The CinemaLounge

Started by high-q, July 18, 2011, 14:27:41

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

high-q

Quote from: Danny1981 on December 12, 2011, 12:13:07
Dat is het betere nieuws  :clapping: en een mooi vooruitzicht...

Een hele opluchting inderdaad, pfffeeew  :satisfied:
Het vooruitzicht blijft ondanks de tegenslagen mooi  O0

Quote from: Danny1981 on December 12, 2011, 12:13:07
Had inderdaad ook een stuk minder af kunnen lopen.

Kan nog steeds met de eerste grote tegenslag die ik heb gehad. De eerste "aannemer" heeft een klusje van 1,5k verprutst en heeft, na inspectie van een schade-expert, een schade achtergelaten van dik 7k :omg:

Rechtzaak tegen deze pipo loopt nog steeds. Helaas heb ik de herstelkosten voorlopig uit eigen zak moeten betalen  :nopompom:

Quote from: skyfox on December 12, 2011, 13:10:42
Er zijn denk ik zat mensen die er minder vrolijke verhalen op nahouden als het om leveranciers gaat.

... of andere partijen zoals hierboven genoemd
HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

Annuk

Nog geen vorderingen weer High-Q? of druk bezig met het "verbouwen" en geen tijd om te posten?  ;)
Pioneer VSX-920-K   -   Pioneer BDP-430   -   Mordaunt Short Aviano 1 (4x)   -   Mordaunt Short Aviano 5   -   AudioQuest Pearl HDMI-kabels   -   AudioQuest NRG-X2   -   AudioQuest NRG-X3   -   Beyer Dynamic DT900 Premium   -   FireStone Audio Fubar 4+   -   (nog wel)Samsung Syncmaster 2333HD   -   Acer Aspire M7720 PC    -   Acer Aspire Ethos 5951 G Laptop

high-q

Quote from: Annuk on December 20, 2011, 12:19:11
Nog geen vorderingen weer High-Q? of druk bezig met het "verbouwen" en geen tijd om te posten?  ;)

Eerder druk met wachten dan met verbouwen  ;D

Maar grappig dat je net vandaag je vraag post, want vanmorgen zijn mijn radiatorombouwen bezorgd. Afgelopen vrijdag ben ik in de werkplaats wezen kijken naar het resultaat, hier was ik erg tevreden over. Vanmorgen stond de vrachtwagen om iets voor 9 voor de deur om de onderdelen af te leveren. Nadat ik alles uit had gepakt heb ik het tijdelijk even op zijn plek gezet en er wat foto's van gemaakt:

In de werkplaats






Tijdelijke opstelling totdat ze geschilderd worden







dit was de schets


De radiatorombouwen staan nu los op hun plek. De bedoeling is dat deze, nadat ze geschilderd zijn, aan de wanden gemonteerd worden. De onderkant van de ombouwen hebben dezelfde vorm en hoogte als de plint, voordat deze hun vaste plek krijgen moeten de onderkant van de ombouwen en de plinten dus eerst nog in verstek gezaagd worden. Verder ben ik tevreden met het geleverde werk, al moet ik toch zeggen dat ze wat groter zijn dan ik had verwacht. Misschien dat ze wat minder groot lijken als ze wit geschilderd zijn.

Verder is het nog steeds wachten tot de schilder langs komt voor zijn herstelwerk. Ik verwacht dat hij ergens volgende week begint.
HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

skyfox

De ombouwen zien er goed uit! Helemaal gaaf dat je de plint eigenlijk laat doortrekken op de ombouwen. Zo krijg je een heel gaaf geheel. Het oogt ook wel heel klassiek. Nice!  :clapping:
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Bluesound Node 2i | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC X7900 | Adea Reference Grey 100" 16:9

larzie

Nice T.! Denk dat ik je met de tijd eens het telefoonnummer vraag van die meubelmaker van jou voor als ik een nieuw hifi/tv meubel wil. Eens horen wat hij daar voor vraagt :)
Stereo set: || Lyngdorf TDAI 2170 || Tannoy DC10T || JL Audio Fathom F112 || Nordost Flatline Gold mk2 || --- PC Set: || Denon AVR X1000 || Eltax Monitor III ||

Larzie HT

HTip

Ik vind normaal ombouwkasten niet zo mooi, maar in jouw geval passen ze erg goed in de ruimte. Zeker als ze een kleurtje hebben gehad. Je kan zien dat hier een vakman aan het werk is geweest :thumbs-up:
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Annuk

ze zien er indd. heel mooi en netjes uit:) die radiator kasten :) en helemaal netjes dat je ze gaat "inwerken" met je plinten.. gaat er vast rete chic uitzien :)
als je ooit eens mensen op bezoek wilt hebben houd ik me aanbevolen om eens langs te komen in je private HT ruimt :) :D
Pioneer VSX-920-K   -   Pioneer BDP-430   -   Mordaunt Short Aviano 1 (4x)   -   Mordaunt Short Aviano 5   -   AudioQuest Pearl HDMI-kabels   -   AudioQuest NRG-X2   -   AudioQuest NRG-X3   -   Beyer Dynamic DT900 Premium   -   FireStone Audio Fubar 4+   -   (nog wel)Samsung Syncmaster 2333HD   -   Acer Aspire M7720 PC    -   Acer Aspire Ethos 5951 G Laptop

larzie

Maar je hebt dus toch gekozen om de voorkant van de radiatorombouw dicht te laten trouwens? Meende dat je nog ging overwegen om de voorkant anders te maken, zodat de radiatoren meer warmte zouden afgeven.
Stereo set: || Lyngdorf TDAI 2170 || Tannoy DC10T || JL Audio Fathom F112 || Nordost Flatline Gold mk2 || --- PC Set: || Denon AVR X1000 || Eltax Monitor III ||

Larzie HT

VlisChris

De kasten zien er erg mooi uit zo. Mooi passend bij je ruimte inderdaad.
Enige is dat ik echt voor je hoop dat ze de warmte niet teveel tegenhouden om naar jou te stralen en dat ze niet alleen je plafond gaan verwarmen zo :) Maar dat zal vast over nagedacht zijn, dus dat komt (hopelijk) wel goed ;)
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

high-q

Quote from: skyfox on December 20, 2011, 15:20:43
De ombouwen zien er goed uit! Helemaal gaaf dat je de plint eigenlijk laat doortrekken op de ombouwen. Zo krijg je een heel gaaf geheel. Het oogt ook wel heel klassiek. Nice!  :clapping:

Dankjewel!
Vooraf heb ik de timmerman gevraagd alles op elkaar af te stemmen, zodat alle losse onderdelen uiteindelijk één geheel vormen. Als ze straks geschilderd zijn en strak tegen de wand staan, loopt alles mooi in elkaar over :)
HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

high-q

Quote from: larzie on December 20, 2011, 15:46:23
Nice T.! Denk dat ik je met de tijd eens het telefoonnummer vraag van die meubelmaker van jou voor als ik een nieuw hifi/tv meubel wil. Eens horen wat hij daar voor vraagt :)

Moet je even wachten tot mijn audiokast er is, die komt namelijk van een meubelmaker. De timmerman waar ik alle sieronderdelen heb laten laten maken was wat prijziger met audiomeubels. Het audiomeubel wordt aankomende zaterdag bezorgd

Quote from: larzie on December 21, 2011, 07:07:09
Maar je hebt dus toch gekozen om de voorkant van de radiatorombouw dicht te laten trouwens? Meende dat je nog ging overwegen om de voorkant anders te maken, zodat de radiatoren meer warmte zouden afgeven.

