stassen hifi

Gestart door SV..S, december 4, 2003, 20:31:03

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

ken

hallo iedereen,

Ik zie dat er al veel gezegd is geweest over de service van Stassen hifi in Venlo.

Mijn ervaringen met Stassen hifi ga ik eventjes meedelen:
over Stassen hifi,  ze weten waarover ze spreken, op mails antwoorden ze tamelijk snel en met de nodige uitleg erbij. Ik ben begonnen te mailen rond begin augustus , vragen en prijzen, die hebben ze goed beantwoord, ze hebben mij zelf op gebeld. Via mail en via de telefoon maken we verder een afspraak voor een luistersessie in hun Palazzo te Tegelen. Ik moet wel zeggen, ik heb eens gebeld, ik moest toen Maikel spreken, maar die was daar niet, hij ging binnen 15 min aanwezig zijn, na 15 min terug gebeld, was er nog niet, binnen 15 min zal hij zeker hier zijn, dat antwoordde de receptioniste. Maar 15 min bleek hij nog niet aanwezig  ??? te zijn en kreeg ik te horen dat ik morgen dan maar moest terug bellen.
Verder hebben we dan een afspraak gemaakt naar een luistersessie, ik had eind september ook nog een center besteld om achteraan in het midden bij te plaatsen ter vervanging van mijn huidige 2 surroundspeakers (vroeger Denon AVR 3802 gehad) deze gaan binnenkort op de Multiroom aangesloten wordenMaikel heeft me 1 week op voorhand gebeld, dat deze nog altijd niet geleverd was.
Eens daar aangekomen, nemen ze rustige hun tijd, ze geven ze een rondleiding. En daarna mag je gaan luisteren  :) je bent er vrij en ze geven je alle tijd die je nodig hebt.
Eerst had ik besloten om de Nad T 762 te kopen, maar eens in de winkel raadde ze mij toch de Onkyo aan gezien deze betere geschikt is voor mijn speakers, toen ben ik ook met Mike en Marcel en met de andere gaan praten, dan hebben we zeker nog 1 uur in de winkel gestaan, nog aan het praten over de eigenschappen enz....
Toen hebben ze gezegd, neem die Onkyo (deze is iets goedkoper dan de NAD, dus als ze willen dan hadden ze mij die NAD laten kopen, daarop hebben ze misschien meer winstmarge), ben je niet tevreden dan komen wij persoonlijk de Onkyo bij u thuis (in België) verwisselen. Dus heb ik de Onkyo genomen (nog geen seconde spijt van gehad  ;) prachtig toestel), deze heb ik gekocht aan een zeeer goede prijs.
De center kwam normaal gezien midden november binnen. Deze komen ze leveren in België (normaal gezien, zo zijn we toen toch overeen gekomen, gezien ze zelf regelmatig naar België komen).
Midden november mailtje verzonden naar Stassen, center nog niet binnen.
De center speaker heb ik nog steeds niet, ze hebben mijn laten weten dat deze geleverd zou worden.
Ik wacht nog op een mailtje voor een verdere leveringsdatum bij mij thuis van mijn center.
Dat zijn mijn ervaringen met Stassen hifi
groeten
Ken

Scarp

Citaat van: Stephan S op december 11, 2003, 20:01:27
Veel reacties op deze zaak...
Ik was een paar maanden geleden bij Audioklang in Viersen, Duitsland, en daar was één van de verkopers van Stassen aan het shoppen. Ik zag oa. Denon voorbij komen. Zouden ze in Duitsland apparatuur in grote aantallen kopen om in hun winkel door te verkopen?

Hehe...dit verhaal hoor ik van meerdere mensen. Stassen heeft wel eens gezegd dat ze samen met een aantal winkels bij verschillende bronnen inkopen. Onder andere zal dit in duitsland zijn. Zeker is dat ze bijvoorbeeld B&W producten niet inslaan bij de officiele importeur, aangezien ze geen officieel dealer zijn. Is op zich niet erg, maar je bent dan alleen aangewezen op de service van Stassen en zal nooit een beroep kunnen doen op de importeur.

