Heb ik weer

Gestart door Wijx wondere wereld, februari 24, 2012, 20:04:49

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Xstream

Nee, dat hoort niet. Althans, niet in mijn ervaring.
Wel kan die, als die een tijdje in sleep/idle stand heeft gestaan, de 1e keer wat tijd pakken om de schijven weer te activeren. Dus die 1e keer een map openen om data te lezen, ja, dat kan dus even een paar sec. duren. Maar daarna zou 't gewoon weer soepel moeten gaan. Al is dat miss ook weer afhankelijk van hoe snel je NAS is en hoe groot de DIR is die uitgelezen moet worden.
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

Wijx wondere wereld

totaal is het ongeveer 400 gig aan muziek. Morgen proberen een gigabyteswitch te kopen. Ben bang dat de tele2 router het knelpunt is kwa snelheid
Versterking: Gryphon Attila
Bron: Benchmark dac 3B
Luidsprekers: Milestones
Bekabeling: XTC (Henno Appel) en Pink Faun

Xstream

HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

Wijx wondere wereld

Net een switch tussen geplakt. Het is een Dlink geworden, dat andere merk verkochten ze niet. En het goede nieuws, alles werkt nog. Of het sneller is weet ik nog niet, want de NAS is weer aan het scannen
Versterking: Gryphon Attila
Bron: Benchmark dac 3B
Luidsprekers: Milestones
Bekabeling: XTC (Henno Appel) en Pink Faun

dre73

hopen dat het nu goed is!
Spectral DMC-15 MK2,Perreaux 3400,Acoustic Signature Challenger,Bluenote b5 titanium,Benz Ace-s,Pass labs Pearl 2 phono,Auralic Altair G1,zelfbouw luidsprekers,Tellurium Q Ultra black II,Audioquest Sterling,Isotek Aquarius EVO 3.

Wijx wondere wereld

HTPC moet het ook nog gaan doen, maar daar komt hulp bij denk ik
Versterking: Gryphon Attila
Bron: Benchmark dac 3B
Luidsprekers: Milestones
Bekabeling: XTC (Henno Appel) en Pink Faun

dre73

als jij al hulp nodig had.....
dan had ie bij mij het raam uitgevlogen! :D
Spectral DMC-15 MK2,Perreaux 3400,Acoustic Signature Challenger,Bluenote b5 titanium,Benz Ace-s,Pass labs Pearl 2 phono,Auralic Altair G1,zelfbouw luidsprekers,Tellurium Q Ultra black II,Audioquest Sterling,Isotek Aquarius EVO 3.

Wijx wondere wereld

Valt ook wel mee, maar er zit een stukje eigen programmatuur op van hem en ik wil dat niet perongeluk slopen
Versterking: Gryphon Attila
Bron: Benchmark dac 3B
Luidsprekers: Milestones
Bekabeling: XTC (Henno Appel) en Pink Faun

dre73

Spectral DMC-15 MK2,Perreaux 3400,Acoustic Signature Challenger,Bluenote b5 titanium,Benz Ace-s,Pass labs Pearl 2 phono,Auralic Altair G1,zelfbouw luidsprekers,Tellurium Q Ultra black II,Audioquest Sterling,Isotek Aquarius EVO 3.

stevenvanaller

Ja idd ... Ik ben ook wel nieuwsgierig  ;D

Wijx wondere wereld

Hierbij de update, moet het natuurlijk wel goed testen.  :D

Uiteindelijk zelf mar de HTPC helemaal opnieuw ingesteld en aangepast. Nas mounten ging weer simpel, XMBC werkt ook nog steeds perfect. Alleen de squeezebox wil nog wel eens de weg kwijt zijn met de NAS.

Dus 3 pc werken super en lekker rap. Dus ik ga nog wel eens een keer de Knijpdoos eruit gooien, ik vind XBMC zoiezo lekkerder werken.

Nu nog een knappe geluidskaart kopen met een coax uitgang en de geluidskwaliteit vergelijken
Versterking: Gryphon Attila
Bron: Benchmark dac 3B
Luidsprekers: Milestones
Bekabeling: XTC (Henno Appel) en Pink Faun

Nahpets

Staat een ESI Juli@ in de marktsectie voor een hele mooie prijs.
I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

Wijx wondere wereld

Past denk ik niet in mijn kastje. Zijn van die low profile slots

Versterking: Gryphon Attila
Bron: Benchmark dac 3B
Luidsprekers: Milestones
Bekabeling: XTC (Henno Appel) en Pink Faun

EJ

Citaat van: Nahpets op maart 13, 2012, 21:30:09
Staat een ESI Juli@ in de marktsectie voor een hele mooie prijs.
En daar zou ik niet lang mee wachten.... Dat is 1 van de allerbeste kaarten die je op de markt kunt vinden.