A Woman’s Nightmare….

Gestart door twani, juni 25, 2011, 16:21:10

« vorige - volgende »

0 leden en 27 gasten bekijken dit topic.

Raymond187

Citaat van: twani op november 11, 2016, 15:02:12

Het forum is een ouwe mannenclubje geworden en daar wil ik niet (langer meer) actief onderdeel van zijn ...
Praat voor jezelf ..ouwe :D

Ik ben jong  8)

Lees vaak dingen, en heb dan wel is zo,n reactie nou nodig? En lees net zo vaak dat iemand begint te mauwen over een reactie op hem, en denk ik ook...zo erg is dat toch helemaal niet..

Je kan niet voor een ander bepalen hoe iets overkomt. Nadeel van platte tekst.

Ach..hou je meer tijd over voor youfap.cum  :pompom:

Raphie

Twani gewoon lekker blijven lezen, ik vind je een geschikte peer, maar dit soort aankondigingen hebben vaak toch wel een beetje Diva gehalte. Zou het je niks doen dan zou het gewoon verwateren zonder aankondiging.

Ik begrijp je onvrede over de betutteling, maar dat is part of the deal. Ik post gewoon niet meer, behalve als ik even een paar dagen in pitbull modus ben :D

Het "afscheid" is alleen een stok achter de deur voor jezelf, anderen hebben er eigenlijk geen boodschap aan.
JBL PRX Power!

Martin!!!

De nieuwe Deleted Member3 ???

Nee toch......

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk

mainly British stuff

Sirius666

Ik vind het soms maar een duffe bedoeling waar idd geen ruimte voor wat fellere discussie is. Gevalletje autoriteit laten gelden? Who knows....met Cartman deed het toen ook wat.

Mode/admins behoren zich m.i. niet privé te bewegen op een forum. Anoniem onder een andere gebruikersnaam geen probleem maar niet onder hun 'werknaam'. Puur om belangenverstrengeling te voorkomen. Lijkt mij niet geheel onlogisch.

Staaled

Gezien je zelf breedverkondigde 'uitontwikkeling' en 'klaarmetdesetzijn' verbaast het mij niet.
Hier draait het toch vaak om (aankoop van) glimmers, wappers en subwooferdiscussie. :yawnee: :D

Dan kun je eindeloos muziek posten en hoe tevreden je bent, wat enkel  :worship: is ,maar dat zijn niet de brandstoffen waar dit soort fora op draaien. :yinyang:
"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

twani

#14830
Citaat van: Raphie op november 11, 2016, 15:30:44
Twani gewoon lekker blijven lezen, ik vind je een geschikte peer, maar dit soort aankondigingen hebben vaak toch wel een beetje Diva gehalte. Zou het je niks doen dan zou het gewoon verwateren zonder aankondiging.

Ik begrijp je onvrede over de betutteling, maar dat is part of the deal. Ik post gewoon niet meer, behalve als ik even een paar dagen in pitbull modus ben :D

Het "afscheid" is alleen een stok achter de deur voor jezelf, anderen hebben er eigenlijk geen boodschap aan.

Dat van dat Diva gehalte klopt misschien eigenlijk wel een beetje Raph :D   

En in dit voorbeeld schuilt meteen een deel van de Crux.. Ik vind het namelijk prima dat iemand dat over mij zegt, voel mij er niet door gekwetst en kan er zelfs hartelijk om lachen.

Maw,  het incasseringsvermogen en de humor zijn bij sommigen onderontwikkelde elementen..... :D   

Niet raar, het forum is niet veel meer dan een dwarsdoorsnede van de bevolking en daar kom je dit mankement ook frequent tegen..... :)

VlisChris

Citaatook al heeft hij mij via een ander forum zijn ban op zijn eigen bekende wijze mij verweten

dan geeft die je teveel eer :D Joris heeft het zelf voor zichzelf verpest. Niet jij. Niet pietje. Niet de admins.
Gewoon hijzelf ;)
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

chansig

Citaat van: Christiaan S op november 11, 2016, 18:02:33
dan geeft die je teveel eer :D

Volgens mij heb ik ook zoiets tegen hem gezegd....maar hij bleef erin volharden dus heb ik hem maar gelijk gegeven. :D

Gr. Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

VlisChris

Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

op eigen verzoek verwijderd.