Het is en blijft een omstreden winkel. Soms hoor je zwaar negatieve verhalen, soms prima positieve verhalen. Feit is wel dat er blijkbaar toch veel mensen kopen.

Mijn advies, kijk goed de spullen na als je ze ophaalt of als ze worden gebracht. Betaal ook nooit alles vantevoren, maar pas bij levering (of een kleine aanbetaling, maar volgens mij hoef je dit totaal niet volgens de wet te doen!).

Ook als je gaat luisteren in hun palazzo, ga op je eigen voorkeur af en laat je niet te snel door hun naar een bepaald product toe lullen.

AppleMies

Beste Allen,

De kern van de problematiek om en rond BIJVOORBEELD een bedrijf als Stassen e.v.a. zit hem volgens mij toch meer in het niet uniforme prijzenbeleid van de fabrikanten c.q. Nederlandse importeurs. Stassen b.v. is gesitueerd in de Duitse grensstreek. Dat wil dus zeggen dat je grote prijsconcurrentie hebt vanuit de Duitse dealers in diezelfde grensstreek aan Duitse zijde. Nu is concurrentie goed voor kopers alsmede verkopers. Het houdt iedereen tenslotte scherp.

Maar, OF de Nederlandse importeurs willen teveel OF de Nederlandse dealers krijgen te weinig korting (lees:hun marge) OF de fabrikanten gunnen de Nederlandse importeurs/dealers te weinig marge.

Hoe je het ook went of keert, je hebt marge=gezonde bedrijfsinkomsten=winst nodig om een winkelpand, personeel, service etc., te kunnen bekostigen. Iets waar een bedrijf als Stassen (MOGELIJK?) niet toe in staat is omdat ze anders gewoon kapot beconcurreerd worden door hun Duitse concullega's. Ze moeten dus creatief inkopen. Feit is dat best veel mensen in Duitsland kopen op prijs. Zie veel forummers hier en eerlijk is eerlijk, ik doe het ook. Ik heb er zelfs mijn auto gekocht. Scheelde effe een slordige Euri 15.000. Tja, wat doe je dan? Ik weet niet hoe dit bij jullie werkt maar daar moet ik toch zeker een week hard voor werken. ::) Voor de bedragen van met name duurdere apparatuur loont het simpelweg verder te kijken. Tenslotte is 15-20% korting op b.v. Euro. 10.000 heeeel veeel geld.

Als de fabrikanten de afzonderlijke LANDEN als één afzetmarkt zien zal Nederland nooit een prijsnivo halen als b.v. Duitsland. Tenslotte is de markt in Duitsland ruwweg 10x zo groot. Toch vreemd beleid als je bedenkt dat we allemaal in Europa (schijnen) te wonen. De fabrikanten moeten dus die omschakeling maken en alle EU landen bij elkaar als één markt benaderen en dus Europa als één afzetmarkt gaan zien i.p.v. de landen afzonderlijk. Maar dan komen de posities van de importeurs weer in het geding. Distributie is in Nederland geen probleem door de reeds prima geregelde infrastructuur. Maar het probleem is dus niet zo éénvoudig op te lossen.

Wat betreft garantie. ALLE fabrikanten zijn wettelijk verplicht garantie te verlenen, ongeacht in welk land dit apparaat is aangekocht/verkocht. Sommige importeurs dreigen op hun website met het niet kunnen nakomen van de garantie voorwaarden indien het apparaat niet in Nederland is aangeschaft.
De fabrikant staat het mij wel toe een apparaat anywhere in Europa (open handelsgrenzen weet u nog?) aan te schaffen dus moeten zij mij ook anywhere in Europe garantie verlenen. De importeurs zijn een verlengstuk van de fabrikant. Dit moet de fabrikant dus regelen met de importeurs.

Ik denk dat het de moeite loont in zo'n situatie eens een proefprocesje te starten. Want uiteindelijk schaadt de importeur de naam van het merk. De fabrikant heeft een heel dure marketing afdeling die dit soort negatieve berichten liever niet openbaar ziet. Er zijn voor serieuze gevallen zijn er best wel een paar TV programma's te porren voor een item-pje hierover denk ik.

Het zou toch heel merkwaardig zijn dat ik b.v. twee jaar in Duitsland woon, daar mijn audio aanschaf en dan terug verhuis naar Nederland en dan plots geen garantie meer zou hebben? Not dus!!!! Daarom is dit ook Europees wettelijk geregeld.

Al met al een probleem wat niet 1-2-3 opgelost is. Er kleven voor-en nadelen aan ieder systeem. De continu veranderende marktomstandigheden zullen bepalen hoe dit er over een paar jaar uit ziet.


Conclusie: doe waar jij je het prettigst bij voelt.




gr.





Mies
NOW:5.1.2 set-up: DENON Amp, Pioneeer BluRay, SVS speakers & LG OLED.

Xenomorf

CitaatScheelde effe een slordige Euri 15.000. Tja, wat doe je dan? Ik weet niet hoe dit bij jullie werkt maar daar moet ik toch zeker een week hard voor werken.

Moet jij voor 15000 euro een week werken? pffff, ik slechts een dag...patser

CitaatBetaal ook nooit alles vantevoren, maar pas bij levering

Op zich krijg je je geld gewoon terug als je dat eist wanneer zij de afspraken niet nakomen. Ik had daar 6 jaar geleden een projectie TV besteld. Daar zat ca 2 weken levertijd op. Dit was geen probleem aangezien mijn eigen TV verkocht was, maar pas over 4 weken afgehaald en betaald zou worden en ik toch op dat geld moest wachten. Wel heb ik toen aangegeven dat ik perse op die dag die TV hebben wilde, anders zou ik geen TV meer hebben. Als gebaar heb ik toen iets van hfl.1000 aanbetaald zodat ze mij wel serieus zouden nemen en dat ding zouden bestellen. En wat denk je? Op die specifieke dag, 4 weken later, bel ik 's morgens op naar Stassen hoe laat zij die TV komen afleveren. Ja, hij was nog niet binnen. Vreemd, 4 weken geleden zat er een levertijd op van 2 weken en heb ik 1000 gulden aanbetaald en dus hij zou 2 weken binnen moeten zijn. Ja, hij zou nog wel komen die dag. Meermalen gebeld, maar niets, toen ben ik aan het eind van die dag mijn geld gaan terughalen >:( en heb ik ergens anders een 82cm TV gekocht :D. Deze was wel een stuk kleiner, maar werd wel diezelfde avond nog bij mij afgeleverd.
B&W Matrix 802s3 (front)
3A Andante (rear)
CR Camparo (center)
Rel Q100 (sub)  Bryston 3B-ST (poweramp) Denon AVC-A1D (preamp)  Marantz SA-8400 CD/SACD speler Pioneer DV-939(dvd) Philips Pronto Kabels: v/d Hul & Reference Wire  Panasonic TH-42PW7E 42" Plasma TV

Moony

Citaat van: Scarp op december 17, 2003, 07:36:18
Mijn advies, kijk goed de spullen na als je ze ophaalt of als ze worden gebracht.
Dat nakijken wordt je daar in de winkel ook erg aangeraden. De "oude" hr. Stassen staat er in de weekends nog regelmatig zelf en als je met je spullen naar buiten wilt lopen zal hij je nog even aanspreken en ook vragen of je alles meegenomen hebt waar je voor betaald hebt (bv.geen kabels vergeten) en of je in de dozen gekeken hebt of dat alles aanwezig is en onbeschadigd is. Erg netjes!