Klopt, ik heb het inderdaad overwogen. Mijn wederhelft vond open echter niet mooi  ;D
HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

high-q

Quote from: HTip on December 20, 2011, 22:43:46
Ik vind normaal ombouwkasten niet zo mooi, maar in jouw geval passen ze erg goed in de ruimte. Zeker als ze een kleurtje hebben gehad. Je kan zien dat hier een vakman aan het werk is geweest :thumbs-up:

Dankjewel! Mijn wederhelft vindt het donkere hok er nu ook wat huiselijker uit zien, zoals we vanaf het begin ook een beetje in gedachten hadden. Ik ben ook erg blij met de timmerman, heel erg bijzonder dat we de samenwerking op afstand hebben gedaan en dat het resultaat van zijn geleverde werk allemaal precies past en zo is geworden als we wilden :bigsmile:


Quote from: Annuk on December 21, 2011, 00:42:58
ze zien er indd. heel mooi en netjes uit:) die radiator kasten :) en helemaal netjes dat je ze gaat "inwerken" met je plinten.. gaat er vast rete chic uitzien :)
als je ooit eens mensen op bezoek wilt hebben houd ik me aanbevolen om eens langs te komen in je private HT ruimt :) :D

Dankjewel, ik ben zelf ook erg benieuwd naar het eindresultaat. Nog eventjes geduld  :angel:
Tegen de tijd dat het af is sta ik zeker wel open voor een M&G  ;)


Quote from: Christiaan S on December 21, 2011, 08:49:28
De kasten zien er erg mooi uit zo. Mooi passend bij je ruimte inderdaad.
Enige is dat ik echt voor je hoop dat ze de warmte niet teveel tegenhouden om naar jou te stralen en dat ze niet alleen je plafond gaan verwarmen zo :) Maar dat zal vast over nagedacht zijn, dus dat komt (hopelijk) wel goed ;)

Dankjewel! Kan niet wachten tot het echt een geheel gaat worden :)
De radiatorombouwen hebben een convectiewerking. Ze houden directe afstraling van de radiator wel wat tegen, wat erop neer komt dat het langer duurt voordat de ruimte verwarmd is. Als de temperatuur eenmaal stabiel is, dan valt het op zich wel weer mee.

HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

Kjelt

wow mooi hoor. Ik wist alleen niet dat je deze ombouwen van massief hout mocht maken. Ik dacht dat de temperatuurschommelingen maar vooral de droogte van de lucht er voor zou zorgen dat het hout ging scheuren en krom trekken. In ieder geval zou ik wel adviseren een luchtbevochtiger in de ruimte te plaatsen als het gaat vriezen  ;)

mtissink

Voor jou is in elk geval duidelijk wat het doel van 2012 gaat worden.
Ruimte af en filmpjes kijken! :D
Links: Topic -/- Tracks -/- </a>

larzie

Quote from: high-q on December 21, 2011, 11:43:25
Moet je even wachten tot mijn audiokast er is, die komt namelijk van een meubelmaker. De timmerman waar ik alle sieronderdelen heb laten laten maken was wat prijziger met audiomeubels. Het audiomeubel wordt aankomende zaterdag bezorgd

Klopt, ik heb het inderdaad overwogen. Mijn wederhelft vond open echter niet mooi  ;D

Ik denk dat ik binnenkort dan maar gewoon weer een langs moet komen. Ben volgende week toch de hele week in principe vrij. Of moet jij wel werken?

Ik snap wel dat je wederhelft het niet mooi vond. Het is gewoon een verkapt excuus, zodat ze een reden heeft om tegen je aan te kruipen als ze het koud krijgt vanwege die radiatorombouw :D Vrouwen zijn o zo slim!
Stereo set: || Lyngdorf TDAI 2170 || Tannoy DC10T || JL Audio Fathom F112 || Nordost Flatline Gold mk2 || --- PC Set: || Denon AVR X1000 || Eltax Monitor III ||

Larzie HT

high-q

Quote from: Kjelt on December 21, 2011, 11:55:23
wow mooi hoor. Ik wist alleen niet dat je deze ombouwen van massief hout mocht maken. Ik dacht dat de temperatuurschommelingen maar vooral de droogte van de lucht er voor zou zorgen dat het hout ging scheuren en krom trekken. In ieder geval zou ik wel adviseren een luchtbevochtiger in de ruimte te plaatsen als het gaat vriezen  ;)

Thanks!
Ze zien er wat massiever uit dan dat ze zijn, komt door al die sierlijsten er omheen denk ik.  Je kan ze in principe met één hand optillen, bij die grote wordt het alleen wat moeilijk vanwege de lengte. Bedankt voor de tip, ik zal eens kijken naar luchtbevochtigers.