Citaat van: twani op november 11, 2016, 17:48:22
...het forum is niet veel meer dan een dwarsdoorsnede van de bevolking...

Nou...

:butbut:

Niet echt hoor.

J.A.F._Doorhof

Jammer,
Maar vooral jammer dat de mods de schuld feitelijk krijgen.

In mijn optiek is ALLES hier mogelijk, ook diepte discussies.
Zolang de algehele vormen van fatsoen maar bewaard blijven.

Mensen die een ban krijgen, helemaal een permanente hebben het er echt wel naar gemaakt, geloof me.
Vaak gaan daar al flinke mail discussies tussen het lid en de modteam aan vooraf, omdat we altijd zullen proberen het lid te behouden, maar als na herhaaldelijke uitleg, waarschuwingen en herhaaldelijke korte bans het lid de fout in blijft gaan..... tja wat moet je dan.

Even voor de goede orde, de fout ingaan word niet door de mods bedacht.
We krijgen verschillende reports binnen, daar word naar gekeken en ALLEEN als er echt een probleem is dan word er eerst contact gezocht en daarna verwijderd, of bij kleine dingen verwijderd en een kleine uitleg gepost.

Natuurlijk zijn er altijd mensen die vinden dat het mod team TE streng is, of TE veel aanwezig.
maar goed in het echte leven zijn er ook mensen die vinden dat ZIJ gewoon vuil op de weg mogen gooien, andere mensen mogen afsnijden, bumper mogen kleven, dat door rood rijden niet voor hun bedoeld is etc. etc.

Als je echt vind dat je daarom weg moet zeg ik..... foutje van jezelf.
Als je vind dat je INTERESSE anders liggen zeg ik, jammer en hopelijk tot ziens als die interesses weer terug komen.

NIEMAND maar dan ook echt NIEMAND zal ZOMAAR tegen een conflict met een mod oplopen, maar feit is wel dat er regels zijn en dat om 90% van het forum een goede ervaring te geven we soms 10% moeten aanspreken. Mensen als Raphie, Joris etc. hebben het echt aan hunzelf te danken, hoe vaak die al wel niet kort geband zijn, gewaarschuwd etc. wil je echt niet weten.

Het nadeel van dit soort "zwart makerij" is dat mensen nog bijna zouden gaan denken dat het de waarheid is.
Je hebt een screenshot die je wel beschikbaar wilt maken, ik zou zeggen als je dat doet, doe dan ook even de hele conversatie, en niet alleen het uiteindelijke mailtje waarin waarschijnlijk een instelling was van "Joh als je dan echt niet wilt, ga dan maar".

Een paar weken geleden was al eerder zo een geintje aan de hand waar ik persoonlijk flink werd aangevallen, tot je dan even alles online zet en uitlegt en dan is het ineens "Oh sorry, tja dat wist ik niet".

Nogmaals HEEL jammer als iemand vertrekt, wel heel vervelend als mensen niet even in de spiegel kijken en denken "waarom heb ik nu wel last van de mods en het meerendeel van de andere bezoekers niet...."
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Deleted User

 ^^

Vooral de laatste zin...

Sirius666

Citaat van: J.A.F._Doorhof op november 11, 2016, 18:29:54
Jammer,
Maar vooral jammer dat de mods de schuld feitelijk krijgen.

In mijn optiek is ALLES hier mogelijk, ook diepte discussies.
Zolang de algehele vormen van fatsoen maar bewaard blijven.


Mensen die een ban krijgen, helemaal een permanente hebben het er echt wel naar gemaakt, geloof me.
Vaak gaan daar al flinke mail discussies tussen het lid en de modteam aan vooraf, omdat we altijd zullen proberen het lid te behouden, maar als na herhaaldelijke uitleg, waarschuwingen en herhaaldelijke korte bans het lid de fout in blijft gaan..... tja wat moet je dan.

Even voor de goede orde, de fout ingaan word niet door de mods bedacht.
We krijgen verschillende reports binnen, daar word naar gekeken en ALLEEN als er echt een probleem is dan word er eerst contact gezocht en daarna verwijderd, of bij kleine dingen verwijderd en een kleine uitleg gepost.

Natuurlijk zijn er altijd mensen die vinden dat het mod team TE streng is, of TE veel aanwezig.
maar goed in het echte leven zijn er ook mensen die vinden dat ZIJ gewoon vuil op de weg mogen gooien, andere mensen mogen afsnijden, bumper mogen kleven, dat door rood rijden niet voor hun bedoeld is etc. etc.

Als je echt vind dat je daarom weg moet zeg ik..... foutje van jezelf.
Als je vind dat je INTERESSE anders liggen zeg ik, jammer en hopelijk tot ziens als die interesses weer terug komen.

NIEMAND maar dan ook echt NIEMAND zal ZOMAAR tegen een conflict met een mod oplopen, maar feit is wel dat er regels zijn en dat om 90% van het forum een goede ervaring te geven we soms 10% moeten aanspreken. Mensen als Raphie, Joris etc. hebben het echt aan hunzelf te danken, hoe vaak die al wel niet kort geband zijn, gewaarschuwd etc. wil je echt niet weten.

Het nadeel van dit soort "zwart makerij" is dat mensen nog bijna zouden gaan denken dat het de waarheid is.
Je hebt een screenshot die je wel beschikbaar wilt maken, ik zou zeggen als je dat doet, doe dan ook even de hele conversatie, en niet alleen het uiteindelijke mailtje waarin waarschijnlijk een instelling was van "Joh als je dan echt niet wilt, ga dan maar".

Een paar weken geleden was al eerder zo een geintje aan de hand waar ik persoonlijk flink werd aangevallen, tot je dan even alles online zet en uitlegt en dan is het ineens "Oh sorry, tja dat wist ik niet".

Nogmaals HEEL jammer als iemand vertrekt, wel heel vervelend als mensen niet even in de spiegel kijken en denken "waarom heb ik nu wel last van de mods en het meerendeel van de andere bezoekers niet...."

Dit is m.i. simpelweg niet waar. Wie bepalen nl de grens? Precies. Ik heb een ban gehad (zgn persoonlijk in een discussie over vluchtelingen) en een waarschuwing. De persoon waarmee ik in discussie was kreeg ook een ban. Wel erg knap aangezien we beiden niet beledigd waren. Dus waarom werden wij gebanned? Ik ben geen kleuter en al helemaal geen agressieve internethooligan maar dat gevoel kreeg ik wel. Discussies worden doodgemaakt. Erg vervelend.

Twani die flauw op z'n vingers werd getikt omdat hij iets in zijn topic zgn. op voorhand 'te koop' aanbood terwijl dit ook bij anderen gebeurt.

Mannen zeiken op elkaar en als 't echte mannen zijn dan drinken ze later een biertje. De achterbakse mannetjes zijn de bitches thuis en daar heb je toch niks aan.





twani

#14838
Citaat van: J.A.F._Doorhof op november 11, 2016, 18:29:54
Jammer,
Maar vooral jammer dat de mods de schuld feitelijk krijgen.

In mijn optiek is ALLES hier mogelijk, ook diepte discussies.
Zolang de algehele vormen van fatsoen maar bewaard blijven.

Mensen die een ban krijgen, helemaal een permanente hebben het er echt wel naar gemaakt, geloof me.
Vaak gaan daar al flinke mail discussies tussen het lid en de modteam aan vooraf, omdat we altijd zullen proberen het lid te behouden, maar als na herhaaldelijke uitleg, waarschuwingen en herhaaldelijke korte bans het lid de fout in blijft gaan..... tja wat moet je dan.

Even voor de goede orde, de fout ingaan word niet door de mods bedacht.
We krijgen verschillende reports binnen, daar word naar gekeken en ALLEEN als er echt een probleem is dan word er eerst contact gezocht en daarna verwijderd, of bij kleine dingen verwijderd en een kleine uitleg gepost.

Natuurlijk zijn er altijd mensen die vinden dat het mod team TE streng is, of TE veel aanwezig.
maar goed in het echte leven zijn er ook mensen die vinden dat ZIJ gewoon vuil op de weg mogen gooien, andere mensen mogen afsnijden, bumper mogen kleven, dat door rood rijden niet voor hun bedoeld is etc. etc.

Als je echt vind dat je daarom weg moet zeg ik..... foutje van jezelf.
Als je vind dat je INTERESSE anders liggen zeg ik, jammer en hopelijk tot ziens als die interesses weer terug komen.