Verder heb ik gemengde gevoelens over deze zaak: als je in de winkel bent nemen ze alle tijd voor je en zijn ze erg behulpzaam. Maar als je ze belt hebben ze het vaak druk ("belt u later even terug" of "ik laat hem u wel even bellen"). Echter zijn ze later nog steeds bezet of weg en bellen ze zelf dan niet terug...waarschijnlijk vergeten maar wel erg slordig.

Ze weten wel waar ze over praten en ze hebben "klankgarantie". Je rekent het apparaat of de set af en probeert thuis of het je bevalt. Zo niet, breng het gewoon terug en zoek wat anders uit of krijg je geld terug. Ik heb nog nooit een winkel gezien waar dat zo gemakkelijk gaat. Ik hoefde er niet eens om te vragen.


Gemengde gevoelens dus...... 8)
stereo: Dynaudio Xeo 4 | BK P10-150-GEM | Marantz NR1510 | Marantz CD5004 | Technics SL1411 + AT-VM95e
surround/tv: Good Old Pioneer Plasma | Denon AVR-X1400H | Philips BDP2900 | Dune HD Solo Lite | Chromecast | Teufel Consono 35 Mk3 | Klipsch R-10SW

Xenomorf

Je kan zeggen over Stassen wat je wilt, maar ik heb nog niemand hier gezien die ECHT genaaid is. Ik denk ook dat je die niet zult vinden omdat bij Stassen altijd wel weer alles op zijn pootjes terecht komt. Zoals iemand hier eerder al zei, Hoge bomen vangen veel wind, en Stassen is een hoge boom.
B&W Matrix 802s3 (front)
3A Andante (rear)
CR Camparo (center)
Rel Q100 (sub)  Bryston 3B-ST (poweramp) Denon AVC-A1D (preamp)  Marantz SA-8400 CD/SACD speler Pioneer DV-939(dvd) Philips Pronto Kabels: v/d Hul & Reference Wire  Panasonic TH-42PW7E 42" Plasma TV

Vincent

Ik kan me nog we leen verhaal herinneren van Flint over een Sony lcd projector die die bij Stssen heeft gekocht ik denk dat een aantal forumleden dat verhaal ook nog wel kennen en dat was absoluut niet rooskleurig..

Helaas staat het volgens mij niet meeer op het forum en ook niet meer op het oude dvdforum :(

Maar wat ik me kan herinneren hebbe nze een gebruikt exemplaar gekrgen en heeft het heel veel moeite gekost om een nieuwe te regelen..


Erik

yep dat was idd een drama. Flint123 om precies te zijn.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

ThijsDeWinter

Ook zeer slechte ervaringen met de mensen uit Venlo. Half mei een bestelling gedaan voor een yamaha receiver en cd-recorder met wharfedale speakers. Gelijk vermeld aan de heer aan de telefoon dat ik in de horeca zit en of het een probleem zou zijn om op een doordeweekse dag de spullen te bezorgen. "Geen probleem, meneer, komt helemaal goed binnen 8-10 werkdagen zijn uw spullen binnen."
Die zaterdag daarop werd ik gebeld door een vrouwelijke medewerkster met de vraag hoe laat de spullen geleverd konden worden...  ??? Bestelling was nog geeneens compleet en ik had toch ook aangegeven dat ik alles in een keer wenste te ontvangen en NIET op zaterdag beschikbaar was...
Uiteindelijk bleek een maand later nadat ik ZELF steeds moest terugbellen omdat de beloofde telefoontjes naar mijn kant toe uitbleven dat de cd-recorder niet meer leverbaar was en een opvolger eraan kwam. Zou juli helemaal voor elkaar zijn.
Uiteindelijk hebben ze me 4 maanden aan het lijntje gehouden met onzin praatjes als "de harddisk worden momenteel in Duitsland in de machines gemonteerd" (terwijl ik andere mensen op internet heb gesproken die de machine al lang via andere kanalen binnen hadden) en nu vandaag blijkt, dat terwijl me afgelopen maandag werd beloofd dat alles deze week di, wo do of vr zou worden bezorgd, opnieuw geen spullen deze kant op komen. Had iets te maken met inbraakpreventie bij hun op de zaak...
Idd arrogante medewerkers die vanalles beloven aan de telefoon ("volgende week is 'ie binnen", "nee, word toch nog een maandje wachtten", tot aan "we hebben de cd-recorder binnen" die dan de volgende week ineens er toch nog niet was".
Ze bellen niet terug als ze dat zeggen te doen.
Ze komen hun afspraken met betrekking tot levering absoluut niet na. ("leveren doordeweeks? geen probleem!" en vervolgens moet ik 5x tegen mensen aan de telefoon herhalen dat ik de horeca zit en op zaterdag geen bestellingen aan huis kan ontvangen).

