TV Serie tips???

Gestart door screamhouse, januari 8, 2012, 12:54:27

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

alexander2

Citaat van: gsuk op januari 15, 2014, 19:15:36
dank je voor de snelle reply

private tracker,dat is jammer ;)

groetjes Emile

Hoezo je komt de web dl releases na verloop van tijd vrijwel toch ook overal tegen?
Ik noem specifiek web dl omdat ik ie prefereer.

Robbo

Onlangs begonnen met The Americans.   Prima serie!

Ik denk als je Homeland goed vind, dat deze ook interessant voor je is.

Xstream

#152
Citaat van: Robbo op februari 10, 2014, 11:08:19
Onlangs begonnen met The Americans.   Prima serie!

Ik denk als je Homeland goed vind, dat deze ook interessant voor je is.
Ik vind Homeland goed, maar The Americans kwam ik niet in. Vond 't vanaf minuut 1 al niet echt geloofwaardig. De karakters boeide me ook niet.
Maar, de productie is niet onaardig. Dus wat voor mij geld hoeft voor anderen niet te gelden :D
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

the witchking

Volg nu sinds een paar weken Black Sails. Dit is een piraten serie. Erg vermakelijk :)

http://www.youtube.com/watch?v=Qh19hCkvVLw

svmnb

Citaat van: the witchking op februari 10, 2014, 18:42:16
Volg nu sinds een paar weken Black Sails. Dit is een piraten serie. Erg vermakelijk :)

http://www.youtube.com/watch?v=Qh19hCkvVLw

De eerste aflevering na 30 seconden uitgezet. Het taalgebruik (bijvoorbeeld getting laid) is veel te modern voor de periode. Dan ben ik er meteen klaar mee. ;D
Panasonic TX-55GZW2004::Denon AVR-X2600H::Panasonic DP-UB9004::Zidoo Z1000Pro::Sony BDPS7200::B&W601 S3::B&W LCR 600 S3::Subwoofer:MJ ref1 MKII::

Xstream

#155
Citaat van: svmnb op februari 10, 2014, 19:55:54
De eerste aflevering na 30 seconden uitgezet. Het taalgebruik (bijvoorbeeld getting laid) is veel te modern voor de periode. Dan ben ik er meteen klaar mee. ;D
Haha, dat klinkt wel heel cheesy :D

Ik kijk uit naar True Detective. Spaar er nog een paar op. Check de ratings: http://www.imdb.com/title/tt2356777/
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

katwax

True Detective en Black Sails zijn er 2 die ik in het oog aan het houden ben.
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

LP

True Detective volg ik al een tijdje. Zeer goed.

Black Sails op dit moment aan het binnenhalen. Eens kijken wat het is. Ook Chicago PD wordt op dit moment gedownload.

Ik gebruik altijd de advanced search van IMDb om nieuwe series op te zoeken. Zo kun je bijvoorbeeld zoeken naar alle series die in 2014 zijn uitgekomen, met meer dan 1000 votes, met een rating hoger dan 7.0 en taal Engels.

Er komt zoveel uit dat je wel een selectie moet gaan maken. En IMDb is daarbij een goede hulp.

Pinda13

True detective, eerst even inkomen, maar na een paar afl.(3 en 4(L)) Zo fantastisch! Breaking bad en misschien wel beter. :headbanging:

Gr.
" no loss of fine detail "

paaj

True Detective ook aan het volgen, zeker vermakelijk. Helaas van tevoren al flink gehyped, tot vervelens toe, maar acteerwerk en productie blijken in ieder geval uitstekend.
Het kan de meest beste serie ooit worden maar ook net zo makkelijk bijzonder tegenvallen. We gaan het zien de komende weken.

Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.
Harbeth M30.1 || NAD M33 || Roon Rock
Apple TV 4K || LG 42C2

Xstream

1e 3 eps van Black Sail gekeken. Tja ... hoogstaand is 't niet, maar op zich wel vermakelijk. Of dat ook zo blijft zal moeten blijken.
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

katwax

Citaat van: LP op februari 11, 2014, 06:59:31
True Detective volg ik al een tijdje. Zeer goed.

Black Sails op dit moment aan het binnenhalen. Eens kijken wat het is. Ook Chicago PD wordt op dit moment gedownload.

Ik gebruik altijd de advanced search van IMDb om nieuwe series op te zoeken. Zo kun je bijvoorbeeld zoeken naar alle series die in 2014 zijn uitgekomen, met meer dan 1000 votes, met een rating hoger dan 7.0 en taal Engels.

Er komt zoveel uit dat je wel een selectie moet gaan maken. En IMDb is daarbij een goede hulp.
Goede tip.