NIEMAND maar dan ook echt NIEMAND zal ZOMAAR tegen een conflict met een mod oplopen, maar feit is wel dat er regels zijn en dat om 90% van het forum een goede ervaring te geven we soms 10% moeten aanspreken. Mensen als Raphie, Joris etc. hebben het echt aan hunzelf te danken, hoe vaak die al wel niet kort geband zijn, gewaarschuwd etc. wil je echt niet weten.

Het nadeel van dit soort "zwart makerij" is dat mensen nog bijna zouden gaan denken dat het de waarheid is.
Je hebt een screenshot die je wel beschikbaar wilt maken, ik zou zeggen als je dat doet, doe dan ook even de hele conversatie, en niet alleen het uiteindelijke mailtje waarin waarschijnlijk een instelling was van "Joh als je dan echt niet wilt, ga dan maar".

Een paar weken geleden was al eerder zo een geintje aan de hand waar ik persoonlijk flink werd aangevallen, tot je dan even alles online zet en uitlegt en dan is het ineens "Oh sorry, tja dat wist ik niet".

Nogmaals HEEL jammer als iemand vertrekt, wel heel vervelend als mensen niet even in de spiegel kijken en denken "waarom heb ik nu wel last van de mods en het meerendeel van de andere bezoekers niet...."

Voor de duidelijkheid Frank, ik heb absoluut geen last van de mods, dat zou té simpel zijn.

Tevens zou ik me, indien ik nog erg veel plezier aan het forum zou beleven, gemakkelijk een kleine aanpassing aan mijn forumbehaviour kunnen doen.

Nee, een forumleven binnen het door de mods gestelde kader is voor mij té oninteressant om ófwel nog energie in te steken danwel voldoende plezier aan te ontlenen. Méér is het niet.

Overigens weet ik nog precies wat de mod in kwestie mij PM-de...   

Dus niet net doen alsof ik al licht dementerend ben :D


Hoogstens een beetje apart, ik geef het toe :laugh:

i2Paq

Citaat van: Sirius666 op november 11, 2016, 19:09:57
Dit is m.i. simpelweg niet waar. Wie bepalen nl de grens? Precies. Ik heb een ban gehad (zgn persoonlijk in een discussie over vluchtelingen) en een waarschuwing. De persoon waarmee ik in discussie was kreeg ook een ban. Wel erg knap aangezien we beiden niet beledigd waren. Dus waarom werden wij gebanned? Ik ben geen kleuter en al helemaal geen agressieve internethooligan maar dat gevoel kreeg ik wel. Discussies worden doodgemaakt. Erg vervelend.

Twani die flauw op z'n vingers werd getikt omdat hij iets in zijn topic zgn. op voorhand 'te koop' aanbood terwijl dit ook bij anderen gebeurt.

Mannen zeiken op elkaar en als 't echte mannen zijn dan drinken ze later een biertje. De achterbakse mannetjes zijn de bitches thuis en daar heb je toch niks aan.

^^

Woonkamer: Linn Majik DSM/2, Cambridge CXUHD, Dual 731Q, SoundStone 2x16.5
Playground: Marantz PM7000, B&W DM70


twani

Citaat van: Sirius666 op november 11, 2016, 19:09:57
Dit is m.i. simpelweg niet waar. Wie bepalen nl de grens? Precies. Ik heb een ban gehad (zgn persoonlijk in een discussie over vluchtelingen) en een waarschuwing. De persoon waarmee ik in discussie was kreeg ook een ban. Wel erg knap aangezien we beiden niet beledigd waren. Dus waarom werden wij gebanned? Ik ben geen kleuter en al helemaal geen agressieve internethooligan maar dat gevoel kreeg ik wel. Discussies worden doodgemaakt. Erg vervelend.

Twani die flauw op z'n vingers werd getikt omdat hij iets in zijn topic zgn. op voorhand 'te koop' aanbood terwijl dit ook bij anderen gebeurt.

Mannen zeiken op elkaar en als 't echte mannen zijn dan drinken ze later een biertje. De achterbakse mannetjes zijn de bitches thuis en daar heb je toch niks aan.
^^

J.A.F._Doorhof

Mannen gaan niet zeuren maar erkennen wanneer ze fout zijn
Kinderen geven altijd iemand anders de schuld.
Mannen passen zich aan aan de omgeving waarin ze zich bewegen.

