A Woman’s Nightmare….

Gestart door twani, juni 25, 2011, 16:21:10

« vorige - volgende »

0 leden en 28 gasten bekijken dit topic.

twani

#12550
Even een update over hoe de set er nú bijstaat :D


Zónder gekheid...  De verbouwing is gestart :pompom:   

Op het menu staan oa vloerverwarming, kabels in de muur frezen, verdere integratie van akoestische maatregelen, het cat7 netwerk geheel van Audioquest bekabeling met Telegartner voorzien en door buizen in de vloer verwerken....

Voorlopig ff nóg mínder vrije tijd dus :D

Op de foto's is de sloopfase zichtbaar...







YamahaRXV

Citaat van: twani op oktober 29, 2015, 07:40:30
Even een update over hoe de set er nú bijstaat :D


Zónder gekheid...  De verbouwing is gestart :pompom:   

Op het menu staan oa vloerverwarming, kabels in de muur frezen, verdere integratie van akoestische maatregelen, het cat7 netwerk geheel van Audioquest bekabeling met Telegartner voorzien en door buizen in de vloer verwerken....

Voorlopig ff nóg mínder vrije tijd dus :D

Op de foto's is de sloopfase zichtbaar...








Zooo....dat wordt nog een aardige klus als ik het zo lees  ???
Maar die herrie, stofbende, en rotzooi ben je ook weer snel vergeten als alles straks mooi en praktisch verwerkt is  :)

Succes (of sterkte  :D) met het klussen Theo  :thumbs-up:

Foto,s van het eindresultaat zijn altijd welkom...
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Alex Groningen

Inderdaad nog een hele klus.

Heel veel succes met klussen!

twani

Dat wordt inderdaad nog even zweten  :devil:    Vandaag een bundeltje Telegartners besteld bij Reichelt in Germanië......

Ook nog een aantal meters Audioquest CAT 7 Carbon aan de strekkende meter.

Enfin, we hoeven ons niet te vervelen. :D

Mitch--

Citaat van: twani op oktober 29, 2015, 19:07:12
Dat wordt inderdaad nog even zweten  :devil:    Vandaag een bundeltje Telegartners besteld bij Reichelt in Germanië......

Ook nog een aantal meters Audioquest CAT 7 Carbon aan de strekkende meter.

Enfin, we hoeven ons niet te vervelen. :D

Das geen goedkoop kabeltje! Waarom die??
Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'

Spijkie

Omdat ie niet geloofd in verschillen tussen kabels  :pompom:  :devil:  :nowink:
Lumin,audioquest, T+A 1100e,Cardas,Piega,Supra,Essential Audio Tools.

lynch1979

Theo heeft volgens mij gewoon aandelen bij Audioquest :D

YamahaRXV

Citaat van: Mitch-- op oktober 29, 2015, 19:16:20
Das geen goedkoop kabeltje! Waarom die??

Theo heeft te veel op het SF meegelezen.... :P
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

twani

#12558
Citaat van: YamahaRXV op oktober 29, 2015, 21:35:59
Theo heeft te veel op het SF meegelezen.... :P
Daar mag ik nu even niet komen :D.   

Whoe, ik heb daar een ban....

Gekregen van de enige twéé overgebleven leden daar :D. Of waren het er nou drié? :laugh:



Erg hé, helemaal uit m'n hum ervan  :laugh::laugh:



twani

Citaat van: Mitch-- op oktober 29, 2015, 19:16:20
Das geen goedkoop kabeltje! Waarom die??

Ach, dan kan 't daar niet meer aan liggen als de set niet klinkt :laugh:

twani

Citaat van: Spijkie op oktober 29, 2015, 19:33:52
Omdat ie niet geloofd in verschillen tussen kabels  :pompom:  :devil:  :nowink:

Falsch!  Ik geloof zeker in kabelverschillen, ken er alleen géén buitenaardse klankverschillen aan toe en kom er vooralsnog -zoals sommigen- niet op klaar :D

YamahaRXV

Citaat van: twani op oktober 29, 2015, 22:14:29
Daar mag ik nu even niet komen :D.   

Whoe, ik heb daar een ban....

Gekregen van de enige twéé overgebleven leden daar :D. Of waren het er nou drié? :laugh:



Erg hé, helemaal uit m'n hum ervan  :laugh::laugh:

:D
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

lynch1979

Citaat van: twani op oktober 29, 2015, 22:14:29
Daar mag ik nu even niet komen :D.   

Whoe, ik heb daar een ban....

Gekregen van de enige twéé overgebleven leden daar :D. Of waren het er nou drié? :laugh:



Erg hé, helemaal uit m'n hum ervan  :laugh::laugh:

Als je wil uithuilen hoor ik het wel, weet hoe het voelt  :D

2 ik ben nooit meer welkom  :P

frank2

#12563
Als je al je posts leeg haalt verbaasd mij dat niet, dat gebeurd ook in dit forum.

Trouwens wel apart dat jullie het hier continue over het st forum hebben. Voorziet schijnbaar toch in een behoefte. :pompom:
Stereo: EV: Plinius 103A/ VV-DAC: Auralic Altair G2.1/ SPEAKERS: Focal spectral 40th anniversary
Surround:Yamaha rv A4A /Usher 525 center / Usher X7-708 /Pioneer LX58 / LG C2 oled
kabel: LS: Stockfish ttc pro / johan interlinks /Black Power X1 gemod./ Audioquest Niagara 1200. POWER: mono kristal met rodium connectoren

lynch1979

Citaat van: frank2 op oktober 30, 2015, 08:54:12
Als je al je posts leeg haalt verbaasd mij dat niet, dat gebeurd ook in dit forum.

Trouwens wel apart dat jullie het hier continue over het st forum hebben. Voorziet schijnbaar toch in een behoefte. :pompom:

Dat heb ik niet zomaar gedaan, dat had een hele goede reden.

YamahaRXV

Citaat van: frank2 op oktober 30, 2015, 08:54:12
Trouwens wel apart dat jullie het hier continue over het st forum hebben. Voorziet schijnbaar toch in een behoefte. :pompom:

Trouwens wel apart dat er van jou als vermeende SF "beheerder" daar niet of nauwelijks meer recente posts te vinden zijn en dat ik je hier meer actief ziet als op "je eigen" forum...??!  :blink:
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

twani

#12566
Citaat van: YamahaRXV op oktober 30, 2015, 09:37:34
Trouwens wel apart dat er van jou als vermeende SF "beheerder" daar niet of nauwelijks meer recente posts te vinden zijn en dat ik je hier meer actief ziet als op "je eigen" forum...??!  :blink:

Dat was mij ook opgevallen :D


Uhhh Jan, beheerder?...je bedoeld hiermee toch niet dat Frank2 beleidsmatig ook maar iets met het SF te maken heeft?   Dat zou wel heel veel verklaren overigens :D


Dan zijn het er inderdaad tóch drie ipv twéé :laugh:

twani

Aldus de kabelgoot in de muur inmiddels. Er doorheen "hangt" al de netkabel van de televisie.

Viel eigenlijk best wel mee allemaal.  Is toch beton per slot van rekening waar je doorheen moet...


remco320

Theo! Ik luister nu naar Kiasmos. Ken je dat? Vind het ontzettend in jouw straatje passen en dacht ik post het eventjes hier.

twani

Citaat van: remco320 op oktober 30, 2015, 21:07:40
Theo! Ik luister nu naar Kiasmos. Ken je dat? Vind het ontzettend in jouw straatje passen en dacht ik post het eventjes hier.

Die sla ik even op.  Luisteren gaat nu uhhhhh.......ff niet zo lekker :D

remco320

Ook niet op de kefs in de kelder? Anyway, ik vind het echt heel erg fijn. Iets vrolijker als Carbon Based Lifeforms qua sound maar nog steeds dat sferische.

twani

Citaat van: remco320 op oktober 30, 2015, 21:11:17
Ook niet op de kefs in de kelder? Anyway, ik vind het echt heel erg fijn. Iets vrolijker als Carbon Based Lifeforms qua sound maar nog steeds dat sferische.

Dat zou kunnen maar een verbouwing zorgt er nu niet bepaald voor dat je ruimer in je tijd komt te zitten :D

remco320

Haha nee dat begrijp ik! Wij hebben nu drie weken de sleutel van ons nieuwe huis en ik bedenk me dat ik niet eens de tijd heb genomen om het hier te posten! Wij gaan morgen goten infrezen voor de tv kabels want maandag komt de stucadoor. Morgen ook een nieuwe groepenkast plaatsen en een aparte groep voor de stereo bouwen. Zojuist gestopt met coax en utp naar alle kamers trekken ivm geluid naar de buren:)

R

Citaat van: remco320 op oktober 30, 2015, 21:15:09
Haha nee dat begrijp ik! Wij hebben nu drie weken de sleutel van ons nieuwe huis en ik bedenk me dat ik niet eens de tijd heb genomen om het hier te posten! Wij gaan morgen goten infrezen voor de tv kabels want maandag komt de stucadoor. Morgen ook een nieuwe groepenkast plaatsen en een aparte groep voor de stereo bouwen. Zojuist gestopt met coax en utp naar alle kamers trekken ivm geluid naar de buren:)

Denk er nog even over na of je stroom en signaal door dezelfde koker wilt laten lopen. Ik heb er meteen 2 gefreesd om ze te kunnen scheiden.

remco320


Citaat van: R op oktober 30, 2015, 21:27:53
Denk er nog even over na of je stroom en signaal door dezelfde koker wilt laten lopen. Ik heb er meteen 2 gefreesd om ze te kunnen scheiden.
Doen we ook. In de ene goot komt utp, de ander coax. Voor de tv coax en utp in de eerste, dan 1 voor HDMI en dan nog 1 voor de stroom.