A Woman’s Nightmare….

Gestart door twani, juni 25, 2011, 16:21:10

« vorige - volgende »

0 leden en 23 gasten bekijken dit topic.

DofN

Ja dat was echt leuk. Maarja, vroeger..
You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

twani


Robiwan

Citaat van: twani op juni  1, 2015, 20:57:30
Briljante televisie, briljante scène ook, ik mis het nog steeds :nopompom:


Stift, dubbel stift, nóg een potje? :D

Of de L.llo's met he L.L hebbie nog gene...kt :D :D :D :D
Naim Supernait 1 | Naim ND5XS | Naim CD5si | Naim Stageline N + Flatcap 2x | Rega P2+Carbon mm | Neat Motive SX2

Bas Akkerman

#12053
Citaat van: twani op juni  1, 2015, 20:57:30
Briljante televisie, briljante scène ook, ik mis het nog steeds :nopompom:


Stift, dubbel stift, nóg een potje? :D
Ehhhh, ja is goed!

Citaat van: LPlover op juni  1, 2015, 23:19:37
Of de L.llo's met he L.L hebbie nog gene...kt :D :D :D :D
Nou ja gen**kt, gen**kt. Beetje koppie erin, lafjes tegenaan gehouden.

Mmm, is het erg als je dit soort teksten woordelijk na kunt zeggen? :unsure:
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

twani

Citaat van: Bas Akkerman op juni  3, 2015, 18:39:24
Ehhhh, ja is goed!
Nou ja gen**kt, gen**kt. Beetje koppie erin, lafjes tegenaan gehouden.

Mmm, is het erg als je dit soort teksten woordelijk na kunt zeggen? :unsure:

Nee Bas, dat siert je enorm en geeft vooral aan nog dicht bij de maatschappij te staan :D

Bas Akkerman

Ja, maar welke maatschappij? :nopompom: Overigens herken ik er veel van terug in mijn huidige kantoorbaan. :nopompom: :nopompom: En doe ik er zelf ook soms aan mee. :nopompom: :nopompom: :nopompom:












En vind het soms nog leuk ook... :nopompom: :nopompom: :nopompom: :nopompom:
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

twani

Citaat van: Bas Akkerman op juni  4, 2015, 07:07:10
Ja, maar welke maatschappij? :nopompom: Overigens herken ik er veel van terug in mijn huidige kantoorbaan. :nopompom: :nopompom: En doe ik er zelf ook soms aan mee. :nopompom: :nopompom: :nopompom:




Niks mis mee, ook jíj bent gewoon maar (een heel goed) mens :)


Mijn dagelijkse werkzaamheden zijn doorspekt van Jiskefet achtige toestanden die ik met mijn collega's - aangedikt en wel - ensceneer....

De grootste lol hebben we. Als de klant er geen last van heeft (want daar letten we scherp op) is dat toch prima ;)

Ik zou het niet willen missen  :hehe:










En vind het soms nog leuk ook... :nopompom: :nopompom: :nopompom: :nopompom:

twani

#12057
Mmmm, mijn quote ging ietwat de mist in.  Maar even tussen de regels door lezen dan :D

Bas Akkerman

Uiteindelijk heeft de klant van een goede werksfeer juist alleen maar profijt. Dat is ook wel een speerpunt van mij op mijn werk.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

MVG

Daar is niks mis mee Bas! Alhoewel ik wel begrijp wat je bedoelt, bij mij is dat hetzelfde en ik denk ook wel eens hmmz  :nopompom:  (maar stiekem ook leuk)

twani

Van de week weer een paar leuke zaken op de kop weten te tikken.

Een 71'er Blaupunkt Arizona muziekmeubel en twéé 86'er B&O telefoons in kleuren die ik nog niet in de collectie had....

twani

.

martin778

#12062
Theo, ik zag jouw Clonwalls op MP staan. Is het niet een beetje zonde van al die tijd en moeite?  :nopompom: Ze zien er zooo mooi uit   O0

twani

#12063
Citaat van: martin778 op juni  5, 2015, 21:32:15
Theo, ik zag jouw Clonwalls op MP staan. Is het niet een beetje zonde van al die tijd en moeite?  :nopompom: Ze zien er zooo mooi uit   O0

Ze staan nu in de huiskamer, lekker hoor. :)

Het hout voor de Klipschorns is al binnen. Kortom, het volgende project is begonnen.  Die zijn pas GROOT!!!!!! :pompom:

Niet zonde hoor, heb er erg veel lol aan gehad ze te bouwen en klinken ook nog eens fantastisch .

