A Woman’s Nightmare….

Gestart door twani, juni 25, 2011, 16:21:10

« vorige - volgende »

0 leden en 36 gasten bekijken dit topic.

sultankat

#12075
Citaat van: twani op juni  8, 2015, 22:14:48
Bizar verhaal.  Hedenmiddag de Klipschen in Scheveningen afgeleverd aan iemand die..................nog maar 2 weken gelden zijn originele Cornwall3 had verkocht.  Andere speakers geprobeerd maar meteen spijt, diepe diepe spijt.

Kreeg net een mailtje van de beste man waarin hij schrijft enorm blij te zijn met deze klonen. Véél beter dan het origineel, hetgeen ik dan maar als een compliment opvat.


Hij blij, ik blij..... :pompom:




De Harbeths klinken overigens écht nog wel een stuk beter. Veel minder "Boem" en  "Squeek" dan de Klipschen, maar zóveel méér muziek.

Om het te vieren in high res :music:

Prachtige muziek. Heb meerdere cd's van deze groep. Allemaal aanraders.
Quad Artera Play Plus + Quad Elite QMP mono's | NAD PP2e Phono preamp | Thorens TD147 + Ortofon OMB 20 | Audizio tuner | Innuos ZEN mini MK3 streamer +  Innuos voeding | Meze Audio 99 Classics | Tannoy D700 speakers | Wireworld Mini Eclipse 8 speakerkabels |  | Van den Hul Digicoupler | Ansuz digital cables | Shunyata power cables | Vibex powerblock

Thanatos

Citaat van: martin778 op juni  9, 2015, 00:16:08
Ghehehehe,die Cornwalls zijn volgens mij door Thanatos gekocht  :clapping:

Yup, wilde uitspatting van mij. Maar het is niet mijn speaker daarom weer in de verkoop.

Wel jammer dat de verkoper mij niet even gezegd heeft dat hij spijt had.. hij had ze zo terug mogen nemen.. Ben gisteren nog bij hem geweest om de dozen op te halen en verteld dat ik niet zeker was om ze te houden.. Enfin TS hier weer een mooie verkoop gehad en ik raak mijn paartje ook wel weer kwijt. O0

twani

Citaat van: Thanatos op juni 10, 2015, 20:32:36
Yup, wilde uitspatting van mij. Maar het is niet mijn speaker daarom weer in de verkoop.

Wel jammer dat de verkoper mij niet even gezegd heeft dat hij spijt had.. hij had ze zo terug mogen nemen.. Ben gisteren nog bij hem geweest om de dozen op te halen en verteld dat ik niet zeker was om ze te houden.. Enfin TS hier weer een mooie verkoop gehad en ik raak mijn paartje ook wel weer kwijt. O0

Hij verzekerde mij dat de klonen een stuk beter kinken dan het origineel.  Wel grappig inderdaad dat we het hier over één en dezelfde (erg aardige) man hebben...

martin778

Het verschil zou hem dus echt in de filters moeten zitten  ;)

twani

#12079
Citaat van: martin778 op juni 10, 2015, 21:10:29
Het verschil zou hem dus echt in de filters moeten zitten  ;)

Denkelijk juist Martin. 

De drivers zijn allemaal van (relatief goedkope) PA origine.  Nu denk ik dat de waanzinnige bedragen die voor de originele Klipsch drivers worden neergeteld vooral gedragen zijn door "brand waanzin" en niet door een surplus aan kwaliteit tov de PA stuff....

Staat er een aansprekend merkje op "mot 't" veel kosten hé..... :devil:

twani

#12080
Een enkele uitzondering daargelaten is het immer Ambiënt in ál z'n subvormen die het 'm doet in huize Twani...

Nu "Between Interval" :music:

twani


twani

#12082
Verder niks te melden over de set.  Het speelt zoals het moet spelen en het "wisselgedeelte" van de hobby is vanaf nu dus compleet Deaud.

Slechts het verzamelen van Classic B&O topstukken en af en toe wat zelfbouw blijven over dus.

Prima!



twani


DofN

#12084
Randoom
Solar Fields
Solar Fields EP


Geweldige 3D opname: alsof je in een bel zit, ook dankzij de laagweergave. Duistere "techno" ambient.