Quote from: mtissink on December 21, 2011, 12:07:38
Voor jou is in elk geval duidelijk wat het doel van 2012 gaat worden.
Ruimte af en filmpjes kijken! :D

Vooral dat eerste, filmpjes kijken gaat sowieso eerst wel door in de woonkamer :D


Quote from: larzie on December 21, 2011, 12:42:40
Ik denk dat ik binnenkort dan maar gewoon weer een langs moet komen. Ben volgende week toch de hele week in principe vrij. Of moet jij wel werken?

Ik zal even kijken welke dag het beste uit komt, het is altijd wat lastig rondom de feestdagen. Ik ben zoals het er nu naar uit ziet wel vrij :)
Kunnen sowieso wel ff een filmpje kijken. Heb je nog iets op je "To-watch-list"  staan?
HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

larzie

Quote from: high-q on December 21, 2011, 14:27:42
Ik zal even kijken welke dag het beste uit komt, het is altijd wat lastig rondom de feestdagen. Ik ben zoals het er nu naar uit ziet wel vrij :)
Kunnen sowieso wel ff een filmpje kijken. Heb je nog iets op je "To-watch-list"  staan?

Hmmm misschien dat Immortals binnenkort uitkomt? Weet niet of er binnenkort nog goede films uitkomen.

Stereo set: || Lyngdorf TDAI 2170 || Tannoy DC10T || JL Audio Fathom F112 || Nordost Flatline Gold mk2 || --- PC Set: || Denon AVR X1000 || Eltax Monitor III ||

Larzie HT

high-q

Quote from: larzie on December 21, 2011, 15:09:03
Hmmm misschien dat Immortals binnenkort uitkomt? Weet niet of er binnenkort nog goede films uitkomen.

We vinden vast wel iets ;)

HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

high-q

Kleine update ...

Gisteren een telefoontje gehad van de meubelmaker dat het audiomeubel aankomende zaterdagochtend tussen 10:00 en 11:00 bezorgd wordt. Ben erg benieuwd, want deze heb ik nog helemaal niet gezien.

Toen ik gisteren thuis kwam werd ik ook aangenaam verrast: De schilder was langs geweest om een begin te maken met de herstelwerkzaamheden. Er lag nieuw dikker behangpapier klaar en er was een begin gemaakt aan het wegwerken van de oneffenheden. Als het goed is gaat hij vandaag verder en is hij met een beetje geluk voor de kerst klaar :)
HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

Annuk

Quote from: high-q on December 22, 2011, 12:10:17
Kleine update ...

Gisteren een telefoontje gehad van de meubelmaker dat het audiomeubel aankomende zaterdagochtend tussen 10:00 en 11:00 bezorgd wordt. Ben erg benieuwd, want deze heb ik nog helemaal niet gezien.

Toen ik gisteren thuis kwam werd ik ook aangenaam verrast: De schilder was langs geweest om een begin te maken met de herstelwerkzaamheden. Er lag nieuw dikker behangpapier klaar en er was een begin gemaakt aan het wegwerken van de oneffenheden. Als het goed is gaat hij vandaag verder en is hij met een beetje geluk voor de kerst klaar :)

Mooi dat je meubel a.s. zaterdag al komt :) en ben ook zeer benieuwd hoe die er uit gaat zien, en natuurlijk helemaal leuke verrassing dus dat de schilder is langs geweest (zonder jou medeweten tot nu toe ;) )
Ik hoop ook voor je dat je de wanden dan voor de kerst weer klaar hebt :) zou wel helemaal mooi zijn, kan je er miss zelfs je kerst diner nog houden :P