Volgend (mega) project lonkt, vandaar :)

Zélfbouw is erg gaaf, heb er weer zin in. :pompom:

Dirk

btw, als je de advertentie op MP eindigt met "veel plezier bij het bieden", dan is het misschien wel zo handig als je het bieden ook activeert  ;)
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

twani

#12065
Een bizarre hoeveelheid reacties op de Klipsch Cornwall speakers via marktplaats.  Al een principe overeenstemming bereikt zelfs  ook.  Binnen 24 uur dus.... :wacko:

Hoezo de markt ligt op z'n gat...... :unsure:

Helemaal niet op gerekend trouwens.  Ik denk dat duurt wel even. Was ook niet bepaald een probleem geweest, maar toch.....

DofN

Mooi dat je ze zo snel verkocht hebt! Ik had mijn Helicon 800mk2's ook binnen een paar dagen verkocht voor zowat de vraagprijs, en daarna nog 2 kopers die ze wilden kopen als de eerste koop niet doorging. Soms gaat het snel, heb ook weleens ergens een paar maanden mee gezeten.
You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

twani

Citaat van: doorofnight op juni  6, 2015, 23:52:40
Mooi dat je ze zo snel verkocht hebt! Ik had mijn Helicon 800mk2's ook binnen een paar dagen verkocht voor zowat de vraagprijs, en daarna nog 2 kopers die ze wilden kopen als de eerste koop niet doorging. Soms gaat het snel, heb ook weleens ergens een paar maanden mee gezeten.

Ja, grappig wel.  Is geen peil op te trekken volgens mij :blink:

sultankat

Citaat van: twani op juni  7, 2015, 00:08:50
Ja, grappig wel.  Is geen peil op te trekken volgens mij :blink:

Mee eens maar een goede presentatie en realistische prijs zijn eerste stappen in de goede richting.
Quad Artera Play Plus + Quad Elite QMP mono's | NAD PP2e Phono preamp | Thorens TD147 + Ortofon OMB 20 | Audizio tuner | Innuos ZEN mini MK3 streamer +  Innuos voeding | Meze Audio 99 Classics | Tannoy D700 speakers | Wireworld Mini Eclipse 8 speakerkabels |  | Van den Hul Digicoupler | Ansuz digital cables | Shunyata power cables | Vibex powerblock

twani

#12069
Ook wel een aantal mails ontvangen met daarin een "ontoerekeningsvatbaarheid verklaring" vwb de prijsstelling :D

De meningen daarover lagen in dít geval heel vér uiteen kennelijk, want er is ook een groot aantal wél serieuze belangstellenden.

Enfin, uiteindelijk (uiteraard, maar hoefde ook niet) niet de vraagprijs gevangen maar toch zeker alleszins tevredenstellend.


tompj

Citaat van: twani op juni  7, 2015, 09:36:25
Ook wel een aantal mails ontvangen met daarin een "ontoerekeningsvatbaarheid verklaring" vwb de prijsstelling :D

De meningen daarover lagen in dít geval heel vér uiteen kennelijk, want er is ook een groot aantal wél serieuze belangstellenden.

Enfin, uiteindelijk (uiteraard, maar hoefde ook niet) niet de vraagprijs gevangen maar toch zeker alleszins tevredenstellend.
Its only money...volgens mij he je vooral veel lol gehad van het project en veel geleerd..
Speakers: QLN Signature 3 (binnenkort vervangen door Devore Orangutan 0/Baby)
Versterking: Luxman LX 380
Bronnen digitaal: CD: Accuphase DP-55V. Streamer: Naim ND5 XS2.
Bron analoog: Rega RP8, Rega RB3000 arm, Rega Neo PSU, Transfiguration Spirit mk3 mc element

twani


twani

#12072
Bizar verhaal.  Hedenmiddag de Klipschen in Scheveningen afgeleverd aan iemand die..................nog maar 2 weken gelden zijn originele Cornwall3 had verkocht.  Andere speakers geprobeerd maar meteen spijt, diepe diepe spijt.

Kreeg net een mailtje van de beste man waarin hij schrijft enorm blij te zijn met deze klonen. Véél beter dan het origineel, hetgeen ik dan maar als een compliment opvat.


Hij blij, ik blij..... :pompom:




De Harbeths klinken overigens écht nog wel een stuk beter. Veel minder "Boem" en  "Squeek" dan de Klipschen, maar zóveel méér muziek.

Om het te vieren in high res :music:

DofN

Heel mooi album! En altijd mooi te lezen als iemand helemaal blij is met het geluid en kan genieten van muziek.
You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

martin778

Citaat van: twani op juni  8, 2015, 22:14:48
Bizar verhaal.  Hedenmiddag de Klipschen in Scheveningen afgeleverd aan iemand die..................nog maar 2 weken gelden zijn originele Cornwall3 had verkocht.  Andere speakers geprobeerd maar meteen spijt, diepe diepe spijt.

Kreeg net een mailtje van de beste man waarin hij schrijft enorm blij te zijn met deze klonen. Véél beter dan het origineel, hetgeen ik dan maar als een compliment opvat.



Ghehehehe,die Cornwalls zijn volgens mij door Thanatos gekocht  :clapping: