A Woman’s Nightmare….

Gestart door twani, juni 25, 2011, 16:21:10

« vorige - volgende »

0 leden en 38 gasten bekijken dit topic.

Mitch--

Ik dacht dat je alles met Audioquest cat700 kabel had bekabeld, maar zie op de foto volgens mij alleen Belden Cat7?
Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'

Martin!!!

Ik zou zo'n een 8 watter Cayin 300B SE hier wel eens aan de 30.1'ns willen horen, ik heb bij Eric (Kingpin) ook Cayin A55 T (ik weet niet of dat dezelfde is als jij heb) beluisterd met hele dure KT88 Svetlana buisjes er in  en ik was er behoorlijk van onder de indruk
mainly British stuff

twani

Citaat van: Mitch-- op december  3, 2015, 13:17:46
Ik dacht dat je alles met Audioquest cat700 kabel had bekabeld, maar zie op de foto volgens mij alleen Belden Cat7?

Klopt Mitch, bij nader inzien vond ik het - gezien de enorm positieve ervaringen met "onze" Belden 1885EH - toch eigenlijk maar onzin.  Wat valt er nog te winnen dacht ik.... :tounge2:

twani

Citaat van: Martin!!! op december  3, 2015, 14:12:47
Ik zou zo'n een 8 watter Cayin 300B SE hier wel eens aan de 30.1'ns willen horen, ik heb bij Eric (Kingpin) ook Cayin A55 T (ik weet niet of dat dezelfde is als jij heb) beluisterd met hele dure KT88 Svetlana buisjes er in  en ik was er behoorlijk van onder de indruk

De Cayins zetten met de juiste buizen een 3 D beeld neer van heb ik jou daar :)

Je mag altijd komen luisteren hoor ;)

YamahaRXV

Citaat van: twani op december  3, 2015, 14:31:52
Klopt Mitch, bij nader inzien vond ik het - gezien de enorm positieve ervaringen met "onze" Belden 1885EH - toch eigenlijk maar onzin.  Wat valt er nog te winnen dacht ik.... :tounge2:

Die Belden 1885 ENH is i.c.m. de Telegartner connectoren gewoon een echt goed klinkende netwerkkabel. Heb ondertussen al heel wat netwerkkabels geprobeerd, maar de Belden laat gewoon een erg mooie neutrale en ruimtelijke weergave horen.
Heb door mijn telkens weer goede ervaringen met die kabel maar weer 5 meter besteld  ;)

btw, ziet er goed uit zo die huiskamer, is erg netjes geworden  :thumbs-up:
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Kingpin

Ziet er gelikt uit Theo, top :worship:

Citaat van: Martin!!! op december  3, 2015, 14:12:47
Ik zou zo'n een 8 watter Cayin 300B SE hier wel eens aan de 30.1'ns willen horen, ik heb bij Eric (Kingpin) ook Cayin A55 T (ik weet niet of dat dezelfde is als jij heb) beluisterd met hele dure KT88 Svetlana buisjes er in  en ik was er behoorlijk van onder de indruk
De voorbuisjes doen het meest ;) Niet de goedkoopste idd, en moeilijk verkrijgbaar.
Daarnaast is er inwendig ook wat veranderd, dus niet helemaal origineel meer.
Mainset : Kingpin TVC Preamplifier, Kingpin Tripath Amplifier, Logitech Squeezebox Touch, Kingpin Touch LiPo Power Supply, Metrum NOS DAC Quad, Kingpin Metrum Power Supply, MiniDSP DDRC-22D, Kingpin miniDSP Power Supply, Kingpin Power Distribution System, Audio Physic Brilon 2.0, Audio Physic Luna I, Apogee Wyde Eye, Copulare Zonal Rack

Lion of Judah

Citaat van: YamahaRXV op december  3, 2015, 16:42:26
btw, ziet er goed uit zo die huiskamer, is erg netjes geworden  :thumbs-up:
Inderdaad, daar kunnen die zgn interieurarchitecten op tv nog een puntje aan zuigen :thumbs-up:
Spendor A5, REL T7i en T7x, Naim Supernait, Avondale TPX2, miniDSP SHD, Musical Fidelity MX-Vnyl met Plixir BDC, Rega P6 met AT VM-540ML

advr

#12757
Wat zitten er als voorbuisjes in? ;D
Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

twani

Citaat van: Kingpin op december  3, 2015, 16:58:26
Ziet er gelikt uit Theo, top :worship:
De voorbuisjes doen het meest ;) Niet de goedkoopste idd, en moeilijk verkrijgbaar.
Daarnaast is er inwendig ook wat veranderd, dus niet helemaal origineel meer.


