Allerslechtste film ooit

Gestart door CZ79, april 28, 2012, 20:28:18

Vorige topic - Volgende topic

J0ell

Citaat van: cz79 op november 24, 2012, 10:27:20
De titel is al slecht, maar goed er moeten wel slechte films zijn anders heb je geen referentiekader :D

Soms blader je wel eens rond en dan heb je zoiets van, misschien is die het kijken wel waard.
De ene keer is dat waar, de andere keer valt het je vies tegen :)
Don't regret growing older, it's a privilege denied to many.

thonha

Citaat van: cz79 op november 24, 2012, 10:27:20
De titel is al slecht, maar goed er moeten wel slechte films zijn anders heb je geen referentiekader :D

Sommige films zijn dan ook weer zo slecht dat ze leuk zijn.  :)

RPO

Ik kan Borat  en The Dictator wel waarderen, maar Bruno van Sasha B C was echt om te k*tsen.
Misschien is mijn smaak vreem (en mijn geduld groot), maar Rubber vond ik best vermakelijk op een "aparte" manier. Ik heb 'm maar niet met mijn vrouw gekeken, dan waren we niet voorbij de eerste paar minuten gekomen  ;D.
Classé SSP-800 + CA-5300, B&W 804S & HTM3S ,PV1 en Kef Q1-tjes. LGOLED77C35, Dune HD UltraVision 4K, QNAP 469L.

J0ell

Citaat van: RPO op november 24, 2012, 10:54:34
Ik kan Borat  en The Dictator wel waarderen, maar Bruno van Sasha B C was echt om te k*tsen.
Misschien is mijn smaak vreemd

Denk dat dit wel goed zit :) Borat en The Dictator zijn prima te doen. Het is inderdaad flauwe humor maar ik kan het wel waarderen. Bruno daarin tegen had niet gemaakt mogen worden.

Etiennevh

Vinden jullie dat echt? Ik vond District 9 echt een baggerfilm. Het "aan elkaar geplakte eierdozen SciFi gehalte" vond ik te hoog, etc etc. Het was niet voor niets een budgetfilm.

Echt slecht gewoon.

En lost in translation ik heb het denk ik niet begrepen met die film. Ben geloof ik 3 keer achter elkaar weer in slaap gesukkeld. Misschien niet helemaal mijn genre.
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

J0ell

Citaat van: Etiennevh op november 24, 2012, 11:48:11
Vinden jullie dat echt? Ik vond District 9 echt een baggerfilm. Het "aan elkaar geplakte eierdozen SciFi gehalte" vond ik te hoog, etc etc. Het was niet voor niets een budgetfilm.

Echt slecht gewoon.

Haha het scifi gehalte is niet echt hoog te noemen nee, maar het is zoals je zegt een budget film en de film is vanwege de slechte effecten juist weer grappig. Meningen verschillen uiteraard, want er zullen er genoeg zijn die deze film helemaal niks vinden.

alexander2

Citaat van: joelvandebeek op november 24, 2012, 12:10:07
Haha het scifi gehalte is niet echt hoog te noemen nee, maar het is zoals je zegt een budget film en de film is vanwege de slechte effecten juist weer grappig. Meningen verschillen uiteraard, want er zullen er genoeg zijn die deze film helemaal niks vinden.

Een budgetfilm?
Budget: $30,000,000
Slechte effecten?
Hebben we het over dezelfde film?

http://www.imdb.com/title/tt1136608/

J0ell

Citaat van: alexander2 op november 24, 2012, 12:11:58
Een budgetfilm?
Budget: $30,000,000
Slechte effecten?
Hebben we het over dezelfde film?

http://www.imdb.com/title/tt1136608/

Ja we hebben het over dezelfde film. Als je deze vergelijkt met andere films valt hij qua special effects wel tegen, ze zijn nou ook weer niet echt heel slecht maar geef toe, het had stukken beter gekund.

Desalniettemin is en blijft het een goede film.

alexander2

Citaat van: joelvandebeek op november 24, 2012, 13:03:39
Ja we hebben het over dezelfde film. Als je deze vergelijkt met andere films valt hij qua special effects wel tegen, ze zijn nou ook weer niet echt heel slecht maar geef toe, het had stukken beter gekund.

