Rega komt met opvolger voor klassieker...

Started by Alco, July 3, 2011, 18:48:35

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Oud lid

Quote from: Alco on August 17, 2011, 10:14:10
Dat bedoelde ik er niet mee te zeggen... ::)
Ik bedoelde dat de P3-24 de laatste tijd iets van € 900,- moest kosten, excl. element.
(dan wel met externe PSU, maar je had geen keuze, want zonder was ie niet meer leverbaar)

Was als aansporing bedoeld, Alco. :bigsmile: Omdat ik uit al je bijdragen weet dat je nog steeds twijfelt over een draaitafel. Dus ik zeg gewoon kopen en af en toe een plaatje opleggen. En niet meer verkopen, want dan begint de twijfel weer opnieuw.

Erwin B

Alco

QuoteWas als aansporing bedoeld, Alco. :bigsmile: Omdat ik uit al je bijdragen weet dat je nog steeds twijfelt over een draaitafel

Aah ok...  zoals ik er nu over denk komt er (voorlopig) geen draaitafel.
De nadelen wegen niet op tegen de voordelen.
Een bijkomend nadeel is dat ik dan graag zo'n Ikea Expedit kast zou willen om de (toekomstige) LP-collectie in op te bergen, maar heb daar geen ruimte meer voor in m'n woonkamer.

Wat de Rega RP3 betreft... die heeft net als zijn voorganger, dusdanig dikke pluggen dat deze niet goed in m'n versterker passen. (het maakt nog net contact, maar daar is alles mee gezegd), dus de RP3 zou 't zeker niet worden.

Rega IO, Bluesound Node N130, Dali Oberon 1's op Solidsteel SS-6 stands. (kabels: Chord Clearway rca + De Groef Audio)

ThijsG

Quote from: Alco on August 17, 2011, 11:17:37
Aah ok...  zoals ik er nu over denk komt er (voorlopig) geen draaitafel.
De nadelen wegen niet op tegen de voordelen.
Een bijkomend nadeel is dat ik dan graag zo'n Ikea Expedit kast zou willen om de (toekomstige) LP-collectie in op te bergen, maar heb daar geen ruimte meer voor in m'n woonkamer.

Wat de Rega RP3 betreft... die heeft net als zijn voorganger, dusdanig dikke pluggen dat deze niet goed in m'n versterker passen. (het maakt nog net contact, maar daar is alles mee gezegd), dus de RP3 zou 't zeker niet worden.


Gewoon doen joh! Waar een wil is een weg :P Vinyl :D
"Why play so many notes instead of just choosing the most beautiful?" Miles Davis

Oud lid

Even een paar andere plugjes aan laten solderen. Als je hem bij een winkel koopt zullen ze dat zeker willen doen.


Erwin B

AbZ

Quote from: Alex Groningen on August 17, 2011, 10:21:55
Wat heeft die meneer of mevrouw nog meer gedaan dan dan beltoontjes componeren?  :D
polyfone beltonen  :devil: