Het grote Monitor Audio topic

Gestart door BJF, februari 26, 2012, 07:59:28

Vorige topic - Volgende topic

fredenivanca

toen wij die gingen luisteren stonden SFguarnari 5 op een Fezz buizenversterken aangesloten en een cambridge streamer, klonk heel mooi en rustig vooral, later heeft hij de ik meen de venere's op de mcintosh laten horen maar  daarvan hadden we zoiets van laat maar. De thorens speakers waren het ook niet helemaal, denk dat die beter tot hun recht komen in een zeer grote ruimte. We hebben eigenlijk best wel een tijdje doorgebracht bij hyphn speakers, die stonden op een hybride pathos versterker te spelen, Zowel met de streamer als met vinyl prchtig geluid.
We waren ook wel onder de indruk van de cinema waar ze met de anthem AV90 draaiden, een aantal anthem eindbakken en twee classe D versterkers voor de subs.

Al met al nog niet de anthra w10 kunnen beluisteren omdat het te druk was en ze niet de tijd hadden om de sub aan te sluiten. Ik ga hier nog een keer voor terug, waarschijnlijk vrijdag a.s.
LG Oled 77G1~~Acurus Muse~~Mark Levinson 532H(fronts) + 535H(surround atmos)~~Lumin D3 Sbooste~~Monitor Audio PL 300~~MA PLC 350~~MA PL 100~~2x monitor audio anthra W10~~Nvidia Shield pro~~Appletv 4K~~VU solo 4K~~Atmos: Sonus Faber ~~audioquest/inakustik WBT/VDH

Samro

Citaat van: Samro op februari 14, 2025, 21:01:12Van Deynen is de naam  :colgate: Misschien gaan wij er ook even luisteren/kijken.😁
Citaat van: Spijkie op februari 15, 2025, 20:40:11Ja de nieuwe all in one van Macintosh op de guarnari 5, klonk erg goed
Ook de Mcintosh ma5500 met streamer op SF Guarnari 5 beluisterd vanmiddag. Klonk zeker niet verkeerd maar de Piega Master source (als ik me niet vergis) vond ik wel een topper op Pathos Hybride. De Monitor Audio Hymph op een Mcintosh buizen eindversterkes klonk ook erg goed maar vond ik niet beter dan de Piega's. De MA's kosten wel bijna het dubbele van de Piega's.  :blink: afijn mooie middag gehad en 's avonds lekker uit eten geweest. :pompom: 

Spijkie

Citaat van: Samro op februari 16, 2025, 20:22:11Ook de Mcintosh ma5500 met streamer op SF Guarnari 5 beluisterd vanmiddag. Klonk zeker niet verkeerd maar de Piega Master source (als ik me niet vergis) vond ik wel een topper op Pathos Hybride. De Monitor Audio Hymph op een Mcintosh buizen eindversterkes klonk ook erg goed maar vond ik niet beter dan de Piega's. De MA's kosten wel bijna het dubbele van de Piega's.  :blink: afijn mooie middag gehad en 's avonds lekker uit eten geweest. :pompom: 

Hey wat grappig, dan hebben ze versterkers gewisseld ! Waarschijnlijk meer opmerkingen gekregen  :colgate:
Lumin,T+A 1100e,Cardas,Piega,Supra,Audes

Samro

Citaat van: Spijkie op februari 16, 2025, 20:38:26Hey wat grappig, dan hebben ze versterkers gewisseld ! Waarschijnlijk meer opmerkingen gekregen  :colgate:
Ok maar we hebben ook de Mcintosh ma5500 op de SF Sonetto G2 beluisterd. Dus allebeide gehoord. Gewoon gevraagd of we die ook mochten horen. ;D  Was niet heel erg druk dat viel mee eigenlijk.

Samro

Citaat van: Spijkie op februari 16, 2025, 20:38:26Hey wat grappig, dan hebben ze versterkers gewisseld ! Waarschijnlijk meer opmerkingen gekregen  :colgate:
Foutje, je hebt gelijk: De Piega source 3 was op de Mcintosh buizenversterker mc275 en de Monitor audio Hyphn op Pathos Hybride.

fredenivanca

Mijzelf getrakteerd op 2 MA Anthra W10 subjes ;D  Klein van formaat maar ze vullen mijn speakers goed aan.
Opvallend eigenlijk hoe strak die dingen uit de doos spelen. Ze staan nu lekker in te spelen.
Moet zeggen eerste indruk is uitstekend. Kreeg een leuk aanbod voor 2 stuks, dus de oude subs de deur uit gedaan
LG Oled 77G1~~Acurus Muse~~Mark Levinson 532H(fronts) + 535H(surround atmos)~~Lumin D3 Sbooste~~Monitor Audio PL 300~~MA PLC 350~~MA PL 100~~2x monitor audio anthra W10~~Nvidia Shield pro~~Appletv 4K~~VU solo 4K~~Atmos: Sonus Faber ~~audioquest/inakustik WBT/VDH