic Aries G1, Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Zidoo Z3000 PRO; Kabels: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Audioquest, USB: Audioquest Coffee, XLR: Linn, DHZ, Stroomvoorziening: Audioquest, Belden, Supra, Furutech; TV: Sony KD-75XE9005; Data: 2 * Synology 19" RS818+; Rack: DHZ;

VlisChris

Inderdaad een erg mooie box :D. En voor die prijs kon ik hem niet laten liggen ;). 55 euro totaal :o. (incl verscheping).
Aangezien ik wat meer van die boxen heb heb ik heel bewust kastruimte gereserveerd voor die dingen 8).
Heb er nu Spirited Away - E.T. Limited Edition Giftset - LOTR FOTR - LOTR TTT en dan binnenkort deze staan.
Voor beeld en geluid doe je de box niet. Je koopt hem meer voor de films en voor de box. Gewoon 4:3 en B.W. en stereo. Gelukkig maar. Een ingekleurde breedbek versie in DTS ES Discrete hoef ik niet direct van de oorspronkelijk Dracula om maar voorbeeld te noemen :).

edit:

Fijn. Volgende keer zal ik eerst even naar de release datum kijken. 04-27-04.... Ofwel: ik moet nog een aantal maanden geduld hebben tot die eindelijk eens bezorgd gaat worden. Dan maar op zoek naar wat anders leuks om de tijd te vullen :P.

VlisChris

Fijnnnnnn, kom er dus net achter dat het hier niet om de 3 oorspronkelijke films gaat maar om 8 rip offs..... Dat wordt dus zeer waarschijnlijk cancellen die hap. Of de gewone films moeten er bij zitten. Zoja verkoop ik de rip offs wel oid. Maar waarschijnlijk ga ik deze prachtbox dus cancellen  :'(

Jinsu

Hoi,

Ik kon het niet laten O0 .

- Traffic "Criterion"
- The Rock "Criterion"
- Freddy vs. Jason

MvGr,

Whistler
Classé - Kimber - Mitsubishi - Oehlbach - Pioneer - Revel

Science only has a lasting existence for someone who knows that he doesn't know.

VlisChris

Balen dat er vrij veel dingen nog missen, maarja, dan kan ik nog even patsen met mijn nieuweste bestellingen ;D ;D ;D. Elk nadeel heb zijn voordeel ;D.
De Monster Legacy Box is afgezegd als het goed is. Daarvoor in de plaats de volgende 5 titels besteld:
The Soprano's Season 1 R1
The Walt Disney Treasures: On the Frontlines Limited Edition
The Walt Disney Treasures: Tomorrowland Limited Edition
The Walt Disney Treasures: Mickey Mouse in Living Colour Volume 2 Limited Edition
The Walt Disney Treasures: The Chronological Donald Vol. 1 (1934 - 41) Limited Edition.

Vooral de Treasures zullen ernstig mooi in mijn kastje passen: 4 tincases op een rijtje ;D.

VlisChris

Citeerals het goed is

Niet dus :( :( :(.
Waarschijnlijk kun je deze alleen telefonisch afbestellen, en daar heb ik geen behoefte aan aangezien ik geen zin heb naar de states te bellen..... Kan natuurlijk altijd opnieuw contact opnemen met mijn gastouders uit de VS dat die hem even voor me afbestellen ;D

Roland

Reeds binnen:
- Terminator 3 R1
- Gladiator R1
- The Rock CE R2 UK
- Pirates of the Caribbean: The Curse of the Black Pearl R2 NL
- Taxi 3

Moeten nog binnenkomen:
- Terminator 2 UE R1
- Terminator 2: Single Disc Edition In Numbered Black Tin R2 UK

I'll be back  ;D

VlisChris

Waar heb je T2 black tin vandaan gehaald als ik vragen mag?

