Het ELECTROCOMPANIET topic

Gestart door gerzom, maart 24, 2012, 15:01:36

Vorige topic - Volgende topic

stefan_82

Citaat van: Jenkins op december 21, 2014, 17:30:02
Ik ben op zoek naar een Electrocompaniet Spider.
Is het mogelijk om die via iemand van dit forum te kopen?

:)
Ben ook benieuwd naar de winst bij het gebruik vd spider..iemand hier ervaring mee?
Sonus Faber Guarneri Memento l Electrocompaniet ECI-5 l Electrocompaniet EMC-1 | Kimber  l  AH!  l

Jenkins

Citaat van: stefan_82 op december 21, 2014, 19:30:46Ben ook benieuwd naar de winst bij het gebruik vd spider..iemand hier ervaring mee?

Ja ik!

;D

Jenkins

Vorige maand ben ik in contact gekomen met Eén Electrocompaniet dealer bij mij in de buurt.
Hifi@Home in Erkelenz.
Die had nog een Spider liggen.

En die ligt nu bij mij.

IMG_9066.jpeg

Mijn voorkeur voor dit merk is er alleen maar sterker door geworden.

Volgende week komt hij langs om me zijn ECP 2 phono voorversterker te plaatsen.
Mag ik op m'n gemakje uitproberen of het een waardige opvolger is voor mijn ECP 1.

:blush:

Jenkins

Vandaag zijn ECP 2 mk1 op proef gekregen.

IMG_9102.jpeg

Komende weken het nodige aan vinyl de ronde laten doen.
 :bigsmile:

Struis

Hmm, ik heb 1x een Electrocompaniet versterker gehoord, en dat deed voor mij hetzelfde als Accuphase: het is onder mijn huid gaan zitten. Ondertussen draai ik met een vintage voor/eind combo van Accuphase, maar Electrocompaniet is nog steeds iets om thuis te proberen. En ik heb het een paar keer al bijna gedaan.. :)
Harbeth M30.1 speakers, Accuphase C-11/P-11 voor- en eindversterker, Tribute (made in Grunn) voorversterker, Thorens TD-124/Jelco SA-750DB/Ortofon 2M-Blue (nu met Woodsong lager), dCS Verona klok, dCS Media Bridge streamer, Meitner MA-2 CD speler en DAC, Nakamichi 682ZX cassettedeck, Tascam MD-350 minidisc recorder, Rel 212SE subwoofer, PS Audio Power Plant. Interconnects van Oyaide, Audioquest (Sky en Earth), power zelfmaak, Puritan en nog wat random spul, ethernetkabels van QED en Audioquest (Carbon).