3 Eenheden breed zwevend rack

Started by Arno P, July 31, 2011, 08:37:04

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Arno P

Bestaat zoiets?

Metertje vijftig oid breed, 3 schappen en "zwevend" dus zonder zichtbare steunpilaren...EN met een behoorlijk draagvermogen?

dre73

en dat vraagt een zelfbouwer.......... :D
Spectral DMC-15 MK2,Perreaux 3400,Acoustic Signature Challenger,Bluenote b5 titanium,Benz Ace-s,Pass labs Pearl 2 phono,Auralic Altair G1,zelfbouw luidsprekers,Tellurium Q Ultra black II,Audioquest Sterling,Isotek Aquarius EVO 3.

Arno P

Quote from: dre73 on July 31, 2011, 08:39:48
en dat vraagt een zelfbouwer.......... :D

;-) Ik voelde hem al aan komen

dre73

ik ben ook met een rack bezig......
ik heb ook naar kant en klaar gekeken,maar mooi is wel heel erg prijzig..... :D

maar met een paar werkbladen van ikea heb je al snel een fraai rack. ;)
Spectral DMC-15 MK2,Perreaux 3400,Acoustic Signature Challenger,Bluenote b5 titanium,Benz Ace-s,Pass labs Pearl 2 phono,Auralic Altair G1,zelfbouw luidsprekers,Tellurium Q Ultra black II,Audioquest Sterling,Isotek Aquarius EVO 3.

Arno P

Quote from: dre73 on July 31, 2011, 09:31:51
ik ben ook met een rack bezig......
ik heb ook naar kant en klaar gekeken,maar mooi is wel heel erg prijzig..... :D

maar met een paar werkbladen van ikea heb je al snel een fraai rack. ;)

Draagkracht >50kg?

Wijx wondere wereld

afhankelijk van je muur. Desnoods een plaat aan de andere kant en dan met draadeinden aan de gang
Versterking: Gryphon Attila
Bron: Benchmark dac 3B
Luidsprekers: Milestones
Bekabeling: XTC (Henno Appel) en Pink Faun

CoSo

Quote from: dre73 on July 31, 2011, 09:31:51
maar met een paar werkbladen van ikea heb je al snel een fraai rack. ;)
maar die zijn erg zwaar, kan je beter 25 of 30mm multiplex nemen.

Arno P

Quote from: dre73 on July 31, 2011, 09:31:51
ik heb ook naar kant en klaar gekeken,maar mooi is wel heel erg prijzig..... :D

Bijvoorbeeld?

dre73

niet specifiek naar jouw opbouw,maar naar mooie meubels/racks in het algemeen.....

de prijzen zijn echt als hoog te omschrijven....
Spectral DMC-15 MK2,Perreaux 3400,Acoustic Signature Challenger,Bluenote b5 titanium,Benz Ace-s,Pass labs Pearl 2 phono,Auralic Altair G1,zelfbouw luidsprekers,Tellurium Q Ultra black II,Audioquest Sterling,Isotek Aquarius EVO 3.

Midcall

Quote from: Arno P on July 31, 2011, 08:37:04
Bestaat zoiets?

Metertje vijftig oid breed,
Woon je in een verbouwd sportbad ofzo?  ;D
http://www.htforum.nl/showcase/usersetdetail.php?id=62 - Genesis 350+ - Audio Research Reference 3 - Audio Research Reference CD7 (incl. CD8 mod) - Audio Research Reference 250 - Cable Research Lab (CRL) Gold ls-cables - NBS Statement XLR interlinks - Cardas Golden Reference powercords - Sony VPL-HW50ES - Yamaha CX-A5100 - Infinity Renaissance 90 rears - Callas Audio Clamprack - Bada Purer 3.8SE - Squeezebox Classic - Audio-GD NFB-8 DAC -

Midcall

Quote from: Arno P on July 31, 2011, 15:55:08
Draagkracht >50kg?
Dan heb je waarschijnlijk ook behoorlijk wat diepte nodig, en hoe dieper de plank, hoe zwaarder de beugel moet zijn waar het aan komt te hangen.
http://www.htforum.nl/showcase/usersetdetail.php?id=62 - Genesis 350+ - Audio Research Reference 3 - Audio Research Reference CD7 (incl. CD8 mod) - Audio Research Reference 250 - Cable Research Lab (CRL) Gold ls-cables - NBS Statement XLR interlinks - Cardas Golden Reference powercords - Sony VPL-HW50ES - Yamaha CX-A5100 - Infinity Renaissance 90 rears - Callas Audio Clamprack - Bada Purer 3.8SE - Squeezebox Classic - Audio-GD NFB-8 DAC -

Arno P

Heb al een ideetje gevonden ....op basis van een draagarmstelling  ;) :D...gaat helemaal lukken...maar eerst even de hoorns afbouwen  ;)

CoSo

Quote from: Arno P on August  9, 2011, 12:22:26
Heb al een ideetje gevonden ....op basis van een draagarmstelling  ;) :D...gaat helemaal lukken...maar eerst even de hoorns afbouwen  ;)
en het idee is  ;)

Arno P