A Woman’s Nightmare….

Gestart door twani, juni 25, 2011, 16:21:10

« vorige - volgende »

0 leden en 36 gasten bekijken dit topic.

twani

.

twani

.

twani

#11077
En nog twee plaatjes van het ándere exemplaar, dat weliswaar optisch enigszins 'hulpbehoevend' is, maar nog wel uitstekend speelt.

Is een model van een ander bouwjaar ook, goed te zien aan de speakerroosters.

eddy135

Citaat van: twani op december 14, 2014, 16:00:43
En nog twee plaatjes van het ándere exemplaar, dat weliswaar optisch enigszins 'hulpbehoevend' is maar nog wel uitstekend speelt.

Is een model van een ander bouwjaar ook, goed te zien aan de speakerroosters.

Schitterend, allebei! :worship:
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

twani

Citaat van: eddy135 op december 14, 2014, 16:24:58
Schitterend, allebei! :worship:
THX Eddy135 ;)

Zal ik nog een fotootje met de B&O beogram erop maken?  :tounge2: Staat ook waanzinnig mooi...

eddy135

Citaat van: twani op december 14, 2014, 22:51:18
THX Eddy135 ;)

Zal ik nog een fotootje met de B&O beogram erop maken?  :tounge2: Staat ook waanzinnig mooi...

Doe maar niet; ik kom liever een keer live kijken... ;D
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

twani


twani

#11082
Al wat langer geleden aangekondigd, vandaag de 1e actie ondernomen.

Deze stapel hout zal verworden tot een set Klipsch Cornwalls.

De bouwtekeningen van de Audio Creative "Klonwall" worden hierbij als maatgevend aangehouden.

Mijn exemplaren komen in MDF omdat ik zeker weten wil fineren.

Ik heb - eigenwijs als ik ben - niet de Strassacker Klonewall kit besteld, heb in plaats daarvan alle Caps tbv het filter van Mundorf Surpreme makelij besteld.

Verder hou ik me wel aan de "PA" driver bezetting met onder andere de 15" Celestion TF1525 woofer en de IMG Stageline MDH 190 tweeter.

Uiteraard gaan we ook de supertweeter aanvulling plaatsen :)

twani


twani


twani

.

Bas Akkerman

Enorm veel respect voor je durf! Geniet ervan!
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Staaled

1 die lofzang op audiofiele rust neem ik ihv met een korreltje zout. :D
2 gelijk heb je  :D en het zal je denkelijk verbazen waar een dergelijk groot systeem toe in staat is. :headbanging:
"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

lynch1979

Citaat van: Staaled op december 15, 2014, 17:30:04
1 die lofzang op audiofiele rust neem ik ihv met een korreltje zout. :D
2 gelijk heb je  :D en het zal je denkelijk verbazen waar een dergelijk groot systeem toe in staat is. :headbanging:

Een hele baal zout  :D

MVG

Kijk eens aan mooi! Ik zat toevallig vorige week op de website naar de clonwall te kijken, bij googelen erop kwam ik bij jouw topic uit, wilde eigenlijk al vragen of je ze nog had gebouwd.. Nu dus  :coffee: Veeel succes! En veel plezier natuurlijk!

martin778

#11090
Dikke filters maar waarom zulke matige units? (Originele Klipsch units zijn ook bagger, maargoed).
Kun je die Celestion en IMG niet beter vervangen door een mooie Beyma of een Radian?

Ik neem trouwens ook aan dat je al bekend met hoe een oude Klipsch speaker klinkt? ;D

advr

Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

chansig

Heb je nog een foto van de stapel met MDF ?  :D

Sorry...lijkt me een mooi project. Neugierig naar de afloop.

Gr Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

rovinggecko

Strakke timing zo voor de kerst! Veel bouw plezier!
HT: Linkwitz LX521.4 || Meridian G68, HD621 || sMS-200 SOtM & Singxer SU-1 || 13 x Hypex UCD180||  Scanspeak A4 monitor rears & center
Stereo: Linkwitz' Pluto's || RPI met Pi2 Design Tube Hat ||  Roon nuc streamer
Roving Gecko's Woonkamer

twani

#11094
Snelle slechte foto's van het eerste exemplaar in "RAW" hoedanigheid.

Niet in verstek, koud op elkaar want we gaan fineren :pompom:

Alles is nu nog geschroeft, later als de speakers intern klaar zijn gaan we verlijmen.


twani

Citaat van: MVG op december 15, 2014, 17:52:27
Kijk eens aan mooi! Ik zat toevallig vorige week op de website naar de clonwall te kijken, bij googelen erop kwam ik bij jouw topic uit, wilde eigenlijk al vragen of je ze nog had gebouwd.. Nu dus  :coffee: Veeel succes! En veel plezier natuurlijk!
THX ;)

twani

#11096
Citaat van: lynch1979 op december 15, 2014, 17:34:34
Een hele baal zout  :D

2e set, puur voor de 'Fun' dus.

De huiskamerset blijft de komende 39 jaar staan zoals ie nu staat.

Zó vreselijk goed is die ;)

twani

Citaat van: martin778 op december 15, 2014, 18:40:04
Dikke filters maar waarom zulke matige units? (Originele Klipsch units zijn ook bagger, maargoed).
Kun je die Celestion en IMG niet beter vervangen door een mooie Beyma of een Radian?



We zullen zien Martin, vervangen kan altijd nog :)

twani

Citaat van: martin778 op december 15, 2014, 18:40:04


Ik neem trouwens ook aan dat je al bekend met hoe een oude Klipsch speaker klinkt? ;D

Ik laat me verrassen, het is mijn 2e set dus als het me niet bevalt is het zo weer verkocht allemaal.

Ik wil graag de Leben versterker ook een wat actiever bestaan geven. Vandaar deze speakers voor in mijn (grote) ruimte ónder het souterrain.

twani

#11099
Citaat van: Bas Akkerman op december 15, 2014, 17:29:19
Enorm veel respect voor je ROEKELOOSHEID!  Geniet ervan!

:D :D :D

THX Bas ;)