Desalniettemin is en blijft het een goede film.

Voor dat geld zijn hele goede films gemaakt layer cake The town etc.
Blockbusters beginnen mij steeds meer te vervelen het verhaal vind ik niet eens doorslaggevend maar je verheugt op iets je kijkt ernaar en denkt.........was dat het?
Batman vond ik enorm tegenvallen er gebeurde in mijn optiek vrijwel niets veel herrie maar uiterst slappe actie scènes.
Zo ken ik er nog wel een paar :

Spiderman
Expendables
Hunger games
Ghost rider
Wrath titans
john carter

etc.

Smaken verschillen anderen zullen deze films geweldig vinden. ;)

CZ79

Ik vond the Hunger Games best aardig, betje slap aftreksel wel van Battle Royale, maar goed kijkbaar wel
Versterking: Simaudio Moon Neo 240i
Bron: Simaudio Moon 180 MiND | Weiss DAC2
Luidsprekers: JBL Synthesis HDI-1600
Kabels: Grimm | Melodika

J0ell

Citaat van: alexander2 op november 24, 2012, 15:51:16

Zo kan ik er nog wel een paar

Spiderman
Expendables
Hunger games
Ghost rider
Wrath titans
john carter

etc.

Smaken verschillen anderen zullen deze films geweldig vinden. ;)

De films zijn inderdaad niet dat je zegt van WAUW, maar ze kunnen er prima mee door. Ik vind ze verder niet in het lijstje van slechtste film thuis horen.

alexander2

Ik wel ze hebben een vermogen gekost om te maken en het zijn matige films.  ;)

roland p

Lost in translation kon mij ook niet bekoren. Iets met twee mensen die zich vervelen...
JVC DLA-HD350 - Tag Mclaren AV32R DP 100x5r - MKSound

Ghanzzzzz

Citaat van: roland p op november 24, 2012, 16:36:00
Lost in translation kon mij ook niet bekoren. Iets met twee mensen die zich vervelen...

Hoe meningen kunnen verschillen... :D
Prachtige film vind ik!

Tube-freak

ik heb weer een potentiele kanshebber in de collectie.  Nog niet gezien, maar alleen de titel al.
Strippers vs. wherewolves.  Kan bijna alleen maar slecht zijn denk ik.  Slecht maar vermakelijke pulp.

Misschien is ie per ongeluk goed maar ik denk het niet.

16th generation Disciple of the Wudang San Feng pai

Ronin79

remcor

Gisteravond , of is het al weer eergisteren .
new kids on the blok turbo op TV.
Wat een bagger film.

CZ79

Citaat van: remcor op november 25, 2012, 03:04:05
Gisteravond , of is het al weer eergisteren .
new kids on the blok turbo op TV.
Wat een bagger film.

Vond hem wel erg vermakelijk moet ik zeggen, niets goeds aan maar keek wel lekker weg (was donderdag) :D
Versterking: Simaudio Moon Neo 240i
Bron: Simaudio Moon 180 MiND | Weiss DAC2
Luidsprekers: JBL Synthesis HDI-1600
Kabels: Grimm | Melodika

road rebel

Ik heb sowieso een hart voor de "mindere film". Dan denk ik aan house of wax, godzilla vs mothra, the blob, the attack of the giant alien killer tomatoes enz. Het werd tijd om mijn collectie eens aan te vullen...

Gisteren naar dit gekeken:

Uiteraard weet je op voorhand dat het geen hoogvlieger (1.8 op imdb) zal worden maar met mijn vriendin lag ik gewoon plat van het lachen!
De mediocriteit van het acteerwerk wordt overtroffen door de algehele regie, om nog maar te zwijgen over plot.
Enkele hoogtepuntjes:
Spoiler
-de muren van de SS titanic II (spreek uit: two niet second) zijn van beton
-de veiligste plaats in een zinkend schip blijkt een bezemkast
-iedereen weet dat je in een onderzeeër altijd door de periscoop kijkt ook al ben je 1000m diep.
-De SS titanic II kent geen inertie maar kan onmiddellijk accelereren tot topsnelheid en ter plaats stoppen.
-in het begin van de film bevindt een helicopter zich op 60km van het schip en 60min later zijn ze eindelijk op 42km van het schip!
...