Roland

VlisChris

Deze is niet gecensureerd toch oid? Zoals ze in GB nogal eens wensen te doen :). Want in dat geval ga ik hem even bestellen. Ik meende me te herrineren dat deze niet meer te krijgen was. Vandaar dat ik het wel leuk vind om hem tegen te komen 8)

Scarp

Check http://www.bbfc.co.uk/ voor de filmkeuring in Engeland. Overigens is niet altijd het de schuld van de BBFC dat erin wordt geknipt.

Soms ook is alleen uit de extra's wat weggehaald. Voorbeeld is de 1e lord of the rings extended edition dvd ... hierin is 1 van de easters eggs uit de dvd gehaald. Uit de film zelf is niets geknipt.

Point7

De postbode heeft weer een hele vracht DVD's afgeleverd.  ;D

- Robocop Trilogy
- The Deep (1977)
- Jaws 3
- Sade Lovers Live (muziek DVD)
- Lenny Kravitz Live (muziek DVD)
- DJ Tiësto In Concert (muziek DVD)

De postbode heeft ook een iets mindere prettige brief afgeleverd. De afrekening van mijn PV voor een snelheidsovertreding.  :( :( :(
CU
Jurgen

Music Server --> Uptone Regen --> Benchmark DAC 3B -> Rudistor RPX-35 amp --> V-Moda LP2

VlisChris

Een klassieke cd die meteen sacd is. Zal straks even voor de naam kijken. Is wel een aardige cd. Niet wat ik zocht. Maarja. Tis weer eens wat anders :)

Scarp

Opeth - Deliverance is binnen gekomen :)

Voorlopig ff de laatste cd (geld is op :)).

garmtz

Citaat van: Scarp op februari  9, 2004, 18:34:03
Opeth - Deliverance is binnen gekomen :)

;D   Gisteren nog gezien, inderdaad cool...  >:D

Roland

Citeer;D   Gisteren nog gezien, inderdaad cool...  >:D
Heb je de CD gezien of de DVD (Lamentations)? :)

Grindtegel

Ga binnenkort ook maar eens wat aanschaffen van Opeth, die band is toch wel heel erg goed.
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

garmtz

Citaat van: Roland op februari  9, 2004, 20:56:07
Heb je de CD gezien of de DVD (Lamentations)? :)

DVD. Kan je een CD ook 'zien'? :)

patrick_vdb

Citaat van: Grindtegel op februari  9, 2004, 21:13:56
Ga binnenkort ook maar eens wat aanschaffen van Opeth, die band is toch wel heel erg goed.

Opeth mag Martin wel eens een bedankbriefje gaan sturen ;D Maar gelijk hebben jullie want Opeth is  8)

Mvrgr

Patrick

Scarp

Erg cool. Zo'n meeting geeft mooi wat variaties op je muziekcollectie :)

Heb 'n collega ook al eens Opeth laten horen. Heb 'm de cd die ik toen meebracht van Jaga Jazzist ook laten horen. Van hem heb ik weer de groep "Tortoise" ontdekt die ook in zo'n soort genra van Jaga Jazzist zit.

De dvd van Opeth is ook erg de moeite waard. Erg grappig om iemand die met zo'n grunt (eng) kan  zingen, gewoon te zien praten tussendoor...rustig wat te drinken, gitaar wisselen en dan weer door. En geen interviews tussen de songs door ... interviews heb je apart in een uur durende documentaire over de making of van Deliverance en Damnation.

Maar voorlopig is dat wel het enige metal muziek wat ik echt leuk vind. Heb ook al geluisterd naar bv Sepultura, maar dat trekt me toch wat minder. Niet slecht, maar anders.

Grindtegel

Als je Opeth (en dan met name de Damnation cd) goed vind moet je ook eens gaan luisteren naar Porcupine Tree. De producer van Damnation speelt bij die band en ook dat klinkt fantastisch, ontzettend muzikaal en melodieus.

Martin_M

Ah, Porcupine Tree bedoelde ik dus toen Scarp me vroeg of er nog meer 'vergelijkbare' bands zijn.

Ik kon echt niet meer op die naam komen. Zelf heb ik die band ook nog nooit gehoord. Zal er nu dus gauw even achteraan.

Grindtegel, bedankt!

Martin
Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)