A Woman’s Nightmare….

Gestart door twani, juni 25, 2011, 16:21:10

« vorige - volgende »

0 leden en 31 gasten bekijken dit topic.

simsatit

Ja dat is ook zo lekker vintage dat stofzuigen!
Een beetje een moderne highender heeft daar natuurlijk een robostofslurper voor.. past mooi bij de devialet..
Of begeef ik me nu op glad ijs..
>>>see you space cowboy<<<

daihatsu cuore 0.9, bic pen (navulbaar), gemêleerd servies: klinkt allemaal erg goed!
toekomstige upgrade: polaroid vest, voor meer kleur in  mijn leven.

twani

#12101
Citaat van: simsatit op juni 15, 2015, 22:03:55
Ja dat is ook zo lekker vintage dat stofzuigen!
Een beetje een moderne highender heeft daar natuurlijk een robostofslurper voor.. past mooi bij de devialet..
Of begeef ik me nu op glad ijs..

:tounge2:

Totaal geen behoefte aan zo'n Chrome digitale weegschaal hier trouwens :yawnee:

Klinkt nét zo Koel als "ie" eruit ziet.  Wég muziek, foetsie, verdwenen, verschwunden, opgetieft, teleurgesteld...... :D


En stofzuigen doen we hier nog precies éénder als in de jaren zestig. Púúr handwerk!

simsatit

Heerlijk he dat monotone stofzuiger geluid ;)
>>>see you space cowboy<<<

daihatsu cuore 0.9, bic pen (navulbaar), gemêleerd servies: klinkt allemaal erg goed!
toekomstige upgrade: polaroid vest, voor meer kleur in  mijn leven.

Robiwan

Citaat van: twani op juni 15, 2015, 22:15:04
:tounge2:

Totaal geen behoefte aan zo'n Chrome digitale weegschaal hier trouwens :yawnee:

Klinkt nét zo Koel als "ie" eruit ziet.  Wég muziek, foetsie, verdwenen, verschwunden, opgetieft, teleurgesteld...... :D


En stofzuigen doen we hier nog precies éénder als in de jaren zestig. Púúr handwerk!

lijkt op een dure laptop :D :D
Naim Supernait 1 | Naim ND5XS | Naim CD5si | Naim Stageline N + Flatcap 2x | Rega P2+Carbon mm | Neat Motive SX2

twani


tompj

Speakers: QLN Signature 3 (binnenkort vervangen door Devore Orangutan 0/Baby)
Versterking: Luxman LX 380
Bronnen digitaal: CD: Accuphase DP-55V. Streamer: Naim ND5 XS2.
Bron analoog: Rega RP8, Rega RB3000 arm, Rega Neo PSU, Transfiguration Spirit mk3 mc element

Robiwan

Naim Supernait 1 | Naim ND5XS | Naim CD5si | Naim Stageline N + Flatcap 2x | Rega P2+Carbon mm | Neat Motive SX2

twani

#12107
Citaat van: tompj op juni 16, 2015, 16:28:03

Oh ja, die vergat ik ::)

Favorieten hier zijn oa. (in die volgorde ook)

-Sonus Faber (FS only, what's not to like ;))
-Diapason
-Chario

twani

#12108
Biosphere Rules! :music:

Zo zeg, demon's are coming :D

tompj

#12109
Citaat van: twani op juni 16, 2015, 19:38:17
Oh ja, die vergat ik ::)

Favorieten hier zijn oa. (in die volgorde ook)

-Sonus Faber (FS only, what's not to like ;))
-Diapason
-Chario
:pompom:
5 maal Sonus faber (FS of course) en 1 maal Chario (Academy Millennium II) gehad. Ik ben mede fan!
Veel Britse spulletjes mogen er ook wezen trouwens hoor...
Spul met 'ziel' vaak.
Speakers: QLN Signature 3 (binnenkort vervangen door Devore Orangutan 0/Baby)
Versterking: Luxman LX 380
Bronnen digitaal: CD: Accuphase DP-55V. Streamer: Naim ND5 XS2.
Bron analoog: Rega RP8, Rega RB3000 arm, Rega Neo PSU, Transfiguration Spirit mk3 mc element

twani

Citaat van: tompj op juni 16, 2015, 22:38:21
:pompom:
5 maal Sonus faber (FS of course) en 1 maal Chario (Academy Millennium II) gehad. Ik ben mede fan!
Veel Britse spulletjes mogen er ook wezen trouwens hoor...
Spul met 'ziel' vaak.