Probleem dat ik soms heb is zoals vermeld dat sommige series gehyped worden en daarom hoge score krijgen in begin bv Terra Nova.
Daarom wacht ik liever tot serie half weg, nadeel hiervan is dat je soms wat achter loopt.
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

Hellbeast

Ik ben net begonnen aan Almost Human. Een zeer vermakelijke serie met best goede special effects. Een tip waardig.
Is er iets mis met de codec of zie je er echt zo rot uit?

Steven Coymans

Citaat van: Hellbeast op februari 14, 2014, 09:28:59
Ik ben net begonnen aan Almost Human. Een zeer vermakelijke serie met best goede special effects. Een tip waardig.

De eerste 9 afleveringen gekeken en is inderdaad niet verkeerd. Sommige verhaallijnen komen bekend voor uit andere series, maar verveelt zeker niet.
Woonkamer
Samsung: UE75RU7170 0 ] Denon x2600h | DaliALTECO C-1/Dali Zensor VOKAL| Himedia q10 pro | Logitech Harmony 885
HT
Epson: EH TW-9400W | Marantz: SR7007 / UD5007 | Focal : 726V / CC700v | SVS PB12-NSD DSP | Zidoo X20

Sailor Jan

Vanaf vandaag beschikbaar: House of Cards seizoen 2. De eerste aflevering was al vrij vermakelijk.
Wees lief voor jezelf

LP

Goed nieuws. Eens kijken of ie al als download te vinden is.

Almost Human is aardig maar geen top. Naast de verhaallijn van de episode is er volgens mij maar één parallelle verhaallijn over de episodes heen. Die maken een serie leuk. Dus voor mij nog iets te oppervlakkig.

Xstream

Citaat van: LP op februari 14, 2014, 19:11:45
Goed nieuws. Eens kijken of ie al als download te vinden is.

Almost Human is aardig maar geen top. Naast de verhaallijn van de episode is er volgens mij maar één parallelle verhaallijn over de episodes heen. Die maken een serie leuk. Dus voor mij nog iets te oppervlakkig.
+1
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

DJLeonardo

Vind het juist wel prettig als afleveringen grotendeels op zichzelf staan. Nu verslingerd geraakt aan Strike Back. Erg realistisch. En je moet wel 2 afleveringen achter elkaar kijken.
Parasound, Lexicon, PMC, Dynaudio, Mac mini met PLEX

papaleo

Na dat we Boss hadden afgesloten,zijn wij gisteren begonnen aan House of Cards....kwa verhaal-lijn lijken ze wel wat van elkaar te hebben.
Wat ik wel (jammer) 'onrealistisch' in H of C vind,is dat Kevin Spacey zo nu en dan de camera inkijkt en het kijkende publiek toespreekt.
Blijft hij dit in de gehele serie doen?
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

katwax

Citaat van: papaleo op februari 15, 2014, 11:14:34
Na dat we Boss hadden afgesloten,zijn wij gisteren begonnen aan House of Cards....kwa verhaal-lijn lijken ze wel wat van elkaar te hebben.
Wat ik wel (jammer) 'onrealistisch' in H of C vind,is dat Kevin Spacey zo nu en dan de camera inkijkt en het kijkende publiek toespreekt.
Blijft hij dit in de gehele serie doen?

Tuurlijk.
Mij stoort het niet, geeft een extra iets aan de serie, maar kan mij voorstellen dat het voor een stuk de inleving van de serie kan wegnemen.
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

katwax

Net eerst aflevering van Utopia gezien. Zeer bizar allemaal, maar het heeft wel mijn aandacht :)
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

Ronin79

Ik weet niet of dit al genoemd is ...

Justified en oa. Banshee. Heel vermakelijk ;)

Xstream

Citaat van: papaleo op februari 15, 2014, 11:14:34
Na dat we Boss hadden afgesloten,zijn wij gisteren begonnen aan House of Cards....kwa verhaal-lijn lijken ze wel wat van elkaar te hebben.
Wat ik wel (jammer) 'onrealistisch' in H of C vind,is dat Kevin Spacey zo nu en dan de camera inkijkt en het kijkende publiek toespreekt.
Blijft hij dit in de gehele serie doen?
Dat maakt voor een deel de serie voor mij. Dat snijdt juist een keer door de kudde heen, met bovendien meer dan alleen een "gadget" aangezien hij verteld wat er aan de hand is of hoe hij de situatie ziet. Weer 's wat anders dan zo'n voice over die zegt wat hij denkt - veel intenser juist :D Maargoed, 't kan je ding niet zijn. Kan ook een kwestie van wennen zijn.
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

Joris1971

Citaat van: katwax op februari 19, 2014, 20:15:43
Net eerst aflevering van Utopia gezien. Zeer bizar allemaal, maar het heeft wel mijn aandacht :)

Utopia? Bedoel je die bagger reality serie op sbs6??

modde239