Bedroevend slecht, en ging toch om een bestelling van 3000 euro.

spartannl

Mijn ervaringen zijn jammergenoeg evenmin positief te noemen.

Ik start met de volgende casus: aanschaf zwarte uitvoering Panasonic DVD recorder, de DMREH50. Stassen heeft me zo lang aan het lijntje gehouden dat ik op een zeker moment er de brui aan heb gegeven en bij mijn vertrouwde Olie&Olie in Den Haag heb gekocht, ook al was 'ie daar €30 duurder en in het zilver. Stassen mist €525,- omzet. 

Tweede ervaring is recent (ruim een week terug, op een zaterdagmiddag): ik ga naar Stassen voor Plasma's, zoals op website gezien. In de hele winkel hangen er welgeteld 3. Één ervan betreft de Panasonic TH-42PV500. De verkoper is spraakzaam en vriendelijk, maar ik heb me echt afgevraagd of hij voor een zaak als Stassen (veel high-end spullen) voldoende van PDP's af wist. Ik verwacht in zo'n zaak verkopers die dat werk als hun grootse hobby zien en dus plus- en minpunten en de functie van elk knoppie zo uit hun mouw schudden, dat enthousiasme op jou weten over te brengen waardoor jij wordt overtuigd en dus koopt. En niet iemand die voor een demo van een Plasma aan een collega moet vragen hoe hij met de remote de signaalinvoer (AV inputs) kan wijzigen.  Met alle respect, maar die gozer is goed genoeg voor de mediamarkt. Beeldkwaliteit van Pana was superieur (demo met HDTV input) en ik was door een goede verkoper wellicht overtuigd. Niet alleen voor mezelf, maar ook voor 3 collega's. Gemiste omzet: plm €13K.

In sum: De winkel zelf is rommelig/chaotisch opgezet, is niet proper, tochtig (slecht voor de spullen!). De begeleiding in de winkel komt op mij niet professioneel over en met hun (nogmaals) gemeende belangstelling voor de -veelal schitterende- apparatuur is het slecht gesteld. Hun website is simpelweg mager. De e-mailbeantwoording is mij als voldoende overgekomen. Terugbellen is echter iets waarvan men in Venlo niet heeft gehoord. Stassen gokt op twee paarden: internet sales én verkoop via winkel. Voor Stassen blijkt dit op dit moment een foute strategie, want het betekent  dat beide viervoeters de finish niet zullen halen. Als Stassen niet snel een strategische keuze maakt voor enerzijds óf internet sales, óf verkoop via de winkel óf anderzijds in beide verkoopkanalen voldoende investeert om daarvan optimaal gebruik te kunnen maken door de klanten de meerwaarde van elk te laten merken, kan iedereen binnenkort een definitieve AV uitverkoop in Venlo tegemoet zien. Cijfer: ruim onvoldoende, 4/10.
Onkyo TX-SR507 (AV-receiver)
Hitachi 42PD7200 (plasma)
Microsoft X-Box 360 (console)
Tannoy Revolution R1 / R2 / center (speakers)
Sunwave SRC-3000 (universal remote)
Humax iHDR5050-C (HD-PVR)
i-Pod Touch 32Gb (docked)

)p(

Ik heb 1x lang geleden bij Stassen een stereo set gekocht voor mijn opa omdat hij een dealer in limburg wilde. We zijn toen samen bij stassen gaan luisteren. Ze gaven je alle tijd om rustig alleen in die villa uren naar verschillende systemen te luisteren. Alles werd snel geleverd en geinstalleerd bij mijn opa. Echter op de zaterdag erna deed de dvd speler het niet meer. Stassen gebeld. Ze hadden er nog 1 op voorraad en op zondag was ie nog wel in de buurt en hij zou persoonlijk wel even de cd speler omwisselen. Volgende dag verscheen hij inderdaad met een nieuwe cd speler bij mijn opa...perfecte service in ons geval dus...

peter

Hoeksel

Ooit gebeld voor een demo center-speaker op de site. Deze zouden ze opsturen, maar na meerdere telefoontjes (waarbij je inderdaad NOOIT, ondanks beloftes, wordt teruggebeld) nog steeds niets. Pas enkele weken later gaf men toe dat de center ergens in een magazijn ligt, achter wat pallets en dat men geen zin heeft deze apart te pakken.

Gemiste kans dus, en ik vergeet dit ook niet voor toekomstige aankopen. Stassen = out voor mij.........

spotmatic

Citaat van: vpv op september 12, 2005, 08:41:36
...perfecte service in ons geval dus...

Ervaringen uit het verleden bieden blijkbaar geen garanties voor de toekomst. Alles staat onder druk, dus ook de servicegerichtheid.
BarcoReality 909 (Cine 9 on steroids), Wii, Playstation 3, XBOX 360 Premium+HD-DVD, HDfury, Moomebox, MCE, GTdesign 16:9 scherm, Samsung PS42E7H plasma
CRT: 1041QM, 1030QM, 1031QM (3x), 1001QM (2x), 1252QM (2x), D50QM, ECP2100, BV701MM, BD701s, BD708s, BD801s (2x) , BG1208s/2, BG1209s/E, BR909

ThijsDeWinter

Ik ben niet de enigste dus, dacht al dat het aan mij lag.

Wil nog wel dit zeggen; ik had het gehele bedrag al vooruit betaald, maar stond vandaag al weer terug op m'n rekening gestort incl. misgelopen rente. Dat doen ze dus wel weer netjes in mijn geval.


BOUBOU

Citaat van: ThijsDeWinter op september 12, 2005, 14:37:17
Ik ben niet de enigste dus, dacht al dat het aan mij lag.

Wil nog wel dit zeggen; ik had het gehele bedrag al vooruit betaald, maar stond vandaag al weer terug op m'n rekening gestort incl. misgelopen rente. Dat doen ze dus wel weer netjes in mijn geval.



Ik heb zo'n gevoel dat ze bij Stassen de negatieve posts welke hier geplaats worden ook lezen, om daar vervolgens actie op te ondernemen  ::)
Zo kunnen ze zich nog een beetje onttrekken aan de negatieve publiciteit  ;)

MvGr. BOUBOU
Marantz SR7300--NAIM NAP-175--3x NAIM NAP-150--NAIM NAP-250--Wadia 6 CD--Mission E83 front--Sonus Faber Solo center--Sonus Faber Concertino rear--Klipsch THX5002L Atmos--Aurasound NS-15 zelfbouwsub--SVS PB2000 sub

RimPana

Ik weet wel zeker dat iemand van Stassen meeleest op dit forum...

Zal waarschijnlijk ook alleen maar positieve dingen posten onder een schuilnaam om inderdaad de naam een beetje te zuiveren....

