A Woman’s Nightmare….

Gestart door twani, juni 25, 2011, 16:21:10

« vorige - volgende »

0 leden en 33 gasten bekijken dit topic.

rovinggecko


Citaat van: twani op mei  1, 2015, 17:58:49
Ben ook erg benieuwd of het nieuwe mainboard met de Tentclock zich positief kan onderscheiden tov het oude mainboard....

Jij draait ook nog op versie 1 Rov?
Nope draai op exact de versie die jij aan het prakken bent. Inclusief tent clock.
Gebruik de i2s en usb interfaces regelmatig.

Heb er wel een potmeter tussen zitten voor de volume controle. ( die ik nog eens wil upgraden).
HT: Linkwitz LX521.4 || Meridian G68, HD621 || sMS-200 SOtM & Singxer SU-1 || 13 x Hypex UCD180||  Scanspeak A4 monitor rears & center
Stereo: Linkwitz' Pluto's || RPI met Pi2 Design Tube Hat ||  Roon nuc streamer
Roving Gecko's Woonkamer

twani

#11851
 :music: Niet voor watjes💀💀💀


twani


Robiwan

Naim Supernait 1 | Naim ND5XS | Audiolab CDT 6000 | Rega P2+Carbon mm | Naim Stageline N + Flatcap 2x | Neat Motive SX2

twani

Citaat van: LPlover op mei  3, 2015, 08:19:20
last van een midlife crisis :D

Ik weet niet waar ik allemaal last van heb....... :D

ajbeefde

Citaat van: twani op mei  3, 2015, 08:59:55
Ik weet niet waar ik allemaal last van heb....... :D

;D  zolang je maar niet zweverig gaat posten is het goed....  ;)
Denon AV Receiver AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE,KEF R5, Kef IQ10, Kef model 100, REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55C8PLA, Rega P3, Siltech, Supra, AQ Forest HDMI

twani

Dat wakker worden is nog best te doen hier in Korfu :)

Robiwan

#11857
Citaat van: twani op mei  4, 2015, 08:09:35
Dat wakker worden is nog best te doen hier in Korfu :)

mooi, ben er in mei 2010 geweest. Erg fraai eiland(je). Rondrit met huurauto is zeer aan te raden!
Naim Supernait 1 | Naim ND5XS | Audiolab CDT 6000 | Rega P2+Carbon mm | Naim Stageline N + Flatcap 2x | Neat Motive SX2

Mitch--

Goed vooruitzicht!:) zit volgende week op Kos!

Geniet ervan!
Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'

DofN

Kan nog best fris zijn? :) Een goede tijd daar!
You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

twani

Citaat van: LPlover op mei  4, 2015, 08:10:28
mooi, ben er in mei 2010 geweest. Erg fraai eiland(je). Rondrit met huurauto is zeer aan te raden!

Huurauto heb ik, gaan we doen :pompom:


Thx

twani

Citaat van: Mitch-- op mei  4, 2015, 08:25:25
Goed vooruitzicht!:) zit volgende week op Kos!

Geniet ervan!

THX Mitch.  Jij ook, je hebt er hard voor gewerkt de laatste maanden volgens mij......

twani

Citaat van: doorofnight op mei  4, 2015, 08:42:42
Kan nog best fris zijn? :) Een goede tijd daar!


THX DON :)

Is nu een graad of 24, prima voor zo'n albino als ik ben :tounge2:

Robiwan

#11863
Citaat van: twani op mei  4, 2015, 10:17:05
Huurauto heb ik, gaan we doen :pompom:


Thx

het bergachtige noorden is erg fraai en kerkira stad en burcht is ook leuk. Google maar genoeg te vinden over mooie plekken en plaatsen.

ik kreeg wel de zenuwen van die grote wespen die daar rondvliegen :crazy: :D

De meeste eilanden in de middellandse zee zijn bergachtig en bijzonder fraai. Wat is het dan afzien in nederland qua natuurschoon :crazy: :crazy:
Naim Supernait 1 | Naim ND5XS | Audiolab CDT 6000 | Rega P2+Carbon mm | Naim Stageline N + Flatcap 2x | Neat Motive SX2

sultankat

Citaat van: twani op mei  4, 2015, 08:09:35
Dat wakker worden is nog best te doen hier in Korfu :)

Er zijn er hier die voor minder een ban hebben gehad  ;) ;D
Quad Artera Play Plus + Quad Elite QMP mono's | NAD PP2e Phono preamp | Thorens TD147 + Ortofon OMB 20 | Audizio tuner | Innuos ZEN mini MK3 streamer +  Innuos voeding | Meze Audio 99 Classics | Tannoy D700 speakers | Wireworld Mini Eclipse 8 speakerkabels |  | Van den Hul Digicoupler | Ansuz digital cables | Shunyata power cables | Vibex powerblock

Mitch--

Citaat van: twani op mei  4, 2015, 10:18:04
THX Mitch.  Jij ook, je hebt er hard voor gewerkt de laatste maanden volgens mij......

Hehe nogal;) nergens meer tijd voor, net 7 weken in Shanghai gezeten, is geweldig maar ook best pittig!
Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'

twani

Welke van onze forumsponsoren voeren het merk Unison Research?

Iemand?


advr

Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

twani


advr

Citaat van: twani op mei  4, 2015, 22:21:30
Was jij forumsponsor dan Advr? :unsure:
Iets te snel gelezen...haha [emoji6]
Aan vakantie toe....
Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

DofN

Als je terug bent, kan je dit ook eens opzetten :)

MG - MG (Martin Gore (van Depeche Mode))
You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

Bas Akkerman

Citaat van: doorofnight op mei  5, 2015, 09:18:57
Als je terug bent, kan je dit ook eens opzetten :)

MG - MG (Martin Gore (van Depeche Mode))
Ik neem Theo wel even waar dan. ;)
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

DofN

Ben benieuwd wat je ervan vindt. Ik hoor Kraftwerk invloeden, maar op een goede manier. Tot nu toe prima album.
You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

Bas Akkerman

Zonet even op de iPad beluisterd. Het kabbelt wat voort, maar ik ga het zo even luisteren op de set.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

notoxus

Musical Fidelity A1000 | Klipsch Forte III | Sonore Microrendu | Metrum Onyx