TV Serie tips???

Gestart door screamhouse, januari 8, 2012, 12:54:27

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

alexander2


LP


Citaat van: alexander2 op maart  2, 2014, 18:15:10
Geweldige serie snoeihard niet voor tere zieltjes.

Bedankt voor de tip. Die gaan we vanavond maar eens even binnenhalen.

Kjelt

Zal al wel genoemd zijn maar ik heb de afgelopen week "Under the dome" gezien, echt weer genieten voor degenen die ook "Lost" konden waarderen  :thumbs-up: en als bonus speelt Hank van Breaking Bad nu als bad guy Big Jim Renny.

Joris1971

Lie to me, is ook erg goed.

katwax

Citaat van: modde239 op maart  2, 2014, 14:25:08
Nope deze: http://www.imdb.com/title/tt2384811/
Het gaat inderdaad over bovenstaande

Citaat van: alexander2 op maart  2, 2014, 18:15:10
Geweldige serie snoeihard niet voor tere zieltjes.


Helemaal mee eens. Ook niet iets om tussendoor te zien, want je moet er wel aandachtig naar kijken.
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

bertje

Meer mensen die The Red Road volgen?
Vindt hem wel erg goed eigenlijk...

http://www.imdb.com/title/tt2505072/?ref_=nv_sr_1
Sony 65A89, Panasonic DP-UB9004 Onkyo TX-RZ900+NS6170, Classe CAP-151+CDP.3, Denafrips Ares II
Mordaunt Short Mezzo 8, Mezzo 5, 903S + Velodyne SPL- 1500R

Xstream

#181
Citaat van: Kjelt op maart  2, 2014, 18:57:36
Zal al wel genoemd zijn maar ik heb de afgelopen week "Under the dome" gezien, echt weer genieten voor degenen die ook "Lost" konden waarderen  :thumbs-up: en als bonus speelt Hank van Breaking Bad nu als bad guy Big Jim Renny.
Vond Lost toch wel een heel ander niveau, zeker in S1.
Vind Under the Dome toch niet meer dan een mislukte B serie eigenlijk. Kwam er niet in. Matig acteerwerk / karakter ontwikkeling en van die saaie, totaal niet interessante, sub verhaallijntjes die niet passen bij een rampscenario, maakt 't IMO simpelweg irritant.

Citaat van: modde239 op maart  2, 2014, 14:25:08
Nope deze: http://www.imdb.com/title/tt2384811/
Gaan we eens bekijken.

Laatste seizoen Sherlock gekeken, blijft toch een topserie. Nu weer verder gegaan met Shameless en eerdaags 't nieuwe seizoen van Justified maar 's aanknallen.


HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

LP


Citaat van: Xstream op april  6, 2014, 14:19:06
Gaan we eens bekijken.

Utopia is een iets wat absurde serie en niet te vergelijken met het werk wat uit de VS komt. Te ver doorgeschoten voor mij en had ook het gevoel dat ik niet naar personen maar naar karikaturen aan het kijken was. Eerste seizoen uitgekeken maar een eventueel tweede seizoen hoef ik niet te zien.

katwax

Citaat van: LP op april 15, 2014, 06:28:57
Utopia is een iets wat absurde serie en niet te vergelijken met het werk wat uit de VS komt. Te ver doorgeschoten voor mij en had ook het gevoel dat ik niet naar personen maar naar karikaturen aan het kijken was. Eerste seizoen uitgekeken maar een eventueel tweede seizoen hoef ik niet te zien.
Absurd is volgens mij niet het juiste woord, bizar misschien.

Inderdaad niet te vergelijken met een normale VS serie, maar dit is dan vooral te wijten aan het feit dat een serie uit de VS meestal niet aan dit niveau kan komen.

uiteindelijk heeft het geen 2de seizoen nodig en indien men er wel 1 maakt moet men oppassen dat ze hetzelfde niveau kunnen halen.
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

LP


Citaat van: katwax op april 15, 2014, 11:25:13
Absurd is volgens mij niet het juiste woord, bizar misschien.

Inderdaad niet te vergelijken met een normale VS serie, maar dit is dan vooral te wijten aan het feit dat een serie uit de VS meestal niet aan dit niveau kan komen.

uiteindelijk heeft het geen 2de seizoen nodig en indien men er wel 1 maakt moet men oppassen dat ze hetzelfde niveau kunnen halen.

Bizar is inderdaad een betere omschrijving. Soms wat moeite met het vinden van de juiste woorden.

Het einde van het seizoen was vrij open. Een tweede seizoen zouden ze er zonder probleem achter kunnen plakken.

Er komen genoeg series uit de VS aan dit niveau. En er zijn er ook genoeg die er overheen gaan. Ook Sherlock en Broadchurch uit GB vind ik stukken beter te pruimen dan Utopia. Dit is gewoon niet my cup of tea.

alexander2

Citaat van: LP op april 15, 2014, 13:51:45
Bizar is inderdaad een betere omschrijving. Soms wat moeite met het vinden van de juiste woorden.

Het einde van het seizoen was vrij open. Een tweede seizoen zouden ze er zonder probleem achter kunnen plakken.

Er komen genoeg series uit de VS aan dit niveau. En er zijn er ook genoeg die er overheen gaan. Ook Sherlock en Broadchurch uit GB vind ik stukken beter te pruimen dan Utopia. Dit is gewoon niet my cup of tea.

Utopia is een serie welke je totaal met geen andere kan vergelijken dat noem ik verfrissend.
Juli 2014 start S2 ik vind het huidig tv aanbod zo eenzijdig neem al die SF series met die poppetjes die een beetje staan te huppelen en een waardeloos script en om de 20 minuten een effectje.

Hanky Panky

Aanrader vd week: Fargo  :headbanging:

Heerlijk stukje manipulatie en zwarte humor door Billy Bob Thornton als de bad guy.

Gebaseerd op de gelijknamige film.
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

Piet342

Ik kan het over het hoofd gezien hebben, maar Ray Donovan is nog niet genoemd. Het is -wat mij betreft- een absolute aanrader! De hoofdpersoon speelt zn rol erg goed en ook zijn vader in de serie, Jon Voight, zet een topprestatie neer. Seizoen 2 begint over 2.5 maand.
The World Is Yours!

Aeron

Citaat van: Piet342 op april 27, 2014, 09:51:24
Ik kan het over het hoofd gezien hebben, maar Ray Donovan is nog niet genoemd. Het is -wat mij betreft- een absolute aanrader! De hoofdpersoon speelt zn rol erg goed en ook zijn vader in de serie, Jon Voight, zet een topprestatie neer. Seizoen 2 begint over 2.5 maand.

Heb deze ook al een tijdje liggen. Lijkt me erg goed, ik ga er binnenkort maar eens aan beginnen!

427 SOHC

Iemand tips waar series in hd downloaden met nl subs? pm pls :ph34r:

Hanky Panky

Citaat van: 427 SOHC op april 27, 2014, 19:03:33
Iemand tips waar series in hd downloaden met nl subs? pm pls :ph34r:

Gewoon op het internet  :D
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

427 SOHC


Joris1971

Citaat van: 427 SOHC op april 27, 2014, 19:03:33
Iemand tips waar series in hd downloaden met nl subs? pm pls :ph34r:

Spotnet

modde239

Citaat van: Piet342 op april 27, 2014, 09:51:24
Ik kan het over het hoofd gezien hebben, maar Ray Donovan is nog niet genoemd. Het is -wat mij betreft- een absolute aanrader! De hoofdpersoon speelt zn rol erg goed en ook zijn vader in de serie, Jon Voight, zet een topprestatie neer. Seizoen 2 begint over 2.5 maand.

+1  :headbanging:

Piet342

Ik heb ook de eerste aflevering van Fargo gezien. Als het hele seizoen zo blijft, ben ik fan  :headbanging:
The World Is Yours!

Bart_M

Van de week een leuke serie als tussendoortje gevonden.
Ideaal als je maar een half uurtje hebt.

Legit van Jim Jefferies: http://www.imdb.com/title/tt2400391/

LP

Ander leuk tussendoortje is Silicon Valley. Nieuwe comedy van HBO. Hoog nerd gehalte. Maar kan me voorstellen dat ie alleen IT-ers aanspreekt.

Matheus

Citaat van: Piet342 op april 29, 2014, 20:49:42
Ik heb ook de eerste aflevering van Fargo gezien. Als het hele seizoen zo blijft, ben ik fan  :headbanging:

Nu3 gezien, maar wordt alleen maar beter. Vooral einde derde aflevering!!
Unison Research | Marantz | Mordaunt-Short | PS3

Nahpets

Ik ben nu The Blacklist aan het volgen. Wereldrol van James Spader, propvol aktie en spanning. Minpuntjes zijn de af en toe wat onnavolgbare/onlogische verhaallijnen binnen de aflevering. De hoofdlijnen zijn daarentegen erg sterk en verrassend. Al met al een hele aardige serie. Overigens duidelijk minder geschikt om af en toe een aflevering te kijken, gewoon bij S01E01 beginnen dus.
I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

WilcoL

Is "The Americans" al genoemd? Geweldige serie over spionage eind jaren 79-begin jaren 80. Ik vind het echt een enorm goede serie waar ik elke weer weer voor klaar ga zitten...
@Woonkamer 1: Epson TW7300 - Kingpin TAB240 - Panasonic 50GT60 - Denon AVR-X4300 - Denon DBT-1713UD - Tannoy Revolution Signature DC6, DC6LCR & DC4 - JL Audio 12w3v3 (2x) @ Hypex DS4.0 (2x) - Technics SLQD33 & Grado Prestige Red - Dune Solo 4k – Nvidia Shield - Synology NAS
@Woonkamer 2: Denon RCD-N10 - Tannoy Arena - Tannoy TS500
@Car: Pioneer z9200DAB - Morel - Phase Linear