Ze hebben ook een winkel op Ebay, weet alleen niet meer wat daar de feedback is....


peterrr

Posten onder een schuilnaam.. ::)

Maar dat horen we toch aan het accent  ?  ;)

stassen= brrrrrrrrrrrrrrrrrrr. (in mijn case zie, vorig bericht en meerdere oude topics)

mvgrt peterr
Primaluna Dialogue Two, Pro-ject 2Xperiance,Sonus Faber Cremona Auditors. RelT2

TheSpeedSkater

Tot nu toe geen enkel probleem gehad met dit bedrijf, levering was zoals afgesproken, kreeg goede korting. Producten zijn perfect.

Zou er zo weer kopen!
Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

graafke

waarom wordt eigenlijk alleen stassen genoemd??? BIj Staffhorst in utrecht werd ik echt bijzonder SLECHT geholpen...nee laat ik het anders formulieren gewoon helemaal niet....gewoon genegeerd! Ik ben nog vrij jong maar ik besteedt best veel geld aan audio.

Hetzelfde geld voor Correct Rotterdam wat een arrogante verkoper liep daar, alles wat je vroeg was teveel...hij stond gewoon iedere keer te zuchten toen ik iets vroeg.....

Ik zit zelf in de verkoop dus misschien kijk ik er iets anders tegenaan maar naar iemand toe lopen en informeren is wel het minste wat je kan doen!!

Magura

Ik wacht nu al bijna een half jaar op mijn nieuwe stoffen fronts voor mijn B&W N804.
Telkens als ik bel krijg ik te horen: Ja meneer we zijn er mee bezig, ze moeten worden opgestuurd vanuit de fabriek.
Ik word er een beetje moe van. Ik hoop dat ze er dit jaar nog gaan komen.
Dit is mijn eerste ervaring met stassen en helaas ook geen goeie...  :(
Arcam AVR450 - Audiophonics LPA-S400ET - Arcam CD23T - Auralic Aries Mini - B&W N804 - B&W CMC/M1- Dali sub E9F - Vero 4K+ - Atlas Hyper 3.5 - Audioquest

DVDGuy

Citaat van: vpv op september 12, 2005, 08:41:36
Echter op de zaterdag erna deed de dvd speler het niet meer. Stassen gebeld. Ze hadden er nog 1 op voorraad en op zondag was ie nog wel in de buurt en hij zou persoonlijk wel even de cd speler omwisselen.

??? ??? DVD-speler kapot en die wordt omgeruilkd voor een CD-speler en dat is.................. service  ::) ::)

Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

DVDGuy

Citaat van: Xenomorf op december 17, 2003, 12:23:52
ik heb nog niemand hier gezien die ECHT genaaid is.

Je wordt dus wel genaaid, maar zelfs dat doen ze niet goed  O0
Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

Vincent

Citaat van: Matthijs op september 12, 2005, 19:06:23
Ik wacht nu al bijna een half jaar op mijn nieuwe stoffen fronts voor mijn B&W N804.
Telkens als ik bel krijg ik te horen: Ja meneer we zijn er mee bezig, ze moeten worden opgestuurd vanuit de fabriek.
Ik word er een beetje moe van. Ik hoop dat ze er dit jaar nog gaan komen.
Dit is mijn eerste ervaring met stassen en helaas ook geen goeie...  :(


Hi

wacht er maar niet op Stassen kan niks bestellen bij de fabriek.. Denk dat je flink pech hebt :(

Grtz

Vincent

)p(

Citaat van: DVDGuy op september 12, 2005, 19:14:17
??? ??? DVD-speler kapot en die wordt omgeruilkd voor een CD-speler en dat is.................. service  ::) ::)



LOL tik foutje  ;D

peter

Mark S

Met het luisterkasteel in Tegelen heb ik zeer goede ervaringen, maar de winkel zelf in Venlo loop ik met een grote boog omheen.