Thx :)

twani

Citaat van: Lion of Judah op december  3, 2015, 18:36:55
Inderdaad, daar kunnen die zgn interieurarchitecten op tv nog een puntje aan zuigen :thumbs-up:

THX LOJ :)

twani

Citaat van: YamahaRXV op december  3, 2015, 16:42:26
Die Belden 1885 ENH is i.c.m. de Telegartner connectoren gewoon een echt goed klinkende netwerkkabel. Heb ondertussen al heel wat netwerkkabels geprobeerd, maar de Belden laat gewoon een erg mooie neutrale en ruimtelijke weergave horen.
Heb door mijn telkens weer goede ervaringen met die kabel maar weer 5 meter besteld  ;)

btw, ziet er goed uit zo die huiskamer, is erg netjes geworden  :thumbs-up:

THX Jan :)

Mitch--

Citaat van: twani op december  3, 2015, 14:31:52
Klopt Mitch, bij nader inzien vond ik het - gezien de enorm positieve ervaringen met "onze" Belden 1885EH - toch eigenlijk maar onzin.  Wat valt er nog te winnen dacht ik.... :tounge2:

Nice !! :) De AQ s ook wel behoorlijk aan de prijs als je alles er mee wilt bekabelen, vooral met de Carbon... onze Belden is een prima kabel ! :)

Citaat van: YamahaRXV op december  3, 2015, 16:42:26
Die Belden 1885 ENH is i.c.m. de Telegartner connectoren gewoon een echt goed klinkende netwerkkabel. Heb ondertussen al heel wat netwerkkabels geprobeerd, maar de Belden laat gewoon een erg mooie neutrale en ruimtelijke weergave horen.
Heb door mijn telkens weer goede ervaringen met die kabel maar weer 5 meter besteld  ;)

btw, ziet er goed uit zo die huiskamer, is erg netjes geworden  :thumbs-up:


Die ervaring heb ik inmiddels ook, klinkt gewoon echt serieus goed voor een bescheiden prijs, ik ben er dik tevreden mee! :)
Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'

twani


twani


twani


twani

Beetje bij beetje komt er weer tijd om lekker muziek te luisteren, verbouwing zo goed als klaar :pompom:




Robiwan

Citaat van: twani op december  5, 2015, 23:57:52
Beetje bij beetje komt er weer tijd om lekker muziek te luisteren, verbouwing zo goed als klaar :pompom:





Mooi Theo :) Klinkt het nu nog beter? :D
Naim Supernait 1 | Naim ND5XS | Audiolab CDT 6000 | Rega P2+Carbon mm | Naim Stageline N + Flatcap 2x | Neat Motive SX2

remco320

Ziet er goed uit Theo! Heb je al kunnen luisteren naar Kiasmos? Ben benieuwd of je het wat vond.

DofN

Netjes! Was toch weer een heel werk. Ben ook benieuwd naar je luisterindrukken.
You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

twani

Citaat van: remco320 op december  6, 2015, 10:42:25
Ziet er goed uit Theo! Heb je al kunnen luisteren naar Kiasmos? Ben benieuwd of je het wat vond.

Mmm, eerlijk gezegd nog niet. Zal 'm vanavond eens" opsteken" :tounge2:

twani

Citaat van: doorofnight op december  6, 2015, 12:51:42
Netjes! Was toch weer een heel werk. Ben ook benieuwd naar je luisterindrukken.


Mmmm, zoals altijd weer rg veel duurder en meer werk dan begroot.... :devil:



Máárrrr, geen kabeltje meer in het zicht. Werkelijk de hele rimram is ín het dressoir weggewerkt :pompom:

Alleen nog mijn trouwe Atlas Equator MK2 Biwire speakerkabels zijn (logischerwijs) nog te zien



twani


Mitch--

Strak zo, mooi!! :)

Waarom hangt je modem eigenlijk aan de zijkant van het dressoir?
Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'

twani


twani

Citaat van: Mitch-- op december  6, 2015, 14:36:46
Strak zo, mooi!! :)

Waarom hangt je modem eigenlijk aan de zijkant van het dressoir?

Dat is de Asus router.  Om 2 redenen Mitch... Ten eerste komt dat lekker uit met alle apparatuur die ín het meubel ligt en aan de LAN moet zuigen. Apple TV, tv decoder, Nassen enz enz.  Ten tweede kan de Asus flink héét worden indien met de achterzijde tegen een (de) wand gemonteerd hetgeen bijna niet anders kan, behalve als je 'm zwevend monteert zoals hier...

Ik heb inmiddels meerdere mensen melding zien doen van een overleden Asus, waarvan ik vermoed dat dat komt door de grote warmteontwikkeling van het ding, zodra normaal staand of hangend gemonteerd.

De mijne blijft op deze manier opgehangen significant koeler dan regulier gepositioneerd.  Persoonlijk vind ik de koelopeningen van het ding totaal ontoereikend én verkeerd geplaatst ...

Het is overigens maar een vermoeden van mij aangaande de doodsoorzaak van deze routers.

Is jammer want ze zijn verder erg goed...