Voor mij kan een barslechte film echt leuk zijn om naar te kijken, het is een genre op zich. De ergste soort films zijn de saaie film want dan val ik gewoon in slaap; vb: the haunted mansion (4x geprobeerd en 4x in slaap gevallen, zelfs overdag). Maar het in slaap vallen kan geen factor op zich zijn want ik ben ook in slaap gevallen bij LOTR 1-2-3 en the godfather 1-2-3 maar dat komt ervan als je pas om 1u 's nachts met vrienden beslist een filmmarathon te houden.

Edit: ik kom er nu pas achter dat de director tevens writer en hoofdacteur is. De filmstudio is asylum? Gekend onder andere door mockbuster snakes in a train (en ik vond de originele snakes on a plane al slecht).

Xstream

Haha, briljante post. Kan soms ook heerlijk genieten van die B of C films.
Zo was ik na 't zien van de film Ed Wood (die overigens briljant was) over de slechtste regisseur van de vorige eeuw ook benieuwd naar zijn films, die inderdaad zeldzaam slecht zijn. Dat je dan in 1 of andere crappy horror setting dan een acteur half ziet struikelen over een stuk tapijt en 't niet eens geknipt is. Dat soort dingen.

Helemaal mooi als je dan wat achtergrond info van Ed Wood te weten komt. Dat een kerk zijn film sponsorde om een christelijke propagande film te maken, en dan tijdens het hele proces blijven beweren dat 't in orde komt terwijl hij gewoon een Sci-fi / horror ervan maakt :)

Overigens heb ik op de LOTR ook zeker wel e.e.a. aan te merken. Alleen schijn ik 1 van de weinigen te zijn. Zaten hele zwakke dingen in vond ik en vind ze bij vlagen ook slaapverwekkend.

Maargoed, het gaat hier om de slechtste film, dat was LOTR uiteraard niet :)
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

road rebel

Midcall

Jammer dat dit topic ten onder gaat aan het onvermogen van velen die geen onderscheid kunnen maken tussen een film die ze niet leuk vonden en de werkelijk slechtste film ooit.
Stereo: GoldenEar Triton Reference - Audio Research Reference 5SE - Audio Research Reference CD7 (incl. CD8 mod) - Audio Research Reference 75 - Denafrips Terminator DAC + Gaia DDC - Mano Ultra MkIII Farad - Cable Research Lab (CRL) Gold ls-cables - NBS Black Label XLR interlinks - Audioquest Dragon powercables - Audiolund True Silver i2s - Callas Audio Clamprack
HT (geïntegreerd met stereo): Sony VPL-VW590ES - Tonewinner AT-300 - 4x Infinity Renaissance 90 (surround and rears) - GoldenEar SuperCenter Reference (center) - 4x GoldenEar Supersat 60 Atmos - 2x GoldenEar Triton Reference subs - XTZ A2-400 - XTZ A2-300 - Korsun D9 - NBS Statement II XLR kabels.

Ronin79

Ik vond Ricky-Oh al niet geweldig, en slecht.
Net zoals sommige stukjes wat ik heb gezien van rare Japanse films.
Die oa. ook in dit topic werden genoemd.

Maar een van de aller slechte films wat ik ooit heb gezien, was die met Jessica Simpson, op een of andere legerbasis.
Mijn broertje had die jaren geleden aangezet, toen wij daar een keer waren. Heb er nu nog nachtmerries van.
Wat een slechte acteer prestaties waren dat zeg. Kunst kan ik dan nog enig zins waarderen, maar dat.  :wacko:

H&C Hifi

Toch wel een trieste film vond ik Halo 4....

Van het weekend gekeken, is dat ik niets beters te doen had..
Niet de slechtste film ooit, maar wel 1 van de slechtste die ik de afgelopen paar maanden gezien heb.

Gr,

M

road rebel

Videogames en films... Bijna altijd slechte combinaties! Was ook zo met mario bros, mortal combat, alone in the dark enz. soms ben je dan "aangenaam" verrast zoals street fighter. Omgekeerd kan ook, zoals goldeneye!