Over "ziel" gesproken Tom..... mijn huidige Cayin amp  ;) :)

Ongelooflijk blij mee......

tompj

#12111
Citaat van: twani op juni 16, 2015, 22:48:54

Over "ziel" gesproken Tom..... mijn huidige Cayin amp  ;) :)

Ongelooflijk blij mee......
Kan ik me erg goed indenken. Harbeth met buizen... :inlove:

Naar mijn smaak absolute high end.

Ik ben hier ook bijzonder blij met de Cayin. Verbeterde voorbuizen heeft nog een tikkie extragebracht. En geloof het of niet, mijn nieuwe (uiterst eenvoudige) luidsprekerskabels ook.
Speakers: QLN Signature 3 (binnenkort vervangen door Devore Orangutan 0/Baby)
Versterking: Luxman LX 380
Bronnen digitaal: CD: Accuphase DP-55V. Streamer: Naim ND5 XS2.
Bron analoog: Rega RP8, Rega RB3000 arm, Rega Neo PSU, Transfiguration Spirit mk3 mc element

twani

#12112
Recent werk van de oude meester. Een meesterwerk ook ;) :music:


Héél af en toe geen Ambiënt dus :)

Oud lid

David Crosby...meesterwerk....

Ik krijg een Deja Vu ;D

Erwin B

twani


Oud lid


sultankat

Was mijn eerste elpee die ik kocht..........
Quad Artera Play Plus + Quad Elite QMP mono's | NAD PP2e Phono preamp | Thorens TD147 + Ortofon OMB 20 | Audizio tuner | Innuos ZEN mini MK3 streamer +  Innuos voeding | Meze Audio 99 Classics | Tannoy D700 speakers | Wireworld Mini Eclipse 8 speakerkabels |  | Van den Hul Digicoupler | Ansuz digital cables | Shunyata power cables | Vibex powerblock


twani

#12118
Eindstation! 

Gewoon omdat het aan de "goede kant" van de vijfcijferige bedragen niet beter kán.

DofN

You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

twani

Citaat van: doorofnight op juni 20, 2015, 19:47:11
Ziet er goed uit zo.


THX DON.   :)

Ach ja, eigenlijk een erg simpele set met een paar aardige basiscomponenten.

Gecomponeerd vooral met als doel om de muziek met een maximale "emotionele impact" weer te geven, vér weg van modernistische zogenaamde high End kernmerken, zoals daar zijn de allerdiepste bassen, oorverzengende hóógfrequenties, enorme "Pegelorgieën" en al wat dies meer zij......

Welnu, dat is gelukt.  Heerlijk geboeid wegzinken in het riante en welgeplaatst gestaffelde klankbeeld is mijn deel.

Ik vind zeker niet dat ik een uitzonderlijk presenterende set heb waarvoor ik mezelf nu eens bijzonder op de borst zou moeten slaan, hoor echter vrijwel nooit (dus sporadisch wél!) elders een set die mij gelijkluidend kan boeien.

Kan meestal erg hard, laat de ruiten soms wel in de sponningen dansen maar ik vind er vaak geen reet aan.

Daarom zoals eerder gemeld, einddoel bereikt :)



twani

De beste versterker ooit hier gehad op de SHL5!

Mitch--

Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'

twani

#12123
2x 8 watt bewijzen hier het complete óngelijk van Alan Shaw die bijkant eist dat een Harbeth speaker minimaal ongeveer 30 potente watts nodig heeft.

DofN

#12124
Dat is mooi :) Leg je regelmatig luisterbezoeken af? Ik weet niet welk pad je hebt bewandeld om hier te komen? En ik weet niet goed wat modernistische high-end kwaliteiten zijn - ondanks jouw beschrijving :)

Wel weet ik dat sinds ik wat uitleg van een paar ter zake kennis hebbende mensen heb gehad en me er ook wat meer in ben gaan verdiepen, dat dure of exotische componenten geen enkele voorwaarde zijn voor een goed geluid. Akoestiek, plaatsing en kwaliteit van de LS zijn bepalend. En je luisterstemming.
You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software