A Woman’s Nightmare….

Gestart door twani, juni 25, 2011, 16:21:10

« vorige - volgende »

0 leden en 28 gasten bekijken dit topic.

Bas Akkerman

#12425
Ah, zo. Theo heeft geen lp's en die foto is dan ook van het Internet. Maar die kast is inderdaad veel fraaier en wellicht wel een inspiratiebron voor een andere wand.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

twani

Citaat van: Bas Akkerman op oktober  5, 2015, 22:20:10
Die begrijp ik volgens mij niet zo goed... :smile:

Ik moest er eigenlijk om een heel andere reden om grinniken .

Ik vermoedde dat Erik in jouw wijnksitjes mijn Harbeths dacht te herkennen :alien:


En heel eerlijk...het heeft er ook wel wat van weg :D

Deleted Member 2

#12427
Citaat van: Bas Akkerman op oktober  5, 2015, 22:33:37
Ah, zo. Theo heeft geen lp's en die foto is dan ook van het Internet. Maar die kast is inderdaad veel fraaier en wellicht wel een inspiratiebron voor een andere wand.

De ware vinyl-liefhebber heeft bakken voor zijn lp's waar door heen 'geflapt' kan worden Bas...

Zoiets dus maar dan in zwart:

Bas Akkerman

Citaat van: Onder013 op oktober  6, 2015, 21:57:08
De ware vinyl-liefhebber heeft bakken voor zijn lp's waar door heen geflapt kan worden Bas...

Zoiets dus maar dan in zwart:
Ik zou de kisten kunnen kantelen voor hetzelfde effect, ga ik eens doen. Maar om nu te zeggen dat je alleen dan een ware vinylliefhebber bent, dat vind ik wat overdreven. Sterker, je bladert op die manier alleen door je collectie als je die niet goed kent. :tounge:
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Deleted Member 2

#12429
Citaat van: Bas Akkerman op oktober  6, 2015, 22:03:54
Ik zou de kisten kunnen kantelen voor hetzelfde effect, ga ik eens doen. Maar om nu te zeggen dat je alleen dan een ware vinylliefhebber bent, dat vind ik wat overdreven. Sterker, je bladert op die manier alleen door je collectie als je die niet goed kent. :tounge:

hahahaha. Als je te weinig tijd hebt om die hoeveelheid keurig te sorteren. Leef je uit met de kisten.

PS
Veel plezier met het kantelen. :alien:

twani


Bas Akkerman

Citaat van: Onder013 op oktober  6, 2015, 22:06:36
hahahaha. Als je te weinig tijd hebt om die hoeveelheid keurig te sorteren. Leef je uit met de kisten.

PS
Veel plezier met het kantelen. :alien:
Sorteren heb ik nog niet gedaan, maar ga ik zeker doen. Eerst ben ik de collectie aan het beluisteren en daarna uitdunnen. Leuk die partij-aankopen, maar niet alles is goed. Maar eh, Theo draait geen langspeelplaten, dus zullen we mijn showcase maar gaan vullen? ;D
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

twani

Citaat van: Bas Akkerman op oktober  7, 2015, 07:39:59
Sorteren heb ik nog niet gedaan, maar ga ik zeker doen. Eerst ben ik de collectie aan het beluisteren en daarna uitdunnen. Leuk die partij-aankopen, maar niet alles is goed. Maar eh, Theo draait geen langspeelplaten, dus zullen we mijn showcase maar gaan vullen? ;D

*****Swiped nog wat verder door z'n digitale collectie op de iPad***** ;D

Bas Akkerman

Lol, ook dat doe ik. Niet van de bank, continu door kunnen draaien, alles netjes op volgorde. Heerlijk!
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

twani

Citaat van: Bas Akkerman op oktober  7, 2015, 08:21:52
Lol, ook dat doe ik. Niet van de bank, continu door kunnen draaien, alles netjes op volgorde. Heerlijk!

"Ouwe multitasker" die Akkerman :laugh:

Bas Akkerman

Zeven sloten tegelijkertijd bedoel je? Pfff. :satisfied:
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

twani


twani

En langzaam begint het sousterain zich tot een Hifiwinkel te ontwikkelen :tounge2:


De nieuw verworven IQ7 Kefs staan inmiddels bij de rest. Op de achtergrond de in revisie zijnde Beolab Penta's, hier een stuk kleiner dan normaal omdat de versterkers eronderuit zijn momenteel.....

Normaal manshóóg die dingen




twani


twani


twani


twani


BuSpu

Wat heb je met die KEF's? Is toch van een heel ander kaliber dan die B&O'S.

YamahaRXV

Citaat van: BuSpu op oktober 11, 2015, 21:59:24
Wat heb je met die KEF's? Is toch van een heel ander kaliber dan die B&O'S.

Ik heb sterk het gevoel dat het mogelijk met een oude liefde te maken heeft ?  :)
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

twani

Citaat van: YamahaRXV op oktober 11, 2015, 22:02:31
Ik heb sterk het gevoel dat het mogelijk met een oude liefde te maken heeft ?  :)
Klopt Jan ;).   Die KEFs zijn welliswaar van een heel ander niveau maar de "voicing" heeft voor mij wel iets.

Ik kan er prima blij van worden in m'n tweede setje. Combineert ook erg mooi met de totaal ge-rébuilde Beomaster 1900.  Komt echt prachtig geluid uit



twani

#12445
 :music:   Vét en érg dónker!


twani

Citaat van: BuSpu op oktober 11, 2015, 21:59:24
Wat heb je met die KEF's? Is toch van een heel ander kaliber dan die B&O'S.

Bedoel je eigenlijk béter of sléchter?

Robiwan

Citaat van: twani op oktober 11, 2015, 19:11:30


die glimmende woofers van de kef's vallen wel een beetje uit de toom :(
Naim Supernait 1 | Naim ND5XS | Naim CD5si | Naim Stageline N + Flatcap 2x | Rega P2+Carbon mm | Neat Motive SX2

BuSpu

Citaat van: twani op oktober 11, 2015, 22:57:46
Bedoel je eigenlijk béter of sléchter?
Nou ja vooral anders denk ik. Maar je uitleg aan Jan verklaard een hoop, oude liefde roest niet he?  ;)

twani