Zo lust ik er nog wel meer.
Er zijn fora waar heel veel mag en waar de ene scheld partij de andere opvolgt en mods maar wat toekijken. En er zijn fora waar steen gemodereerd word. Wij proberen in het midden te zitten en daardoor voor iedereen een leuke plek te maken.

Jammer genoeg zijn het vaak de mensen die denken dat zij de regels bepalen die zich laten horen en niet de tevreden bezoekers. Want ik denk dat die wel de meerderheid hebben
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

J.A.F._Doorhof

Twani
Was niet direct alleen naar jou toe trouwens. Maar meer in het algemeen.
Je ziet deze discussie wel vaker
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

twani

#14844
Citaat van: J.A.F._Doorhof op november 11, 2016, 19:28:44
Twani
Was niet direct alleen naar jou toe trouwens. Maar meer in het algemeen.
Je ziet deze discussie wel vaker

Maakt niet uit Frank. Eigenlijk is het de hele discussie niet waard.  Ik pas (vind ik zelf) niet meer in het format en degradeer mezelf tot (voornamelijk ) meelezer....



Enfin, leave it ;) :)


J.A.F._Doorhof

Tja.
Als het van mensen zijn die daar Zelf ervaring mee hebben dan kan dat natuurlijk maar dat kan voor iedereen gelden. Feit is dat je eigenlijk het nooit zover moet laten komen ;)

Ben blij dat je sowieso wel nog mee leest. Wie weet komt het wel weer terug joh ;)
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

chansig

Citaat van: J.A.F._Doorhof op november 11, 2016, 19:41:34
Tja.
Als het van mensen zijn die daar Zelf ervaring mee hebben dan kan dat natuurlijk maar dat kan voor iedereen gelden. Feit is dat je eigenlijk het nooit zover moet laten komen ;)


Nu gaat het ws niet over jouw persoon...maar is je spiegelverhaal hier nu niet van toepassing ?

Gr. Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

twani

Citaat van: J.A.F._Doorhof op november 11, 2016, 19:41:34
Tja.
Als het van mensen zijn die daar Zelf ervaring mee hebben dan kan dat natuurlijk maar dat kan voor iedereen gelden. Feit is dat je eigenlijk het nooit zover moet laten komen ;)

Ben blij dat je sowieso wel nog mee leest. Wie weet komt het wel weer terug joh ;)

Ik blijf lekker meelezen, geen rancune verder.

twani

#14848
Citaat van: chansig op november 11, 2016, 19:43:14
Nu gaat het ws niet over jouw persoon...maar is je spiegelverhaal hier nu niet van toepassing ?

Gr. Hans
Frank heeft al z'n spiegels lang geleden de deur uitgedaan :D



Maar inderdaad, het ging zeker niet over Frank :)

J.A.F._Doorhof

Haha erg leuk.
En Kun je dubbel opvatten maar laat ik het opvatten als een niet negatief bedoelde opmerking.
Dus Haha

Over spiegels
Ik ben al wat jaartjes actief op fora en ga ook geen discussie uit de weg. Toch heb ik nog maar 1x in al die tijd een waarschuwing gehad. Natuurlijk was mijn eerste reactie "wtf" maar ik heb die post toen nog een keer nagelezen en dacht toen "tja.....zo zou je het ook kunnen opvatten" en heb hem toen aangepast.

Die spiegels kan ik ook tweeledig oppakken maar ik KIES ervoor hem positief te lezen.
Daar zit het probleem en de basis van dit probleem en van een veel groter probleem.
Tegenwoordig kunnen mensen het erg slecht hebben als je ze wijst op regels of op dingen die misschien niet zo slim zijn. Politie en hulpverleners worden uitekaffert of zelfs aangevallen, als je niet op trump gestemd hebt dan ben je het licht in je ogen niet waard en anders om....

Ik vraag me dan altijd af, is dit Puur omdat we verharden als maatschappij en als we onze zin niet krijgen maar meteen gaan schoppen, slaan en klagen. Of is het gewoon omdat we te snel lezen en ons niet willen verplaatsen on de mening van een ander en hierdoor dingen escaleren.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"