You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

twani

 :colgate:c
Citaat van: doorofnight op juni 14, 2015, 23:20:42
Randoom
Solar Fields
Solar Fields EP


Geweldige 3D opname: alsof je in een bel zit, ook dankzij de laagweergave. Duistere "techno" ambient.



THX again DON :)

DofN

#12086
Geldt alleen voor het genoemde nummer, de andere nummers op de EP zijn saai.

En: graag gedaan. Jij ook bedankt voor het delen van jouw muziek. Ik luister geregeld "mee". Vooral 's avonds laat in het donker/de schemering is ambient/langzame duistere electro lekker. Alsof het beeld dan dieper, breder en omvattender is.

You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

Staaled

Citaat van: doorofnight op juni 14, 2015, 23:20:42
Randoom
Solar Fields
Solar Fields EP


Geweldige 3D opname: alsof je in een bel zit, ook dankzij de laagweergave. Duistere "techno" ambient.


Ik vind hem enkel op Youtube ?
"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

Robiwan

Citaat van: Staaled op juni 15, 2015, 09:15:10
Ik vind hem enkel op Youtube ?

op spotify staat tie ook. Zoeken op randoom.
Naim Supernait 1 | Naim ND5XS | Naim CD5si | Naim Stageline N + Flatcap 2x | Rega P2+Carbon mm | Neat Motive SX2

twani


twani

Afgelopen zaterdag een twééde - zeer zeldzaam - Bang en Olufsen Beomaster 900RG de luxe muziekmeubel op de kop kunnen tikken.

Ditmaal de pallisander uitvoering.

Links op de foto's het "Rosewood" exemplaar, rechts de Pallisander.

Erg fraai vind ik zelf :)

Staaled

"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

DofN

ben benieuwd hoe jullie het nummer vinden (en vinden klinken).
You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

Staaled

"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

Robiwan

Naim Supernait 1 | Naim ND5XS | Naim CD5si | Naim Stageline N + Flatcap 2x | Rega P2+Carbon mm | Neat Motive SX2

Robiwan

Citaat van: doorofnight op juni 15, 2015, 10:19:45
ben benieuwd hoe jullie het nummer vinden (en vinden klinken).

uiteraard subliem klinkend op mijn set :D Lekker nummer de rest is wat minder inderdaad.
Naim Supernait 1 | Naim ND5XS | Naim CD5si | Naim Stageline N + Flatcap 2x | Rega P2+Carbon mm | Neat Motive SX2

Staaled

Citaat van: doorofnight op juni 14, 2015, 23:20:42
Randoom
Solar Fields
Solar Fields EP


Geweldige 3D opname: alsof je in een bel zit, ook dankzij de laagweergave. Duistere "techno" ambient.


Het vult inderdaad lekker de ruimte. :devil: ^^
"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

tompj

Citaat van: twani op juni 15, 2015, 10:10:07
Afgelopen zaterdag een twééde - zeer zeldzaam - Bang en Olufsen Beomaster 900RG de luxe muziekmeubel op de kop kunnen tikken.

Ditmaal de pallisander uitvoering.

Links op de foto's het "Rosewood" exemplaar, rechts de Pallisander.

Erg fraai vind ik zelf :)
Gaaf. Komt daar nou nog fatsoenlijk geluid uit Theo?
Speakers: QLN Signature 3 (binnenkort vervangen door Devore Orangutan 0/Baby)
Versterking: Luxman LX 380
Bronnen digitaal: CD: Accuphase DP-55V. Streamer: Naim ND5 XS2.
Bron analoog: Rega RP8, Rega RB3000 arm, Rega Neo PSU, Transfiguration Spirit mk3 mc element

DofN

You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

twani

Citaat van: tompj op juni 15, 2015, 19:41:21
Gaaf. Komt daar nou nog fatsoenlijk geluid uit Theo?
Dat kun je op z'n best "period" noemen :).   Het klinkt vooral heel erg naar hoe installaties vroeger in de NL huiskamer klonken.

Toch een omschrijving dan ;).  Ietwat romige sound met iig NIET dat pinpoint, confronterende hóóg dat vele hedendaagse "High End?" sets kenmerkt....

Vooral erg geschikt om op de achtergrond mee te laten spelen tijdens het stofzuigen :D