Pioneer VSX-920-K   -   Pioneer BDP-430   -   Mordaunt Short Aviano 1 (4x)   -   Mordaunt Short Aviano 5   -   AudioQuest Pearl HDMI-kabels   -   AudioQuest NRG-X2   -   AudioQuest NRG-X3   -   Beyer Dynamic DT900 Premium   -   FireStone Audio Fubar 4+   -   (nog wel)Samsung Syncmaster 2333HD   -   Acer Aspire M7720 PC    -   Acer Aspire Ethos 5951 G Laptop

high-q

Quote from: Annuk on December 22, 2011, 13:07:26
Mooi dat je meubel a.s. zaterdag al komt :) en ben ook zeer benieuwd hoe die er uit gaat zien, en natuurlijk helemaal leuke verrassing dus dat de schilder is langs geweest (zonder jou medeweten tot nu toe ;) )
Ik hoop ook voor je dat je de wanden dan voor de kerst weer klaar hebt :) zou wel helemaal mooi zijn, kan je er miss zelfs je kerst diner nog houden :P

Bij het overleg met de meubelmaker hebben we besloten de onderkant dicht te maken, vanwege de hoeveelheid stof die zich er anders onder zou gaan verzamelen en de randen wat minder overhang te geven. Deze randen zijn allemaal wat subtieler geworden en zijn wat "platter" dan de randen van de radiatorombouwen.

LOL, ik heb nog geen thermostaat voor die ruimte en in een half afgewerkte ruimte waar een verflucht hangt zitten eten lijkt me sowieso niet echt gezellig  :P

Edit:

Deze kast, maar dan met de aanpassingen zoals hier boven beschreven staat


HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

HTip

Goed nieuws zo aan het eind van het jaar. Hopelijk dat alles vanaf nu wat soepeler gaat verlopen.
Op naar de volgende foto-update ;)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

CoSo

Schitterende stijl  :wub: :inlove: :web:

Dit zou ik ook zo in me huis doen  :worship:

Moet zeggen dat ik de deuren in de schets wel mooier vind de deuren die er nu in zitten.  ;)

Jean Sibelius

Erg mooie ombouwen voor de radiatoren! :) Het laten doorlopen van de plinten is ook erg strak gevonden 8)

Hopelijk is de schilder snel klaar met de herstelwerkzaamheden, dan kun jij weer verder met de ruimte :pompom:
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

high-q

Quote from: HTip on December 22, 2011, 13:43:38
Goed nieuws zo aan het eind van het jaar. Hopelijk dat alles vanaf nu wat soepeler gaat verlopen.
Op naar de volgende foto-update ;)

Inderdaad goed nieuws en de foto-update is ook wat eerder dan verwacht. Had niet verwacht dat ik foto's kon maken van de ruimte, maar door de lichte kleur van de grondverf is het wel gelukt :)

Quote from: CoSo on December 22, 2011, 14:46:28
Schitterende stijl  :wub: :inlove: :web:
Dit zou ik ook zo in me huis doen  :worship:
Moet zeggen dat ik de deuren in de schets wel mooier vind de deuren die er nu in zitten.  ;)

Dankjewel, dat vind ik echt een ontzettend mooi compliment  :blush:
De deuren zijn uitgekozen op het aangepaste ontwerp (paneelindeling van de radiatorombouw) en waren op dat moment in de aanbieding  ;D

Quote from: Jean Sibelius on December 22, 2011, 19:19:06
Erg mooie ombouwen voor de radiatoren! :) Het laten doorlopen van de plinten is ook erg strak gevonden 8)
Hopelijk is de schilder snel klaar met de herstelwerkzaamheden, dan kun jij weer verder met de ruimte :pompom:

Bedankt, ik ben er erg blij mee en kan niet wachten tot ze geschilderd kunnen worden.
Hieronder een update over de huidige stand van zaken.
HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge